Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - OrtegaX

Strony: [1] 2
1
Ukończone modyfikacje / [G1] Z woli Króla
« dnia: Wczoraj o 16:18 »



Po wielkim buncie Król stracił kontrolę nad kolonią karną. Od tamtego momentu musiał negocjować ze skazańcami, to też wszystkie dobra wyprodukowane na kontynencie trafiały do kolonii w zamian za magiczną rudę. Ten stan rzeczy nie był nikomu na rękę poza więźniami, których wojna nie obchodziła, gdyż byli odizolowani od reszty świata. Pewnego dnia, król miał dość wciąż rosnących oczekiwać magnaterii ze Starego obozu, którzy to żądali coraz więcej, oferując w zmian coraz mniej cennej rudy. Rhobar zdecydował wysłać oddział gwardzistów do doliny. Ci przy osłonie nocy mieli zejść do kolonii i założyć obóz gdzieś na odludziu, aby przygotować się do jednego zadania - odbicia zamku z rąk Gomeza. Jednak misja przedłużała się, a Król potrzebował informacji, co dzieje się z oddziałem, czy zadanie zostanie wykonane. Dlatego też za barierę przybywa kolejna osoba, posłaniec królewski, który ma dowiedzieć się co się stało z oddziałem i przekazać raport królowi. Wyposażony w jedyny egzemplarz zwoju teleportacyjnego poza barierę wszedł do kolonii. Jaki będzie jego los, czy uda mu się wykonać misję? To się okaże.


Cechy modyfikacji:
-Ponad 20 zadań
-Fabuła, który cały czas gna do przodu
-Około 5 godzin gry
-Nowe postaci i dialogi
-Nowe przedmioty
-Bitwy
-Nowe modele 3d, animacje itd
-Lekko zmieniony świat
-I wiele więcej


Screnny:
Spoiler







POBIERZ: https://drive.google.com/file/d/156Xs4Ua1cS3-ht8sKISTEt1kQHhqh5fa/view?usp=drive_link


Kilka słów ode mnie: Modyfikacja miała być krótkim, prostym modem, którym pożegnam silnik G1. Na początku wszystko szło fajnie, nie miałem żadnych obaw do jej jakości, ale gdzieś w połowie prac czar prysł. Trochę straciłem zapał, ewidentnie miałem już przesyt tego topornego silnika, i rzeczy, które chciałem zrobić, między innymi rozbudowane bitwy, zeszły na drugi plan. Dlatego z moda nie jestem w pełni zadowolony, wydaję go bo był już praktycznie na ukończeniu, szkoda mi było go porzucać. Na chłodno ocenił bym go na max średniaka, ale może komuś bardziej się spodoba.



2
Zapowiedzi modyfikacji / [G1] Z woli Króla
« dnia: 2023-10-13, 14:56 »



Po wielkim buncie Król stracił kontrolę nad kolonią karną. Od tamtego momentu musiał negocjować ze skazańcami, to też wszystkie dobra wyprodukowane na kontynencie trafiały do kolonii w zamian za magiczną rudę. Ten stan rzeczy nie był nikomu na rękę poza więźniami, których wojna nie obchodziła, gdyż byli odizolowani od reszty świata. Pewnego dnia, król miał dość wciąż rosnących oczekiwać magnaterii ze Starego obozu, którzy to żądali coraz więcej, oferując w zmian coraz mniej cennej rudy. Rhobar zdecydował wysłać oddział gwardzistów do doliny. Ci przy osłonie nocy mieli zejść do kolonii i założyć obóz gdzieś na odludziu, aby przygotować się do jednego zadania - odbicia zamku z rąk Gomeza. Jednak misja przedłużała się, a Król potrzebował informacji, co dzieje się z oddziałem, czy zadanie zostanie wykonane. Dlatego też za barierę przybywa kolejna osoba, posłaniec królewski, który ma dowiedzieć się co się stało z oddziałem i przekazać raport królowi. Wyposażony w jedyny egzemplarz zwoju teleportacyjnego poza barierę wszedł do kolonii. Jaki będzie jego los, czy uda mu się wykonać misję? To się okaże.


Cechy modyfikacji:
-Ponad 20 zadań
-Fabuła, który cały czas gna do przodu
-Około 5 godzin gry
-Nowe postaci i dialogi
-Nowe przedmioty
-Bitwy
-Nowe modele 3d, animacje itd
-Lekko zmieniony świat
-Pełny Dubbing
-I wiele więcej


Screnny:
Spoiler








Od autora:
Tym modem chciałem się pożegnać z silnikiem G1, gdyż całkowicie przerzucam się na G2. Nie chciałem znowu pchać się w projekt, który zajmie mi rok życia, tak jak to było chociażby z Gladiatorem. Chciałem zrobić coś mniejszego, dając sobie max 2-3 miesiące. Mimo tego mod nie będzie zrobiony byle jak, ale naprawdę się postaram aby był po prostu PRZYJEMNY. Zachęcam do śledzenia tematu.


PLANOWANA PREMIERA: 2023/Styczeń 2024

3
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2023-03-10, 18:50 »

Opis modyfikacji:
Za poleceniem obecnego Króla, Rezenharta, Proxemo rozkazał swoim ludziom napaść na pobliskie osady i pojmać ludzi, którzy potem będą zabijani przez tutejszych gladiatorów na arenie. Jednym z nich jest Romulus, jedyny ocalały z wyrżniętej w pień wioski Maranda, którego głównym celem stała się zemsta na królu. Szczęśliwie trafia u początku swej drogi na sojusznika...

Modyfikacja total-conversion autorstwa OrtegaX & Damianut & Gladiator Team luźno nawiązująca do gry Sword&Sandals, której osią są turnieje odbywające się na kolejnych arenach królestwa Panamatu.

Modyfikacja oferuje:
-do 20 godzin rozgrywki
-fabuła wraz z zadaniami pobocznymi
-kilkadziesiąt walk na śmierć i życie na arenach
-autorski soundtrack, skomponowany wyłącznie na potrzeby moda
-pełny polski dubbing
-oryginalne rozwiązania skryptowe
-nowe modele, tekstury i dźwięki
-wiele nowych przedmiotów
-nowe światy
-osiągnięcia, Easter Eggi
-i wiele więcej

Screeny:
Spoiler














Instrukcja instalacji i FAQ (zawarte również w paczce z modem):
README

Autorzy:
Spoiler
Główni twórcy: OrtegaX, Damian Orzeszek (Damianut)
Muzyka: BadamB B, Warden
Modele światów: Othello
Testerzy: Buzka555, Tulipan, Flakes
       
Scenariusz: OrtegaX
Skrypty: Damianut, OrtegaX
Level Design: OrtegaX, Damianut
Dźwięki otoczenia: OrtegaX
Grafika 2D: OrtegaX
Grafika 3D: OrtegaX, Othello
Koordynacja dubbingu: OrtegaX
Korekta scenariusza: Damianut
Korekta dialogów: Tulipan

Patch 1.2
Skrypty: Damianut
Grafika 3D: Triber
Muzyka: BadamB
Level Design: Damianut
Poprawa modeli światów: Triber
Logo: Sporthistoriker (Feuerbarde)
Porady skryptowe: Auronen
Testerzy: Dee, Daurgon, Auronen, Leu Daniel Andrei, gothic1210, Buzka555
Piosenka z Easter Egga w wiosce: Kistru

DUBBING
Romulus - OrtegaX
Proxemo - PeQs
Kaly - Archi
Lanko, Fernid, Wojownik, Złotnik, Hergan, Inżynier - Revest
Kurier, Jinks, Przerażony niewolnik - Michał Decowski
Więzień ze szczurem, Drwal, Pewny siebie niewolnik - Kuba Jurasz
Król, Kapitan straży, Starszy wioski, Zarządca areny w Zatoce, Skalum, Sauran, Szalony Widz,
Damian 'LooKaS' Żabicki

Gindor, Rybak, Pokerzysta, Nauczyciel atrybutów - Farenchajt Samuraj
Justin, Mistrz areny w mieście Randale, Marynarz - Grosiu
Ultram, Łucznik, Gwardzista, Oped - Kacper Nowak
Merlok, Kabaz, Akabar, Zwiadowca - Eryk Brzozowski
Naczelnik - Daniel Pugacz
Cyrulik, Kat - Voka
Gubernator - Ciecik
Kamil - GEEKeusz
Czeladnik - Dominik Słodowczyk
Herold, Kapitan, Zarządca areny - Damiano
Beckett, Strażnik wydający broń - Rafał Siemieraszko (@rafalekkB)
Trener, Dowódca straży - Dawid Tęgos
Igor, Przywódca myśliwych - Mikołaj Paluszek
Architekt - Robert Kowalski
Zawiedzony fan, Grimbald - Aleksander 'Przybysz' Gałąska
Strażnik bramy - Rafał Pudlarz
Lord Tameron - Sylwester Karnuszewicz
Ogrodnik - Marcin 'Stanlej' Stankiewicz
Alchemik- Michał Goral
Wysłannik królewski, Flamma - Łajka-THVN
Dadol, Platos, Sędzia, Jamataj - Enteri
Karczmarz, Phamart - Kristo
Strażnik nocny - Fiflo
Roland - Warden
Strażnik wzywający do Lorda Tamerona - P. Ostrowski
Herszt - District
Dywaniarz - Kot
Myśliwy z Zatoki - Aqua
Kolos, Hulk - Dread
Kowal - Qilan
Diadys, Sparky - SaikingS
Pitos, Niewolnik 2 - Non Nomi
Nauczyciel walki - Galli
Hermes - Wagon
Tempok - Majes
Recker - Siizuq
Bezimienni Strażnicy - Revest, Wogor, OrtegaX, Kot
Nahmadi - Ethardos von Wilde
Timon - Benson
Frank - Xero
Strażnik bramy - mikeler7
Karczmarz, Garg - Kaczmarczyk654321
Certix, Xantos - kaio2kk
Poltar, gladiator - Kadukowo
Czeladnik, Niewolnik - Maruc
Mag - Damian Orzeszek
Pasterz - Mathiew
Hans, Myśliwy - Bartix Valkhyr
Carl - Krotok Jabarth
Largos, Tragos - KalterQ Q
George - Damian Kierstan
Wilgo, Diogenes - kadaner94
Zarządca areny - Zawiej
Travis - Sulti
Elines - Mesa
Jeff, Pieprz - Oscar Severus
Kucharz - KarczmaroS
Daryl - szupii
Skid - GEEK
Inni więźniowie - Revest, Kian

POLSKI DUBBING - PATCH 1.2
LookAS - Rezenhart, Skalum, Sauran, Starszy wioski, Zarządca areny w Zatoce, Szalony Widz
Mikołaj Paluszek - Igor, Szef Myśliwych, Strażnik więzienny
Łajka-THVN - Wysłannik królewski
Michał Decowski - Garg, Jinks, Strażnik więzienny
Damian Kędzia - Carl, Sparky, Strażnik bramy w Zatoce, Strażnik więzienny
Damian Kierstan - George, Strażnik więzienny
Kamil Józaf - Wilgo, Strażnik więzienny
Kadukowo - Poltar, Moltar, Strażnik
Sylwester Karnuszewicz - Lord Tameron, Strażnik więzienny
Revest - Lanko, Revest
Galii - Nauczyciel walki
Enteri - Sędzia
Archi - Kaly
Siizuq - Recker
Voka - Cyrulik
OrtegaX - Romulus
Aqua - Myśliwy

Modyfikacja korzysta ze skryptów i zasobów z gier i modów autorstwa osób głównie z worldofplayers.de

Skriptpaket 'Ikarus': Sektenspinner


Lego: Gottfried && Lehona


AF-Script-Packet: Auronen :pog: && Fawkes


Gothic Free Aim (GFA) v1.2.0
Copyright (c) 2016-2019 mud-freak (@szapp)

Poker: Silderon aka Milten (from mod 'Grzesznicy')


'Nowy system muzyczny': Siemekk


i kodu autorstwa:
mud-freak
Kirides
milky-way
Draxes && Cryp18Struct (z Dirty Swamp 3.0 i WoG)
Sektenspinner
Siemekk
Frank-95
i inni

Porady skryptowe: Boguś


Uses BASS. Copyright © 1999-2019 Un4seen Developments Ltd. All rights reserved.


Tekstury z modyfikacji “Edycja Rozszerzona” autorstwa:
Outlander

Model więzienia:
ShadowAssasin, Fabiosek

Model świata z wioską:
EvilTwin (v1.0)

Animacje, meshe i tekstury z World of Gothic Modderdatenbank:
MonsterMadness, DjonnyS, Grim, Tyra, HayJex
Korikan, Rolland, Bezio, Sepher, ShadowAssassinPL
Golden Age, SoulFire, Polish BYdlak, Suchy Syzyfowicz
Ingeborg, powerZ, ThomasBausBneu, dennis15, Kurzer
EiBeatBani, PapaRoach, YsOe, Max Mustermann, Lmoere
Silvestro_90, fishhood, Milgo, Freddy, Player140
OldCoin, simon k, neocromicon, Wenumbr and inni.


Modyfikacja używa zasobów z gier i modyfikacji do Mount and Blade: Warband takich jak:

Bellum Imperi
Full Invasion Osiris
Imperia
Prophesy of Pendor


Soundtrack z wioski Gallen: Denis Kolesnikov
https://www.youtube.com/watch?v=DenisKolesn


Twórcy remixów piosenek z koncertu w Randale:
'ConstantineBard'
https://www.youtube.com/watch?v=Constantine

hidro7056
https://www.youtube.com/@hidro7056


Dziękujemy też innym nie wspomnianym powyżej osobom, o których chętnie wspomnimy, a powinniśmy i się z nami skontaktują.


WERSJA 1.2
Spoiler
Changelog:
= Modele =
-Optymalizacja Zatoki Gladiatorów. Zmniejszenie ilości tris przez edycję modelu świata i zmianę używanych modeli vobów.
-Dodanie "portali" do budynków i jaskiń w Zatoce Gladiatorów, wiosce Gallen i mieście Randale. Zwiększa to wydajność.
-Dodanie kolizji do kamiennej platformy, na której stoi dom Proxemo i innych.
-Poprawa modelu domu kowala.
-Przebudowa otoczenia wioski. Dodane zostało zapadlisko przy obozie myśliwych, grunt lasu przy obozie myśliwych i arenie nie jest płaski, do wioski prowadzi ścieżka. Przejścia z i do doliny z wioską zostały zamienione na tunele.
-Las Rainwood. Widzowie nie stoją już w powietrzu, co było widoczne od zewnętrznej strony.
-Miasto Randale. Złotnik i bibliotekarz posiadają własne domy. Podłoże wygląda na dłużej używane.
-Więzienie. Usunięte zostały progi przy celach, które utrudniały chodzenie.
= Level-design =
-Zatoka Gladiatorów:
--Domy kupców i nauczycieli zostały przemeblowane i wyglądają, jakby faktycznie mieszkańcy w nich żyli. Zostały też przemeblowane budynki reszty mieszkańców.
--Do budynków z usługami zostały dodane nowe szyldy.
--Dostępne są dwa budynki przy domie Proxemo, a sam jego dom został przemeblowany.
--Platforma do jednej z drewnianych wież zostało podwyższona, by gracz nie spadał do wody próbując na nią wejść.
--Dodana została usługa lotnicza, a ruiny są już osiągalne bez kodów.
-Wioska Gallen:
--Las przy obozie myśliwych został całkowicie zmieniony. Drzewa są bardziej naturalnie umiejscowione i nie będą już przestawiane. Runo leśne jest bogate. Cały las wydaje się większy.
--Dodane zostało porzucone pole przy ściezce do mostu.
--W zapadlisku przy obozie myśliwych został dodany cmentarz.
--Zostały użyte nowe modele trawy i krzewów.
--Domy handlarzy, nauczycieli i mieszkańców zostały generalnie przemeblowane, by faktycznie użytkowane.
--Poprawiono kolizje przedmiotów
-Las Rainwood i okolice:
--Przemeblowany został namiot Lorda Tamerona. W reszcie namiotów zostały dodane łóżka, część vobów wyrównanych.
--Zostały dodane nowe przedmioty do znalezienia w lesie, gdzie odbywa się polowanie. Przesunięta została trawa w miejscach, gdzie wyrastała z kamieni. Wyrównano położenia vobów.
-Miasto Randale:
--Miejsca zamieszkania kupców i nauczycieli zostałyby przemeblowane tak, by wyglądały, jakby faktycznie toczyło się w nich życie.
--Zostały dodane nowe szyldy.
--Teren wokół sceny wygląda, jakby trwała tam biesiada.
-Dodano nazwy do wszystkich łóżek
= Tekstury =
-Dodano tekstury lasu, do lasu przy wiosce.
-Naprawiona jest tekstura fotela.
-Dodano oryginalne tekstury do szyldów.
-Znajomość imienia jednego ze strażników więziennych ma teraz graficzne uzasadnienie.
-Uzupełniono tekstury osiągnięć i dodano nowe.
-Nowe obrazy na ścianach
= Animacje =
-Dodane nowe ubrania dla mieszkańców i sprzedawców
= Muzyka & Dubbing =
Dodano nową muzykę:
-zwycięstwa na arenie
-wioski Gallen (ambient)
-do polowania z Kalym
-walki na arenie w Zatoce
-walki na arenie w lesie
-walki na ostatnim polowaniu przy wiosce
-lasu Rainwood (ambient)
Uzupełniono dubbing niemal w całości.
= Story fixes =
-Polowania w wiosce zostały urozmaicone. Myśliwi nie robią ciągle okrążenia po lesie.
-Rozgrywka w mieście rozpoczyna się zawsze rano. Dzięki temu po dojściu do miasta jest lepiej widoczny koncert.
-W walkach treningowych, gracz może używać kostura
-Poprawiono dużo literówek
-Łóżka mają napisy "Moje łóżko", dopiero po odpowiednich dialogach
-Dodano wpisy do dziennika przy rozpoczynaniu polowań
-Dodano doświadczenie za eksplorację świata, w tym rozmowy
-Osoby znajdujące się blisko siebie mają różne twarze
-Dodano dźwięki buntu po walce z Hermesem
-Widzowie koncertu w Randale zachowują się jak uczestnikowie biesiady
-Polowanie na pełzacze jest łatwiejsze. Strażnicy prawidłowo otwierają drzwi.
-Romulus komentuje pod nosem zachowanie Daryla (wcześniej tylko się obracał)
-NPCe mają teraz różnorodne głosy (z podstawki)
= AI fixes =
-Sprzedawcy, nauczyciele i inni mają różnorodniejsze, sensowne rutyny
-NPCowi, który prowadzi gracza łatwiej znaleźć ścieżkę do celu (wcześniej prowadzący czasem stali nieruchomo w miejscu po wczytaniu gry)
-Farmerzy w wiosce nie stoją sobie na plecach
-Myśliwi w trakcie polowania już nie plądrują wszystkich zwłok zwierząt (jeśli zrobi to wcześniej gracz)
-Zarządcy platform treningowych, a także inni NPCe, nie reagują na wyciągniętą broń w trakcie treningu
-Nadzorcy i strażnicy nie wyglądają jakby stali nerwowo (dodanie freepointów)
= Skrypty - Gameplay =
-Kostury skalują się z maną
-Bronie na zręczność, skalują się ze zręcznością
-Dodano opcję spania przez godzinę
-Dodano szybkie picie mikstur przy używaniu łuku
-Księgi się stackują
-Zwiększono liczbę slotów do zapisu o 5.
-Dodano napisy do dźwięków (wizyta u cyrulika, walka na arenie, prowokowanie przeciwnika itd.)
-Wzrost wytrzymałości wraz z nowym poziomem
-Informacje o nowym wpisie do dziennika pojawiają się po lewej stronie (wcześniej się nakładały)
= Inne poprawki =
-Kolory skóry głów zgadzają się z resztą ciała
-Mieszkańcy mają bardziej różnorodne stroje
= Inne ulepszenia =
-Dodano nowe osiągnięcia.
-Dodano nowe Easter Eggi.
I inne.

POBIERZ MODA:
LINK

4
Archiwum / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2022-08-21, 19:53 »



"Gladiator" to inspirowana słynną grą przeglądarkową "Miecze i Sandały" modyfikacja do drugiej części gry Gothic. Wcielamy się w niej chłopaka o imieniu Romulus, który został porwany ze swojej wioski, przez żołnierzy obecnie panującego Króla Rezenharta. Stracił w ataku rodzinę i przyjaciół, których zarzekł się pomścić. Akcja moda dzieje się w stworzonym na potrzeby moda uniwersum, bez nawiązań do Królestwa Myrtany. Otoczka fabularna w modyfikacji gra drugie skrzypce, a głównym założeniem modyfikacji są walki na arenie, zdobywanie nowego ekwipunku, szkolenie się i tak dalej, czyli to co znamy w mieczy i sandałów.

Modyfikacja oferuje:
-Ponad 40 walk z unikatowymi przeciwnikami
-4 nowe światy
-Nowe umiejętności, w tym także te z "Mieczy i Sandałów" czyli np słynny Taunt
-Zróżnicowany zestaw broni i pancerzy
-Nowe mechaniki, takie jak wytrzymałość, ciosy krytyczne czy obalenie przeciwnika
-Standardowe starcia, walki drużynowe, walki każdy na każdego, potyczki z potworami
-Nowe tekstury i modele 3d
-Dubbing
-Kilka zadań pobocznych
-Nowe dźwięki
-Zupełnie nowa muzyka, skomponowana wyłącznie na potrzeby moda
-I wiele więcej


Screeny:
Spoiler
   

Co do soundtracku. Będzie on głównie ( Idąc śladem Kronik ) inspirowany oryginalnymi utworami z Gothica, nie zabraknie oczywiście, nowych, zrobionych całkowicie od zera utworów. Tutaj mały przykład, muzyka walki z areny miejskiej:
https://www.youtube.com/watch?v=rjGHuuq9Xt8
Jest to moja pierwsza modyfikacja do G2, traktuję ją jako trening w modowaniu tej części gry przed czymś poważniejszym
Modyfikacja pojawi się prawdopodobnie w październiku, na ten moment jest ukończona w 90%, brakuje głównie dubbingu.
Więcej informacji znajdziecie na moim fanpage na FB: https://www.facebook.com/OrtegaXOfficial

5
Hej, potrzebuję pomocy ze względu na brak czasu i umiejętności przy stworzeniu mechaniki wytrzymałości według wzoru, nie będzie to nic skomplikowanego, oczywiście odpłatnie. kontakt dc: OrtegaX#8283

6
Ukończone modyfikacje / [G1] Crazy Mod Edycja I
« dnia: 2021-04-25, 17:50 »
GOTHIC: CRAZY MOD


Przedstawiam wam moje dzieło, mod, nad którym pracowałem 3 lata, bez przerwy na cokolwiek, ciągle tylko siedziałem i dłubałem przy kodzie aby stworzyć tego wspaniałego moda. Jest to kunszt dubbingu, śmiało mogę rywalizować tym projektem z Dziejami i Kronikami, czy innymi żeglarzami. Zapraszam do gry, lepszego moda nie znajdziecie na rynku.

OPIS: Mod miesza wszystkie dialogi, tak aby wszystko brzmiało komicznie i głupio. Sytuacja adekwatna jest z dźwiękami potworów, modelami broni, texturami twarzy i innymi rzeczami.
Edycja pierwsza skupia się na razie na tych rzeczach, kolejne będą szły w jeszcze większy absurd, jak mix każdej jednej textury, muzyki itd. Zapraszam do gry!
Na pomysł wpadł streamer Damianooo

Screeny:
Spoiler



Filmik:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=c5Zo9ymXYkc

DOWNLOAD

7
Skrypty / Zbugowane obrażenia ognia [G1]
« dnia: 2020-11-06, 22:47 »
Siemanko. Dawno się nikogo tu nie radziłem o nic ale jestem bezsilny przy tym. Macie pomysł jak to naprawić? Wydaje mi się, że kiedyś coś musiałem popsuć w jakimś pliku a teraz nie pamiętam gdzie. Obrażenia kuli są zwiększone ale nie wiem czy to ma jakiś istotniejszy wpływ na to co dzieje się w filmiku. Bardzo proszę o pomoc. Pod koniec filmiku to w ogóle komedia.

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=yx3Tp6ycayo

EDIT: Dzięki pomocy Siemka ogarnąłem. do zamkniecia

8
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2019-12-16, 17:21 »
Opis:
Kowal Bragus, szanowany obywatel miasta Khorinis. Jego życie było bardzo poukładanie, kochająca żona, dorosła córka. Wydawało by się, że nic nie popsuje jego szczęścia, aż do pewnej nocy. Ktoś podstępem zakradł się do domu Bragusa i zamordował jego rodzinę. Kowal doskonale wiedział kto to zrobił, jednak straż miejska nie miała na to żadnych dowodów. Bragus zemścił się na sprawcy, zamordował go chwilę przed tym gdy ten miał już uciec z miasta. Stało się, Bragus trafił do kolonii karnej, jednak nie spodziewał się on tego, co tam zastanie. Górniczą Dolinę opanowała apokalipsa zombie. Z dnia na dzień ludzie zaczęli zmieniać się w chodzące trupy, niektórzy przeżyli, uciekli, pochowali się po jaskiniach, a najliczniejsza grupa ocalałych w zamku, w Starym Obozie. Nikt do końca nie wie jak to się stało, widziano tylko fale przebłysków i piorunów dochodzących z wieży Nekromanty Xardasa. Może to on jest sprawcą, a może chodzi o coś innego? Czy zdołasz przetrwać? Czy uda ci się na czas zapobiec dalszemu rozwojowi epidemii? Okaże się w Dolinie Zombie

Cechy modyfikacji:
- Klimatyczna i oryginalna fabuła osadzona w Górniczej Dolinie
- Ponad 30h rozgrywki
- Przerażający, mroczny klimat Kolonii Karnej.
- Około 70 zadań, głównych i pobocznych.
- Masa nowych, zróżnicowanych typów zombie, a także ich wyglądów.
- Nowe przedmioty ( Broń, pancerze, mikstury itd )
- Dubbing
- Wiele zmian w świecie
- Ponad 200 nowych dźwięków ( Dźwięki otoczenia, potworów, przedmiotów etc )
- Nowy soundtrack w kilku miejscach
- Dynamiczna i wciągająca rozgrywka
- Nowe modele i textury
- Nowe postaci i dialogi
- Broń drzewcowa i tarcze ( Przy czym walka tarczą nie jest dostępna dla gracza )
- Nowe ciekawe funkcje skryptowe
- Easter Eggi
- I wiele wiele więcej


O zmianach względem wersji 1.5 nawet nie piszę bo tego jest kolosalna ilość.

PATCH EWOLUCJA:
- Urozmaicono znacznie fabułę
- Wiele poprawek
- Rozgrywka wydłużyła się o około 5 godzin
- Masę nowego kontentu
- Możliwość gry magiem, wojownikiem lub łowcą
- Wprowadzono stary system levelowania i zdobywania umiejętności
- Dodano Alchemię, naukę wiecznego sprintu
- Wolne celowanie
- Nowe zombie
- Nowe przedmioty ( broń, pancerz, hełmy itd )
- Nowe dźwięki
- Dostępna walka z tarczą
- Nowe zadania, postaci, zdarzenia fabularne
- Wprowadzono wątek z orkami
- Zmiany w świecie
- 2 nowe światy
- Nowa walka z bossem
- Dodatkowe easter eggi
- Ulepszono ogólny balans rozgrywki
- I wiele więcej
PATCH EWOLUCJA NIE JEST W PEŁNI ZDUBBINGOWANY!

09.09.2021 DUŻA AKTUALIZACJA MODA
LISTA ZMIAN:

-Poprawki błędów z podstawowej wersji Ewolucji
-Nowe wątki, zadania, dialogi, postacie
-Nowe umiejętności: Hiena Cmentarna, wabienie przeciwnika, redukcja stresu, orkowa broń, strzelanie z dmuchawek.
-Możliwość szybszego zdobycia 2 poziomu walki bronią dwuręczną
-Nowe dźwięki
-Nowy świat
-Nowe rodzaje zombie
-Nowi przeciwnicy
-Zmiany w świecie, więcej roślinności, zniszczeń itd
-Poprawki w balansie
-Zwiększony poziom trudności
-Ciosy krytyczne jako osobny mechanizm
-I wiele więcej


Szczególne podziękowania za pomoc przy projekcie dla:
-Bogu9281
-Siemekka
-Johns545a
-Outlandera
-Oskara Kwiatkowskiego
Oraz dla wszystkich dubbingerów w składzie:
Spoiler
-Jędrzej Rosa
-Archi
-Robinskateboard
-Majes
-Wagon
-VMAJSTER
-Sebastian Sikora
-Minus25
-Dodo
-Damiano
-SnowFox
-Kairos
-Kito
-Thinger
-Siemiach
-Nosalduhr
-Wierowski
-DISTRICT
-Zegier
-Ajsin
-Shagito
-PR3CEL
-Ciecik
-Szczapek
-KRZYŻOWSKI
-John Garett
-Quoltec
-Enteri
-Simen
-MaikeloO
-Sudiah
-Mathew19951
-Maruc
-Barti35
-Leiwark
-Jakimix135
-Okiem Fabiana
-Paweł "Cichy"
-Kanterov
-Johnny
-Opol
-Benson
-Grabek
-Fayors
-PeQs
-Ogoniasty
-Serbernus
-VernoMeek
-Vixi
-Panker
-Bartosz Socha
-LANCA
-Mugi
-Sonof
-PENDA
-Vorhacz
-Zentix

Screeny:
Spoiler








Instrukcja instalacji zawarta jest w paczce!
WAŻNE UWAGI PRZED GRĄ:
-Dzięki zaktualizowanemu DX11 mod teraz jest z nim w pełni grywalny!
-Nie powinno się zaczynać nowej gry jeżeli jesteśmy w trakcie rozgrywki, psują się wtedy skrpty. Jeżeli np, polegliśmy na początku rozgrywki i nie mamy żadnego save'a, NALEŻY wyjść z gry i ponownie ją uruchomić.
-NIE NALEŻY grać w widoczności większej niż max 180.

-Na potrzeby poprawnego działania niektórych questów, w monologu spania zawarte są czasami NOWE opcje, wspominam bo gracze często klikają "śpij do rana" nie zwracając na to uwagi :)


POBIERZ MODYFIKACJĘ W NAJNOWSZEJ WERSJI ( NIE WYMAGA STARSZYCH )
Uważajcie na siebie w nocy
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na prywatną wiadomość na moim fanpage, jestem tam aktywny i z chęcią pomogę.
https://www.facebook.com/OrtegaXOfficial/

9
Archiwum / [G1] Dolina Zombie REMAKE
« dnia: 2019-04-02, 14:08 »
Opis:
Kowal Bragus, szanowany obywatel miasta Khorinis. Jego życie było bardzo poukładanie, kochająca żona, dorosła córka. Wydawało by się, że nic nie popsuje jego szczęścia, aż do pewnej nocy. Ktoś podstępem zakradł się do domu Bragusa i zamordował jego rodzinę. Kowal doskonale wiedział kto to zrobił, jednak straż miejska nie miała na to żadnych dowodów. Bragus zemścił się na sprawcy, zamordował go chwilę przed tym gdy ten miał już uciec z miasta. Stało się, Bragus trafił do kolonii karnej, jednak nie spodziewał się on tego, co tam zastanie. Górniczą Dolinę opanowała apokalipsa zombie. Z dnia na dzień ludzie zaczęli zmieniać się w chodzące trupy, niektórzy przeżyli, uciekli, pochowali się po jaskiniach, a najliczniejsza grupa ocalałych w zamku, w Starym Obozie. Nikt do końca nie wie jak to się stało, widziano tylko fale przebłysków i piorunów dochodzących z wieży Nekromanty Xardasa. Może to on jest sprawcą, a może chodzi o coś innego? Czy zdołasz przetrwać? Czy uda ci się na czas zapobiec dalszemu rozwojowi epidemii? Okaże się w Dolinie Zombie.

Cechy modyfikacji:
- Klimatyczna i oryginalna fabuła osadzona w Górniczej Dolinie
- Ponad 20h rozgrywki
- Przerażający, mroczny klimat Kolonii Karnej.
- Około 45 zadań, głównych i pobocznych.
- Masa nowych, zróżnicowanych typów zombie, a także ich wyglądów.
- Nowe przedmioty ( Broń, pancerze, mikstury itd )
- Dubbing
- Wiele zmian w świecie
- Ponad 200 nowych dźwięków ( Dźwięki otoczenia, potworów, przedmiotów etc )
- Nowy soundtrack w kilku miejscach
- Dynamiczna i wciągająca rozgrywka
- 2 Nowe światy
- Nowe modele i textury
- Nowe postaci i dialogi
- Broń drzewcowa i tarcze ( Przy czym walka tarczą nie jest dostępna dla gracza )
- Nowe ciekawe funkcje skryptowe
- Easter Eggi
- I wiele wiele więcej

O zmianach względem wersji 1.5 nawet nie piszę bo tego jest kolosalna ilość.

Screeny:
Spoiler

Więcej screenów:
















Filmy:
Spoiler
Wygląd menu i main theme:
https://www.youtube.com/watch?v=43KhFgE1L24

Zatruwanie w modzie:
https://www.youtube.com/watch?v=VrgnYUH7TUM

Dubbing;
https://www.youtube.com/watch?v=JU-O9BMLcGs

Stary Oboz:
https://www.youtube.com/watch?v=M0zl2LEtyKo

Muzyka walki z niego:
https://www.youtube.com/watch?v=WTeu87-d7ZA



Więcej informacji o modzie można znaleźć na mojej stronie:

Planowana premiera moda: grudzien 2019

Kilka słów ode mnie:
Jest to mój największy i prawdopodobnie ostatni projekt. Minęły 2 lata od wydania wersji 1.5, która osiągnęła duży sukces, jednak jak teraz patrzę po czasie, nie był to mod doskonały. Robię remake od dłuższego czasu, bo jak mówiło to już wiele osób, między innymi Gothic1210, modyfikacja ma ogromny potencjał, i chcę to wykorzystać. W moim mniemaniu, dzięki tym umiejętnościom, które nabyłem podczas ostatniego roku ( Ogarnąłem ikarusa, lego i wiele innych rzeczy ) mod może być najlepszym modem Total Conversion do G1 jaki kiedykolwiek powstał, i myślę, że jest duża szansa, żeby to się udało. Zapraszam do pozostawiania rad, opinii itd. OrtegaX.

10
Ukończone modyfikacje / [G1] Piątek 13-tego v2.0/Re
« dnia: 2018-10-25, 12:44 »
 
 
v2.0


Jason Voorhees, kultowy morderca z serii filmów "Piątek 13tego", wkracza do Gothica. Wcielamy się w Rallena, jednego z 4 ocalałych ludzi w Starym Obozie, nikt więcej nie przeżył. Naszym zadaniem jest wydostać się z tego piekła, a nie będzie to jednak łatwe.  Jason będzie chciał nas dopaść, i tylko od nas zależy czy uda się go nam przechytrzyć.

MOD DO G1

Cechy modyfikacji:
- Postać Jasona Voorheesa
- Nową historię
- Nowe postacie, dialogi
- Dubbing
- Nowe dźwięki, muzykę
- Horrorowy klimat
- Około godzinę gry

Wersja 2.0:

- Rozwinęcie wątku fabularnego
- Nowy model Jasona
- Nowe rozwiązania skryptowe
- Mnóstwo nowych dźwięków
- Ok. 3 godzin gry
- Nowe Postaci
- Zmienione rozmieszczenie kluczy
- Świat jest jeszcze bardziej mroczny
- I parę innych zmian

Screnny:
Spoiler









UWAGA: W modzie pojawił się jeden mały błąd, zapomniałem dodać jednego klucza, wystarczy przywołać go kodem:
Insert Klucz

------------------------------------------
DOWNLOAD

https://www.mediafire.com/file/p28v3omb3hcr80e/GothicFriday13v2.rar/file
------------------------------------------




PODZIĘKOWANIA
Dla dubbingerów:
Rallen - Grabek
Patrick - Kot
Sebastian - Archi
Arian - Benson
Hamil - Maruc

Dla Nefario za testy moda.
Dla Drikusa za pomoc przy skryptach


Zapraszam do gry!
OrtegaX

11
Archiwum / [G1] Friday The 13TH/Piątek 13-tego
« dnia: 2018-07-04, 19:01 »


Jason Voorhees, kultowy morderca z serii filmów "Piątek 13tego", wkracza do Gothica. Wcielamy się w Rallena, jednego z 4 ocalałych ludzi w Starym Obozie, nikt więcej nie przeżył. Naszym zadaniem jest wydostać się z tego piekła, a nie będzie to jednak łatwe.  Jason będzie chciał nas dopaść, i tylko od nas zależy czy uda się go nam przechytrzyć.

MOD DO G1

Cechy modyfikacji:
- Postać Jasona Voorheesa
- Nową historię
- Nowe postacie, dialogi
- Dubbing
- Nowe dźwięki, muzykę
- Horrorowy klimat
- Około godzinę gry

Screnny:
Spoiler








------------------------------------------
DOWNLOAD

http://www.mediafire.com/file/199w5vb4exjifpi/GothicFridayThe13TH.rar
------------------------------------------


Uwagi przed grą! Ważne!
Zalecam aby na czas gry w modyfikację zastosować poniższe ustawienia: Ściszyć muzykę praktycznie maksymalnie bądź wyłączyć ją, oraz ustawić zasięg widzenia na 60%. Wystarczy to w zupełności, doda klimatu a także wyeliminuje buga z migotaniem mgły. Warto zastosować dla lepszej rozgrywki!

PODZIĘKOWANIA
Dla dubbingerów:
Rallen - Grabek
Patrick - Kot
Sebastian - Archi
Dla Nefario za testy moda.


Zapraszam do gry!
OrtegaX

12
Skrypty / TICK_TOCK wywalanie na pulpit
« dnia: 2018-06-18, 15:06 »
func void czas()
{
if (Wld_IsTime(04,00, 05,00))
{
Wld_SetTime(22,00);
};
};

Podczas wywoływania tejże funkcji podczas odpalania gry wywala mi na pulpit. W spacerze dałem aktywacje co 3 sekundy, ogólnie samego tick tocka zrobiłem dobrze. Oczywiście w startupie też go wywołałem. Nie mam pojęcia czemu za każdym razem wywala, problem dotyczy G1. Jakieś pomysły czy raczej funkcja RIP?

13
Skrypty / Długa bądź wieczna noc w G1
« dnia: 2018-01-28, 19:06 »
Witam. Potrzebuję pomocy w przedłużeniu czasu trwania nocy, lub żeby była ona cały czas. Pamiętam, że w jakimś modzie, chyba nazywał się Nightfall, autorstwa Adanosa i Fenixa, czas leciał jak w realu czyli 1 minuta w gothicu trwa tyle co realna minuta. bardzo jest mi to potrzebne i z góry dziękuję za pomoc.

14
Skrypty / Video po zabiciu NPC
« dnia: 2017-01-04, 16:37 »
Siemka. Miałbym małe pytanko, jak zrobić aby po zabiciu danego NPC odtworzył się film? Tak jak to mamy w G2 po zabiciu Kruka. Z góry dziękuję za pomoc

15
Archiwum / [G1] Dolina Zombie v1.5
« dnia: 2016-12-24, 13:55 »
Modyfikacja nie jest już wspierana, zapraszam na temat poświęcony remakowi tej produkcji:
https://themodders.org/index.php?topic=29964.0

16
Archiwum / Gothic: Dolina Zombie 1.5
« dnia: 2016-12-12, 21:35 »
PATCH 1.5

Opis: Kowal Bragus, szanowany obywatel Khorinis. Jego życie było bardzo poukładane, kochająca żona, dorosła córeczka, wydawałoby się, że nic nie popsuje jego szczęścia. Pewnego dnia wracając z pracy kowal zobaczył ślady krwi przed domem, okazało się, że jego rodzina została zamordowana. Bragus doskonale wiedział kto pozbawił go rodziny, jednak straż nie miała dowodów aby udowodnić winę mordercy. Kowal po 2 dniach zemścił się, zabił mordercę i trafił do koloni. Górnicza dolina stała się o wiele większym piekłem niż wcześniej, w okresie kilku dni rozprzestrzeniła się epidemia, ludzie stali się żywymi trupami. Tylko garstce udało się przeżyć, większość zabarykadowała się w zamku, w Starym obozie, niektórzy pochowali się po jaskiniach. Widziano tylko ogromne fale piorunów dochodzących z wieży nekromanty Xardasa, może to on jest sprawcą, może chodzi o coś innego. Czy zdołasz przetrwać, czy uda ci się na czas zapobiec dalszemu rozwojowi epidemii? Okaże się w Dolinie Zombie.

Co oferuje modyfikacja:
- Nową klimatyczną fabułę na starym świecie.
- Nowego bohatera
- Około 25 zadań głównych i pobocznych
- Nowe postacie
- Sporo zmian w świecie
- Nowe przedmioty ( Zbroje, broń, także hełmy )
- Zmiany w światach ( Stara kopalnia, Wolna kopalnia oraz Cmentarzysko orków )
- Dużo nowych zróżnicowanych zombiaków.
- I wiele innych.
Mogę jeszcze dodać, że na tę modyfikację był pomysł i cechuje się sporą oryginalnością.

PATCH 1.5 LISTA ZMIAN:
- Poprawiono błędy ortograficzne
- Usunięto 2 opcje koniec u niektórych NPC
- Dodano rozdziały
- Dodano nowe przedmioty
- Dodano nowe zadania i dialogi
- Dodano parę nowych NPC
- Dodano nowych przeciwników
- Zmieniono położenie Insygnii Beliara
- Insygnia są teraz lepiej strzeżone
- Dodano sporo zmian w światach ( Wiele miejsc w koloni jest teraz bardziej mrocznych. Zmieniono w dużym stopniu Cmentarzysko orków i wiele innych zmian )
- Nowe zakończenie
- Walka z głównym bossem jest o wiele trudniejsza i ciekawsza
- Naprawiono bugi skryptowe
- Dodano Zombie z ONB ( Obóz na bagnach )
- Naprawiono błąd ze spadaniem NPC z zamku
- Dodano więcej szynek w zewnętrznym pierścieniu ( Potrzebne do questa )
- Dodano możliwość spotkania Diego, Gorna, Lestera i Miltena
- Dodano więcej ocalałych
- Dodano modele 3ds z G2
- Zbalansowano zombie ( Teraz można np walczyć z dystansu i jest to opłacalne, można także bawić się w maga )
- I jeszcze parę innych zmian, które nie widać na pierwszy rzut oka ale są potrzebne.

PREMIERA PATCHA: 24 grudnia godzina 14:00. Taki prezencik na święta :D


Screeny:
Spoiler

Chcę jeszcze tylko podziękować Zegierowi za nagranie z pierwszej wersji moda serii na You Tube. Gdyby tego nie zrobił to pewnie bym się nie podjął pracy nad patchem. PS: Mam nadzieję, że się wam zapowiedź podoba :)

17
Spacer / Próg fps w spacerze.
« dnia: 2016-11-17, 17:37 »
Siema. Czy da się w ogóle ustawić jakiś próg fps w spacerze? Bo na 1000 fps nie da się nic tam robić. Wszystko chodzi tak płynnie, że nie mogę voba dokładnie postawić bo kamera zapierdziela jak pershing. Jest tak opcja?

18
Skrypty / Npc znika po dialogu - jak to osiągnąć?
« dnia: 2016-11-02, 15:13 »
Cześć! Jaką funkcję należy dodać do dialogu aby postać po zakończeniu go po prostu znikła?
EDIT; O Jezu... Zły dział przepraszam.

19
Skrypty / Nowy potwór, nie wiem o co chodzi.
« dnia: 2016-10-29, 18:20 »
Siemka!
Mam problem, dodałem nowego potworka do G1, zrobiłem skrypt. Gothic nie znalazł żadnych błędów, jednak nie mogę go przywołać w konsoli. Wpisuję instance potwora ale nic się nie dzieje po zatwierdzeniu. Oto skrypt.
Spoiler
prototype Mst_Default_Polypos(C_Npc)
{
   name[0] = "Mumia";
   guild = GIL_ZOMBIE;
   aivar[AIV_IMPORTANT] = ID_ZOMBIE;
   level = 10;
   attribute[ATR_STRENGTH] = 180;
   attribute[ATR_DEXTERITY] = 335;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 745;
   attribute[ATR_HITPOINTS] = 745;
   attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
   attribute[ATR_MANA] = 0;
   protection[PROT_BLUNT] = 125;
   protection[PROT_EDGE] = 120;
   protection[PROT_POINT] = 50;
   protection[PROT_FIRE] = 0;
   protection[PROT_FLY] = 300;
   protection[PROT_MAGIC] = 1000;
   damagetype = DAM_EDGE;
   fight_tactic = FAI_ZOMBIE;
   senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range = 3000;
   aivar[AIV_FINDABLE] = HUNTER;
   aivar[AIV_PCISSTRONGER] = 2000;
   aivar[AIV_BEENATTACKED] = 1500;
   aivar[AIV_HIGHWAYMEN] = 1500;
   aivar[AIV_HAS_ERPRESSED] = 0;
   aivar[AIV_BEGGAR] = 10;
   aivar[AIV_OBSERVEINTRUDER] = FALSE;
   start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
   aivar[AIV_HASBEENDEFEATEDINPORTALROOM] = OnlyRoutine;
};

func void Set_Polypos_Visuals()
{

Mdl_ApplyOverlayMds    (self,   "ZOMBIE_poly_new.mds");

Mdl_SetVisualBody       (self,   "POLYP_LUMAN",      0,         1,         "POLY_HEAD", 0,        DEFAULT,   -1);
};



instance Mumia(Mst_Default_Polypos)
{
   Set_Polypos_Visuals();
   Npc_SetToFistMode(self);
};



20
Mount & Blade / M&b na Win 10
« dnia: 2016-05-09, 15:42 »
Cześć wszystkim! Mam problem z uruchomieniem Mount and blade na windows 10. Mianowicie po kliknięciu na grę nic się nie dzieje choć proces gry działa. Czy jest jakiś patch bądź sposób, który naprawił by ten problem?

Strony: [1] 2
Do góry