ArcaniA Unpacker 21099 42

O temacie

Autor Glaca

Zaczęty 21.03.2015 roku

Wyświetleń 21099

Odpowiedzi 42

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
!!!Mod nie jest mojego Autorstwa!!! Nie znalazłem wątku z tym więc go tutaj zrobiłem. Znalazłem program do Modowania Arcanii.

Pozwala wszystko wyciągać z Arcanii. Exportować, Importować i podmianiać pliki takie jak: Tekstury.. itp.

http://www.arcaniamodding.co.uk/?p=236&lang=pl

Myślę, że wam się przyda w modowaniu. :).

PS: Marzy mi się taki Content Mod jak do Gothic 3,  tylko do Arcanii ^^.





 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Problemem Gothica 3 było to, że był niedokończony i robiony na szybko, ale miał klimat i grało się w niego przyjemnie, zwłaszcza po załataniu błędów
Problemem Arcanii jest to, że jest spierdolona od początku, do końca i nic jej nie pomoże.
Wątpię, że ktoś będzie marnował swój cenny czas, aby ruszać kijem to gówno.
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Ale przynajmniej Content modzik. Zmienić niemke bohatera na normalną dziewczyne itp..
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W który miejscu Gothic 3 miał klimat? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Jak szedłeś łąką i leciał vista point <3 Albo w Vengardzie jak płakałeś czemu taki potencjał tak spierdolony mechaniką walki i drętwymi dialogami. <3 Ach, wspaniała gra. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak dla mnie chyba najlepiej Nordmar im wyszedł. W myrtanie za to po prostu było zbyt dużo miast, i wszystkie były podobne i słabe. Żadne miasto w g3 pod względem designu nie dorównało khorinis.

Jak szedłeś łąką i leciał vista point <3 Albo w Vengardzie jak płakałeś czemu taki potencjał tak spierdolony mechaniką walki i drętwymi dialogami. <3 Ach, wspaniała gra.
I nie możliwość skontrowania przez jednego wilka  :trollface:
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
No Fajna muzyka z Varrantu. To miasto w którym jest Diego nawet fajna muzyka. (Ale trochę odchodzimy od tematu)
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Nie rozumiem dlaczego wy się czapiacie tej arcanii ... Fabuła trochę naciągana (z tym Adanosem) ale nie odpychała jakoś bardzo.
Świat gry ciekawy, tajemniczy (mimo ,ze częściowo pozamykany)Graficznie też nie ma się do czego przyczepić (o ile ma się dobrego kompa.)
Wiadomo ,że jest dużo niedoskonałości ale ogólnie ta gra została niesprawiadliwie oceniona przez wzgląd na gothic'a.
Jedyne co strasznie mnie odpychało to powtarzające się mordy... 

 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Można wyciągnąć pancerze z Arcanii używając tego?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Nie rozumiem dlaczego wy się czapiacie tej arcanii ... Fabuła trochę naciągana (z tym Adanosem) ale nie odpychała jakoś bardzo.
Świat gry ciekawy, tajemniczy (mimo ,ze częściowo pozamykany)Graficznie też nie ma się do czego przyczepić (o ile ma się dobrego kompa.)
Wiadomo ,że jest dużo niedoskonałości ale ogólnie ta gra została niesprawiadliwie oceniona przez wzgląd na gothic'a.
Jedyne co strasznie mnie odpychało to powtarzające się mordy... 


Ja zawsze powtarzalem: Arcania i Gothic 3 to dobre gry. Po prostu - dobre. Nie mają klimatu Gothica i nie nadają sie na "następczynie" Gothiczków, ale to nadal Gothici i jako po prostu gry są dobre.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Można wyciągnąć pancerze z Arcanii używając tego?

Wszystko tak opisane jest.

Post połączony: 2015-03-22, 16:49
No i Polacy jako pierwsi mają szanse się popisać, że zrobili pierwszego moda do Arcanii. (Fajny Content Mod byłby do Arcanii).
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
ale to nadal Gothic
Z pewnego punktu widzenia Gothic 3 zmierzch bogów i Arcania to spinoffy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
ArcaniA Jest nawet dobra np. są kretoszczury których zabrakło w Gothic 3...
Offtop: Ten bohater(Pasterz) ma tego samego Dubbingera co udzielał Lee w pierwszych 3 Częściach.

Pytanie: Może ktoś się skusi Modować Arcanie? :D.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

ArcaniA Unpacker
#13 2015-03-22, 19:21(Ostatnia zmiana: 2015-03-22, 19:27)
Przecież fabuła g3 zmierz bugów była totalnie spierdolona, jeśli fabuła arcani i gra ma taki sam poziom kiczu co g3;zb to dla mnie nie byłyba to dobra gra  :hmmm:
Już nawet g3, przy g3;zb to niebo i ziemia  :ayfkm:
Fabuła trochę naciągana (z tym Adanosem) 
Trochę?  :|
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko że to jest ten sam problem co przy G3 - nic ciekawego się z tym nie zrobi. Można dodać parę itemów, pozmieniać trochę dialogów, ale tak naprawdę to ingerencja w świat jest poza granicami moddingu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przecież fabuła g3 zmierz bugów była totalnie spierdolona, jeśli fabuła arcani i gra ma taki sam poziom kiczu co g3;zb to dla mnie nie byłyba to dobra gra  :hmmm:
Już nawet g3, przy g3;zb to niebo i ziemia  :ayfkm:
Fabuła trochę naciągana (z tym Adanosem) 
Trochę?  :|

no g 3zb miało fabułę do kitu (brak Diego i Lestera w grze...), ale z patchami to było nawet dobra gra, grywalna. Serio, grałem w ZB z patchami, i przez całą grę miałem tylko jednego buga, system walki był o niebo lepszy, niż w g3. Mi w g3 zb się przyjemnie grało, za to g3 przeszedłem tylko dlatego, że to gothic, a po raz kolejny przysiądę się jak wyjdzie community story project, o ile w ogóle.
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
no g 3zb miało fabułę do kitu (brak Diego i Lestera w grze...)

Diego został najbogatszym człowiekiem świata, więc będzie siędział w Mora Sul.
A Lester ma swoją plantacje ziela, więc po co ma iść do Myrtany?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
no g 3zb miało fabułę do kitu
(brak Diego i Lestera w grze...),
:ayfkm:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Można wyciągnąć pancerze z Arcanii używając tego?

Wszystko tak opisane jest.

Post połączony: 2015-03-22, 16:49
No i Polacy jako pierwsi mają szanse się popisać, że zrobili pierwszego moda do Arcanii. (Fajny Content Mod byłby do Arcanii).

Jesteś pewien? Pierwsi są Rosjanie i ich ArcaniA Ressurection.
http://worldofplayers.ru/threads/36973/
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: JohnSnaf (Glaca) w Wczoraj o 16:47Cytat: Nefario w Wczoraj o 09:23Można wyciągnąć pancerze z Arcanii używając tego?
Wszystko tak opisane jest.
Post połączony: Wczoraj o 16:49No i Polacy jako pierwsi mają szanse się popisać, że zrobili pierwszego moda do Arcanii. (Fajny Content Mod byłby do Arcanii).
Jesteś pewien? Pierwsi są Rosjanie i ich ArcaniA Ressurection.
http://worldofplayers.ru/threads/36973/
Może spolszczycie? :cool:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry