błąd w trakcie gry 4336 14

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 9.09.2015 roku

Wyświetleń 4336

Odpowiedzi 14

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ktoś wie co ten błąd oznacza

02:30 Fault: 0 Q:     [end of stacktrace]
[w] 02:30 Warn:  0 Q:     MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.
[i] 02:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : OCMOBINTER.STATE .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
[f] 02:30 Fault: 0 Q:     [start of stacktrace]
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             MEMINT_HANDLEERROR(2, 'MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.') +   62 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             MEM_WARN('MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.') +   21 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             MEM_PTRTOINST(39690500)                                        +  128 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             CHANGEMENUFONTCOLOR('MENU_ITEM_SEL_MISSIONS_FAILED', -3670016) +   38 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             _CHANGEFONTCOLORLOGITEM()                                      +  105 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             FRAMEFUNCTIONS(24)                                             +  104 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             FOREACHHNDL(7053, FRAMEFUNCTIONS)                              +  263 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             [UNKNOWN]                                                      +-2061478307 bytes
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
[w] 02:30 Warn:  0 Q:     MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.Niech żyje znajomość podstaw języka angielskiego!
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
[w] 02:30 Warn:  0 Q:     MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.Niech żyje znajomość podstaw języka angielskiego!
a pozostałe? dziwne, bo rozwiązanie problemu nie było związane z Lego/Ikarusem MEM_PTRTOINST(39690500)                                        +  128 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             CHANGEMENUFONTCOLOR('MENU_ITEM_SEL_MISSIONS_FAILED', -3670016) +   38 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             _CHANGEFONTCOLORLOGITEM()                                      +  105 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             FRAMEFUNCTIONS(24)                                             +  104 bytes
[f] 02:30 Fault: 0 Q:             FOREACHHNDL(7053, FRAMEFUNCTIONS)                              +  263 bytes
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
No właśnie to pierwsze jest źródłem następnych problemów. Pointer is null - wskaźnik wynosi zero. Wywołujesz funkcję zmieniającą kolor czcionki w oknie zadań co klatkę, nawet gdy okno z zadaniami jest zamknięte. Wywołuj funkcję hookiem, a błędy przestaną się pojawiać.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No właśnie to pierwsze jest źródłem następnych problemów. Pointer is null - wskaźnik wynosi zero. Wywołujesz funkcję zmieniającą kolor czcionki w oknie zadań co klatkę, nawet gdy okno z zadaniami jest zamknięte. Wywołuj funkcję hookiem, a błędy przestaną się pojawiać.
no ale muszę mieć adres do zmiany czcionki hookiem! twoje wyjaśnienie jest logiczne . funkcja FF ma warunek (nie pamietam... if Menu_status jest aktywne!).
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
no ale muszę mieć adres do zmiany czcionki hookiem!
G1: 4671552 (0x474840)
G2: 4700592 (0x47B9B0)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
no ale muszę mieć adres do zmiany czcionki hookiem!
G1: 4671552 (0x474840)
G2: 4700592 (0x47B9B0)
jak to mogę na przyszłość znależć sam?

czy kod dotyczy także menu statystyk? (tu kolor też zmieniam by FF).

 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

błąd w trakcie gry
#7 2015-09-10, 12:51(Ostatnia zmiana: 2015-09-10, 13:23)
Cytuj
jak to mogę na przyszłość znależć sam?
Do G2 na niemieckim forum jest udostępniona lista funkcji i adresów:
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1023720-Skriptpaket-LeGo/page14?p=17631567&viewfull=1#post17631567
Do G1 nie ma, więc musisz skorzystać z Interactive Disassemblera (IDA) :x
Cytuj
jakoś to się przelicza?
Z systemu szesnastkowego (hexadecimal - hex) na system dziesiętny (decimal - dec) bądź też na odwrót, zależnie od twoich potrzeb. Wystarczy do tego windowsowy kalkulator lub na przykład ta strona: http://www.binaryhexconverter.com/hex-to-decimal-converter
Cytuj
czy kod dotyczy także menu statystyk?
Nie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mam tak:

if(f & LeGo_Focusnames) {
        HookEngine(4671552, 8, "_ChangeFontColorLogItem");
        HookEngine(oCGame__UpdateStatus, 8, "UpdateStatus_FocusName");
      //  G1: 4671552 (0x474840)
//G2: 4700592 (0x47B9B0)
    };

drugie wywołanie hooka odnosnie focusnames działa,ale pierwsze, byćmoże ta 8 nie jest odp. liczbą,ale tego nie wiem.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zmień 8 na 6. Jak nie zadziała to spróbuj 5 lub 7.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie rozumiem po co grzebiesz w plikach lego...
Błąd jest w skrypcie, a nie adresie hooku.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

błąd w trakcie gry
#11 2015-09-13, 14:52(Ostatnia zmiana: 2015-09-13, 20:19)

Błąd jest w skrypcie, a nie adresie hooku.

rzeczywiście ten sam błąd w ZSPY za pomocą Hooka co  i przy FF.

 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
A problem nie stanowią wpisane nazwy tematów, które jeszcze nie znajdują się w dzienniku?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

błąd w trakcie gry
#13 2015-09-13, 16:35(Ostatnia zmiana: 2015-09-13, 20:20)
A problem nie stanowią wpisane nazwy tematów, które jeszcze nie znajdują się w dzienniku?

Nie, koloruje misje w oknie zadań.

Func void _ChangeFontColorLogItem()
 {
ChangeFontColorMenuItem("MENU_ITEM_SEL_MISSIONS_OLD", RGBA(0,255,255,255));
ChangeFontColorMenuItem("MENU_ITEM_SEL_MISSIONS_ACT", RGBA(210,255,128,255));
ChangeFontColorMenuItem("MENU_ITEM_SEL_MISSIONS_FAILED", RGBA(200,0,0,255));

skrypt już działa dobrze, ale tylko przy FF.  jeżeli uzyję Hooka to wywala do pulplitu przy wejściu w menu lzadań.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
jeżeli uzyję Hooka to wywala do pulplitu przy wejściu w menu lzadań.
To kombinuj z cyframi od 5 do 9.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry