[G1] Budzis Skrypt Mod 112187 201

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 20.08.2011 roku

Wyświetleń 112187

Odpowiedzi 201

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Budzis Skrypt Mod
#60 2011-12-10, 21:46(Ostatnia zmiana: 2011-12-10, 21:48)
Przecież podlinkował ci opis algorytmu. Poza tym, Zysk już w czasach prehistorycznych (w bezpośredniej odpowiedzi na skrypt Orca) stworzył gotową implementację do Gothica której jednak chyba prawie nikt nie zauważył (albo nie zrozumiał czym ona jest):

[quote author=Zysk#msgecież podlinkował ci opis algorytmu. Poza tym, Zysk już w czasach prehistorycznych (w bezpośredniej odpowiedzi na skrypt Orca) stworzył gotową implementację do Gothica której jednak chyba prawie nikt nie zauważył (albo nie zrozumiał czym ona jest):

Cytat: Zysk
func int getHour(var int a,var int b)
{
if(a==B) { return a; };
var int m=(a+B)/2;
if(Wld_IsTime(a,00,m,59)) { return getHour(a,m); }
else { return getHour(m+1,B); }
};

func int getMin(var int h,var int a,var int b)
{
if(a==B) { return a; };
var int m=(a+B)/2;
if(Wld_IsTime(h,a,h,m)) { return getMin(h,a,m); }
else { return getMin(h,m+1,B); }
};

func int Wld_GetHour()
{
return gethour(0,23);
};

func int Wld_GetMin()
{
return getmin(Wld_GetHour(),0,59);
};
Działanie jest proste, dzieli przedział czasu wciąż na pół, aż początek i koniec przedziału będą tą samą godziną.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Budzis Skrypt Mod
#61 2011-12-10, 22:38(Ostatnia zmiana: 2011-12-11, 16:11)
Rekreacyjnie polecam napisać samodzielnie. Metoda polega na rozdzielaniu problemu na takie operacje logiczne, które przyniosą jak największy zysk.

Są 24 godziny - więc podzielmy to na połowę.
Nasz pierwszy przedział to <00:00, 11:59>.
Sprawdzamy czy aktualny czas mieści się w tym przedziale.

a) Tak? To świetnie! Podzielmy go znowu na pół:
<00:00, 5:59>

b) Nie? To też dobrze! Skoro nie mieści się w pierwszej dwunastce, to na pewno godzina będzie w przedziale <12:00, 23:59>. Bierzemy więc ten przedział i dzielimy na pół:
<12:00, 18:59>

I powtarzamy tą metodę, aż wydzielimy konkretną godzinę. To samo z minutami, kiedy już ową godzinę znamy. Tą metodę wykorzystuje Zysk w swoim kodzie i jak widać zyskuje :>
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
No i gramy z 5 osobami :
                - Diego
                - Fisk
                - Mordrag
                - Fortuno
                - Wilk

Występuje błąd w dialogu, dialog u Fiska z prośbą o grę występuje dwa razy :wink:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Występuje błąd w dialogu, dialog u Fiska z prośbą o grę występuje dwa razy :wink:
Dzięki za info postaram się naprawić ;)

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy

Gotyk

Budzis Skrypt Mod
#64 2012-01-17, 14:29(Ostatnia zmiana: 2012-01-17, 14:49)
Występuje błąd w dialogu, dialog u Fiska z prośbą o grę występuje dwa razy :wink:
Dzięki za info postaram się naprawić ;)

Nie ma za co :)  
Edit: Dziękuję za proposa :wink:
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Witam. Mam problem zapewne banalny. Jak otworzyć okna dialogowe ze screenów z wersji 3.0?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. Mam problem zapewne banalny. Jak otworzyć okna dialogowe ze screenów z wersji 3.0?
Pewnie chodzi co o screeny 2.5 ? :D

Musisz kupić mapę potem otwierasz ją klawiszem M i masz dialog ;) w 4.0 chyba dam na jakiś inny klawisz ;d

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Budzis Skrypt Mod
#67 2012-02-19, 23:11(Ostatnia zmiana: 2012-02-19, 23:12)
z mapą rozumiem. Mówiłem o tych screenach:

Czyli Mapa otwiera całe to okno? Tak? Bo nie wiem co ma mapa do siadania i spania.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czyli Mapa otwiera całe to okno? Tak? Bo nie wiem co ma mapa do siadania i spania.

Wtedy jeszcze nie dodawałem ikarusa do mojej modyfikacji wiec musiałem użyć czegoś co już jest w grze. Tak te okna otwiera mapa.

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Dzięki.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Mógłbyś wydać wersję, powiedzmy 3.5 (albo 4.0 beta) z tymi nowościami, które są już gotowe.

Daedagor

Daedagor

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam.

Otóż mam problem. Postanowiłem powtórzyć sobie jak co pół roku hisotrię z G1. Jako, że Golden Mod jest niestety skopany (a szkoda, bo daje to czego "zapomniała" dodać PB), a MT nie mogę ukończyć przez bugi i wywalanie to chciałem w tego moda zagrać, bo widzę, że niezbyt ingeruje w historię i fabułę G1. Ten Skrypt Mod zainstalowałem na czystego Gothika z Playerkitem ofc i zaraz do tego dwie modyfikacje z teksturami - Satti's i ThielHattel. Niestety po wybraniu nowej gry gra wczyta się do momentu gdzie ma zostać odpalany filmik i wywala z gry. I tak w kółko. Co może być problemem? Bo zauważyłem, że 99% osób mod działa tylko zawsze ja muszę mieć jakiegoś pecha...
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Uruchamiasz go na pewno przez playerkita? Czy może przez Playerkit_mod(czy jakoś tak)?
Bo przy tym drugim zawsze wywala.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#73 2012-03-17, 22:00(Ostatnia zmiana: 2012-03-17, 22:01)
Narazie mod niestety skopany :/ może mógł byś się wstrzymać lepiej ? BUG polega na tym ze jak wejdziesz do kopalni lub innych wyjdziesz to wszystkie misje zaczynasz od początku :/ jeszcze miesiąc lub 2 i bedzie wersja 4.0 która bedzie o wiele ciekawsza ;)

Cytuj
Mógłbyś wydać wersję, powiedzmy 3.5 (albo 4.0 beta) z tymi nowościami, które są już gotowe.

Nie nie mógł bym :P

Daedagor

Daedagor

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Gotyk - dobrze uruchamiam.

Rafał - skoro tak mówisz to poczekam na 4.0 ; )
 

girugamesh

girugamesh

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

girugamesh

Budzis Skrypt Mod
#75 2012-03-20, 15:37(Ostatnia zmiana: 2012-03-20, 15:39)
Kiedy będzie wersja 4.0
 

Daedagor

Daedagor

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Przecież w poście nad moim jest napisane, że za miesiąc-dwa. Lepiej jakby nie podawał daty, której nie byłby pewny żeby uniknąć zbędnych lamentów typu "ej, miałbyć mod wczoraj a nie ma, ściema jakaś!!11!!111" ; )
 

girugamesh

girugamesh

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
To poczekam.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#78 2012-03-20, 16:58(Ostatnia zmiana: 2012-03-20, 16:59)
Na mojej stronie napisałem ze 12 maja ale mam nadzieje ze uda się szybciej ;)

http://budzis.republika.pl/mody/Budzis_Skrypt_Mod.html

masz na zielono co już zrobiłem raz na tydzień uaktualniam zakładkę na stronie

teraz się bawię książkami wieko kartkowymi i mieczami magicznymi (Na razie nie pytać o nic :P)

girugamesh

girugamesh

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Na mojej stronie napisałem ze 12 maja ale mam nadzieje ze uda się szybciej ;)

http://budzis.republika.pl/mody/Budzis_Skrypt_Mod.html

masz na zielono co już zrobiłem raz na tydzień uaktualniam zakładkę na stronie

teraz się bawię książkami wieko kartkowymi i mieczami magicznymi (Na razie nie pytać o nic :P)

Dzięki za informacje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry