Jedairusz - gameartowa teczka 225387 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 225387

Odpowiedzi 495

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Bardziej w formie speeda. Pomyślałem, że jak mam stojak na broń to przyda się go jakoś wypełnić. Jak dobrze pójdzie to dzisiaj zrobię lp i tekstury.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zobaczymy jak bedzie z texami.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#262 2012-12-28, 12:34(Ostatnia zmiana: 2012-12-28, 12:36)


diffuse/gloss/normal/specular - połowa tekstury 1024/1024 (coś tam upchnę jeszcze na nią później)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
odnosze dziwne wrazenie, ze lepiej i klimatyczniej wygladal bez tekstur :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Nie ma co porównywać renderu z realtimowym low-poly.

PIraT

PIraT

Użytkownicy
posty25
Propsy27
  • Użytkownicy
Chyba nie to wowoz miał na myśli. Popracuj jeszcze trochę nad metalem bo skóra wygląda już przyjemnie :)

Pozdrawiam,
Pirat

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
Chyba nie to wowoz miał na myśli.
Myśli wowoza pozostaną nieodgadnione dopóki nie zacznie pisać porządnie co chce powiedzieć przez swoje posty.

Cytuj
Popracuj jeszcze trochę nad metalem bo skóra wygląda już przyjemnie
Zróżnicowałem trochę specular i gloss, myślę że jest lepiej


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Skora za bardzo blyszczy.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tyle lat mineło, Jedaith, a Ty dalej robisz mieczyki klimatu średniowiecznego :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

PIraT

PIraT

Użytkownicy
posty25
Propsy27
  • Użytkownicy
Wygląda jakby był emaliowany, nie ma miejsca w którym spec działa słabiej/mocniej. Metal zwykle nie jest szary...
Odnośnie modelu to klejnot i jelec są najsłabszymi elementami.

Skóra faktycznie trochę zbyt się błyszczy - wytarta "organika" matowieje ;)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#270 2012-12-29, 12:02(Ostatnia zmiana: 2012-12-29, 12:05)
Cavity chyba nie przepaliłeś,a przynajmniej ja nie widze go na texach. I pokazuj normalnie texy, strasznie mnie wkurwia taka maniera pokazywania texow jak twoja :D  nic nie widac.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Jedairusz - gameartowa teczka
#271 2012-12-29, 12:04(Ostatnia zmiana: 2012-12-29, 12:15)
Jed, odnoszę wrażenie że bake'owanie nie wychodzi Ci do końca dobrze.
Weź się zatrzymaj, potrenuj to wypalanie żeby krawędzie wychodziły ładnie, a nie rozmywasz błędy w gimpie...
Bo robisz cały czas te same błędy, na każdym modelu to samo, a wystarczy że byś popracował żeby te błędy wyeliminować i efekt byłby dużo lepszy.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
Jed, odnoszę wrażenie że bake'owanie nie wychodzi Ci do końca dobrze.
Weź się zatrzymaj, potrenuj to wypalanie żeby krawędzie wychodziły ładnie, a nie rozmywasz błędy w gimpie...
Jeśli chodzi o samo bake'owanie to myślę, że jest już ok. Normalka i AO nie wymagają "czyszczenia". Problem jest z cavity w zasadzie, postępuję według tego: http://www.donaldphan.com/tutorials/xnormal/xnormal_occ.html ale efekt mnie nie zadowala.
Cytuj
Tyle lat mineło, Jedaith, a Ty dalej robisz mieczyki klimatu średniowiecznego :D
Tym razem to na szczęście mały element większego enviro.
Cytuj
I pokazuj normalnie texy, strasznie mnie wkurwia taka maniera pokazywania texow jak twoja
Co do tego proszę bardzo:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#273 2012-12-29, 13:33(Ostatnia zmiana: 2012-12-29, 13:41)
Bo cavity jed robi sie lepiej pluginem do xnormala dla ps. Texy strasznie napaćkane.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Malujesz teksy farbami olejnymi? :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Robiłem poprawki na szybko i tak zostało. Myślę że na modelu wygląda w miarę ok, a nie będę już tego odpicowywał, bo to tylko prosty obiekt.  :wink:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Robiłem poprawki na szybko i tak zostało. Myślę że na modelu wygląda w miarę ok, a nie będę już tego odpicowywał, bo to tylko prosty obiekt.  :wink:
imho masz trochę zle podejście do tego :)
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Męczę się z cryengine. Kilka obiektów importowałem, nie wszystko wygląda jak powinno.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#278 2013-02-07, 21:30(Ostatnia zmiana: 2013-02-07, 21:31)
sciana ci sie zglutowala bardziej. Sproboj ja zrobic w ndo, nie ze sculpta. I porób cubemapki
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Beczka nie ma normalki, prawda? :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry