Premiera Złotych Wrót staje się faktem! Po 6 latach pracy, gdzie w tworzeniu modyfikacji udział wzięło 30 osób, a 70 podkładało głos postaciom, modyfikacja może ujrzeć światło dzienne! Jako szef dziękuję całemu teamowi, wszystkim aktorom oraz fanom, którzy przez tak długi czas nas wspierali. Podziękowania dla wszystkich, którzy mieli udział w powstaniu Złotych Wrót, a teraz pobierajcie i grajcie!
Modyfikacja oferuje nam:- 10-20 godzin gry, 4 rozdziały, 100 questów
- zupełnie nowa fabuła z możliwością spotkania starych przyjaciół
- zmieniony Jarkendar, trzy nowe lokacje
- 3 gildie do wyboru (paladyn, mag wody, najemnik orków), 4 poziomy trudności
- innowacyjne questy, nowe umiejętności
- poprawiona grafika gry, wiele nowych tekstur, modeli 3D oraz nowe animacje
- kompletne udźwiękowienie dialogów
- filmiki podczas gry
- easter eggi
Linki:Złote Wrota zostały dodane także na Steam:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2787956445&searchtext=z%C5%82oteAby zainstalować same Złote Wrota bez dubbingu trzeba pobrać samą modyfikację, aby był dubbing trzeba pobrać modyfikację i dubbing.
1. Modyfikacja v1.05.5 http://www.moddb.com/mods/the-golden-gate/downloads/golden-gate-plUwaga! Obecna wersja zmienia położenie paczki Diego i nie wymaga patcha.
Jeśli nie możesz zainstalować modyfikacji (np. gdy posiadasz wersję Gothica na Steam) pobierz ten plik:2. Dubbinghttp://www.moddb.com/mods/the-golden-gate/addons/golden-gate-dubbing-pl
Jeśli nie możesz zainstalować dubbingu (np. gdy posiadasz wersję Gothica na Steam) pobierz ten plik i rozpakuj go w folderze Gothic 2.Wersja 1.05.5 poprawia:
Spoiler
1. Błąd z wybraniem jako nagrody złota po zostaniu mistrzem areny.
2. Błąd Lio i Diego podczas prowadzenia do obozu piratów.
3. Błąd wzrastania liczby przedmiotów u kupca Hokara.
4. Błąd z Karrasem, który nas ciągle atakował po zadaniu "Skrytka Sandry".
5. Błąd z Kereth'em o oprowadzaniu podczas wyzwania na arenę, gdy wcześniej nie wybraliśmy opcji oprowadzania.
6. Błąd z Christianem, mogliśmy powiedzieć o śmierci Argosa, mimo że nie byliśmy w jego chacie.
7. Usuwa nieskończoną ilość dań u kucharza orków.
8. Błąd z Kereth'em gdy mówi, że już się przyłączyliśmy do innego obozu, mimo że tak nie jest.
9. Usuwa dwa razy "KONIEC" u Orka-wojownika, kilku orkom usuwa "Ende".
10. Problem z atakiem Ahtara.
11. Błąd z Garondem gdy zaliczał quest ze szczurami po ich wybiciu, ale przed zleceniem, poza tym dwa szczury zostały przeniesione na teren obozu.
12. Usuwa "ENDE" u chrząszcza przy Rogerze.
13. Altair nie wypowiada już kwestii Bezimiennego.
14. Ograniczenie ilości otrzymywanego złota za przetopioną bryłkę złota do 25.
15. Błąd z wpisem w dzienniku o zleceniu szpiegowania przez Vareka, gdy gramy jako najemnik orków.
16. Poprawiony waypoint spania Fernando i Briana.
17. Kupcy mają więcej surowej stali, strzał i bełtów.
18. Po wejściu bez pozwolenia na teren piratów gra przenosi nas przed obóz.
19. Lord Hagen zawsze ginie podczas bitwy.
20. Na zamku w Górniczej Dolinie, nie można wyskoczyć przez okna na piętrze.
21. Możliwość rozmowy z Larissą po dołączeniu do orków, gdy nie rozmawialiśmy z nią wcześniej.
22. Zadania "Żywność dla Mechrona" i "Ruda dla kowala" nie zamykają się 2 rozdziale, a quest "Złe sny Apollosa" nie zamyka się w 3 lub 4 rozdziale.
23. Poprawiony opis miecza Gorleh.
24. Podczas bitwy z piratami Diego i Gorn nie giną oraz nie ma możliwości użycia zaklęcia "Deszcz ognia".
25. Po wykonaniu zadań dla Sary zostaje ona w obozie.
26. Błąd z amuletem Bonesa przy zadaniu "Kto zabił Julesa?".
27. Zostały obniżone wymagania siły dla większości broni lepszych broni dwuręcznych, jest możliwość kupienia książki podnoszącej umiejętność walki broniami dwuręcznymi (u Skipa).
28. Błąd z odmierzaniem godzin.
29. Błąd rutyny Ke'Retha i Larissy po walce na arenie.
30. Brak możliwości zdobycia złotego pancerza przed powiadomieniem o rytuale Saturasa, Miltena i Lee.
31. Brak opcji dialogowej Xardasa po zdobyciu złotego pancerza.
32. Wartość złotego pierścienia.
33. Błąd muzyki w obozie piratów.
34. Zmiana miejsca ukrycia paczki Diego na łatwiejsze.
35. Możliwość wejścia do jaskini Alvaro po ułaskawieniu bandytów.
36. Dodano nazwy questów do jakich wyświetlają się wpisy w dzienniku, wpisy nie wchodzą na siebie.
37. Do Vareka nie trzeba przychodzić w południe po naradzie z szamanami.
38. Jeśli odmówiliśmy pójścia na polowanie z Greenem możemy zmienić zdanie.
39. Tygrys zleca zadanie niezależnie od tego czy pomyślnie zakończyliśmy questa ''Polowanie Greena''.
40. Błąd ze schowkiem Chaktura.
41. Dodaje wpis do dziennika gdy kapitan Garond udaje się do ruin.
Tutaj można wesprzeć powstawanie naszego projektu:http://www.zlotewrota.org/wsparcie-projektuPoradnik Złotych Wrót
http://www.moddb.com/mods/the-golden-gate/downloads/poradnik-zote-wrotaDlaczego prace nad modyfikacją trwały 6 lat?
Spoiler
Na początek jeszcze małe wyjaśnienie dlaczego prace trwały 6 lat. (wiele osób może dziwić dlaczego tak długo a gra jest tylko na 10-20 godzin) Proces tworzenia Złotych Wrót wyglądał następująco (idąc od końca):
- pół roku zajęły alfa i beta testy (błędów było oczywiście 100 razy więcej niż teraz)
- 1,5 roku trwały prace nad dubbingiem (niestety ktoś się tym nie zajmował nie wie ile pracy i czasu zajmuje nagranie i opracowanie 9 tys nagrań dla 150 różnych postaci)
- 2 lata pracowaliśmy nad Eleą czyli obecną II częścią, która jest gotowa w 50%
- 2 lata pracowaliśmy na Jarkendarem czyli napisaniem fabuły (100 questów), poprawieniem tekstur i stworzeniem 5 obozów
- pierwsze pół roku tworzenia zajęła nauka moddingu i próby wcielania własnych pomysłów do gry
Łącznie 6,5 roku. Oczywiście może nie było to tak wszystko sztywno, ale taki podział dobrze oddaje całą wykonaną pracę.
Z tego powodu Złote Wrota nie są dłuższe. Jedyny błąd jaki popełniliśmy to mieliśmy zbyt duże apetyty i zaczęliśmy robić zbyt duży nowy świat z bogatą fabułą, który nas trochę przerósł i dlatego podjęliśmy decyzję o podzieleniu Złotych Wrót na dwie części (ukończenie Elei zajęłoby zapewne jeszcze ze 3 lata). Poza tym przez te 6,5 roku na modyfikacją na stałe pracowało kilka osób i też nie zawsze, większość porobiła coś przez parę miesięcy, a potem odchodziła. Mam nadzieję, że teraz bardziej zrozumiecie dlaczego tyle to trwało;)