Prace Game-Artowe 560787 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 560787

Odpowiedzi 1152

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Z tego miała wyjść drewniana platforma pod działa/armaty, ale zrezygnowałem na rzecz jakiegoś bardziej ogarniętego czegoś :lol:  Tylko sculpt, nie chciało mi się wypalać. Sculptowałem wszystkie elementy osobno. Metal i drewno. PRO jeszcze nie jest, ale już bliżej niż dalej  :D  




 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#621 2013-06-28, 18:49(Ostatnia zmiana: 2013-06-28, 18:50)
drewno to jakas porażka :D  serio
zrob stampa i jedz ze zdjecia
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Stampa znaczy alphę ?  :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#623 2013-06-28, 19:18(Ostatnia zmiana: 2013-06-28, 19:18)
:ok:
ew. hight mape zrob, potem naloz jako displacement, pobaw sie tym - przepal.
osobiscie tego nie robilem, wiec mnie o to nie mecz.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Shalom! Mam coś dla Was:

Będę robić takie coś:



Oczywiście nie tą wieś, tylko ruiny z tyłu, góry, i pewnie zamiast wsi, będzie las z przodu. Blockout sceny już mam.

I narazie zrobiłem taką teksturę:



Jutro wstawię sculpt, aplhy, porównanie z Unity, tekstury, i może jak będzie jakoś to wyglądało, to mesh z tą teksturą. Ale zrobię jeszcze jedną, coś bardziej płaskiego, co przypomnina ścianę góry. To bardziej na klif się nadaje. Ale miałem mnóstwo funu z tym, więc zrobiłem całość.

I w sumie zadowolny z efektu jestem  ;d  

Ps. Jeśli ktoś chce jakieś breakdowny, to pisać, chętnie się podzielę "super wiedzą"  :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Robione na podstawie tutoriala philipiaka?
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#626 2013-07-01, 15:59(Ostatnia zmiana: 2013-07-01, 16:03)
Niet. Widziałem te turoriale, ale robiłem sam. Poza tym popisałem parę maili do goscia z Lord of the rings, tego co ma wyjść, i jego pytałem o takie rzeczy, bo widziałem na jego blogu podobne prace. I to bardziej na podstawie tego co mi napisał to robiłem  :D  

Poza tym, ten od philipiaka wskazuje na import sculptu do maxa, a u mnie PC tego nie wytrzyma, eksportowałem LP z ZBrush'a  :D
I on sculptuje "całość clay build up brushem" a ja robiłem z heightmapy z CB.

Coś poprawić?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Napisz swój workflow do takiej rzeczy.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Cholera i jak ja mam tu wszystko krytykować.

Nawet fajnie się zapowiada więc powodzenia... ale jeszcze się czegoś czepie : p
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#629 2013-07-01, 19:31(Ostatnia zmiana: 2013-07-01, 20:37)
Clark: Wasze czepialstwo jest wskazane. Dzięki niemu mogę poprawić to, co wcześniej skopałem, więc... czekam :D

Wowoz na Twojego probza czekałem  :lol:  

A więc: wtopa jak cholera. Na wcześniejszym renderze normalka była obórcona o 270 stopni względem diffuse.
 
 :lol:   :lol:   :lol:   :lol:  

Ale już poprawiłem  :D  Rendersy:







Nie wiem wowoz czy to co napisałeś to było stwierdzenie czy żądanie, więc pisze:

Breakdown:

1. Heightmapa dla ogólnego kształtu wygenerowana w CrazyBump (jedyny generator którego używam, i którego będę używać  :D  )
2. Sculpt na defaultowym palne'ie w ZBrush'u używając dwóch brushy: hPolish i TrimDynamic z kwadratową alphą (alpha 28)
3. Trzy nowe heightmapy wygenerowane w CrazyBump, które będą użyte do zrobienia alphy.
4. Sculpt na defaultowym palne'ie w ZBrush'u używając w/w narzędzi.
5. Zmiana rozmiaru dokumentu na 1024x1024
6. Użycie opcji: Fit to canvas ( gogle>fit to canvas ZBrush )
7. Użycie MRGB Grabber dla uchwycenia alphy ze sculptu.
8. Modyfikacja alphy w ZBrush'u ( Radial Fade i Contrast )
9. Użycie alphy na głównym sculpcie
10. Użycie "~" w trybie "Draw" dla uzyskania Tile'u
11. Użycie MRGB Grabber dla uchwycenia Heightmapy i jej export do PS
12. Poprawka tile'u w PS ( seamy )
13. Użycie heightmapy jako displacement w ZBrush'u
14. Export HP i LP z Zbrush'a
15. Wypalanie map w Xnormal'u
16. PRO teksturowanie  :D  

W sumie tutorial napisałem, ale do czegoś bardziej detalicznego to może zrobię timelapse, albo coś ze screenami, tylko jak mi czasu wystarczy.

Od jutra zacznę robić coś bardziej płaskiego, nadającego się na zbocze góry.

@down

yess  :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
bardzo ladny sculpt :ok:
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ok, jeśli wcześniejsze się podobało, to w tym się zakochacie  :lol:  Do rzeczy.

Jestem prawie pewien, że ta tekstura już nada się na ściany góry, chciałem uzyskać dosyć płaski surface, i nawet się udało. Co do tekstur to jestem mile zaskoczony, że udało mi się coś takiego uzyskać.

Nie wiem kiedy będzie kolejny update, bo mam cholerne problemy techniczne (dysk twardy pada, w sumie od dłuższego czasu  :lol:  ), ale w przyszłym tygodniu, może coś się pojawić.

Rendersy:



 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki


Beryl, WIP

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
czy ta kolbe da sie zlozyc?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Da się, tylko jeszcze nie wymodelowałem tej części  :wink:      
Możecie powiedzieć coś więcej na temat modelu?  :)

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wrzucam na szybko jeden render, jutro powrzucam sculpty, tekstury etc, dzisiaj juz nie zdaze :D



bedoo drzewa :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Bardzo fajne te sculpty  :ok:  .

Z mojej strony daję model dystrybutora prądu z pewnego pola biwakowego.
tekstury różnych powierzchni (metal, rdza i mech) pomalowałem w UDK za pomocą TexturePainting.

http://p3d.in/NJLQt
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Można prosić screena? Jak kliknę aby zobaczyć w 3D to wywala mi blue screena. Wiem, komp z drewna :D  Ale tak samo mam w skethcfabie jak chcę coś zobaczyć na polycouncie.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy


Zrobiłem w Blenderze na GLSL. Przy okazji, może macie radę w czym i jak renderować pod portfolio ? Wolałbym coś darmowego.
 

Fraser
  • Gość
Jakie portfolio? Przed tobą jeszcze długa droga, a ty już piszesz o portoflio.
Jeżeli chodzi o renderowanie to zdecydowanie Marmoset lub V-ray. Obydwa niestety płatne.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry