przeźroczysta tekstura. 6925 7

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 4.01.2011 roku

Wyświetleń 6925

Odpowiedzi 7

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

przeźroczysta tekstura.
2011-01-04, 21:24(Ostatnia zmiana: 2011-01-04, 21:25)
elo. dodałem do modelu 3d hatke, i trzeba ją od nowa teksturować. mi to pasuje. ale jest problem. schody powinny być oteksturowane jakoś "niewidzialną" teksturą. skąd taką dorwać !?



i jeszcze jedno. czy ta hata jest dodana prawidłowo do modelu 3d? miałem model świata dałem importuj>hata.3ds i opcją przesuń są tam usadowiłem. trzeba ją jeszcze jakoś "spajać" ??

jak ktoś mi odpowie to b. dziękuje!!!!
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie nie trzeba spajać
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

przeźroczysta tekstura.
#2 2011-01-05, 10:55(Ostatnia zmiana: 2011-01-05, 11:25)
a z teksturą co ?
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

przeźroczysta tekstura.
#3 2011-01-05, 12:53(Ostatnia zmiana: 2011-01-05, 13:05)
teksturę przeźroczystą robisz np w gimpie albo paint.net albo innym programie graficznym.Robisz nowy obraz usuwasz wszystkie warstwy i dodaj warstwe przeźroczystą.
Masz tu taką teksture :

http://www.sendspace.com/file/dh6udv
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

przeźroczysta tekstura.
#4 2011-01-05, 12:56(Ostatnia zmiana: 2011-01-05, 12:58)
a czy nie starczy dać zwykły plane ale odwrócony (funkcja flip)

hej, mam prośbę. Ze względu na to że zakładasz mase tematów dot. podstaw, które na tym forum już były opisane, proponuję, co następuje: jak już wszystko ogarniesz, grzecznie by było jakbyś zgłosił te wszystkie tematy do skasowania adminowi ;)
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
ależ oczywiście zgłoszę:) . tylko z tym wyjątkiem że to o co pytam niejest wyjaśnione.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

przeźroczysta tekstura.
#6 2011-01-05, 17:06(Ostatnia zmiana: 2011-01-05, 23:16)
Cytat: kubaziom link=topic=12751.msg128246#msg128246#msg128246#msg128246 date=1294228406
teksturę przeźroczystą robisz np w gimpie albo paint.net albo innym programie graficznym. Robisz nowy obraz usuwasz wszystkie warstwy i dodaj warstwe przeźroczystą.

Gothic nie obsługuje zwykłej przeźroczystości musisz zrobić maskę na obrazie. Po prostu dany obszar zaznaczasz maską i już masz przeźroczystość


Cytuj
tylko z tym wyjątkiem że to o co pytam niejest wyjaśnione.
było bo pamiętam ze gdzieś czytałem nawet masz w tym temacie

http://themodders.org/index.php?/topic/9455-pol-przezroczystosc-na-teksturze/
chodzi mi o tekst
Cytuj
wiem ze przezroczystość robi się za pomocą masek
:)

@Avallach ja w swoim Corelu X3 jak robiłem gumką to Goman sobie nic z tego nie robił i wyświetlał czarny kolor może mam jakąś gorszą wersje Gomana xD ok a więc przepraszam kuba za podważenie teorii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie mogę się z tobą zgodzić. Metoda Kubazioma jest całkowicie poprawna. Maski to tylko narzędzie mające ułatwiać pracę grafikowi i z technicznego punktu widzenia zapewniają dokładnie ten sam rodzaj przezroczystości co choćby gumka (po prostu rysują po kanale alfa).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry