[G1] Budzis Skrypt Mod 78781 201

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 20.08.2011 roku

Wyświetleń 78781

Odpowiedzi 201

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#20 2011-08-22, 14:11(Ostatnia zmiana: 2011-09-01, 18:37)
okej jest już filmik

Niestety znów mam problemy z dźwiękiem :/

https://www.youtube.com/watch?v=JfT4lWp-o7Y


Oraz już wiem co będzie na 100 procent w nowej wersji :

- Odzyskiwanie trafionych strzał (jeżeli trafimy w potwora, NPC po zabici możemy odzyskać swoje strzały będą u niego w ekwipunku)
- napis koniec (Jeżeli zabiją naszą postać ukazuje się napis koniec oraz czas szybciej leci po upłynięciu 2 dni zamieniamy się w kościotrupa)
- Krwiopijce mogą nas zatruć !!!
- możemy być chorzy (po ataku wilka lub orkowego psa)
- możemy zobaczyć sędzie na wzgórzu gdzie nas zrzucono
- Regeneracja MANY (zależy od kręgu)
- Regeneracja HP (zależy od siły)
- nie znamy imion NPC dopóki nam się nie przedstawią (tylko ci którzy mają dialog w którym się przedstawiają)
- dostajemy 50 % doświadczenia za powalenie przeciwnika a następne 50 % za jego dobicie
- nowy zwierzak żółw
- Hełmy

Poprawiłem też notkę u góry jak wygląda sen ;)

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Budzis Skrypt Mod
#21 2011-08-22, 14:33(Ostatnia zmiana: 2011-08-22, 14:34)
:facepalm:
jestem z małej głodny z dużej już na samym początku wtopa :(

Ok ogólnie to literówki :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
:facepalm:
jestem z małej głodny z dużej już na samym początku wtopa :(

Ok ogólnie to literówki :D

A myślisz dlaczego przez rok nie wydałem żadnego moda ? I porzuciłem prace nad tamtym ?? Bo nie znam się na ortografii dlatego macie dostęp do wszystkich moich skryptów żeby sobie popoprawiać ;p

RickLon

RickLon

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

RickLon

Budzis Skrypt Mod
#23 2011-08-22, 16:18(Ostatnia zmiana: 2011-08-22, 18:27)
Nie było by lepiej gdyby regeneracja many zależała od many? Ale rób jak uważasz.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Uważam że najlepszym wyjściem by było, gdyby zależała od kręgów. Magom zręczność nie jest zbyt potrzebna.
 
makin' bacon

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Uważam że najlepszym wyjściem by było, gdyby zależała od kręgów. Magom zręczność nie jest zbyt potrzebna.
wow super pomysł :ok:  będzie jak mówisz ;) umiem docenić dobre pomysły ;)

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#26 2011-09-01, 19:19(Ostatnia zmiana: 2011-09-01, 19:22)
NOWA WERSJA 2.0 JUŻ JEST !!!
Screeny


LINK DO POBIERANIA W 1 POŚCIE

Następna wersja będzie za bardzo długo bo rok szkolny się zaczyna :D

andryjan

andryjan

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Bardzo fajne bajerki odświeżające rozgrywke. Jak dla mnie super :)
 

webcioo

webcioo

DreamVader
posty191
Propsy17
Profesjabrak
  • DreamVader
Łap propsa liczę, że będziesz dalej rozwijał swoją modyfikację:)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#29 2011-09-19, 20:10(Ostatnia zmiana: 2011-09-19, 21:29)
Łap propsa liczę, że będziesz dalej rozwijał swoją modyfikację:)
Oczywiście ze będe ;) na dowód masz to ze dziś ...

Nowa wersja 2.5
Link do pobierania w 1 poście

Dodaje :
- rozkładanie zwłok
- nowa umiejętność czytanie ksiąg jeżeli nie mamy nie otworzymy książek
- tekst doświadczenia unosi się do góry
- możliwość siadania na ziemi. (pomysł Godefroy1993)
- możliwość spania na ziemi.
- możliwość wyćwiczenia walki bronią.

Screeny:

http://budzis.republika.pl/screeny/1.png
http://budzis.republika.pl/screeny/2.png
http://budzis.republika.pl/screeny/3.png
http://budzis.republika.pl/screeny/4.png
http://budzis.republika.pl/screeny/5.png

FILM :
https://www.youtube.com/watch?v=9ELHgHyCDyY

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Oczywiście ze będe ;) na dowód masz to ze dziś ...

Nowa wersja 2.5
Link do pobierania w 1 poście

Dodaje :
- rozkładanie zwłok
- nowa umiejętność czytanie ksiąg jeżeli nie mamy nie otworzymy książek
- tekst doświadczenia unosi się do góry
- możliwość siadania na ziemi. (pomysł Godefroy1993)
- możliwość spania na ziemi.
- możliwość wyćwiczenia walki bronią.

Screeny:

http://budzis.republika.pl/screeny/1.png
http://budzis.republika.pl/screeny/2.png
http://budzis.republika.pl/screeny/3.png
http://budzis.republika.pl/screeny/4.png
http://budzis.republika.pl/screeny/5.png
bardzo ciekawa modyfikacja. dodałbym jeszcze:

- zabieranie broni po walce jak w g3;
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
bardzo ciekawa modyfikacja. dodałbym jeszcze:

- zabieranie broni po walce jak w g3;
A na czym to dokładniej ma polegać ?? Bo w G3 grałem przez kilka min :D


aaa i zapomniałem filmik :D

https://www.youtube.com/watch?v=9ELHgHyCDyY

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

Budzis Skrypt Mod
#32 2011-09-20, 07:26(Ostatnia zmiana: 2011-09-20, 07:31)
Byłoby dużo lepiej, gdyby informacja o zdobytym doświadczeniu nie przesuwała się do góry tak skokowo, ale raczej płynnie. Poza tym leżenie na ziemi to chyba jakaś lipa, bo na filmie to wyglądało, jakby Bezimienny się w powietrzu położył. :P

I to "Nie zasne jestem wyspany" naprawdę lepiej zmienić na "Nie zasnę, jestem wyspany", albo chociaż "Nie chce mi się spać". :D  Poza tym wydaje mi się, że ćwiczyć walkę bronią powinno się dopiero po tym, jak się pozna chociaż podstawy walki bronią jedno- lub dwuręczną. Trochę dziwnie wyglądałoby zapewne, gdyby zupełnie zielony koleś (jeśli chodzi o walkę), który wcześniej był piekarzem czy innym ogrodnikiem, na życzenie może tak sobie mieczem wywijać. :D  Gdybyś wprowadził "doszkalanie się" (czyli najpierw ktoś Ci wyjaśnia zasady, potem Ty ćwiczysz samodzielnie) zamiast "wyćwiczenia" byłoby chyba IMO lepiej. :)

EDIT: No i jak dla mnie, to Bezimienny zawsze był lepiej wykształcony niż większość kopaczy i siepaczy w kolonii. O jego inteligencji świadczy chociażby to, w jaki sposób prowadzi rozmowy, odpowiada ironią (a żeby tę umiejętnie stosować, trza być niegłupim człowiekiem) (nawet, od biedy, potrafi obrazić kogoś tak, by ta druga osoba nawet o tym nie wiedziała) itepe. Nie widzę jakoś tego, że taki inteligentny facet nie potrafi czytać i ktoś musi go tego nauczyć dopiero w kolonii...

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Byłoby dużo lepiej, gdyby informacja o zdobytym doświadczeniu nie przesuwała się do góry tak skokowo, ale raczej płynnie. Poza tym leżenie na ziemi to chyba jakaś lipa, bo na filmie to wyglądało, jakby Bezimienny się w powietrzu położył. :P
Płynne przesuwanie raczej jest nie możliwe (chyba ze z ikarusem). A żeby bazimienny leżał na ziemi trzeba by było stworzyć nową animacje. A nie potrafię :P

Resztę postaram się poprawić ;)

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Możliwe jest polozenie sie na ziemi, nie w powietrzu. Dales animacje zwyklego lozka, np. takiego jakie są w Starym Obozie, prawda? A daj animacje łóżka z NO. Tam są zupełnie inne łóżka, ot zwykłe przescieradla polozone na ziemi.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Możliwe jest polozenie sie na ziemi, nie w powietrzu. Dales animacje zwyklego lozka, np. takiego jakie są w Starym Obozie, prawda? A daj animacje łóżka z NO. Tam są zupełnie inne łóżka, ot zwykłe przescieradla polozone na ziemi.
A no tak :D  zaraz sprawdzę ;)

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Aha! Nie zrozum mnie źle, pomysł z nauką czytania jest dobry, ale dla każdego innego moda, w którym nie kierujemy Bezimiennym lub osobą, która wg fabuły/scenariusza jest wykształcona bardziej niż - brzydko mówiąc - hołota. ;)

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Aha! Nie zrozum mnie źle, pomysł z nauką czytania jest dobry, ale dla każdego innego moda, w którym nie kierujemy Bezimiennym lub osobą, która wg fabuły/scenariusza jest wykształcona bardziej niż - brzydko mówiąc - hołota. ;)
To zrobię zmienną która będzie miała wartości
-1 - wyłączona
0 - włączona (nie nauczony)
1 - włączona (nauczony)

będzie ok ? ;)

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

Budzis Skrypt Mod
#38 2011-09-25, 20:17(Ostatnia zmiana: 2011-09-25, 20:18)
To zrobię zmienną (...)
będzie ok ? ;)
Nie wiem, nie znam się, poza tym to Twój mod, a ja tylko doradzam. Chodziło mi o to, że Bezimienny powinien umieć czytać  już w momencie trafiania do kolonii. Po prostu nie pasuje mi fakt, że Bezimienny nie umie czytać. :)

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#39 2011-09-27, 21:31(Ostatnia zmiana: 2014-09-09, 15:20)
NOWA WERSJA 2.6 !!!

Poprawki:
- postać kładzie się na ziemi (podziękowania dla ThorusOrc)
- napisy (jestem głodny, zatruty, chory) stopniowo zanikają
- bezimienny umie czytać książki

Dodatki:
- Odtrutka
- Menu statystyk
- poker (urobiłem się przy tym doceńcie te 2378 linijek :D )
skrypty dialogów 124linijek * 5
- diego
- fisk
- mordrag
- fortuno
- Wilk
skrypty funkcji pokera 1682 linijki
deklarowane zmienne 76 linijek


Jutro paczka ze skryptami tej wersji bo dziś mi się nie chce ;p

Mod do pobrania na mojej stronie
http://budzis.republika.pl/mody/Budzis_Skrypt_Mod.html
Dla uzależnionych od FaceBook`a dodałem przycisk Lubie to xD

https://www.youtube.com/watch?v=v8-pQXwigPI


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry