Clark: Wasze czepialstwo jest wskazane. Dzięki niemu mogę poprawić to, co wcześniej skopałem, więc... czekam
Wowoz na Twojego probza czekałem
A więc: wtopa jak cholera. Na wcześniejszym renderze normalka była obórcona o 270 stopni względem diffuse.
Ale już poprawiłem

Rendersy:





Nie wiem wowoz czy to co napisałeś to było stwierdzenie czy żądanie, więc pisze:
Breakdown:1. Heightmapa dla ogólnego kształtu wygenerowana w CrazyBump (jedyny generator którego używam, i którego będę używać

)
2. Sculpt na defaultowym palne'ie w ZBrush'u używając dwóch brushy: hPolish i TrimDynamic z kwadratową alphą (alpha 28)
3. Trzy nowe heightmapy wygenerowane w CrazyBump, które będą użyte do zrobienia alphy.
4. Sculpt na defaultowym palne'ie w ZBrush'u używając w/w narzędzi.
5. Zmiana rozmiaru dokumentu na 1024x1024
6. Użycie opcji: Fit to canvas ( gogle>fit to canvas ZBrush )
7. Użycie MRGB Grabber dla uchwycenia alphy ze sculptu.
8. Modyfikacja alphy w ZBrush'u ( Radial Fade i Contrast )
9. Użycie alphy na głównym sculpcie
10. Użycie "~" w trybie "Draw" dla uzyskania Tile'u
11. Użycie MRGB Grabber dla uchwycenia Heightmapy i jej export do PS
12. Poprawka tile'u w PS ( seamy )
13. Użycie heightmapy jako displacement w ZBrush'u
14. Export HP i LP z Zbrush'a
15. Wypalanie map w Xnormal'u
16. PRO teksturowanie
W sumie tutorial napisałem, ale do czegoś bardziej detalicznego to może zrobię timelapse, albo coś ze screenami, tylko jak mi czasu wystarczy.
Od jutra zacznę robić coś bardziej płaskiego, nadającego się na zbocze góry.
@down
yess