Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pawbuj

Strony: [1] 2 3 ... 80
1
Z czystej ciekawości zapytam czy da się podobnie zrobić dla amuletów ?

2
Podobny patch mam już ogarnięty w Ikarusie (poza samym łupieniem). Z poziomu ini można edytować kolory i włączać/wyłączać funkcję.  Gracz sam może zdecydować,  które funkcje są mu potrzebne. Działa po zainstalowaniu pakietu Ninja, więc w przeciwieństwie do Twojego pewnie nie pójdzie na Sequelu. Dzięki za wyjaśnienie.

3
Wielkie dzięki za ten patch - super robota. Chylę czoła.

Gdybyś jeszcze coś zmieniał to warto wziąść pod uwagę :

- rozróżnienie koloru pomiędzy zamknięciem na klucz lub wytrych;
- dodanie wymagania nauki otwierania zamków dla G1
- info o użytym kluczu czy ilości wytrychów , które pozostały;
- skoro kolorowe nazwy skrzyń może nazwy NPC też ?

Z poziomu pliku systemowego modyfikacja (nie każdemu może to pasować).

4
Offtopic / The art of gothic 3!!!! 40 sztuk!!!!
« dnia: 2020-02-06, 11:08 »
@pawbuj polecam Ci zaznajomić się z ofertami internetowymi gównoartbooków do G3, których ceny sięgają kilkuset złotych, a tutaj Art of Gothic 3 z większą ilością kontentu, Psimek sprzedaje Ci za o wiele mniej. Mniej januszowania, więcej myślenia.
Nie interesują mnie artbooki. Nie jestem ich kolekcjonerem i nie wiem ile taka książka może być warta, pewnie tyle ile ktoś jest w stanie zapłacić. Nie mam tez czasu śledzić tego na aukcjach. Chyba po to jest wątek, aby można takie pytanie postawić. 

5
Offtopic / The art of gothic 3!!!! 40 sztuk!!!!
« dnia: 2020-02-01, 17:12 »
polecam tego Allegrowicza.

Ja również.
Towar zgodny z ogłoszeniem + szybka przesyłka (książka dotarła w 3 dni).

Spoiler


cena za tą książkę 200 zł plus wysyłka. czy to aby nie przesada?

6
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-01-20, 14:21 »
do skasowania ten post panie @Simen :)

7
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-01-17, 21:29 »
Niestety, nieoficjalny patch 1.2 nie naprawia bezsenności wśród NPC. Czy ktoś wie, jak to naprawić? Dla mnie jest to mankament, który bardziej psuje imersje niż problematyczna drabina.
Jedyne co mi się udało zrobić to zainstalowałem angielski patch i to pomogło, ale niestety podmieniło tekst na angielski, a ja chcę zagrać po polsku.
Jeżeli chcesz nadal grać na wersji 1.2 to musiałbyś zdekompilować oba patche i podmienić z tego angielskiego rutynę ZS_sleep. Ja już to wcześniej poprawiłem w swojej NP.

8
@Siemekk, czy można stworzyć ini do twojego patcha, aby można edytować kolory mobów?

Kolorowe nazwy skrzyń mam, działa mi też pakiet Ninja. Natomiast brak jest powiadomień.

Gram na Union 1.0g


9
co to jest ten 4GB patch? Najnowszy Union jaki mi sie wyświetla to 1.0e.

10
Instaluję Uniona 1.01e i nie mogę uruchomić Gothica. Mam poinstalowane SP 1.8 i pakiet Ninja z vdf-kami. Nie mogę sprawdzić twojego pakietu. Dopiero deinstalacja Uniona pomaga, niestety wtedy wtyczka nie działa.

11
Niestety ale większość modów korzysta z Ikarusa.  Można to przerobić pod pakiet Ninja?

12
Bardzo fajny pomysł zebrać te wszystkie patche vdf do jednej kupy. Warto rozważyć dopisanie wersji , bo już sam się gubię , którą pobrałem i czy jest aktualna.

13
Wie ktoś gdzie Dexter ma ta skrytkę między dwoma ściętymi drzewami.....?

14
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2019-11-15, 13:22 »
Cytuj
W sekcji Interface w pliku konfiguracyjnym zmień wartość pozycji InventoryItemNoteSizeX=

Domyślnie jest to chyba 450, ja mam ustawione 950 i jest git.

i skalowanie na 0 czyli scale=0

15
teraz czekamy na Gothic Dziki Zachód.

16
Jestem pod wrażeniem dubbingu jak i samego pomysłu na moda, ale na litość boską tak ohydnego menu zadań to jeszcze nie widziałem....(to chyba jedyny minus jak na razie)

Zadania bardzo wciągające, a dubbing .......rewelacja!!!


17
zobacz jakie monologi "svm" aktywują się po podniesieniu itemu i wtedy musisz sprawdzić funkcje przypisane do konkretnych perców.

18
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2019-11-07, 08:12 »
nie ruszyłem pochodni, animacji i dialogów oraz edycji sp 1.8. Resztą się zająłem. Może coś jeszcze znajdziesz. No i brama przy placu wymian jest nieaktywna.

Te triggerowanie z bronią teraz działa poprawnie.

Nie testowałem Grahama,  ale kod warunku  zbliżony do Mordraga.

19
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2019-11-05, 22:04 »
punkt 11 - proponuję zrobić , aby po prostu zawsze był jeden wpis.  Czyli każdy pierwszy wyklucza kolejny.

Punkt 9 !  nawet nie wiem jak to zrobić..... A nawet gdyby to wiem , że tego typu modyfikacje dają efekt odwrotny i są bugogenne..

te pochodnie są hard codowane w silniku i to nie prosty temat.

Brama przy placu wymian jest na razie nieaktywna (nie wiem co się pochrzaniło).

Reszta winna byc poprawiona.

https://www.sendspace.com/file/6hg8uo

20
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2019-11-04, 08:45 »
Cytuj
2. Nie wiem czy to wina System Packa 1.8, ale ikonki przedmiotów są teraz zbyt duże: https://i.imgur.com/xxxXzZn.png
Niektóre wychodzą poza ramkę i ucina je, niektóre zasłaniają tekst przez to jak duże są. Ogólnie jakby się dało, pasowałoby zrobić tak żeby ikonki były za tekstem, a nie przed nim.

Sprawdż ustawienia SP 1.8. Patch do tego nic nie ma.
BTW też to rzuciło mi się w oczy. Spróbuję znależć rozwiązanie.

Cytuj
Gdy robimy test zaufania u Diego, możemy iść do Grahama po mapę. Gdy się Grahama trochę zastraszy, da nam mapę za darmo. Imo gdy mu nie zapłacimy, tylko wymusimy oddanie mapy, powinien przestać z nami handlować, żeby były jakieś konsekwencje tego, że wybieramy opcję z wymuszeniem.

Tak , zrobimy podobnie jak po pobiciu Mordraga, będzie tak samo odrzucał rozmowę.  W PRzebudzeniu zrobiłem, że losowo podejmował też z nami walkę, co nie jest złe.

Strony: [1] 2 3 ... 80
Do góry