Istnieje taka funkcja:
Wld_InsertNpcAndRespawn (VAR INT instance, VAR STRING spawnPoint, VAR FLOAT spawnDelay)
Niestety nie pamiętam jak dokładnie działała ani jak traktowała npc o nie-unikatowym id.
Mógłbyś spróbować napisać własną funkcję, zapisując w zmiennych instance npc'a z ZS_Dead i jego aktualny Npc_GetNearestWP, a następnie choćby w wymienionym B_RefreshArmor ponownie wstawiając. Skrypt ten odpala się tylko jeśli północ rzeczywiście minie, więc nie odpala się kiedy gracz ją prześpi - dlatego trzeba by dodać jej wywołanie w pliku sleepabit.d. Generalnie to nie jest prosta sprawa.
Niestety nie pamiętam jak można by dokładnie rozwiązać sprawę zapisywania npc do zrespienia, bo daedalus nie obsługiwał zmiennych jako liczników tablic, a tym bardziej zmieniania rozmiarów tablic. Porządny respawn da się na pewno zrobić przy pomocy Ikarusa, Orcwarrior mógłby ci o tym dużo naopowiadać (pożalić się?

).