Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tituf

Strony: [1] 2 3 ... 75
1
Ukończone modyfikacje / Przeznaczenie - Epilog
« dnia: 2021-03-21, 22:29 »
Musisz zrobić parę dobrych uczynków.

Spoiler
* pomóc żonie Lobarta (kiepsko się czuje)>Riordian
* pomóc znaleźć robotę Olivii
* sprowadzić Bilgota do domu

Potem jeszcze Starzec o coś poprosi.

2
Ukończone modyfikacje / Przeznaczenie - Epilog
« dnia: 2021-03-21, 16:35 »
Spoiler
Rozejrzyj się na samej Czarnej Fregacie

3
Ukończone modyfikacje / Przeznaczenie - Epilog
« dnia: 2021-03-21, 14:15 »
Vincenzo eksploruje
Spoiler
jaskinie pod Słonecznym Kręgiem - od strony jeziorka

4
Ukończone modyfikacje / Przeznaczenie - Epilog
« dnia: 2021-03-21, 12:33 »
Widzę, że szykuje się kolejna recenzja :trollface:. Żeby przyspieszyć (u nas na forum nie można liczyć na pytania od ciebie, a tu pewnie niewielu grało), to:
Spoiler
1. Zamit - potem chyba już będziesz wiedział...
2. zadsania wyjątkowo zazębiają się ze sobą - tu z pewnością należy dokończyć min Bunt słabych
3. Huno, Kiranor, Santino
4. Trzeba pospacerować po okolicy (między ścieżką a wejściem na teren wykopalisk) - spotkasz Boltana

edit1
Spoiler
Liwiusz

5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Przebudzenie
« dnia: 2020-07-11, 21:00 »
Nie wczytał ci się - dodaj kodem na jeziorze

Spoiler
NONE_10101_TUMARH

6
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Przebudzenie
« dnia: 2020-07-04, 12:51 »
Grasz na starszej wersji. Brakuje ci zabitego jednego orka z zamku. Nie pamiętam teraz kodu. Wczytaj sobie save i sprawdź kod, dodaj jednego...

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Przebudzenie
« dnia: 2020-07-04, 09:03 »
@Neck
Cytuj
W misji "Krnąbrny więzień" odkąd więzień opuścił więzienie misja stoi, strażnik przy taranie nic nie mówi,

Musisz teraz odszukać go sam...
Spoiler
jaskinia niedaleko wzgórza (Hosh-Pak)

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Imperium Popiołów
« dnia: 2020-06-21, 13:15 »
Tytuł to tytuł i tłumaczenie jego znaczenia byłoby ogromnym spojlerem gry. To zdecydowanie ostatnia część Sagi i po rozegraniu 'Imperium' należałoby teraz odpalić G3...

9
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Imperium Popiołów
« dnia: 2020-06-21, 12:59 »
To ostatnia część. Plany i konkretne pomysły są, ale już dotyczą tylko i wyłącznie totalnej konwersji - choćby kontynuacji Klasztoru.
Melodia przyszłości i zebrania nowej ekipy.

10
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Imperium Popiołów
« dnia: 2020-06-20, 22:13 »

„Adanos wysłuchuje wszystkich, którzy błagają o łaskę zapomnienia,
lecz głuchy jest na głosy tych, którzy chcą zapomnieć o swoim przeznaczeniu.”


Opis:
Ostatnie spotkanie z Saturasem w Świątyni pozostawiło Bezimiennego w dużej niepewności.
Chociaż cały i zdrowy powrócił do swych przyjaciół, w jego głowie nadal tkwiły strzępki rozmowy: „Nie możesz rozwiązywać wszystkich problemów świata”.
Kiedy Esmeralda, kierowana nadludzką siłą, przybija do nabrzeża dziwnej wyspy, słowa maga: „TWOJE Przeznaczenie nadal się nie wypełniło...” wybrzmiewają teraz jak złowieszcza wróżba.
Gdy system teleportów przenosi naszego bohatera do Jarkendaru - wszystko wydaje się być zmyślnym planem, który nieuchronnie prowadzi do ostatecznej rozgrywki.

Modyfikacja jest ostatnią częścią „Sagi DESTINY”, gdzie poznamy losy Bezimiennego tuż po akcji w "Korzeniach Zła" i przed wypłynięciem 'Esmeraldą' na Kontynent.
W „Imperium Popiołów” gracz pojawi się w znanym sobie zenie, ogarniętym przygotowaniami do wojny, w której żadna ze stron nie będzie zwycięzcą...
Będzie wiele przemieszczeń, bitewnej taktyki, ale i zadań eksploracyjnych czy detektywistycznych. Wiele spraw niewyjaśnionych wcześniej zostanie doprowadzonych do końca.
Mod korzysta z zasobów wcześniejszych części 'Sagi' oraz prac i twórczości dostępnej na WOGu, wprowadza pewne autorskie elementy w wykonaniu Erwina.

W grze natkniemy się na obozy i frakcje:
* Krucjata Ludowa
* Kompania Górnicza
* Magowie Wody - Wodny Krąg
* Magowie Ognia
* Obóz Arto
* Bandyci
* Paladyni
* Mroczny Zakon
* Zakon Ocalenia
* Łowcy Nieumarłych
* inni NPC

Screeny:
Spoiler


















DOWNLOAD:
Link z naszego Forum
Link bezpośredni

11
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2020-05-30, 22:24 »
Spoiler
3. przy Opuszczonej Kopalni
4.w NO - golem na jeziorze, a pod nim jest chromanin
5.Statek na plaży
6.tam gdzie znaleźliśmy pierwszy

12
Archiwum / [G2NK] Imperium Popiołów
« dnia: 2020-04-25, 11:27 »

„Adanos wysłuchuje wszystkich, którzy błagają o łaskę zapomnienia,
lecz głuchy jest na głosy tych, którzy chcą zapomnieć o swoim przeznaczeniu.”

Opis:
Ostatnie spotkanie z Saturasem w Świątyni pozostawiło Bezimiennego w dużej niepewności.
Chociaż cały i zdrowy powrócił do swych przyjaciół, w jego głowie nadal tkwiły strzępki rozmowy: „Nie możesz rozwiązywać wszystkich problemów świata”. Kiedy Esmeralda, kierowana nadludzką siłą, przybija do nabrzeża dziwnej wyspy, słowa maga: „TWOJE Przeznaczenie nadal się nie wypełniło...” wybrzmiewają teraz jak złowieszcza wróżba. Gdy system teleportów przenosi naszego bohatera do Jarkendaru - wszystko wydaje się być zmyślnym planem, który nieuchronnie prowadzi do ostatecznej rozgrywki.

Modyfikacja jest ostatnią częścią „Sagi DESTINY”, gdzie poznamy losy Bezimiennego tuż po akcji w "Korzeniach Zła" i przed wypłynięciem 'Esmeraldą' na Kontynent.

W „Imperium Popiołów” gracz pojawi się w znanym sobie zenie, ogarniętym przygotowaniami do wojny, w której żadna ze stron nie będzie zwycięzcą... Będzie wiele przemieszczeń, bitewnej taktyki, ale i zadań eksploracyjnych czy detektywistycznych. Wiele spraw niewyjaśnionych wcześniej zostanie doprowadzonych do końca.
Mod korzysta z zasobów wcześniejszych części 'Sagi' oraz prac i twórczości dostępnej na WOGu, oraz wprowadza pewne autorskie elementy w wykonaniu Erwina.

W grze natkniemy się na obozy i frakcje:
* Krucjata Ludowa
* Kompania Górnicza
* Magowie Wody - Wodny Krąg
* Magowie Ognia
* Obóz Arto
* Bandyci
* Paladyni
* Mroczny Zakon
* Zakon Ocalenia
* Łowcy Nieumarłych
* inni NPC

Screeny:
Spoiler










Stan prac jest już bardzo zaawansowany.
Modyfikacja jest kontynuacją "Imperium Popiołów - Prolog", która została "zrecenzowana" przez Simena i uznana za jedną z najgorszych w 2019 roku. W tym roku z pewnością zostanie ona ukończona i po rozegraniu tradycyjnej 'Areny' - zaprezentowana graczom.

13
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2020-04-12, 21:47 »
@Deathstroke
Spoiler
Król Rhobar I - w R3  do kupienia u Sengratha
Lord Hagen - w R2 - u Silvestro

14
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2020-04-08, 17:04 »
@waldess - popłyń tam, gdzie siedzi Skip - na plażę.

15
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2020-03-31, 18:42 »
@avebraz
Spoiler
Damazy

16
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2020-03-28, 13:41 »
Spoiler
1. Marcelin (Klasztor) - za skórę cieniostwora
2. Skrzynia w Opuszczonej Kopalni
3. Potrzebna rozmowa z Hagenem, a ta nastąpi pewnie po wykonaniu innych zadań, teraz nie pamiętam których...

17
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Klasztor v1.1
« dnia: 2019-12-07, 16:58 »
Cytuj
Minęło ponad półtora roku od polskiej premiery Klasztoru(!) i niemal tyle samo od wersji rosyjskiej.
Tłumaczenie N1kX nie dość, że było błyskawiczne w czasie, zostało przyjęte z uznaniem, a sama gra została uznana najlepszą modyfikacją roku 2018 w Rosji.
Przez ten czas pojawiały się jakieś zgłoszenia od graczy, mieliśmy w pamięci też pewne drobne korekty (których w ogóle nie zauważono podczas rozgrywki) i N1kX wersję rosyjską postanowił jeszcze poprawić...
Prace dobiegły końca, więc udostępnimy tę wersję również polskim graczom (po polsku, spokojnie). Link wraz z opisem zmian pojawi się zapewne w temacie z downloadem.

Link zaktualizowany w #1

18
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2019-09-03, 14:24 »
Co do maga spotkalem go nad jeziorkiem pożalił sie że nie ma posażka, poszedłem do jaskini przebrany we własny strój bandyty z jarkendaru i ubiłem gości. Oddałem posazek magowi zadanie sie skończyło, a teraz po rozmowie z nim w klasztorze gada ze nie moge zabic bandytów bo posazek daje im niesmiertelnośc. Melduje gotowosc do zadania zamienia mnie mnie w bandyte i ... Zzbiorowy gwałt przez cały klasztor. Oczywiscie zadanie sie aktualizuje i widnieje w ukończonych.

Post połączony: 2019-09-03, 12:12
To zadanie robi się w rozdziale I. A jak się już je robi, to należy 'wyklikać' wszystkie opcje dialogowe do niego. Pewnie nie odpowiedziałeś Forestowi, że "jesteś gotowy" i ten nie przemienił twojego wyglądu. Usłyszałeś tylko, że potrzebny pancerz bandyty, a taki miałeś i pobiegłeś do jaskini. Potem resztę 'doklikałeś' w Klasztorze i tak wyszło.

19
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2019-09-03, 08:42 »

Quest z magiem ognia- bandyci zabrali mu posażek który znalazłem w jaskini przy jeziorze, oddalem mu przedmiot podziekował zadanie zaliczone. Po spotkaniu maga w klasztorze poszła aktualizacja ukonczonego zadania,  przemienił mnie w bandyte i oczywiscie cały klasztor mnie leje.
Dziękuje za pomoc.

To bardzo ciekawe i alternatywne rozwiązanie tego zadania. Mógłbyś je opisać dokładnie? Mag chce posążek, a ty go już miałeś, bo wcześniej pokonałeś bandytów?  :F

20
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2019-08-17, 13:11 »
1. Z kim muszę pogadać w zadaniu "wierność za złoto" mam znaleźć płatnika,ale nie mogę go znaleść

Spoiler
Skoro rozmawiałeś z Agatonem (wpis o płatniku), to teraz spróbuj skroić Ekharta...

Strony: [1] 2 3 ... 75
Do góry