Startup.d 3770 7

O temacie

Autor DizZy

Zaczęty 5.03.2011 roku

Wyświetleń 3770

Odpowiedzi 7

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy

DizZy

Startup.d
2011-03-05, 09:16(Ostatnia zmiana: 2011-03-05, 10:41)
Witam ! Znalazłem tutek w którym taki wpis miał być do Startup.d

// *********
// THECIRQUE
// *********
func void STARTUP_THECIRQUE ()
{
                Wld_InsertNpc            (SLD_800_Lee,"1");
Wld_InsertNpc            (SLD_800_Lee,"2");

        func void INIT_SUB_THECIRQUE ()
        {
        };

func void INIT_THECIRQUE ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();
       
        INIT_SUB_THECIRQUE();
};

THECIRQUE - nazwa mojego zena

Ale w spacerze błędy mi wyskakują.Gdzie tu jest błąd ? Czy to jest dobry wpis do G2NK ?
 


DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Nadal wyskakuje error :

U:PAR:Unknown Identifier:FUNC(line 4812)
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Startup.d
#3 2011-03-05, 10:56(Ostatnia zmiana: 2011-03-05, 10:57)
Cytuj
// *********
// THECIRQUE
// *********
func void STARTUP_THECIRQUE ()
{
                Wld_InsertNpc            (SLD_800_Lee,"1");
                Wld_InsertNpc            (SLD_800_Lee,"2");

        func void INIT_SUB_THECIRQUE ()
        {
        };

func void INIT_THECIRQUE ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();
       
        INIT_SUB_THECIRQUE() {
};
}

nie wiem czy pomoże ale spróbuj tego. Ewentualnie średnik po ostatnim nawiasie.
 

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Nadal tem sam error.Możecie mi wysłać własnego skrypta ? Do gothic II Nk .
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pomyliłem błędy. Były dwa, teraz jest jeszcze więcej.

func void STARTUP_THECIRQUE ()
{
        Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"1");
        Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"2");
};

func void INIT_THECIRQUE ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();    
};

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Dobra zkompilowałem all ale teraz nie ma tego npc-a w grze.Zrobiłem paczke w której dodałem gothic.dat i zena.
 
  Skrypt npca a w startup.d to tamten który napisałeś.
//#############################################
//##
//## Neue Welt
//##
//############################################

instance SLD_800_Lee (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Lee";
guild = GIL_SLD;
id = 800;
voice = 4;
flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL; //Joly: IMMORTAL //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_FRIEND;

// ------ AIVARS ------
aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Theft] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_2h_Sld_Sword);


// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_SLD_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_800;
};

FUNC VOID Rtn_Start_800 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,24,00,"1");
    TA_Sleep (24,00,08,00"2");
};
 

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Startup.d
#7 2011-03-18, 20:11(Ostatnia zmiana: 2011-03-18, 20:13)
Hmm...
U:PAR:Unknown Identifier:FUNC(line 4812)

Czy w tym pliku jest CHOCIAŻ 4812 linijek??? - Z tego fragmentu wynika, że nie jeżeli jest to sprawdz w tej linijce (CTRL+G w notatniku).


Ale dobra skompilowałeś i błędu nie ma?
Hmm... Bingo!
Dałeś
       Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"1");
        Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"2");
A tutaj nie ma być miejsce obu rutyn, tylko miejsce pojawienia się NPC, zmień na:
      Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"1");
tz. zostaw tylko jedną linijkę.

EDIT
Całość:
func void STARTUP_THECIRQUE ()
{
        Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"1");
};

func void INIT_THECIRQUE ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();    
};

Jeżeli to nie to, to trzeba się będzie zastanowić nad innymi plikami, ale skrypt NPC wygląda ok.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry