Zrobiłem świat i co dalej? 5823 48

O temacie

Autor abcdefg

Zaczęty 15.05.2010 roku

Wyświetleń 5823

Odpowiedzi 48

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Zrobiłem swój świat w 3ds max 2011 i co dalej robić? zapisałem go w innej formie jak ją zmienić, co potem zrobić w spacerze? Pomocy!!! :D
 

fifka

fifka

DreamVader
Judeopolonus
posty574
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
  • Judeopolonus

fifka
DreamVader

Zrobiłem świat i co dalej?
#1 2010-05-15, 19:54(Ostatnia zmiana: 2010-05-15, 19:54)
Zrobiłem swój świat w 3ds max 2011 i co dalej robić? zapisałem go w innej formie jak ją zmienić, co potem zrobić w spacerze? Pomocy!!! :D


W jakim formacie zapisałeś plik i czy masz Kerraxa ?
 
Dzieci, wróciłem!

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Kerraxa nie mam a zapisałem w formacie .max
 

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
podajcie link do tego Kerraxa plis  :lol:
 

damdan

damdan

Labirynt
posty175
Propsy40
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt

damdan
Labirynt

Zrobiłem świat i co dalej?
#4 2010-05-17, 22:00(Ostatnia zmiana: 2010-05-17, 22:00)
eksportuj świat do formatu .3ds (zrobisz to w maxie) i następnie otwórz go jako mesh w spacerze . Więcej w tutkach do spacera znajdziesz
 

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
 

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
napiszcie od początku do końca jak zrobić świat.
jest gotowy świat zrobiony w 3ds Max i co dalej? napiszcie PLIS!
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7638
Propsy5131
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pobierz plugin Kerrax: na stronie http://sourceforge.net/projects/krximpexp/files/ znajdź sobie wersję pod twojego maxa. Następnie zainstaluj go i w programie użyj narzędzia eksportu do formatu kerrax 3ds. Zapis model w data/meshes. Później włącz Spacera i z menu głównego wybierz Import Mesh i wybierz wyeksportowany model. Wybierz World -> Compile World i World -> Compile Light. Żeby później odpalić to w grze, musisz przynajmniej dodać startpoint.

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
nie ma do mojego maxsa mam 2011 a do tego nie ma prosze o pomoc
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7638
Propsy5131
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Możesz wyeksportować do zwykłego 3ds lub obj, zainstalować Wingsa3D, otworzyć w nim i ponownie zapisać jako 3ds - bez żadnych pluginów wyeksportuje do formatu 3ds który jest kompatybilny zarówno z maxowym, jak i kerraxowym.

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
podajcie link do jakiegoś  filmu gdzie wszystko jest pokazane!
 

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
zainstalowałem Wingsa3D i co dalej?
 


LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty139
Propsy1
  • Użytkownicy
Kurwa koleś poczytaj tutki z tego forum. To nie jest takie trudne.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
ma problem z dialogiem. nie chce mi się wyświetlić napis co muwi mojej postaci ani nie używa destykulacji.
jak coś jest źle to poprawcie:

//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Szef_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Szef;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_SLD_888_Szef_EXIT_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Szef_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Szef_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Szef_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Szef_siema   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Szef;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Szef_siema_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Szef_siema_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Cześć!";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Szef_siema_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Szef_siema_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Szef_siema_15_00"); //Cześć!
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_siema_55_01"); //Cześć, mam do ciebie sprawe.
   
};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Szef_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Szef;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Szef_zadanie_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Szef_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Jaką?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Szef_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Szef_siema))
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Szef_zadanie_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Szef_zadanie_15_00"); //Jaką?
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_zadanie_55_01"); //Nie paliłem od dwóch dni, a niewiem gdzie moge dostać skręt bagiennego ziela.
        AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_zadanie_55_02"); //Jak przyniesiesz mi 2 skręty to będę ci wdzięczny.

        Log_CreateTopic (TOPIC_skręty, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_skręty, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_skręty, "Szef potrzebuje 2 skręty");

};

//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Szef_skręty   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Szef;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Szef_skręty_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Szef_skręty_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam 2 skręty.";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Szef_skręty_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Szef_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itmi_joint) >= 2)
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Szef_skręty_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Szef_skręty_15_00"); //Mam skręty.
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_skręty_55_01"); //Dzieki chłopie! Nareście se zapalę.
        AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Szef_skręty_55_02"); //Masz tu w nagrode.
       
        B_giveinvitems (other, self, itmi_joint, 2);
        Createinvitems (self, itmi_gold, 200);
        B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 200);
   B_LogEntry (TOPIC_skręty, "Dałem szefowi 2 skręty");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_skręty, LOG_SUCCESS);

};
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Zrobiłeś nowe pliki OU?
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty139
Propsy1
  • Użytkownicy
Dialogi kompilujesz w spacerze...
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
robiłem wszystko jak w filmie "Tworzenie modów od a do z" fajnie dałem skręty, dostałem złoto, w przeciwieństwie do 6cz. twrz. mod. od a do z u mnie nie destykulują postacie ani nie winać napisów u góry. dlaczego?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty595
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bo nie naprawiłeś skryptów spacerem.
 

abcdefg

abcdefg

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
morduje się jeszcze z tym światem! jak zapisać swój świat w 3ds max 2011 w formacie 3ds bo nie mogę tego znaleźć, a jak normalnie zapisuje to są tylko formaty .max .max(jakiś drugi) i chr. pomocy ludzie w tutkach nie ma mowy o tym.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry