Tarcza energetyczna 3067 8

O temacie

Autor mateoboss

Zaczęty 22.05.2010 roku

Wyświetleń 3067

Odpowiedzi 8

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam. Chcę stworzyć coś na bazie tarczy energetycznej, która będzie chroniła przez 5 sekund przed wszystkimi atakami. I teraz mam do was pytanie. Jaki wariant będzie lepszy.

I.
Czy lepiej będzie wszystko programować, stworzyć skrypt który po użyciu zwoju, przez 5 sekund da nam nieśmiertelność, ochronę, efekty wizualne?

II.
Czy może po prostu stworzyć model, który pokaże się po użyciu czaru, i nie przepuści ani miecza, ani zaklęć, taka jakby kula z bohaterem w środku, która znika po 5 sek.?

Który wariant będzie lepszy, i (jeżeli to możliwe) prosiłbym o oświetlenie drogi w kierunku rozwiązania.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
1. tak to latve tutorial jest na wog poszukaj sobie
2 dosicz nierealne
 


mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
No już mam efekt, ale mam maleńki problem. Jak zrobić, żeby po użyciu zwoju, dodało mi ochrony przed wszystkim (obrażenia, ogień, magia) na 6 sekund, po czym ochrona znika ? Chodzi mi tu o odpalenie czegoś co policzy sobie 6 sekund i się wyłączy.
 


jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Tak tak udało mi się do tego dojść ;D Zrobiłem nieśmiertelność, która się wyłącza po wskazanym czasie i działa. Ale zrobiłem to jako item do zjedzenia. Ale nie mogę poradzić sobie z czarami. Jakie pliki należy zmodyfikować, aby powstało takie coś:

- gdy wybiore czar, to w ręce mam taką kulę jak przy zmniejszeniu potwora, tyle że fioletową.
- animacja aktywacji tarczy jest taka, jak światła (bohater podnosi kulę światła ponad głowę).
- po użyciu, zamiast światła nad głową, ma się pojawić efekt zmniejszania potwora, lecz w kolorze fioletowym, a także ma zostać odegrany dźwięk. Z tym, że efekt pomniejszenia potwora ma się pojawić NA NAS.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Tarcza energetyczna
#6 2010-05-29, 11:47(Ostatnia zmiana: 2010-05-29, 19:28)
Musisz zrobić 2 nowe pfx i 2 nowe tekstury żeby była ta kula fioletowa pfx znajdziesz w folderze
_Work\Data\Scripts\system\PFX
potem musisz zrobić nowy czar nie wiem jak to zrobić bo robiłem tylko czar teleportacyjny a jak z nowymi efektami to musisz po próbować

http://themodders.org/index.php?showtopic=8962&hl=

EDIT maciejG czy ja przypadkiem nie napisałem tego samego ??

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Co do czarów - http://wiki.worldofgothic.de/Tutorials/Spell-Tutorial . To co napisałeś da się zrobić, jeśli się trochę pokombinuje. Co do innych kolorów - nowy PFX z teksturą ze zmienionym kolorem.
 
Spoiler

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Nowego pfx'a zrobiłem to było proste. Zrobiłem w pełni działającą osłonę z pfx'ami. Wszystko pięknie ładnie chodzi, ale to jest jako item do jedzenia. Ja chce to zrobić na spella, i właśnie tu się zaciąłem. Animacja spella ma być taka, jak w przypadku światła, tyle, że po użyciu nie pojawia się ani światło, ani kula nad głową. tylko mój gotowy już pfx. Każdy efekt musi mieć chyba "zaprogramowane" co gdzie kiedy, jaką animację wywołuje, co się pokazuje. Część z tego znajduje się w folderze ZS_Magic. Ale gdzie reszta? W tym folderze nie ma ani światła, ani leczenia. Co zrobić?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry