Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - OrtegaX

Strony: [1] 2 3 ... 17
1
Ukończone modyfikacje / [G1] Orcades Dubbing PL
« dnia: 2022-09-01, 22:41 »
Bardzo dobrej jakości dubbing.

2
Ukończone modyfikacje / [G1] Slender Mod
« dnia: 2022-08-28, 21:36 »
https://drive.google.com/file/d/1n0UWso1NseDbIYdnXwHzmrmWuKFmeyS6/view

Patch do Slendera.
-Usunięto motyw ze starcem
-Dodano nowe efekty
-Sledner atakuje częściej
-Urozmaicono grę

3
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2022-08-22, 19:22 »
Gdzie są te skrinszity? I jak to w ogóle weszło bez nich w zapowiedzi?
Spoiler

4
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2022-08-21, 19:53 »



"Gladiator" to inspirowana słynną grą przeglądarkową "Miecze i Sandały" modyfikacja do drugiej części gry Gothic. Wcielamy się w niej chłopaka o imieniu Romulus, który został porwany ze swojej wioski, przez żołnierzy obecnie panującego Króla Rezenharta. Stracił w ataku rodzinę i przyjaciół, których zarzekł się pomścić. Akcja moda dzieje się w stworzonym na potrzeby moda uniwersum, bez nawiązań do Królestwa Myrtany. Otoczka fabularna w modyfikacji gra drugie skrzypce, a głównym założeniem modyfikacji są walki na arenie, zdobywanie nowego ekwipunku, szkolenie się i tak dalej, czyli to co znamy w mieczy i sandałów.

Modyfikacja oferuje:
-Ponad 40 walk z unikatowymi przeciwnikami
-4 nowe światy
-Nowe umiejętności, w tym także te z "Mieczy i Sandałów" czyli np słynny Taunt
-Zróżnicowany zestaw broni i pancerzy
-Nowe mechaniki, takie jak wytrzymałość, ciosy krytyczne czy obalenie przeciwnika
-Standardowe starcia, walki drużynowe, walki każdy na każdego, potyczki z potworami
-Nowe tekstury i modele 3d
-Dubbing
-Kilka zadań pobocznych
-Nowe dźwięki
-Zupełnie nowa muzyka, skomponowana wyłącznie na potrzeby moda
-I wiele więcej


Screeny:
Spoiler
   

Co do soundtracku. Będzie on głównie ( Idąc śladem Kronik ) inspirowany oryginalnymi utworami z Gothica, nie zabraknie oczywiście, nowych, zrobionych całkowicie od zera utworów. Tutaj mały przykład, muzyka walki z areny miejskiej:
https://www.youtube.com/watch?v=rjGHuuq9Xt8
Jest to moja pierwsza modyfikacja do G2, traktuję ją jako trening w modowaniu tej części gry przed czymś poważniejszym
Modyfikacja pojawi się prawdopodobnie w październiku, na ten moment jest ukończona w 90%, brakuje głównie dubbingu.
Więcej informacji znajdziecie na moim fanpage na FB: https://www.facebook.com/OrtegaXOfficial

5
Hej, potrzebuję pomocy ze względu na brak czasu i umiejętności przy stworzeniu mechaniki wytrzymałości według wzoru, nie będzie to nic skomplikowanego, oczywiście odpłatnie. kontakt dc: OrtegaX#8283

6
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2022-01-18, 21:47 »
Pod wąwozem w jaskini, jak miałeś Pacho w podstawce to idz sciezka prosto

7
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2022-01-16, 20:37 »
to dx 11

8
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2022-01-16, 00:51 »
Sprobuj wgrac 4gb patch

9
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2022-01-06, 14:28 »
Nie mam wpływu na to jaka wersja znajduje się na tym śmieciowym spine. Wszystkie te błędy nie występują - szczególnie zanikanie świat na wersji, którą możesz pobrać bezpośrednio z tego tematu.

10
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2022-01-03, 16:30 »
Nie, to wątek poboczny

11
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2022-01-01, 20:06 »
Musisz miec inna rune juz wczesniej, np teleport do xardasa

12
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-11-25, 20:47 »
zapis i wczyt nie pomaga albo wyjscie z gry? I moda na pewno pobrales stad?

13
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-11-24, 01:14 »
Czemu niegrywalna?

14
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-11-22, 21:01 »
jesli sama sie nie otworzyla to bug = musisz kodami, diego jest po drodze do 1 insygni

15
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-10-27, 21:21 »
Pogadaj z siekaczem, o ile dobrze pamietam z nim jest quest albo z damarokiem

16
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-10-16, 19:46 »
A ja dziękuję za opinię i wsparcie! Cieszę się, że mod przypadł Ci do gustu! Oczywiście planuję dalsze rozwijanie go

17
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-10-10, 13:27 »
Tak, to jest taka nutka tajemnicy

18
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-29, 23:32 »
Spoiler
sprowadzic go pod kolce na suficie jesli zdobedziesz amulet juz

19
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-19, 19:36 »
UPDATE
Odświeżona wersja Doliny już jest, przede wszystkim naprawiono błąd z zanikaniem świata. Link do pobrania na stronie tytułowej, wystarczy podmienić pliki.
Uwaga; Sejwy z poprzedniej wersji nie będą działać! Trzeba grać na nowo.

20
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-17, 12:39 »
Spoiler
Wkradl sie blad ze ten klucz sie nie pojawia, wpisz insert Lupid i to jest ta jaksinia najblizsza 2 straznikow chroniacych przejscia na tereny orkow w podstawce

Strony: [1] 2 3 ... 17
Do góry