Pfx 1861 5

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 8.03.2011 roku

Wyświetleń 1861

Odpowiedzi 5

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Więc tak mam pewne pytanie odnośnie pfx/vfx ale najpierw wyjaśnię o co mi chodzi: jak podczepiamy jakiś pfx do broni to jak ruszamy z miejsca to pfx zostaje ale po chwili zanika więc jak zrobić by pfx zanikł od razu (aby się nie ciągną za nami)?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dawałem ci jakiś czas temu na gg tabelkę znaczeń wszystkich atrybutów pfx'ów.
To czy zostanie w miejscu czy będzie się poruszał jest kwestią ustawienia shpFOR_S na "WORLD" lub "OBJECT".
Czas życia ustawiało się przez atrybut w vfx'ie emFXLifeSpan, czy w pfx była na to jakaś osobna opcja nie pamiętam.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ta ja z niej korzystam ale jestem angielskojęzyczny i tylko odszyfrowywałem to co było w tym języku a to co po nie niemiecku a google tłumaczy tak że by trafiło
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
działa i teraz żeby nie tworzyć nowego tematu to dlaczego po wpisaniu komendy Wld_StopEffect("muj_vfx"); efekt dalej jest odtwarzany
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
mam włączone ;p  a efekt jest tylko raz opalany to powinien znikać a nie znika ; |
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry