tworzenie pierścieni 2748 4

O temacie

Autor Florek

Zaczęty 21.08.2010 roku

Wyświetleń 2748

Odpowiedzi 4

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy

Florek

tworzenie pierścieni
2010-08-21, 14:39(Ostatnia zmiana: 2010-08-21, 14:40)
Mam taki problem. Dodałem pierścień do gry. Napisałem skrypt wszystko OK :) . W grze się pokazuje pierścień zakładam go ale nic nie dodaje. Pomoże ktoś. Jeszcze w pliku It_Ringe dodałem tam do góry tą wartość pierścienia i co dodaje. :)

OTO SKRYPT

...
const int Value_Ri_Pierścień_Bezimiennego   = 2000;
const int Ri_PProtFire03   = 50;
                     const int Ri_PProtEdge03   = 50;
                     const int Ri_PProtMage03   = 50;
                     const int Ri_PProtPoint03   = 50;


instance ItRi_Pierścień_Bezimiennego(C_Item)
{
   name                =   "Pierścień Bezimiennego";

   mainflag             =   ITEM_KAT_MAGIC;
   flags                =   ITEM_RING;

   value                =   Value_Ri_Pierścień_Bezimiennego;

   visual                =   "ItRi_Pierścień_Bezimiennego.3ds";

   visual_skin             =   0;
   material             =   MAT_METAL;
   on_equip            =   ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
   on_unequip            =   ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
   wear               =    WEAR_EFFECT;
   effect               =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

   description            = "Pierścień Bezimiennego";
   
   TEXT[1]               = NAME_Prot_Fire;
   COUNT[1]            = Ri_PProtFire03;
            
   TEXT[2]               = NAME_Prot_Edge;
   COUNT[2]            = Ri_PProtEdge03;

   TEXT[3]               = NAME_Prot_Magic;
   COUNT[3]            = Ri_PProtMage03;
   
   TEXT[4]               = NAME_Prot_Point;
   COUNT[4]            = Ri_PProtPoint03;
   TEXT[5]               = NAME_Value;
   COUNT[5]            = value;
   
   INV_ZBIAS            = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
   INV_ROTZ            = INVCAM_Z_RING_STANDARD;
   INV_ROTX            = INVCAM_X_RING_STANDARD;
   
};

   FUNC VOID Equip_ItRi_Pierścień_Bezimiennego()
   {
      self.protection [PROT_FIRE]       +=  Ri_PProtFire03;
      self.protection   [PROT_EDGE]      +=  Ri_PProtEdge03;
          self.protection   [PROT_MAGIC]      +=  Ri_PProtMage03;
      self.protection [PROT_POINT]      +=  Ri_PProtPoint03;
   };

   FUNC VOID UnEquip_ItRi_Pierścień_Bezimiennego()
   {
      self.protection [PROT_FIRE]       -=  Ri_PProtFire03;
      self.protection   [PROT_EDGE]      -=  Ri_PProtEdge03;
      self.protection   [PROT_MAGIC]      -=  Ri_PProtMage03;
      self.protection [PROT_POINT]      -=  Ri_PProtPoint03;
   };
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zamiast
on_equip = ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
on_unequip = ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
trzeba było dać
on_equip = Equip_ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
on_unequip = UnEquip_ItRi_Pierścień_Bezimiennego;

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Avallach link=topic=11192.msg107912#msg107912#msg107912#msg107912 date=1282394507
Zamiast
on_equip = ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
on_unequip = ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
trzeba było dać
on_equip = Equip_ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
on_unequip = UnEquip_ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
To co kazałeś zrobić niestety nie zadziałało :(. I wyskoczył mi taki błąd:
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dlaczego używasz polskich znaków?
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy

Florek

tworzenie pierścieni
#4 2010-08-21, 15:48(Ostatnia zmiana: 2010-08-21, 15:57)
Cytat: Aeron link=topic=11192.msg107922#msg107922#msg107922#msg107922 date=1282398315
Dlaczego używasz polskich znaków?
Czekaj sprawdzę czy będzie działać :)  :)  :)  Wielkie dzięki działa;) :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry