pliki xmot i xshmat 5105 13

O temacie

Autor Niker

Zaczęty 13.11.2010 roku

Wyświetleń 5105

Odpowiedzi 13

Niker

Niker

Użytkownicy
posty7
Propsy1
  • Użytkownicy
Moje pytanie brzmi: Czym otworzyć pliki .xmat i xshmot? Prawdopodobnie odpowiadają one za animacje postaci w Gothic3.
Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
 


Niker

Niker

Użytkownicy
posty7
Propsy1
  • Użytkownicy
A więc nic z tego, trudno :(
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A nie da się jakoś przeconventerować xmot na ASC?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie da się przenieść od razu Xmot na ASC co za idiotyczny pomysł ... Jest taki program Gothic 3 Mesh exporter, który otwiera pliki  .xmat i xshmot i wiele innych, który konwertuje do formatu OBJ. dopiero taki format otworzysz np w Blenderze i podepniesz pod kości z czego otrzymasz plik ASC, albo po prostu przerobisz i otexturujesz model np miecz itd.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Bo ja pobrałem taki program http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1483554-Tool-Rimy3D i przerobiłem ćme z risen na model ASC przeniósł mi się model podpięty do kości i tylko potrzebuje jeszcze animacji które są w formacie xmot
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jakbyś mógł to podeślij mi model pancerza z kośćmi :) Dowolny.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

pliki xmot i xshmat
#7 2017-02-21, 19:19(Ostatnia zmiana: 2017-02-22, 10:02)
Można to zrobić tym programem ale jak chcesz to ci mogę wysłać jakiś pancerz z risen albo potwora od razu z kośćmi. Tylko te animacje muszę przerobić z xmot na ASC.

Post połączony: 2017-02-22, 10:02
Łap https://www.dropbox.com/s/ffgf95uhhbxa7vv/Zbroja%20maga.zip?dl=0 to wiesz jak mogą przerobić xmot na asc?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Musisz usunąć kości z Risena i podpiąć pod kości gothicowe, albo zrobić do tych kości z Risena nowy MDS wtedy zadziała, ja tak dodawałem nowe potwory, tylko musiałem do nich nowe animacje robić więc lipton. Pozostaje CI tylko zmienić kości na gothicowe w blenderze czy cuś :D
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

pliki xmot i xshmat
#9 2017-02-24, 15:04(Ostatnia zmiana: 2017-02-24, 15:11)
przerobić xmot na asc?

 :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Chłopie ile razy można ci wbijać do dekla na PW że XMOT NIE ZEDYTUJESZ, NIE ZEKSPORTUJESZ NI CHUJA NIC Z TYM NIE ZROBISZ!

Nikt jeszcze tego nie wyczaił (poza twórcami gry którzy nic wyczajać nie musieli). Nawet Baltram ani żaden George czy zandr czy Nico czy Killer-m. Co do moddingu G3 jestem stale w temacie, także potwierdzone fakty.

Chyba że jakiś Jezus czy inny alibaba komolafe bez napleta co najwyżej dostał oświecenia na pustyni dżambodżet czy coś w tym stylu...

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Plik XMOT można eksportować do pliku OBJ potem podpiąć kość i mamy plik ASC więc w sumie można przerobić xmot na asc :D :D Sam tak przenosiłem pancerze z gothic 3 :P
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

pliki xmot i xshmat
#11 2017-02-24, 15:09(Ostatnia zmiana: 2017-02-24, 15:25)
Plik XMOT można eksportować do pliku OBJ potem podpiąć kość i mamy plik ASC więc w sumie można przerobić xmot na asc :D :D Sam tak przenosiłem pancerze z gothic 3 :P

xmot to pliki animacji - np. Hero_Parade_None_Staff_P0_FinishingAttack_Hit_N_Fwd_00_%_00_P0_50.xmot, Hero_Stand_Torch_None_P0_LightStumble_Recover_N_Back_00_%_00_P0_0_U.xmot itp. itd.

Chodzi ci zapewne o xact?
Na 100% xact :)
Są to modele z kośćmi.
Np. G3_Hero_Body_Paladin.xact, G3_Troll_Body_01.xact itp. itd.

Naszemu koledze chodzi nie tylko o model, ale także o animacje żywcem przekonwertowane z G3 na format G2  :lol2:  :lol2: :lol2:

Albo po prostu też myli typy plików G3 i w sumie chuj wie o co tu chodzi  :F

Choć nie moduję G2 to tak na chłopski rozum - tak jak mówisz, oczywiście wystarczy .obj żeby już to wszystko zrobić pod istniejące kości i animacje w grze...

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A no tak przepraszam XACT mi chodziło, XMOT to jest nie możliwe przenieść do ASC :P
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
No zrobiłem nowe animacje i mds ale wyskakuje błąd opisałem to tu http://themodders.org/index.php?topic=27941.0
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry