Nowa Tekstura Potwora 2148 5

O temacie

Autor webcioo

Zaczęty 27.05.2010 roku

Wyświetleń 2148

Odpowiedzi 5

webcioo

webcioo

DreamVader
posty191
Propsy17
Profesjabrak
  • DreamVader
Pojęcia nie mam co źłe robie.
Napiszę po kolei co zrobiłem i jak ktoś zobaczy jakiś błąd to był bym wdzięczny bo napisał posta jak zrobić ten etap poprawnie.

1. Edytuje w gimpie teksturkę topielca i zapisuje ja: LUR_BODY_V5-C w .tex  i .tga
.Tex wrzucam do  : Texturex/_compiled a .tga do :  Textures/NPCs/Monster
2. W  Story/NPC/Monster kopiuje skrypt topielca , zmieniam nazwe na Lurker2 i zedytowałem go w ten sposób:

//************************
//   Lurker Prototype
//************************

PROTOTYPE Mst_5_Lurker(C_Npc)         
{
   //----- Monster ----
   name                     =    "Złoty Topielec";
   guild                     =   GIL_LURKER;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_LURKER;
   level                     =   12;
   
   //----- Attributes ----
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   60;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   60;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   120;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   120;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
   
   //----- Protections ----
   protection   [PROT_BLUNT]      =   60;
   protection   [PROT_EDGE]         =   60;
   protection   [PROT_POINT]      =   60;
   protection   [PROT_FIRE]         =   60;
   protection   [PROT_FLY]         =   60;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   0;
   
   //----- Damage Types----
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;

   //----- Kampf-Taktik ----
   fight_tactic   =   FAI_LURKER;
   
   //----- Senses & Ranges ----
   senses         =   SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   =   PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   
   aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = FOLLOWTIME_MEDIUM;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
   
   //----- Daily Routine ----
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RoamStart]    = OnlyRoutine;
};

//**************
//   Visuals
//**************

//---------------------------------------------------
func void B_SetVisuals_Lurker_5()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Lurker2.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Lur_Body",      5,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


//*************
//   Lurker
//*************

INSTANCE Złoty_Topielec   (Mst_5_Lurker)
{
   B_SetVisuals_Lurker();
   Npc_SetToFistMode(self);
};


3. Dekomilowałem plik MDS  topielca GothicSourcerem i zmieniłem w pliku LUR_BODY starą teksturę na nową
4. Skompilowałem z powrotem wszystkie pliki asc zmieniając nazwę pliku MDS na Lurker2(Wcześniej było Lurker) i pliki kture się utworzyły wżuciłem do : Anims/_compiled

co zrobiłem źle bodź czego nie zrobiłem???
 

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
mój poradnik

poradnik
 

webcioo

webcioo

DreamVader
posty191
Propsy17
Profesjabrak
  • DreamVader

webcioo
DreamVader

Nowa Tekstura Potwora
#2 2010-05-28, 09:55(Ostatnia zmiana: 2010-05-28, 12:52)
Gdy prubuje przyzwać potworka wyskakuje błąd, że brakuje jakiegoś pliku ASC :

D:MDL :zMoldel(zCModelProto:Load3DSMAXAsc)
: ASC Not Found: LUR_SCRATCHFLOOR_JUE00.ASC

i tu nasuwa się pytanie dla czego nie mam tego pliku???
Złe G2MDK???


ps. ścierwnika udało się przerobic więc poradnik jak najbardziej przydatny dzięki za linka silver
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytat: webcioo link=topic=10209.msg97210#msg97210 date=May 28 2010, 08:55 AM\'
Gdy prubuje przyzwać potworka wyskakuje błąd, że brakuje jakiegoś pliku ASC :

D:MDL :zMoldel(zCModelProto:Load3DSMAXAsc)
: ASC Not Found: LUR_SCRATCHFLOOR_JUE00.ASC

i tu nasuwa się pytanie dla czego nie mam tego pliku???
Złe G2MDK???


ps. ścierwnika udało się przerobic więc poradnik jak najbardziej przydatny dzięki za linka silver
Plików asc nie ma w gmdk. Są w skompilowanej postaci w folderze anims/_compiled, musiałbyś zdekompilować odpowiedni mds GothicSourcerem.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
func void B_SetVisuals_Lurker_5()
{
Mdl_SetVisual (self, "Lurker2.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Lur_Body", 5, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);
};

Skasuj te 2 i powinno działać

webcioo

webcioo

DreamVader
posty191
Propsy17
Profesjabrak
  • DreamVader

webcioo
DreamVader

Nowa Tekstura Potwora
#5 2010-05-28, 17:53(Ostatnia zmiana: 2010-05-28, 19:16)
Napisałem od nowa skrypt i działa :lol2:  

Dzięki wszystkim którzy się udzielali w temacie  :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry