Pojęcia nie mam co źłe robie.
Napiszę po kolei co zrobiłem i jak ktoś zobaczy jakiś błąd to był bym wdzięczny bo napisał posta jak zrobić ten etap poprawnie.
1. Edytuje w gimpie teksturkę topielca i zapisuje ja: LUR_BODY_V5-C w .tex i .tga
.Tex wrzucam do : Texturex/_compiled a .tga do : Textures/NPCs/Monster
2. W Story/NPC/Monster kopiuje skrypt topielca , zmieniam nazwe na Lurker2 i zedytowałem go w ten sposób:
//************************
// Lurker Prototype
//************************
PROTOTYPE Mst_5_Lurker(C_Npc)
{
//----- Monster ----
name = "Złoty Topielec";
guild = GIL_LURKER;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_LURKER;
level = 12;
//----- Attributes ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 60;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 60;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 120;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 120;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute [ATR_MANA] = 0;
//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 60;
protection [PROT_EDGE] = 60;
protection [PROT_POINT] = 60;
protection [PROT_FIRE] = 60;
protection [PROT_FLY] = 60;
protection [PROT_MAGIC] = 0;
//----- Damage Types----
damagetype = DAM_EDGE;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;
//----- Kampf-Taktik ----
fight_tactic = FAI_LURKER;
//----- Senses & Ranges ----
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
//----- Daily Routine ----
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
};
//**************
// Visuals
//**************
//---------------------------------------------------
func void B_SetVisuals_Lurker_5()
{
Mdl_SetVisual (self, "Lurker2.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Lur_Body", 5, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);
};
//*************
// Lurker
//*************
INSTANCE Złoty_Topielec (Mst_5_Lurker)
{
B_SetVisuals_Lurker();
Npc_SetToFistMode(self);
};
3. Dekomilowałem plik MDS topielca GothicSourcerem i zmieniłem w pliku LUR_BODY starą teksturę na nową
4. Skompilowałem z powrotem wszystkie pliki asc zmieniając nazwę pliku MDS na Lurker2(Wcześniej było Lurker) i pliki kture się utworzyły wżuciłem do : Anims/_compiled
co zrobiłem źle bodź czego nie zrobiłem???