ma problem z dialogiem. nie chce mi się wyświetlić napis co muwi mojej postaci ani nie używa destykulacji.
jak coś jest źle to poprawcie:
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Szef_EXIT (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Szef;
nr = 999;
condition = DIA_SLD_888_Szef_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Szef_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Szef_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Szef_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Szef_siema (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Szef;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Szef_siema_Condition;
information = DIA_SLD_888_Szef_siema_Info;
permanent = FALSE;
description = "Cześć!";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Szef_siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Szef_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Szef_siema_15_00"); //Cześć!
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_siema_55_01"); //Cześć, mam do ciebie sprawe.
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Szef_zadanie (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Szef;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Szef_zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_888_Szef_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Jaką?";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Szef_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Szef_siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Szef_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Szef_zadanie_15_00"); //Jaką?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_zadanie_55_01"); //Nie paliłem od dwóch dni, a niewiem gdzie moge dostać skręt bagiennego ziela.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_zadanie_55_02"); //Jak przyniesiesz mi 2 skręty to będę ci wdzięczny.
Log_CreateTopic (TOPIC_skręty, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_skręty, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_skręty, "Szef potrzebuje 2 skręty");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Szef_skręty (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Szef;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Szef_skręty_Condition;
information = DIA_SLD_888_Szef_skręty_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam 2 skręty.";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Szef_skręty_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Szef_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itmi_joint) >= 2)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Szef_skręty_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Szef_skręty_15_00"); //Mam skręty.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_skręty_55_01"); //Dzieki chłopie! Nareście se zapalę.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_skręty_55_02"); //Masz tu w nagrode.
B_giveinvitems (other, self, itmi_joint, 2);
Createinvitems (self, itmi_gold, 200);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 200);
B_LogEntry (TOPIC_skręty, "Dałem szefowi 2 skręty");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_skręty, LOG_SUCCESS);
};