Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - OrtegaX

Strony: [1] 2 3 ... 17
1
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-10-16, 19:46 »
A ja dziękuję za opinię i wsparcie! Cieszę się, że mod przypadł Ci do gustu! Oczywiście planuję dalsze rozwijanie go

2
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-10-10, 13:27 »
Tak, to jest taka nutka tajemnicy

3
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-29, 23:32 »
Spoiler
sprowadzic go pod kolce na suficie jesli zdobedziesz amulet juz

4
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-19, 19:36 »
UPDATE
Odświeżona wersja Doliny już jest, przede wszystkim naprawiono błąd z zanikaniem świata. Link do pobrania na stronie tytułowej, wystarczy podmienić pliki.
Uwaga; Sejwy z poprzedniej wersji nie będą działać! Trzeba grać na nowo.

5
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-17, 12:39 »
Spoiler
Wkradl sie blad ze ten klucz sie nie pojawia, wpisz insert Lupid i to jest ta jaksinia najblizsza 2 straznikow chroniacych przejscia na tereny orkow w podstawce

6
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-09, 19:14 »
nom

7
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-09, 15:34 »
Mod nie jest w pelni zdubbingowany. Co do spine, nie ma potrzeby zeby tam sie znalazl, po prostu przerzucacie pliki instalacja to bulka z maslem

8
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-09, 14:45 »
Jeżeli chcesz zagrać w najnowszą wersję to niestety savy przepadną, jednak polecam ci zagrać bo wiele rzeczy zostało zmienione.

9
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-09-09, 12:29 »
Za chwilę wrzucę tutaj nową wersją plus mały patch.

Post połączony: 2021-09-09, 12:37
Dolina Zombie Ewolucja 2.0
Zmiany:
-Poprawki błędów z podstawowej wersji Ewolucji
-Nowe wątki, zadania, dialogi, postacie
-Nowe umiejętności: Hiena Cmentarna, wabienie przeciwnika, redukcja stresu, orkowa broń, strzelanie z dmuchawek.
-Możliwość szybszego zdobycia 2 poziomu walki bronią dwuręczną
-Nowe dźwięki
-Nowy świat
-Nowe rodzaje zombie
-Nowi przeciwnicy
-Zmiany w świecie, więcej roślinności, zniszczeń itd
-Poprawki w balansie
-Zwiększony poziom trudności
-Ciosy krytyczne jako osobny mechanizm
-I wiele więcej
LINK DO POBRANIA NA STRONIE TYTUŁOWEJ!
Jeżeli doceniasz moją twórczość i chcesz przyczynić się do szybszego usprawniania moda jaki i kolejnych produkcji to zapraszam do wsparcia mnie tutaj: https://tipply.pl/u/ortegax
Każda pomoc się przyda, bardzo wam za nią dziekuję  Każda osoba, która wyśle donejta może liczyć na swoją obecność w modzie, w przyszłych aktualizacjach bądź nowych produkcjach jako NPC bądź w postaci dubbingu.
Jeżeli komuś wywala zalecam zainstalowanie DX11, powstała wersja dedykowana dla moda, link do niej znajdziecie w instrukcji w katalogu z modem.(edited)

10
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-08-21, 18:37 »
Mod będzie ponownie dostępny do pobrania na dniach kiedy skończę pracę nad nową dużą aktualizacją, kwestia kilku dni

11
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-08-17, 20:09 »
Bardzo dziekuje! <3

12
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-05-03, 11:39 »
Myślę, że tak

13
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-04-29, 15:57 »
No mozesz sprobowac dac się zabic, po czym zabic arto, blizne gomez i przywolac nowych

14
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-04-29, 15:03 »
wczytac gre

15
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-04-25, 21:54 »
Glownie poprawki, z 3 nowe questy, ale no poprawki przede wszystkim, juz nie pamietam

16
Ukończone modyfikacje / [G1] Crazy Mod Edycja I
« dnia: 2021-04-25, 17:50 »
GOTHIC: CRAZY MOD


Przedstawiam wam moje dzieło, mod, nad którym pracowałem 3 lata, bez przerwy na cokolwiek, ciągle tylko siedziałem i dłubałem przy kodzie aby stworzyć tego wspaniałego moda. Jest to kunszt dubbingu, śmiało mogę rywalizować tym projektem z Dziejami i Kronikami, czy innymi żeglarzami. Zapraszam do gry, lepszego moda nie znajdziecie na rynku.

OPIS: Mod miesza wszystkie dialogi, tak aby wszystko brzmiało komicznie i głupio. Sytuacja adekwatna jest z dźwiękami potworów, modelami broni, texturami twarzy i innymi rzeczami.
Edycja pierwsza skupia się na razie na tych rzeczach, kolejne będą szły w jeszcze większy absurd, jak mix każdej jednej textury, muzyki itd. Zapraszam do gry!
Na pomysł wpadł streamer Damianooo

Screeny:
Spoiler



Filmik:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=c5Zo9ymXYkc

DOWNLOAD

17
gdzie moge znalezc liste skladnikow na konkretne przepisy alchemiczne?
Chad sprzedaje

18
Skrypty / Problem z widokiem w Gothic I
« dnia: 2021-03-16, 21:15 »
Idk o chuj z tym chodzi. Jak masz jakiś save sprzed koszmaru to git. Wejdz w fodler saves w fodlerze gry, i przenieś z najbliższego save z koszmaru plik World.save czy jakoś tak do folderu z zapisem po koszmarze

19
Tak na przyszłość jakbyś chciał zrobić kiedyś patcha (mogą być drobne spoilery):
- brama na cmentarzysku orków po walce z bossem się nie otwiera, nie mogłem wyjść bez kodów
- ten lord paladynów, którego prowadzimy do górskiej fortecy cały czas za mną chodził mimo że doprowadziłem go na miejsce
- skoro dialogi niektóre nie mają dubbingu przydałoby się npctom takim jak na przykład Xardasowi czy temu lordowi paladynów podbieganie do naszej postaci w rozmowie, bo często odbiegałem za daleko, a oni zagadywali przez co nie widziałem okienek dialogów
- Robin stał w miejscu, nie chciał prowadzić mnie do cerberów póki go nie przestawiłem dzięki O
- nie mogłem się "odlepić" czasami od otwierania drzwi
- Xardas miał runę do ostatniej lokacji, zakładam, że nie powinien jej mieć, bo dostajemy ją drugi raz później
- Znachor pojawił się w kopalni, kiedy czyściłem ją z Danielem, chyba powinien być tam później. Potem po przegonieniu go z zamku on i tak znowu tam był
- po ataku na zamek Gomez ciągle za mną łaził
- po uwolnieniu Kruka (tu już nie mam pewności) nie ma go w nowym obozie

Więcej błędów nie pamiętam albo nie zauważyłem. Grałem z Unionem, a nie SP 1.7, więc nie wiem czy kilka problemów to mogło spowodować. Ogólnie fajny klimat jest, ale jakość dubbingu i same dialogi nie są za dobre. Mimo wszystko bawiłem się całkiem dobrze. Na plus na pewno soundtrack, modele i tekstury.
Grałem po swojemu, olałem zalecenia twórcy* Chciałeś napisać ;) Ale dziękuję za opinie

20
Gdzie znajdę ostatnią z insygni beliara ? Jestem w obozie na bagnie zdobyłem klucz do pomieszczenia z Y'berionem i nic... Dodam również że byłem głęboko na bagnach obok tego drewnianego domku i tam też nie ma tej insygni....
Spoiler
Jest na bagnie tam gdzie sie zbieralo te rosliny dla y beriona

Strony: [1] 2 3 ... 17
Do góry