Mam taki problem. Dodałem pierścień do gry. Napisałem skrypt wszystko OK
. W grze się pokazuje pierścień zakładam go ale nic nie dodaje. Pomoże ktoś. Jeszcze w pliku It_Ringe dodałem tam do góry tą wartość pierścienia i co dodaje.
OTO SKRYPT...
const int Value_Ri_Pierścień_Bezimiennego = 2000;
const int Ri_PProtFire03 = 50;
const int Ri_PProtEdge03 = 50;
const int Ri_PProtMage03 = 50;
const int Ri_PProtPoint03 = 50;
instance ItRi_Pierścień_Bezimiennego(C_Item)
{
name = "Pierścień Bezimiennego";
mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_RING;
value = Value_Ri_Pierścień_Bezimiennego;
visual = "ItRi_Pierścień_Bezimiennego.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
on_unequip = ItRi_Pierścień_Bezimiennego;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";
description = "Pierścień Bezimiennego";
TEXT[1] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[1] = Ri_PProtFire03;
TEXT[2] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[2] = Ri_PProtEdge03;
TEXT[3] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[3] = Ri_PProtMage03;
TEXT[4] = NAME_Prot_Point;
COUNT[4] = Ri_PProtPoint03;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
INV_ROTZ = INVCAM_Z_RING_STANDARD;
INV_ROTX = INVCAM_X_RING_STANDARD;
};
FUNC VOID Equip_ItRi_Pierścień_Bezimiennego()
{
self.protection [PROT_FIRE] += Ri_PProtFire03;
self.protection [PROT_EDGE] += Ri_PProtEdge03;
self.protection [PROT_MAGIC] += Ri_PProtMage03;
self.protection [PROT_POINT] += Ri_PProtPoint03;
};
FUNC VOID UnEquip_ItRi_Pierścień_Bezimiennego()
{
self.protection [PROT_FIRE] -= Ri_PProtFire03;
self.protection [PROT_EDGE] -= Ri_PProtEdge03;
self.protection [PROT_MAGIC] -= Ri_PProtMage03;
self.protection [PROT_POINT] -= Ri_PProtPoint03;
};