Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Tituf

Strony: [1]
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Imperium Popiołów
« dnia: 2020-06-20, 22:13 »

„Adanos wysłuchuje wszystkich, którzy błagają o łaskę zapomnienia,
lecz głuchy jest na głosy tych, którzy chcą zapomnieć o swoim przeznaczeniu.”


Opis:
Ostatnie spotkanie z Saturasem w Świątyni pozostawiło Bezimiennego w dużej niepewności.
Chociaż cały i zdrowy powrócił do swych przyjaciół, w jego głowie nadal tkwiły strzępki rozmowy: „Nie możesz rozwiązywać wszystkich problemów świata”.
Kiedy Esmeralda, kierowana nadludzką siłą, przybija do nabrzeża dziwnej wyspy, słowa maga: „TWOJE Przeznaczenie nadal się nie wypełniło...” wybrzmiewają teraz jak złowieszcza wróżba.
Gdy system teleportów przenosi naszego bohatera do Jarkendaru - wszystko wydaje się być zmyślnym planem, który nieuchronnie prowadzi do ostatecznej rozgrywki.

Modyfikacja jest ostatnią częścią „Sagi DESTINY”, gdzie poznamy losy Bezimiennego tuż po akcji w "Korzeniach Zła" i przed wypłynięciem 'Esmeraldą' na Kontynent.
W „Imperium Popiołów” gracz pojawi się w znanym sobie zenie, ogarniętym przygotowaniami do wojny, w której żadna ze stron nie będzie zwycięzcą...
Będzie wiele przemieszczeń, bitewnej taktyki, ale i zadań eksploracyjnych czy detektywistycznych. Wiele spraw niewyjaśnionych wcześniej zostanie doprowadzonych do końca.
Mod korzysta z zasobów wcześniejszych części 'Sagi' oraz prac i twórczości dostępnej na WOGu, wprowadza pewne autorskie elementy w wykonaniu Erwina.

W grze natkniemy się na obozy i frakcje:
* Krucjata Ludowa
* Kompania Górnicza
* Magowie Wody - Wodny Krąg
* Magowie Ognia
* Obóz Arto
* Bandyci
* Paladyni
* Mroczny Zakon
* Zakon Ocalenia
* Łowcy Nieumarłych
* inni NPC

Screeny:
Spoiler


















DOWNLOAD:
Link z naszego Forum
Link bezpośredni

2
Archiwum / [G2NK] Imperium Popiołów
« dnia: 2020-04-25, 11:27 »

„Adanos wysłuchuje wszystkich, którzy błagają o łaskę zapomnienia,
lecz głuchy jest na głosy tych, którzy chcą zapomnieć o swoim przeznaczeniu.”

Opis:
Ostatnie spotkanie z Saturasem w Świątyni pozostawiło Bezimiennego w dużej niepewności.
Chociaż cały i zdrowy powrócił do swych przyjaciół, w jego głowie nadal tkwiły strzępki rozmowy: „Nie możesz rozwiązywać wszystkich problemów świata”. Kiedy Esmeralda, kierowana nadludzką siłą, przybija do nabrzeża dziwnej wyspy, słowa maga: „TWOJE Przeznaczenie nadal się nie wypełniło...” wybrzmiewają teraz jak złowieszcza wróżba. Gdy system teleportów przenosi naszego bohatera do Jarkendaru - wszystko wydaje się być zmyślnym planem, który nieuchronnie prowadzi do ostatecznej rozgrywki.

Modyfikacja jest ostatnią częścią „Sagi DESTINY”, gdzie poznamy losy Bezimiennego tuż po akcji w "Korzeniach Zła" i przed wypłynięciem 'Esmeraldą' na Kontynent.

W „Imperium Popiołów” gracz pojawi się w znanym sobie zenie, ogarniętym przygotowaniami do wojny, w której żadna ze stron nie będzie zwycięzcą... Będzie wiele przemieszczeń, bitewnej taktyki, ale i zadań eksploracyjnych czy detektywistycznych. Wiele spraw niewyjaśnionych wcześniej zostanie doprowadzonych do końca.
Mod korzysta z zasobów wcześniejszych części 'Sagi' oraz prac i twórczości dostępnej na WOGu, oraz wprowadza pewne autorskie elementy w wykonaniu Erwina.

W grze natkniemy się na obozy i frakcje:
* Krucjata Ludowa
* Kompania Górnicza
* Magowie Wody - Wodny Krąg
* Magowie Ognia
* Obóz Arto
* Bandyci
* Paladyni
* Mroczny Zakon
* Zakon Ocalenia
* Łowcy Nieumarłych
* inni NPC

Screeny:
Spoiler










Stan prac jest już bardzo zaawansowany.
Modyfikacja jest kontynuacją "Imperium Popiołów - Prolog", która została "zrecenzowana" przez Simena i uznana za jedną z najgorszych w 2019 roku. W tym roku z pewnością zostanie ona ukończona i po rozegraniu tradycyjnej 'Areny' - zaprezentowana graczom.

3


Chciałem wam przedstawić „Prolog” - krótką zapowiedź „Imperium Popiołów”, nad którymi pracujemy. To ostatnia część "sagi Destiny".
Nie wiedziałem, gdzie w związku z tym stworzyć temat, ale skoro tę zapowiedź można potraktować jako 'skończoną'... Najwyżej Simen przeniesie.

Gracze mogą już na tak wczesnym etapie prac rozegrać początek gry, poznać kilku bohaterów i odbyć pierwsze dialogi.
To godzinka, w której możecie poczuć klimat modyfikacji i rozpoczniecie pierwsze zadania.
Zen właściwy - Jarkendar (może i jeszcze jakiś nieduży) - nie będzie w tym momencie dostępny. Mam jednak nadzieję, że
rozbudzimy waszą ciekawość... Wersja finalna będzie zawierać cały „Prolog”.

screeny:
Spoiler



Link do download-forum: http://druzynaspolszczenia.pl/showthread.php?tid=2653&pid=89240#pid89240
Link bezpośredni: http://www.mediafire.com/file/bqnnbwz9y860m17/IP_Prolog.exe/file


4
Klasztor 2 - Po tamtej stronie Mroku... - to kontynuacja historii znanego już wam Baltasara. Po ucieczce z klasztornej wyspy, a potem otwarciu tajemniczych wrót w nieznanej krainie - młody Inkwizytor trafia... Właśnie, gdzie?
Modyfikacja jest na bardzo wczesnym etapie tworzenia i tak naprawdę nie mamy jeszcze gotowego scenariusza na tę historię. Chcemy jednak zachować charakter poprzedniej części i stworzyć duszną, psychodeliczną wręcz atmosferę rozgrywki.
I tu pozwolę sobie na zaproszenie chętnych scenarzystów do tego projektu. Może jest ktoś z głową pełną mrocznych pomysłów, ciekawych zadań, które nie do końca sprawdziłyby się w innych modyfikacjach Gothic, a 'zaskoczą' w Klasztorze. Zapraszam na forum DS, bądź PW w tej kwestii.
Akcja Klasztoru 2 będzie się toczyć w co najmniej dwóch zenach. Doktorszalony M pracuje właśnie nad pewnymi projektami - nie do końca ukończonymi (WOG) oraz swoimi autorskimi pomysłami. Będzie to więc raczej świat mało, albo w ogóle nieznany w modyfikacjach.
I na koniec mała próbka tego, co już mamy i nad czym pracujemy:


Spoiler



5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Klasztor v1.1.1
« dnia: 2018-05-15, 19:06 »
Opis:
Na małą wysepkę pośrodku oceanu, na której znajduje się stary Klasztor, przybywa młody Inkwizytor - Baltasar.
Wezwany, w niezwykle tajemniczym i rozpaczliwym liście od Neberona pojawia się, by wspomóc przyjaciela swojego ojca... Audiencja u Opata jest niezwykle trudna, a ciąg dziwnych zdarzeń coraz bardziej komplikuje sytuację i zagraża Inkwizytorowi - ten nie ma już wyjścia! Musi znaleźć sprzymierzeńców, rozwikłać tajemnicę wyspy i ujść z życiem z zastawionej na niego pułapki.

Modyfikacja stworzona przez Magical Inquisition Team z założenia jest kryminałem w dusznym i mrocznym klimacie universum „Gothic”.
Screeny:
Spoiler



DOWNLOAD:
forum DS: http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=124
MediaFire (ver1.1.1): http://www.mediafire.com/file/rkdq4ei38980o8n/Klasztor1.1.1.exe/file
Miłej gry...

6
Archiwum / [G2NK] Klasztor
« dnia: 2018-03-08, 19:28 »
Opis:
Na małą wysepkę pośrodku oceanu, na której znajduje się stary Klasztor, przybywa młody Inkwizytor - Baltasar.
Wezwany, w niezwykle tajemniczym i rozpaczliwym liście od Neberona pojawia się, by wspomóc przyjaciela swojego ojca... Audiencja u Opata jest niezwykle trudna, a ciąg dziwnych zdarzeń coraz bardziej komplikuje sytuację i zagraża Inkwizytorowi - ten nie ma już wyjścia! Musi znaleźć sprzymierzeńców, rozwikłać tajemnicę wyspy i ujść z życiem z zastawionej na niego pułapki.

Modyfikacja tworzona przez Magical Inquisition Team przewidziana jest na 12-15 h i z założenia będzie kryminałem w dusznym i mrocznym klimacie universum „Gothic”. Prace już trwają i obecnie mamy grywalny content na ok 4h. Premiera nie jest wykluczona jeszcze w tym roku.

Screeny:
Spoiler



7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Korzenie Zła v1.1
« dnia: 2018-02-14, 08:13 »
Korzenie Zła to trzecia z kolei część do Przeznaczenia będąca kontynuacją przygód Bezimiennego, tym razem rozgrywająca się w Dolnie Przodków.
W Dolinie pojawia się tajemniczy artefakt, który zaburza czasoprzestrzeń i Bezimienny Bohater nagle staje przy wejściu do Doliny, równocześnie jednak pozostając na "Esmeraldzie". Tym razem musi nie tylko uporać się z problemami, jakie artefakt i jego tajemniczy właściciele stwarzają dla całej wyspy, ale i walczyć o integralność własnej osoby.
Magiczne sprawy Universum przeplatają się z codziennością Doliny i jej mieszkańcami, a Bezimienny będzie musiał ich wspomóc, ryzykując życiem w sprawach prostych i skomplikowanych, tajemniczych i ponurych, a czasem zabawnych.
Będzie musiał stawić czoło nie tylko wrogom, ale nawet tym, których do tej pory uważał za swoich sojuszników.
Spotkamy mnóstwo pięknych dziewcząt, będzie i radość, i smutek, karkołomne zwroty akcji i pełne zadumy rozważania nad istotą świata.
Będzie jak zwykle spora dawka humoru i brawurowych dialogów oraz e.e. w naszym typowym stylu.
Zobaczymy wielu znajomych z poprzednich części, ale poznamy także liczne nowe, wielowymiarowe postacie.
Spotkamy także tych, których wydawać by się mogło, że już nigdy nie spotkamy...
Pojawią się nowe bronie, pancerze i stroje, nowe zaklęcia i nowi, nie widziani dotąd w grze przeciwnicy i potwory oraz miejsca pokazane z zupełnie nowej perspektywy.
Po raz kolejny gracz zostanie przykuty do monitora na co najmniej 40 godzin, wykonując 35 zadań plus zadania specjalne i bonusowe.

Oprócz Obozu Myśliwych w grze gracz spotka:
*Zgromadzenie w Wieży Starca
*nową Bandę
*Osadników w obozie Przybyszów
*Królewskich Leśników
*Robina i jego przyjaciół
*Nocnych Łowców
*Farmerów
*Poszukiwaczy Artefaktów
*Niezłomnych
i inne frakcje oraz wiele postaci niezależnych, w tym takich, których zawsze chętnie spotykaliście w naszych produkcjach.
To ostatnia już modyfikacja spod szyldu Destiny Team. Nie wykluczamy jednak, ba - jesteśmy już nawet w trakcie organizacji nowego Teamu i kolejnego projektu...

Screeny:

Spoiler











Link bezpośredni do pobrania: http://www.mediafire.com/file/x983l9l7nf5u92i/Korzenie1.1.exe/file
A pod tym adresem - link do forum DT, gdzie również znajdziecie adres downloadu oraz pełny support i pomoc w grze - http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=180

Poprawki i zmiany w wersji 1.1:
Spoiler
by Michał:
- dodano do Menu możliwość ustawiania zanikania i sterowanie z G1,
- ujednolicono opisy i nazwy przedmiotów,
- poprawiono 'Złe Oko',
- poprawka przy jednej recepturze przy stole alchemicznym,
- poprawiono błąd, że nie można było sprzedać Okrutnika Sarufowi,
- Outro pojawia się już na końcu gry,
- naprawiono znikanie oddziałów Jarkendarczyków - trzeba było dorobić rutyny wszystkim NPC,
- nazwy plików zmieniono na 'Korzenie' zamiast 'Korzenie Zła', żeby działało na obcojęzycznych Windowsach.

8
Archiwum / [G2NK] Korzenie Zła
« dnia: 2018-01-04, 21:36 »
Korzenie Zła to trzecia z kolei część do Przeznaczenia będąca kontynuacją przygód Bezimiennego, tym razem rozgrywająca się w Dolnie Przodków.
W Dolinie pojawia się tajemniczy artefakt, który zaburza czasoprzestrzeń i Bezimienny Bohater nagle staje przy wejściu do Doliny, równocześnie jednak pozostając na "Esmeraldzie". Tym razem musi nie tylko uporać się z problemami, jakie artefakt i jego tajemniczy właściciele stwarzają dla całej wyspy, ale i walczyć o integralność własnej osoby.
Magiczne sprawy Universum przeplatają się z codziennością Doliny i jej mieszkańcami, a Bezimienny będzie musiał ich wspomóc, ryzykując życiem w sprawach prostych i skomplikowanych, tajemniczych i ponurych, a czasem zabawnych.
Będzie musiał stawić czoło nie tylko wrogom, ale nawet tym, których do tej pory uważał za swoich sojuszników.
Spotkamy mnóstwo pięknych dziewcząt, będzie i radość, i smutek, karkołomne zwroty akcji i pełne zadumy rozważania nad istotą świata.
Będzie jak zwykle spora dawka humoru i brawurowych dialogów oraz e.e. w naszym typowym stylu.
Zobaczymy wielu znajomych z poprzednich części, ale poznamy także liczne nowe, wielowymiarowe postacie.
Spotkamy także tych, których wydawać by się mogło, że już nigdy nie spotkamy...
Pojawią się nowe bronie, pancerze i stroje, nowe zaklęcia i nowi, nie widziani dotąd w grze przeciwnicy i potwory oraz miejsca pokazane z zupełnie nowej perspektywy.
Po raz kolejny gracz zostanie przykuty do monitora na co najmniej 40 godzin, wykonując 35 zadań plus zadania specjalne i bonusowe.

Oprócz Obozu Myśliwych w grze gracz spotka:
*Zgromadzenie w Wieży Starca
*nową Bandę
*Osadników w obozie Przybyszów
*Królewskich Leśników
*Robina i jego przyjaciół
*Nocnych Łowców
*Farmerów
*Poszukiwaczy Artefaktów
*Niezłomnych
i inne frakcje oraz wiele postaci niezależnych, w tym takich, których zawsze chętnie spotykaliście w naszych produkcjach.
Modyfikacja jest już w ostatecznej fazie tworzenia, a jej stan gotowości wynosi ok 98%

Screeny:

Spoiler











9
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Przebudzenie (2017)
« dnia: 2017-09-17, 11:02 »

Opis:

Nad Górniczą Doliną zawisło ogromne niebezpieczeństwo. Niespodziewanie do jej brzegów przybiły orkowe drakkary i wyspę zalały wrogie Klany orków z Nordmaru, które nie myślały dotrzymać warunków umowy pomiędzy Ur-Koshem a Lordem Hagenem.
Tum-Arh, opętany żądzą władzy Najwyższy Szaman Rady Pięciu Klanów, zamierza zrealizować swój plan otwierając Świątynię Śniącego i wykorzystać ogromne pokłady 'uśpionej' energii... Czym może się to zakończyć - doskonale wie Ur-Shak, który z garstką orków staje na jej straży. A gdy tylko kwestią czasu jest złamanie Pieczęci Milczenia, postanawia sprowadzić na pomoc 'Człowiek o łagodny głos' wraz z jego przyjaciółmi. Orkowa magia zdalnej teleportacji, nie do końca bezpieczna, sprowadza Bezimiennego do GD.
A sytuacja jest naprawdę nieciekawa... Na zamku nadal przebywa Arto wraz ze swoimi ludźmi, a jego stosunki z Ashganem są bardzo napięte. Pojawienie się Thorusa na czele oddziału Najemników Orków tylko skomplikuje wszystko. Dostawa rudy na kontynent obudziła apetyt na łatwy zysk... Niespodziewanie pojawiają się w GD przedstawiciele Kompanii Górniczej i Zamorskiej Gildii Araxos. Rozpoczyna się bezlitosna walka o wpływy, złoto i kopalnie. Wszystkiemu będą się przyglądać Paladyni na czele z Ingmarem, który nie do końca pogodził się z decyzją Lorda Hagena.
Orkowie z Nordmaru, łasi na łupy i niewolników, próbują przemocą i rabunkową eksploatacją zagarnąć wszystkie bogactwa Górniczej Doliny. Są silni lecz w ślad za nimi przybywają do Doliny Nordmarczycy pod wodzą Askvida, którym przyświeca tylko jeden cel - zemsta, którą poprzysięgli po zniszczeniu ich rodzinnej osady.
W GD pojawiają się także Czarni Magowie z Nowego Czarnego Zakonu, zwanego Zakonem Czaszki. Podejmują oni poszukiwania pewnego artefaktu powiązanego z Xardasem. Ich tropem podąża Zakon Ocalenia, tajemnicza organizacja Magów z kontynentu.
Bezimienny będzie miał pełne ręce roboty - przemierzy zniszczone wojną, pełne potworów i innych niebezpieczeństw ziemie Górniczej Doliny, by po raz kolejny wypełnić swoje Przeznaczenie.

Modyfikacja wykorzystuje zasoby Przeznaczenia i Epilogu oraz wiele nowych elementów ( min pancerze) z WOG-a.

*Czas akcji - tuż po zakończeniu historii w „Przeznaczenie - Epilog”
*ok 160 NPC (ludzie i imienni orkowie)
*czas rozgrywki - 40/50h
*60 zadań

Lokacje:

*Górnicza Dolina
*Wolna Kopalnia
*Opuszczona Kopalnia
*Cmentarzysko Orków

Występujące frakcje i ugrupowania
:
*Ludzie Arto
*Ludzie Asghana
*Najemnicy Orków pod wodzą Thorusa
*Zakon Ocalenia (magowie)
*Paladyni
*Maruderzy i uciekinierzy
*Niewolnicy Orków
*Nordmarczycy
*Kompania Górnicza
*Łowcy Smoków
*Ludzie Magnata
*Zamorska Gildia Araxos
*Bandyci
*Nowy Czarny Zakon
*Klan Jaszczuroludzi
*Frakcja Netbeka
*Druidzi

Wszystko, co dotyczy tej modyfikacji,znajdziecie na naszym forum: http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=179
natomiast bezpośredni link do pobrania moda: https://mega.nz/file/40BkmLQA#MxWcAUv05n6TfQEHix-MUrXvFsXxOU90INac3bMGmXw
Screeny:
Spoiler








Wersja 1.1.1,  która została doszlifowana wzgl wersji 1.1 i zawiera jeszcze kilka drobnych poprawek. To definitywnie wersja ostateczna!

10
Archiwum / [G2NK] Przebudzenie
« dnia: 2017-06-25, 11:33 »

JAK SIĘ TU ZNALAZŁEM? CZEMU TU JESTEM?
CZY NIGDY NIE BĘDZIE MI DANE OPUŚCIĆ TEJ WYSPY?
JESZCZE WCZORAJ... NIE, JESZCZE PRZED CHWILĄ BYŁEM WŚRÓD PRZYJACIÓŁ,
DO KTÓRYCH Z TAKIM TRUDEM POWRÓCIŁEM... ELENO!



Cytuj
Górnicza Dolina znowu znajdzie się w niebezpieczeństwie. Układy i traktaty zawarte z Paladynami przez Klan Ur-Kosha i rdzennych orków zostaną brutalnie zerwane przez napływające z kontynentu, pod wodzą Tum-Arha, hordy orków. Ich głównym celem jest Świątynia Śniącego. Ur Shak, stosując zdalną magię teleportacji orków, przenosi Bezimiennego ponownie do GD...

Wraz z głównym wątkiem w „Przebudzeniu” będzie się toczyć bezwzględna i twarda walka o wpływy handlowe, i nadal niewyczerpane złoża wszelakich minerałów Doliny. Temu wszystkiemu będzie się przyglądać nie tylko Ur-Shak, ale i Orhorharrr - przywódca ocalałego Klanu Jaszczuroludzi. Czy druidzki mistrz Orgetorix pomoże nam uratować ostatnich żyjących jaszczuroludzi?
 Zamek w Górniczej Dolinie, zajęty oraz zarządzany przez Arto i jego ludzi ze Zjednoczonego Obozu, staje się teraz miejscem - zawsze pokrętnej - polityki handlowej. Spotkamy tu min przedstawicieli handlowej Gildii Araxos, która szybko zjawia się tam, gdzie wyczuje złoto.
 Podczas naszej wędrówki natkniemy się również na przedstawicieli Zakonu Czaszki - grupki magów próbujących odnaleźć pewien artefakt powiązany z... Xardasem. Niewykluczone, że dowiemy się też zaskakujących rzeczy o dobrze znanym nam nekromancie. Za wszelką cenę ich plany spróbuje pokrzyżować Zakon Ocalenia. O jaką tajemnicę chodzi? Czy Atenodor, zagorzały wróg Zakonu Czaszki, opowie nam o tak pilnie strzeżonym sekrecie?
 Orkowie z Nordmaru łasi na łupy i niewolników, próbują przemocą i rabunkową eksploatacją zagarnąć wszystkie bogactwa Górniczej Doliny. Są silni lecz w ślad za nimi przybywają do Doliny Nordmarczycy pod wodzą Askvida, którym przyświeca tylko jeden cel - wypełnienie zemsty, którą poprzysięgli po zniszczeniu ich rodzinnej osady, wysoko w górach Nordmaru.
 Na swej drodze bohater spotka też inne postacie znane z Przeznaczenia i Epilogu, które będą nierozerwalnie związane z jego nowym Przeznaczeniem. Nie zabraknie oczywiście naszych wiernych przyjaciół z poprzednich części. Według Ur-Shaka Człowiek-Przyjaciel jest jedynym, który jest zdolny zaprowadzić w GD ład i porządek oraz pokrzyżować plany Tum- Arha. Bezimienny przemierzy zniszczone wojną, pełne potworów i innych niebezpieczeństw ziemie Górniczej Doliny, by po raz kolejny wypełnić swoje Przeznaczenie.

Akcja moda rozgrywać się będzie w Górniczej Dolinie, ale dostępne również będą:
*Wolna Kopalnia
*Opuszczona Kopalnia
*Cmentarzysko orków

Przebudzenie będzie korzystać z zasobów Przeznaczenia i Epilogu oraz nowych itemów i pancerzy ogólnie dostępnych. Spotkamy tu niemal 150 imiennych NPC, planujemy ok 60 zadań (jest już ponad 30 gotowych) i ok 60 h rozgrywki - choć to zweryfikują aktualnie trwające już testy. Prace są już bardzo zaawansowane, ale o konkretnym terminie premiery sami jeszcze nie wiemy. Zainteresowanych zapraszam po szczegóły na nasze forum. I na koniec trochę screenów:

Spoiler





11
Archiwum / Gothic 2NK Sythera - Demo DE
« dnia: 2015-06-08, 15:35 »

Sythera była w starożytności ostatnim miejscem bitwy bogów. I tym razem może stać się nią ponownie...
Synthera Demo jest modyfikacją autorstwa OldCoin opowiadającą o losach Bezimiennego, po pokonaniu Smoka Ożywieńca - przed wydarzeniami z Gothic 3. Mod oferuje 3 rozdziały i czas rozgrywki zbliżony do 15-18 godzin. W demo dostępna jest tylko południowo-zachodnia część Sythery.

Opis modyfikacji:
Modyfikacja zaczyna się na morzu, w trakcie naszego powrotu z Irdorath. Na skutek sztormu nasz bohater i jego przyjaciele zostają rozdzieleni i Bezimienny kieruje się w stronę Sythery, dopływa do lądu, i rozpoczyna poszukiwanie swoich towarzyszy.

Cechy modyfikacji:
-Nowy świat,
-Ponad 90 NPC,
-Ponad 50 questów związanych z nowym światem,
-Dostępne 3 rozdziały,
-System respawnu w trakcie zmiany rozdziału,
-Od 15 do 18 godzin rozgrywki,
-Maksymalny poziom to około 15.

źródło: http://www.worldofgothic.de/dl/download_427.htm

screeny








12
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] Enklawa RU
« dnia: 2015-05-16, 21:47 »

Enklawa to terytorium jednego państwa (np) otoczone zewsząd większym obszarem innego. Akcja moda będzie przebiegać w małej lokacji, zacisznej i ponurej, a położonej na wyspie Khorinis.  O jej mieszkańcach społeczność dużej wyspy albo nie wie, albo wiedzieć nie chce...
Jest to projekt Undead Mod Team [skład: Trazage, Saturas, Gratt]
Mod ma oferować:
* Nowe animacje
* Możliwość widzenia przeciwników w ciemności
* Kołczany
* Nowa zbroja
* Nowe światy
* Nowe zaklęcia
* Unikatowa broń
* Kieszonkowa kradzież (jak w G1)
* Możliwość zbierania przedmiotów pod wodą
* Przerobione strzelanie z łuku i kuszy- celowanie
* Nowe możliwości gotowania i kucia broni
* 'Zaklinanie' , 'Kontrola' i 'Telekineza' - wiele questów powiązanych z tymi zaklęciami
* Możliwość używania broni nawet wtedy, gdy brakuje nam punktów siły (brakująca ilość będzie osłabiać nasze staty min w posługiwaniu się bronią)

Prace trwają - czuwamy, a potem spolszczamy!
źródło: http://worldofplayers.ru/threads/37617/

screen



https://www.youtube.com/watch?v=nuSRBif2nFo
https://www.youtube.com/watch?v=SQT_OUkL31k
modele broni








Spoiler




13
Projekty zawieszone i porzucone / Global More!
« dnia: 2015-05-09, 19:05 »

Global Mod More! jest rozszerzeniem wersji 1.7.1 wprowadzającym dość istotne zmiany. Spolszczając rosyjską wersję moda rzuciło się nam w oczy, że Global Mod jest strasznie niedopracowanym projektem, z licznymi bugami. Szereg poprawek względem 1.14 RU już wprowadziliśmy w polskiej wersji językowej, teraz nadszedł czas na zrealizowanie pozostałych rzeczy. Rozszerzenie będzie wprowadzało do gry nowe wątki, bardzo dobrze wkomponowane w realia Nocy Kruka i Global Moda. Z pewnością najciekawszym z nich będzie wątek bandytów w Górniczej Dolinie, którzy za swoją siedzibę obrali dawne obozowisko Quentina. Wraz z wątkiem bandytów pojawią się niemal wszystkie postacie znane z Gothic 1. Wersja More! będzie dość mocno wzorowana na Gothicu 1 i starym dobrym klimacie kolonii, choć nie zabraknie tam też klimatu z Gothic 2.

Wersja 1.8 oferuje:
- ponad 100 nowych zadań
- nowe wątki
- nowe powstacie (w dużej mierze z Gothica 1)
- nawiązania do innych modów Drużyny Spolszczenia
- odświeżone i poprawione lokacje
- przekuwanie pancerzy
- zadania gildyjne dla wszystkich gildii
- możliwość tworzenia run Mrocznych na stole runicznym
- poprawione i urozmaicone rutyny
- nowe grafiki
- zatrucia
- kolorowe nazwy skrzyń oraz NPC w zależności od stosunku do bohatera
- nowe potwory
- rozbudowane gotowanie
- URIZIEL oraz pancerz z magicznej rudy
- wyeliminowane powtarzające się modele broni
- znaczna poprawa balansu
- nowa ścieżka dźwiękowa (z Gothic 1)
- nowe przedmioty
- poprawione bugi z wersji 1.7.1
- i wiele innych



Jakiś czas temu doszło do połączenia się Teamu Global Recovery z Teamem More! Drużyna Spolszczenia stała się znakiem jakości i marką, która skupia teamy zajmujące się spolszczeniami. Jedna ekipa pracuje nad zmianami w Global Modzie a druga, z prędkością pendolino, polonizuje kolejne modyfikacje. Teamy mocno współpracują ze sobą więc nasze plany sprawiają na razie wrażenie mocno realnych :lol2:
Na początek chciałem Wam powiedzieć o jednej z ważniejszych zmian, jakie wystąpią w More w porównaniu do Globala. W Global Mod PL mieliśmy do czynienia z losowym przyznawaniem punktów za zabicie wszystkiego, co się rusza. Punkty wpadały też różnie za wykonane zadania oraz nigdy nie wiadomo było ile PN dostaniemy za kolejny poziom. Otóż w Global More! nie będziecie mieli już z tym problemu! Wszelka losowość została usunięta, progi punktowe, wymagane do kolejnego poziomu, nieco obniżone i zachowany jeden stopień trudności w grze. Czy to dobre zmiany? Myślę, że tak, a testy tylko to potwierdzą! Niebawem kolejne ciekawostki i raport o postępach...

14


Platforma: G2NK
Kraj: Rosja
Twórca modyfikacji: Ingvers
Tłumaczenie: 'Drużyna Spolszczenia & Recovery Team'
Premiera polskiej wersji: 24.04.2015

Opis modyfikacji:
Kolejna opowieść Ingversa, twórcy 'Przygód Martina'. Tym razem wcielamy się w młodego poszukiwacza skarbów, Liroja, który z tęsknoty za dostatnim życiem, decyduje się opuścić Khorinis w poszukiwaniu bogactwa. Trafia na małą wyspę, gdzie pojęcie 'skarbu' jest dla prostych ludzi zupełnie różnie rozumiane... Autor znany jest ze specyficznego humoru i zaskakujących zwrotów akcji. Nie inaczej jest i w tej modyfikacji!

Modyfikacja oferuje:
-odnowioną lokację, znaną min z 'Returninga'
-nowe miejsca i oryginalne zadania
-rosyjski dubbing 'D'AS Team'
-3-4 godz gry
-easter eggi

Download (ok 100MB): http://www.mediafire.com/download/dhbcrdomr4vfega/W+poszukiwaniu+skarb%C3%B3w+PL.exe

Zagrajmy też z Wiśnią...
https://www.youtube.com/watch?v=FG9BMY-cdbY


screen
[/color]










15


Platforma: G2NK
Kraj: Rosja (Moskwa)
Twórca modyfikacji: Ingvers
Tłumaczenie: z jęz. rosyjskiego - Drużyna Spolszczenia
Premiera polskiej wersji: 10.04.2015

Opis modyfikacji:
Akcja dzieje się w niewielkiej wiosce, wiele lat po wydarzeniach w G2NK. Tytułowy bohater, miejscowy głuptas, ciągle komplikuje sobie życie i poprzez swoje lenistwo, egoizm, i zarozumialstwo pogrąża w coraz większym chaosie. Od pozornie niewielkich wyzwań a la Bear Grylls(!), po niebezpieczne romanse i incydent dużego kalibru (dosłownie!), kończąc na... O nie! Sprawdźcie sami!

Modyfikacja oferuje:
-nowe postacie
-wiele zwrotów akcji
-odnowione lokacje, nowe przedmioty
-absurdalny i specyficzny humor
-easter eggi
-dwa zakończenia gry!
-dubbbing D'AS-Team
-czas gry ok 3-4 godz

Screen:
Spoiler






Download: (~127MB)
http://www.mediafire.com/download/yi829vh6qs46ut5/Przygody+Martina+PL.exe
 
Zagrajmy z Wiśnią...:
https://www.youtube.com/watch?v=61Mrgul69GI




16
Archiwum / G2NK W poszukiwaniu skarbów PL
« dnia: 2015-04-07, 20:22 »

Opis modyfikacji:
Modyfikacja twórcy 'Przygód Martina' opowiada o młodym poszukiwaczu skarbów, który w pogoni za sławą przybył na pewną wyspę.

Mod oferuje:
- odnowioną lokację znaną ze 'Wspólnoty Świtu' i 'Returninga'
- oryginalne zadania i  nowe miejsca
- rosyjski dubbing od D'AS Team
- 2-3 godziny gry
- easter eggi

Screeny:
Spoiler






Download w wersji RU: http://worldofplayers.ru/threads/35543/

17
Archiwum / G2NK Похождения Мартина PL
« dnia: 2015-03-17, 20:43 »


Opis moda:
Modyfikacja typu total conversion stworzona przez znanego nam już dobrze Ingversa na platformie G2NK. Akcja dzieje się w maleńkiej wiosce, wiele lat po wydarzeniach z G2NK. Bohaterem jest miejscowy idiota, który min przez swoje zachowanie- lenistwo,brak szacunku do starszych osób, zarozumialstwo i egoizm, pogrąża się w coraz większym chaosie i wpada w coraz to nowe tarapaty.

Modyfikacja oferuje:
-odnowione lokacje (pamiętacie wyspę Etlu?) i nowe przedmioty
-absurdalny i specyficzny humor
-nowe postacie
-wiele zwrotów akcji
-easter eggi
-dubbbing ekipy D'AS-Team
-czas gry ok 3-4 godz

garstka screenów:
Spoiler





Modyfikacja do pobrania w wersji  RU: http://worldofplayers.ru/threads/36175/
Rozpoczęły się prace nad tym modem - spolszczenie, testy, korekta i poprawki... ile to potrwa? Będę informował.  :trollface:

18
Archiwum (Global Mod) / Dolina Przodków
« dnia: 2014-04-19, 17:41 »
Na Waszym miejscu nie szybko bym się tam wybrał- miejsce piękne ale bardzo niebezpieczne!

Strony: [1]
Do góry