Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - pawbuj

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Szukam  doświadczonej osoby w spacerze (edycja zenów), która pomoże połatać kilka błędów podstawowego world.zena do G1.  Warunki płatności do ustalenia . Zadania dla profesjonalisty.

Kontakt PW

2
Skrypty / tłumaczenie tekstu z moda (ruskie krzaczki)
« dnia: 2019-01-21, 08:15 »
wie ktoś może jak przetłumaczyć ruskie krzaczki do normalnej cyrulicy?   Po dekompliacji ruskich skryptów zawsze mam nieczytelny tekst.

3
witam wzystkich. :D

pytanie czy zna ktoś funkcję , która się uruchamia zaraz po wczytaniu gry ?

nie chce silnika obciązać zbędnymi pierdołami.


4
Skrypty / warunek do LOG_NOTE a LOG_Mission
« dnia: 2018-07-16, 11:15 »
witam, czy jest jakiś warunek aby odróżnić  LOG_NOTE od LOG_Mission .

Chcę zrobić odrębne powiadomienia .

5
Skrypty / usuwanie ekwipunku NPC
« dnia: 2018-04-09, 21:50 »
mam problem  z czyszczeniem ekwipunku.

jeżeli dam warunek, że nie usuwamy założonych broni i pancerza to skrypt omija całą kategorię w ekwipunku.

kod poniżej.

var c_Item armor;
var c_Item meleeweap;
var c_Item rangedweapon;
var c_Item weapon;
func void Npc_ClearInventoryLoop (var c_npc npc, var int category)
{
    var int amount;
        amount = Npc_GetInvItemBySlot (npc, category, 0);
        armor = Npc_GetEquippedArmor(npc);     
        weapon = Npc_GetEquippedMeleeWeapon(npc);
        rangedweapon = Npc_GetEquippedRangedWeapon(npc);
        // print(ConcatStrings(item.name, IntToString(amount));

       
        if (amount>0)
       && (Hlp_GetInstanceID(item) != Hlp_GetInstanceID(weapon))
        && (Hlp_GetInstanceID(item) != Hlp_GetInstanceID(armor))
        && (Hlp_GetInstanceID(item) != Hlp_GetInstanceID(rangedweapon))   
        {
                NPC_RemoveInvItems (npc, Hlp_GetInstanceID (item), amount);
               
                Npc_ClearInventoryLoop(npc, category);
        }
        else if (category < INV_CAT_MAX-1)
        {
                //print(ConcatStrings("Zmiana kategorii na: ", IntToString(category+1));
                Npc_ClearInventoryLoop(npc, category+1);
        };
        AI_PrintScreen_Ext (ConcatStrings(self.name," traci ekwipunek (kara za pobicie)"), -1,43,"font_old_10_white.tga",_TIME_MESSAGE_LEVELUP);
};


func void Npc_ClearInventory (var c_npc npc)
{

Npc_ClearInventoryLoop(npc, 0);
};

6
Skrypty / uruchamianie funkcji z ini
« dnia: 2018-03-28, 08:54 »
witam, czy istnieje możliwośc, aby funkcja w modzie miała możliwosć wyłaczenia i właczenia z mod.ini

drugie pytanie, bo nie chce dwóch wątków zakładać. chciałbym stworzyć warunek jeżeli other.name jest nieznany to...

7
Skrypty / modyfikacja cen zakupu/sprzedaży u handlarzy
« dnia: 2018-01-15, 14:27 »
witam,

chciałem się dowiedzieć nieco więcej o modyfikacji cen zakupu/sprzedaży. niby trade_multipier to definiuje.

Tylko jak zrobić , aby wybrany handlarz miał nizsze ceny dla określonej grupy asortmentowej.

8
Skrypty / dziwne textury w trakcie walki
« dnia: 2018-01-07, 14:06 »
w trakcie walki wywala mi dziwne jakby kawalki tekstur.

ktoś miał podobnie?

http://ifotos.pl/z/qxanxaq

9
chcę zrobić jak w g2nk , że po pokonaniu postaci , klikając na leżącego, pojawia się dodatkowy svm np. "nic tu nie ma" czy "niczego tu nie znajdę". Niestety nie wiem od czego powinienem zacząć.

10
Skrypty / Dzialanie moda a skrypty w gdmk
« dnia: 2017-12-24, 08:49 »
Mam mega dziwny problem.
Kiedy gram w moda na komputerze gdzie nie ma roboczych nieskompilowanych skryptow jedna z funkcji nie dzuiala jak trzeba (nowy svm  zapozyczony z g2). Zaraz po instalacji gmdk i skopiowaniu roboczych skryptow problem znika.
Czy ktos mial podobnie. Wiadomo jak to naprawic?

11
Skrypty / conditionFunc dla vobów w świecie
« dnia: 2017-10-01, 19:04 »
witam, czy można ustawić conditonFunc dla wszystkich vobów w świecie. domyslam się, że pomocą ikariusa.

inaczej mozna skakać po vobach w spacerze ale to czasochłonne.

12
Skrypty / wybór fonta w grze
« dnia: 2017-09-13, 14:45 »
witam, czy jest możliwośc zmiany fonta w grze . np. z g1 do g2 w menu bez ikariusa?

mozna podmieniać w _textures albo paczki, ale to trochę płytkie .

13
Skrypty / zasięg widzenia powyżej 300%
« dnia: 2017-06-12, 12:21 »
czy jest jakiś patch, który znacznie zwiększa zasięg widzenia powyzej 300%.

mam kartę ,która nie obsługe dx11, więc gothic dx11 odpada.

14
Skrypty / suwak w gothicu
« dnia: 2017-06-06, 13:36 »
czy ktoś wie jak zrobić suwak w gothiku?

15
Skrypty / wyświetlanie info po podniesieniu itemów
« dnia: 2017-05-03, 18:20 »
wita, czy ma ktoś może pomysł jak zrobic info po podniesieniu itemu z ziemi . rozumiem, że trzeba zrobic to hookiem.

16
Skrypty / reakcje na kradzież jedzenie ze stołów
« dnia: 2017-01-31, 18:47 »
mam skrypt, który działa jeżeli podniosę jabłko z ziemi.

ja chcę właczyć całą kategorię itemów do warunku. macie pomysł jak to zrobić?

if (Npc_OwnedByNpc ( item, self)
|| Hlp_GetInstanceID(item) == Hlp_GetInstanceID(ItFoApple))//edit by pawbuj

17
Skrypty / exp za skrzynie by hookengine
« dnia: 2017-01-28, 09:59 »
mam problem ze skryptem, który zmienia kolor skrzyń (jak w g3) i daje za nie exp.

wywala mi nast. błąd jeżeli dodam printchestexp!.

http://ifotos.pl/zobacz/error-che_aeqppwh.jpg

Nie chcę tick tocków ani frame functions.




sam skrypt func void printchestxp ()//
{
//if  (chest_exp > 0)//(C_BodyStateContains (hero, BS_INVENTORY ))

//{
// Snd_Play ("Door_unlock");
//Snd_Play ("_STR_SOUND_PICKLOCK_UNLOCK");
Print ("Zamek został otwarty.");
//
PrintS_Ext(ConcatStrings ("Zamek został otwarty.",""),RGBA(0,255,255,120));

B_GiveXP(100);
//chest_exp = 0;


//};
};


func void Status_Chest()
{
   var oCNpc her; her = Hlp_GetNpc(hero);
   var oCMobContainer chest; chest = _^(her.focus_vob);
   var oCMobDoor Door; Door = _^(her.focus_vob);   
    var int col; var int ptr;
   
      if !(Hlp_Is_oCMobContainer(her.focus_vob) || Hlp_Is_oCMobDoor(her.focus_vob)){ return; };
      if !her.focus_vob { return; };
   
   if Hlp_Is_oCMobContainer(her.focus_vob)
   {       
        if (chest._oCMobLockable_bitfield & oCMobLockable_bitfield_locked)
        {
         zamkniety = 1;
         //chest._oCMobLockable_bitfield = oCMobLockable_bitfield_autoOpen;
         col = RGBAToZColor(255,0,0,255); //czerwony
         //Print("skrzynia zamknięta!");
        }
        else
        {
         col = RGBAToZColor(255,180,0,255); //Orange
         if (zamkniety == 1)   
         {
            zamkniety = 0;
            //Print("skrzynia otwarta!");     
            };
        };                       
        MEM_AssignContentInst (Chest,her.focus_vob);
        if (chest.containList_next > 0)
        && (zamkniety == 0)//jeżeli zawartośc skrzyni jest większa od 0
        {         
        col = RGBAToZColor(255,180,0,255); //Orange
        //
        printchestxp ();
        }
        else if (chest.containList_next == 0)
        && (zamkniety == 0)//jeżeli zawartośc skrzyni jest pusta
        {
         col = RGBAToZColor(255,255,255,255); //white 
        };   
   }
   else if Hlp_Is_oCMobDoor(her.focus_vob)
   {
      if (Door._oCMobLockable_bitfield & oCMobLockable_bitfield_locked)
      {
            //chest._oCMobLockable_bitfield = oCMobLockable_bitfield_autoOpen;
            col = RGBAToZColor(255,0,0,255); //Orange zły
            zamkniety = 1;
            //Print("drzwi zamknięta!");   
      }
      else
      {
      col = RGBAToZColor(255,255,255,255);
            if (zamkniety == 1)   
            {
            //Print("drzwi otwarta!");   
           
            zamkniety = 0;       
            };   
      };
         
   };
    ptr = MEM_Alloc(4);
    MEM_WriteInt(ptr, col);
    CALL_IntParam(ptr);
    CALL__thiscall(MEM_ReadInt(screen_offset), zCView_SetFontColor_offset);
    MEM_Free(ptr);
   
};     

18
Skrypty / blokowanie klawiszy
« dnia: 2017-01-09, 09:09 »
chcę naprawić bug ze spadaniem w g1, gdzie po naciśnięcia klawisza, hero nie zabija się. czy mogę jakoś zablokować klawiaturę  warunek zrobię sam). tak, patrzyłem w  ikarusie.

19
Skrypty / aivary i ich zastosowanie
« dnia: 2017-01-06, 16:49 »
czy może ktoś przybliżyć zastosowanie aivarów w praktyce, ich tworzenie, edycję. nie było solidnego tutorialu na ten temat.

20
Skrypty / npc_getstate (praktyka)
« dnia: 2017-01-06, 14:17 »
jak w temacie o co chodzi z tym npc_getstate w praktyce w czasie np 10 sekund w rutynie przechodziła do kolejnego polecenia.

przykład: func int ZS_FollowPC_Loop()
{
if Check_NpcHangState (hero) == true
{
hero.wp = Npc_GetNearestWP(hero);
//self.aivar[AIV_ITEMFREQ] = 1;

AI_SetWalkMode(self,NPC_RUN);
AI_GotoWP(self,hero.wp);
if (Npc_GetStateTime(self)>= 10){
AI_GotoWP(self,Npc_GetNearestWP(self));
AI_Wait(self,10);
return LOOP_CONTINUE;
};
};




Strony: [1] 2 3 ... 9
Do góry