Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - pawbuj

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
21
może ktoś określić kiedy zapisujemy świat  jako compiled, a kiedy nie? chyba jest jeszcze trzecia opcja ascii (?)

22
Skrypty / folder _misk_
« dnia: 2017-01-01, 19:15 »
witam, nigdy nie wiedziałem po co robimy folder _misk_ , wytłumaczy mi to ktoś.

23
Skrypty / przenoszenie ekwipunku z dodanym wyjątkiem
« dnia: 2016-12-31, 07:57 »
z racji, że przybyło mądrych głów na forum może ktoś pomoże z tematem.

mamy skrypt usuwania/przenoszenia ekwipunku postaci . problem , w tym, że chcę , aby czyścić z wyjątkiem założonego pancerza.

dotychczas obeszłem to przez tworzenie i nakładanie pancerza w oddzielnej funkcji, ale jest to prymitywne rozwiązanie.

skrypt autorstwa bodajże Avallacha poniżej :func void Npc_ClearInventoryLoop (var c_npc npc, var int category)
{
    //PrintScreen (ConcatStrings("Czyszczenie eq: ", npc.name), yposition,yaposition,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",timep); //dla testu
// print(ConcatStrings("Czyszczenie eq: ", npc.name);
        var int amount;
        amount = Npc_GetInvItemBySlot (npc, category, 0);
       // print(ConcatStrings(item.name, IntToString(amount));
        if (amount>0)
        {
                NPC_RemoveInvItems (npc, Hlp_GetInstanceID (item), amount);
               
                Npc_ClearInventoryLoop(npc, category);
        }
        else if (category < INV_CAT_MAX-1)
        {
                //print(ConcatStrings("Zmiana kategorii na: ", IntToString(category+1));
                Npc_ClearInventoryLoop(npc, category+1);
        };
};


func void Npc_ClearInventory (var c_npc npc)
{

Npc_ClearInventoryLoop(npc, 0);
};

func void Npc_MoveInventoryLoop (var c_npc npc, var int category)
{
    PrintScreen (ConcatStrings("Przenoszenie eq: ", npc.name), yposition,yaposition,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",timep); //dla testu
// print(ConcatStrings("Czyszczenie eq: ", npc.name);
        var int amount;
        amount = Npc_GetInvItemBySlot (npc, category, 0);
       // print(ConcatStrings(item.name, IntToString(amount));
        if (amount>0)
        {
              Mob_CreateItems ("CHEST", Hlp_GetInstanceID (item), amount) ;
              Mob_CreateItems ( "OC_CHEST_LARGE2", Hlp_GetInstanceID (item), amount) ;
             
        NPC_RemoveInvItems (npc, Hlp_GetInstanceID (item), amount);
               
                Npc_MoveInventoryLoop(npc, category);
        }
        else if (category < INV_CAT_MAX-1)
        {
                //print(ConcatStrings("Zmiana kategorii na: ", IntToString(category+1));
                Npc_MoveInventoryLoop(npc, category+1);
        };
};

24
Skrypty / pasek życia bezposrednio nad npc
« dnia: 2016-06-06, 11:50 »
dzięki ikariusowi można zrobic praktycznie wszystko,
czy da się dodać bar życia lub/i dodatkowy text (jak w konsoli po nacisnięciu "G") dla npc?

25
Skrypty / efekt wizualny (ciemniejący obraz)
« dnia: 2016-05-27, 08:57 »
w Velayi zauważyłem fajny efekt tj ciemniejący obraz.Mod bez ikariusa więc może pod g1 być problem. 

czy ktoś wie jak go wywołać
w tym tutku tego nie znalazłem.

http://themodders.org/index.php?topic=17406.0

26
chce zrobić skrzynię z pułapką. chodzi mi o nałożenie fizycznego efektu jak przy uderzeniu DAM_FLY do odrzucenia postaci. o ile efekty efekty pfx wywołujemy za pomocą wld_playeffect to tutaj nic nie przychodzi mi do głowy.

27
Skrypty / teleport śpiącej postaci G1
« dnia: 2016-05-06, 14:07 »
wie ktoś jak zrobić, jak przenieść śpiącą postać w inny WP. zwykły AI_Teleport powoduje, że postać teleportowana stoi w innym WP przez czas jaki jest przeznaczony na sen.

28
Skrypty / licznik damage G1
« dnia: 2016-05-04, 08:10 »
czy ma ktoś pomysł na funkcje licząca obrażenia zadawane przez npc? chodzi o teorię.

29
Spacer / wyskakujące okienka przy otwieraniu zena
« dnia: 2016-04-25, 08:18 »
wyskakują mi taki9e okienka jak wczytuje swojego zena:

could not load visual for vobname of class ZCVobLevelCompo.


ZCVobLevelCompo co to jest w ogóle?


30
Archiwum / Sumpfscavenger (strzelanka z celownikiem!)
« dnia: 2016-04-20, 11:27 »
na wogu natknąłem się na dość oryginalną modyfikację. na co warto zwróćić uwagę to wykorzystanie celownika w grze . Mod z 2007 , więc nie jest to zrobione za pomocą ikariusa.Wiele osób pytało o możliwości czegoś takiego w silniku zengin.Jak widać można.

http://ifotos.pl/zobacz/scavjpg_sswsrhs.jpg

http://www.worldofgothic.de/dl/download_296.htm

31
Skrypty / zmiana tekstury fonta
« dnia: 2016-04-19, 16:26 »
witam, czy jest możliwość zmiany fonta w dialogach/menu w trakcie gry?

32
widać, jak w temacie można wyeliminować ten bug? głównie widać to w modach!

33
Skrypty / trigger do danego obszaru
« dnia: 2015-10-12, 15:46 »
nie bardzo wiem jak zrobić, aby na dany obszar był trigger, po wejściu na który uruchamia się dana funkcja.

np. w Bedrohung po dojścia do Obozu na Bagnie zapadliśmy w sen czy wchodząc na kładkę spadaliśmy w doł ( z życia złodzieja).

  o tym tutoriali nie spotkałem.

mógłby ktoś obeznany to rozwinąć?


34
Skrypty / suwak
« dnia: 2015-10-05, 08:20 »
witam, ktoś może już kiedyś wpadł na pomysł, aby zrobić suwak w Gothicu?

nie wiem, może w Lego już cos takiego powstało.

35
Skrypty / teleport po dialogu
« dnia: 2015-09-29, 08:42 »
chciałem zrobić taki myk, że postać po zaśnięciu (spell_sleep) teleportuje się do innego WP.
niby ok po AI_Teleport (self, "WP"); ale postać miast spać dalej (tyle, że gdzie indziej!) to stoi jak kołek (po czasie 30 sekund dla tego czaru dopiero dalej można sterować).

może ktoś coś podpowie?

36
Skrypty / zmiana celu
« dnia: 2015-09-21, 11:05 »
czy ktoś wie jak zrobić zmianę celu przy broni dystansowej? widziałem cos podobnego przy prezentacji moda StrongHand na utube. koleś wybierał obiekty z grupy najprawdopodobniej za pomocą klawisza.

37
Spacer / zacięta brama
« dnia: 2015-09-10, 13:49 »
mam problem z bramą w G1. tzn. w spacerze działa, a w trakcie gry tylko ją słychać :hmmm:

podejrzewam kolizję z modelem 3ds. niestety nie mogę go znależć. jest jakiś sposób na wykrycie takiego obiektu?

38
Skrypty / błąd w trakcie gry
« dnia: 2015-09-09, 21:04 »
ktoś wie co ten błąd oznacza

02:30 Fault: 0 Q:     [end of stacktrace]
[w] 02:30 Warn:  0 Q:     MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.
[i] 02:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : OCMOBINTER.STATE .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
[f] 02:30 Fault: 0 Q:     [start of stacktrace]
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             MEMINT_HANDLEERROR(2, 'MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.') +   62 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             MEM_WARN('MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.') +   21 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             MEM_PTRTOINST(39690500)                                        +  128 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             CHANGEMENUFONTCOLOR('MENU_ITEM_SEL_MISSIONS_FAILED', -3670016) +   38 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             _CHANGEFONTCOLORLOGITEM()                                      +  105 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             FRAMEFUNCTIONS(24)                                             +  104 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             FOREACHHNDL(7053, FRAMEFUNCTIONS)                              +  263 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             [UNKNOWN]                                                      +-2061478307 bytes

39
Skrypty / efekt pfx na npc
« dnia: 2015-06-11, 21:48 »
poniżej screen zwierza z moda Karaiby , zastanawia mnie jak mozna osiągnąć taki efekt.

http://ifotos.pl/z/wswxrrs

40
na jakiej zasadzie odbywa się pogrubienie czcionek bądź zmiana odcienia w Gothicu? czy tylko podmiana czy może za pomoca ikarusa?
przy zmianie standardowego fonta  na nowy w menu głównym mam problem, że napis znika, jeżeli na niego nakierujemy

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
Do góry