1
Mroczne Tajemnice / Błędy i pomoc w radzeniu sobie z nimi
« dnia: 2025-01-18, 23:30 »
Czołgiem wszystkim.
W wolnych chwilach co dzień grzebie sobie w skryptach MT - w ramach nauki modowania naszegogo ukochane Gothiczka. Poza kwestiami takimi jak próba balansu mobów, ekonomii, rozwoju postaci, chciałbym również poprawić jak najwięcej błędów które się pojawiają ( czy też rzeczy które mogą negatywnie wpłynąć na grę ). Mam listę już rozpoznanych czy też błędów/bugów nad którym pracuję. Może ktoś jeszcze tutaj coś mi podrzucić do tego bym dopisał:
W wolnych chwilach co dzień grzebie sobie w skryptach MT - w ramach nauki modowania naszegogo ukochane Gothiczka. Poza kwestiami takimi jak próba balansu mobów, ekonomii, rozwoju postaci, chciałbym również poprawić jak najwięcej błędów które się pojawiają ( czy też rzeczy które mogą negatywnie wpłynąć na grę ). Mam listę już rozpoznanych czy też błędów/bugów nad którym pracuję. Może ktoś jeszcze tutaj coś mi podrzucić do tego bym dopisał:
- Reakcja fanatyków na przynależność do obozu sekty - do analizy czy jest to coś na co należy zwrócić uwagę
- Golemy Xardasa - Spawn dopiero w odpowiednim momencie - do analizy czy jest to niezbędna zmiana.
- Ciało kopacza w misji od Melkora - za szybkie zdobycie zbroi z jego jaskini - do zrobienia.
- Ostatni kapłan orkowy vs nowe obrażenia od łuku. - do testów.
- Rozmowa z Nekromantą od Chromaninów. - do testów. małe poprawki w skrypcie.
- Skrypt smoka na wyspie Uriziela nie odpalał się. - do testów. małe poprawki w skrypcie.
- Zachowanie bandytów Quentina - do ponownej weryfikacji/przerobienia. Wpadłem na lepszy pomysł niż poprawki które wprowadziłem.
- Tworzeniu runy z Uriziela - poprawiony warunek.
- Poprawa menu statystyk - wyświetla się już informacja o % szansie na krytyczne obrażenia obok % wyuczonego.
- Nauka u SheerGhara - poprawiono skrypty, możliwość nauki 2H 100% odblokowana.
- Atak Melkora, Paladyna, Orka przy portalu - przeciwnik atakuje zanim zdążymy zareagować, zmodyfikowane, do testów.
- Poprawa opisu wymagań na dołączenie do Szkodników. - bardziej szczegółowy opis że nie tylko poziom jest wymagany.
- Wytwórnia Ziela - podwójny quest dla obozu bractwa i strażników - zaopiekowane wymaga testów.
- Skrypt na przekucie miecza o Przemytników. - do weryfikacji zgodność tekstów z czasem oczekiwania.
- Bonusy z broni przy przemianie. - zabezpieczone, wymaga testów.
- Obrażenia broni dystansowych zwiększone o zręczność. - zaimplementowane, wymaga testów.
- Olbrzymie szkielety i drop broni. - weryfikacja czemu upuszczają broń.
- Weryfikacja blokady gry w 5 rozdziale Łowcy Orków. - otrzymałem info ze coś takiego może wystąpić.
- Problem z uderzeniem wiatru. - powoduje dziwne zachowanie w przypadku uśmiercania przeciwnika ( nieskończony exp).
- Weryfikacja gildii nieumarłych paladynów - Paladyni Ci wyrzucali z siebie skóry i pazury = poprawione
- Usunięcie/edycja sieci/zatrucia pełzaczy. Zbyt OP, szczególnie gdy atakują grupą, za długi czas bycia unieruchomionym - prawdopodobnie wyłączę.