Gasnący pfx 5302 17

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 3.02.2011 roku

Wyświetleń 5302

Odpowiedzi 17

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
siemka. gdy dodaje ogniopodobne pfx'y jest normalnie. ale dodałem światełko z figury innosa z klasztoru i zauważyłem że ono po pewnym czasie gaśnie. jest coraz słabsze i słabsze.. jak je "ożywić" na zawsze ?

http://img26.imageshack.us/i/dfgfgfg.png/
 

TheWitcher

TheWitcher

Użytkownicy
posty49
Propsy24
  • Użytkownicy
Nie da się
 
Warny co chwile...

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
ta? to ciekawe czemu w kaplicy w klasztorze świeci się non stop
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Gasnący pfx
#3 2011-02-03, 18:46(Ostatnia zmiana: 2011-02-03, 18:59)
Spróboj ustawić:


  ppsislooping = 1;

Cytuj
Nie da się
[/size][/font][/color]
Skąd ta pewność?
 



Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
Spróboj ustawić:


  ppsislooping = 1;


Skąd ta pewność?

no dobra ale gdzie ? w okienku objects niema czegoś takiego. nobo.. gdzie indziej?
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
no dobra ale gdzie ? w okienku objects niema czegoś takiego. nobo.. gdzie indziej?

W skrypcie danego pfx#msg135355a (Tak cos takiego naprawde istnieje ) Dokładniej to w jednym z plików scripts/system/pfx/ w instancji takiej samej jaka wprowadziles w spacerze jako visual.
 



Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

Gasnący pfx
#6 2011-02-03, 20:48(Ostatnia zmiana: 2011-02-03, 20:48)
INSTANCE MFX_PALLIGHT_ORIGIN (C_PARTICLEFX)
{
     ppsvalue = 50;
     ppsscalekeys_s = "1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0.9 0.8 0.7 0.6 0.5 0.4 0.3 0.2 0.1";
     ppsfps = 0.200000003;
     shptype_s = "POINT";
     shpfor_s = "object";
     shpoffsetvec_s = "0 0 0";
     shpdistribtype_s = "RAND";
     shpdim_s = "30";
     shpmeshrender_b = 1;
     shpscalekeys_s = "1";
     shpscaleissmooth = 1;
     dirmode_s = "RAND";
     dirfor_s = "object";
     dirmodetargetfor_s = "OBJECT";
     dirmodetargetpos_s = "0 0 0";
     dirangleheadvar = 180;
     dirangleelevvar = 180;
     velavg = 0.00999999978;
     lsppartavg = 1000;
     lsppartvar = 100;
     flygravity_s = "0 0 0";
     visname_s = "HEAVENLIGHT.TGA";
     visorientation_s = "VELO3D";
     vistexisquadpoly = 1;
     vistexanifps = 18;
     vistexaniislooping = 1;
     vistexcolorstart_s = "255 100 100";
     vistexcolorend_s = "100 255 255";
     vissizestart_s = "5 30";
     vissizeendscale = 5;
     visalphafunc_s = "ADD";
     visalphastart = 255;
     useemittersfor = 1;
};


yy niewiem czy mam problemy ze wzrokiem ale niwidze tu takiego czegoś ;p
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
To dopisz :)
 



Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
dopisałem, zreparsowałem skrypty i niewykryło błędu. teraz wstawie pfx'a i jak niezniknie w ciągu 15min dam znać :)
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Gasnący pfx
#9 2011-02-03, 21:11(Ostatnia zmiana: 2011-02-03, 21:16)
dopisałem, zreparsowałem skrypty i niewykryło błędu. teraz wstawie pfx#msg135374a i jak niezniknie w ciągu 15min dam znać :)

Raczej nie ma prawa.
Teraz przeczytalem ten skrypt, zamien w nim linijke ppsscalekeys_s na taka:
ppsscalekeys_s = 1;
 
inaczej pomimo wszystko efekt bedzie powoli przygasał a potem znów się rozbudzał.
 



Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

Gasnący pfx
#10 2011-02-03, 21:16(Ostatnia zmiana: 2011-02-03, 21:20)
w skrócie - kaszanka ! pobyło 5 minut i znikło. oczywiście w tym miejscu gdzie on jest gdy klikne to on niby jest ale go niewidać xD

http://img641.imageshack.us/img641/1977/kiha.jpg

sam zobacz :(

może twój sposób działa w g1 ?

/// ehh dopiero teraz zobaczyłem twój post. noto spróbuje tak zrobić...


ROZUMIEM !!

ppsscalekeys_s = "1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0.9 0.8 0.7 0.6 0.5 0.4 0.3 0.2 0.1";
to jest to przygasanie. czyli wszędzie dać 1 ?
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Gasnący pfx
#11 2011-02-03, 21:20(Ostatnia zmiana: 2011-02-03, 21:30)
polecam odpalenie go w gothicu dla upewnienia sie czy zmiany zostaly wprowadzone, w konsoli wprowadz

Cytuj
start particlefx MFX_PALLIGHT_ORGIN


edit:
w zupełnosci wystarczy jedna jedynka, to sa klatki "kluczowe" przez które bedzie przebiegać "intensywnosc"/ilość cząsteczek dla efektu
 



Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
dałem za te 0.~ jedynki i dalej gaśnie... jedna jedynka to to samo. chyba nieda się go zaświęcić na wieczność;p
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Gasnący pfx
#13 2011-02-03, 21:37(Ostatnia zmiana: 2011-02-03, 21:41)
[quote author=Warka#msg date=1296765425hrender_b = 1;
     shpscalekeys_s = "1";
     shpscaleissmooth = 1;
     dirmode_s = "RAND";
     dirfor_s = "object";
     dirmodetargetfor_s = "OBJECT";
     dirmodetargetpos_s = "0 0 0";
     dirangleheadvar = 180;
     dirangleelevvar = 180;
     velavg = 0.00999999978;
     lsppartavg = 1000;
     lsppartvar = 100;
     flygravity_s = "0 0 0";
     visname_s = "HEAVENLIGHT.TGA";
     visorientation_s = "VELO3D";
     vistexisquadpoly = 1;
     vistexanifps = 18;
     vistexaniislooping = 1;
     vistexcolorstart_s = "255 100 100";
     vistexcolorend_s = "100 255 255";
     vissizestart_s = "5 30";
     vissizeendscale = 5;
     visalphafunc_s = "ADD";
     visalphastart = 255;
     useemittersfor = 1;
};
[/code]
[/spoiler]
 



Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
reparsowałem a pfx'a dodałem w spacerze...
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gasnący pfx
#15 2011-02-03, 21:58(Ostatnia zmiana: 2011-02-03, 22:07)
Ogólnie to warto wiedzieć że nie trzeba reparsować pfx'ów za każdym razem żeby widzieć efekty zmian.
Gothic ma wbudowaną specjalną konsolę do edycji w locie, trzeba tylko ją aktywować.
Najprościej w scripts skopiować folder system i zmienić jego nazwę na "config". Wystarczyłoby pewnie żeby zawierał tylko podfolder pfx'ów, ale nie trzeba usuwać reszty zawartości. Następnie w grze w konsoli trybu testowego (marvin) wpisać polecenie edit particlefx INSTANCE_PFXA . Pojawi się nowa konsolka którą obsługujemy wpisując po prostu atrybut = wartość enter (jak w edit abilites aktywnego npc). Jeśli efekt jest osadzony gdzieś w świecie to od razu powinniśmy zobaczyć zmianę.

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
A o tym nawet nie wiedziałem, może się okazać przydatne, szczególnie w fazie eksperymentowania z wygladem pfx'a.
 



Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
rozwiązałem problem.

nad skryptem MFX_PALLIGHT_ORIGIN.pfx jest skrypt MFX_PALLIGHT_INT~.pfx czy coś takiego. jest to taki sam pfx tylko że mały ale nie gaśnie. skopiowałem na żywca 2 linijki z tego 2 skryptu i wkleiłem zamiast pierwszych dwóch linijek tego większego pfx'a.

orc~ dzięki , jak tylko będe mógł dać propsa to dam :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry