Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Althar

Strony: [1] 2 3 ... 18
1
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2013-07-11, 22:09 »
@Jedi:
Tak, do "budki" miałem zdjęcia zrobione gdy byłem na wyjeździe pod namiot  :wink:  
Jeśli chcesz, to mogę wrzucić. Ale ze zdjęć brałem głównie kształt, tekstury próbowałem dać własne.

2
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2013-07-11, 16:58 »
Poprawiłem oświetlenie, tekstury, dodałem Specular i DetailNormal



Dodatkowo zrobiłem taką podniszczoną gitarę:

Nie wiem dlaczego mam jakieś artefakty na strunach.

Wszystko renderowane real-time w UDK.


@Lotnik - Broń wygląda bardzo fajnie  :ok:

3
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2013-07-11, 11:18 »
Rozdzielczość to 2k dodatkowo tile'owana, posklejane z kilku wysokiej jakości zdjeć z cgtextures.com. Chyba może muszę zmienić światło i lightmap'y.

4
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2013-07-10, 11:02 »
Dzięki za opinie, ale mógłbym prosić o rozwinięcie ? Samo "Bo nie" jakoś mnie nie przekonuje.

HP nie robiłem, bo model dość prosty.
Udało mi się jakoś ustawić UDK, jeszcze chyba muszę poprawić światło.

5
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2013-07-09, 20:14 »
Oczywiście, jak każdy użytkownik tego forum.

Nie chodzi mi o typowe portfolio tylko ładną prezentację modelu.

6
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2013-07-09, 14:15 »


Zrobiłem w Blenderze na GLSL. Przy okazji, może macie radę w czym i jak renderować pod portfolio ? Wolałbym coś darmowego.

7
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2013-07-09, 10:36 »
Bardzo fajne te sculpty  :ok:  .

Z mojej strony daję model dystrybutora prądu z pewnego pola biwakowego.
tekstury różnych powierzchni (metal, rdza i mech) pomalowałem w UDK za pomocą TexturePainting.

http://p3d.in/NJLQt

8
Prace 3D / Prace 3D
« dnia: 2013-06-15, 21:48 »
Hah, chciałem tak napisać. Jak kto woli  :ok:

9
Prace 3D / Prace 3D
« dnia: 2013-06-15, 21:46 »
Taki wazon z kwiatami, kwiat na podstawie zdjęcia własnego. Dorzucam jeszcze las. Modelowane i renderowane w Blender z Cycles + mała obróbka w GIMP'ie.


@Revar:
Pierwsze z brzegu po wpisaniu "3ds max sword tutorial" obejrzyj:
https://www.youtube.com/watch?v=oaTpx7BuiQQ

10
Pytania i problemy / Photoshop CS6
« dnia: 2013-06-06, 10:30 »
Własnie się zastanawiam, Cloud jest na abonament, a CS6 jednorazowo.

11
Pytania i problemy / Photoshop CS6
« dnia: 2013-06-05, 22:31 »
Nie tyle co zmotywować, ale pomóc. Większość poradników jest na PS z funkcjami, których w GIMP'ie nie ma, lub podobny efekt osiąga się zupełnie inaczej.

Gdyby kogoś interesował aktualny poziom prac to tutaj:
https://www.dropbox.com/s/etrqg0x7gznzt2z/Capsule_UDK_rndr.jpg
https://www.dropbox.com/s/ej7ec5ywfes3p27/Fire_SlaughterBall_UDK_rndr.jpg
https://www.dropbox.com/s/w163g4le7jazjfs/BBGun_UDK_rndr.jpg
Rendery z viewportu UDK.
Wiem, że narazie nie ma to jakiegoś super next-genowego poziomu, ale jest lepsze od tego co było kiedyś.

Niby studencka jest dożywotnia, jedynym ograniczeniem jest to, że można z niej korzystać tylko prywatnie, chociaż dozwolony jest użytek zarobkowy.

12
Pytania i problemy / Photoshop CS6
« dnia: 2013-06-05, 16:24 »
@eto: Chodziło mi raczej o możliwości i licencję - firma, np. sprzedaż.
Nad poziomem cały czas pracuję i jest on coraz lepszy.
Mam na myśli normalną, jednoosobową firmę graficzną, nie mam w planach super moda z tytanami i dualami  :lol2:  
Umiejętności mam narazie zadowalające, z perspektywą na bardzo dobre (przynajmniej według tych z którymi pracuję, a to też ludzie z mocnym portfolio).

13
Pytania i problemy / Photoshop CS6
« dnia: 2013-06-05, 14:00 »
Coraz częściej zaczynam tworzyć tekstury i generalnie robić prace 2D, dotychczas robiłem to w GIMP'ie, ale widzę, że PS ma kilka funkcji, których mi brakuje. Zastanawiam się jakiego PS'a kupić - CS6 normalny za 2700zł z komercyjną licencją (może się kiedyś przydać) czy edukacyjnego za 900zł, ale z licencją studencką(może być nie opłacalna w przyszłosci - np. założenie firmy).
Piracka wersja nie wchodzi w grę, bo będę go używał komercyjnie.
Proszę o wasze opinie.

14
Sprzęt, oprogramowanie / komputer do tv
« dnia: 2013-04-03, 20:37 »
Nie będę pobierał plików, ale z doświadczenia mogę powiedzieć, że zazwyczaj można podłączyć kompa zwykłym D-Sub'em(VGA), jeśli TV nie ma takiej opcji, można kombinować jakieś przejściówki do Euro.

15
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2012-12-23, 19:42 »
Ostatnio bawiłem się budynkami modułowymi. Muszę to jeszcze trochę dopracować. Render w UDK


PS: Zna ktoś dobry tutorial do bluszczu i roślinności ?

16
Sprzęt, oprogramowanie / Android
« dnia: 2012-10-25, 22:14 »
Dzięki. Użyłem tego, polecam: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
Nieruszony bootloader, stockowy ROM i kernel, tylko uprawnienia root'a. Program ma funkcję unroot.
Ubuntu chodzi bardzo płynnie - Xperia P.

17
Sprzęt, oprogramowanie / Android
« dnia: 2012-10-23, 22:07 »
Mam dwa pytania:
1) Warto root'ować nowy telefon ?
2) Próbował ktoś wgrać na telefon z Androidem system Ubuntu ?

18
Prace 3D / Prace 3D
« dnia: 2012-08-31, 15:19 »
Dałem oświetlenie i zmieniłem kąt kamery

100 sampli tym razem, dlatego niewyraźne.

19
Prace 3D / Prace 3D
« dnia: 2012-08-31, 12:17 »
Dzięki. Nie zauważyłem, że mam takie przerwy, przypadkiem włączył mi się Subdivision Surface. Przy okazji poprawiłem trochę obudowę i przycisk power.

20
Prace 3D / Prace 3D
« dnia: 2012-08-31, 10:55 »
Nie doradze ustawień, bo się na tym nie znam, ale bardzo fajnie to wygląda.

Inspirowałem się tutorialem z http://www.blendercycles.com/tutorials/ i zrobiłem taki notebook:

Bazowałem na modelu ASUS X53SC. Do renderu nie użyto żadnych zdjęć laptopa, klawiaturę odtworzyłem w GIMP'ie.
Render w Blender Cycles, 500 samples.

Strony: [1] 2 3 ... 18
Do góry