I Kolejna porcja pomysłów
1. Opcja, żeby kupcy tracili swoje przedmioty na sprzedaż, jeśli się ich pobije. W NK podobało mi się to rozwiązanie, że trzeba było kupić te rzeczy, bo po pobiciu one znikały...
2. Zwiększona ilość potrzebnych punktów nauki na umiejętności Siły, Zręczności i Many(jak w NK), lub zwiększenie statystyk potworów(ale to pewnie będzie uzależnione od poziomu trudności).
3. Obok kompasu mógłby być jeszcze taki mały wskazówkowy zegar.
4. Możliwość ściągania zbroi z martwych ludzi.
5. Wymagania do noszenia zbroi, np. dla Wojowników potrzebna siła, Łuczników zręczność, Magów mana. Dla pierścieni i amuletów wymagany konkretny level.
6. Jakieś zbroje składające się z kilku części, które trzeba złożyć w całość na kowadle(potrzebna stal i ruda) i dopiero wtedy będzie można je założyć - hełm, tors, naramienniki i buty...
7. Skill "Żywotność", który służy do szybkiego biegu bez napojów szybkości, a naładować go można odpoczywając, lub jedząc, ale
tylko żywność, nie mikstury - to coś dla tych co chcą poszukiwać jedzenia w grze

8. Przed walką, np. z Gomezem dodać jakieś fajne dialogi, np. "Co słychać śmierdzielu. Nawet tutaj czuję twoje śmierdzące giery. Chyba muszę komuś poodcinać kilka kończyn"(to tylko przykład

). Lepiej by się wyzywało ludzi na pojedynki.
9. Zbroja z Trolla odporna na strzały i magię.
10. Naprawianie własnej zbroi(np. Ochrona przed bronią 73/80 - z każdym dniem spada o 1) - po prostu zużywanie się jej/do naprawy potrzebna stal i ruda.
11. W momencie, gdy przeciwnik blokuje - załączona możliwość Pchnięcia Mieczem Jednoręcznym, np. po nauczeniu się 100% bronią jednoręczną.
12. Opcja, żeby słabe bronie przepuszczały trochę obrażeń z bloku, bo tak głupio trochę jak "Kijem z Gwoździami" blokujesz cios Orka? - np. przepuszczanie 25% obrażeń.
13. Orkowe kusze... Albo długie rurki/bambusy do dmuchania strzałami.
14. Możliwość wynajęcia pomocnika za rudę.
15. Rzeźnik, który by nas nauczył wyciągania mięsa ze zwierząt.
16. Ujeżdżanie Smoczego Zębacza

17. Możliwość kupna Własnej Chaty...
18. Znalezienie własnej kobitki/dziewuchy/lachona

19. Trupy powinny się rozkładać. A po zebraniu trofeum ze zwierząt: skóry, pazurów, itp. - zostałyby jakieś resztki, szkielet, dźwięki much...
20. Jak wykuwamy miecz, żeby formował się troszkę na kowadle...
21. Minigierka - jak uciekanie przed Kulą Skały toczącej się od Kanionu Trolli w dół.
22. Kilka "Kozaków" w kolonii rzucających teksty typu: "Ruda, albo życie sukins..."
23. Więcej takich ludzi chodzących ścieżkami pomiędzy obozami jak 2 strażników świątynnych do Starej Kopalni.
24. Wielka Bitwa z "Armią Ciemności" - orkowie, jaszczuroludzie i szkielety przeciwko ludziom.
25. Podczas gry, gdy podłączony jest mikrofon do karty dźwiękowej, to to co powiesz, żeby leciało normalnie z głośników równolegle z dźwiękami gry. Ale byłyby jaja jakbyś obrażał ludzi z obozów, wyrażał swoje myśli, albo robił jakieś dźwięki chodząc po kolonii - przydatne do filmików na Youtuba

Piszę to, ponieważ sam nie umiem robić modyfikacji, tekstur, modeli, czy skryptów, dlatego podziele się swoimi pomysłami, a może coś z tego będzie. Może komuś się przydadzą.