Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Avador

Strony: [1] 2
1
Dokładnie dla Tarroka bo jedną jak miałem to przekształciłem w bezpieczną miksturę orków . Dzięki za pomoc.

2
Czy można gdzieś dostać orkową miksturę oprucz tej z misji od Salandrila? Jestem w drugim rozdziale i jest mi potrzebna.

3
Mam problem odnośnie taki iż w Jarkendarze gdy kończę zabijać krwiopijce (w innych momentach tez tylko jedynie przy tych krwiopijcach przed bagnem w stronę obozu bandytów i to jest cały czas) gra się zacina i pokazuje się obraz jak zapisywałem grę jedynie restart kompa pomaga i teraz moje pytanie to czy tak ma być czy już ktoś miał taki problem??

4
Mam pytanko odnośnie paladyna czy jest grywalny z bronią jednoręczną czy może lepiej dojść do innej gildii ??  Gram na poziomie rzeźniku i jest przyjemnie lecz jak zwykle dylemat do kogo dojść więc proszę o opinie plusy i minusy każdej z gildii z góry dzięki za pomoc. Dużo czytałem na forum o gildiach lecz o paladynie, magach wody jest mało.

5
Gdzie podział się Galahad po wykonanej misji dla niego??

6
Tak i żaden z nich nie ma

7
Czy jest możliwość zdobycia ostrzy do naostrzenia zardzewiałej broni już w pierwszym rozdziale? Jeżeli tak to proszę o wszystkie lokalizacje z góry dzięki za pomoc.

8
Witam. Mam problem z questem od Canthara z listem mianowicie daje list Sarze idę do lorda Andre i w opcji że chcę odebrać nagrodę za przestępcę nic nie ma a po zakończonej rozmowie Andre zaczepia mnie i mówi że Canthar coś tam rozpowiada i muszę zapłacić Cantharowi 500 golda i teraz moje pytanie czy tak ma być czy coś się zbugowało??

9
Archiwum / Wersje gry
« dnia: 2013-02-23, 14:25 »
W v2 są noe itemki.

- Includes all of the changes from previous versions.
- Chests traps. 3 types: Fire and nekromance. Fire - fire damage, the higher fire protection - the less damage. Nekromance - or magic damage, or poisoning, or a skeleton in the present (at the swordsman and superhard skeleton disabled). On the Slasher and Superharde - traps are included! On all the other can be turned off at the beginning of the game. Not all traps are disabled.
- Poisoning from some monsters (hornets, drones, mantis). If poisoning visual effects and color changing strip endurance. Treatment - Potion antidote. (Do not be turned off). If poisoning is reduced endurance and health Hero.
- Changed and fixed rate endurance using weapons. Endurance gradually recovering herself if GG at rest (standing without arms in their hands, sitting)
- Hero is "groaning" if health less than 30% of the maximum endurance and 0.
- With stamina to 0 and use of weapons - Health Hero begins to fall in proportion to consumption of stamina on this weapon.
- If Equipped small arms (in the hands of Hero) endurance spent if the enemy within sight.
- Change the order of quests ukurkov and requirements for entry. Guru and Guardian are in the 1st chapter.
- Changed some logic and AI monsters.
- Added patrols orcs.
- Orcs have learned to swim.
- Extraction of simple ore, coal, smelting steel billets and blades for sharpening. Accordingly cut freebie with blanks Brian.
- Fixed missing loot any weapons. Possible only when killing spirits silver sword, but with them, and take nothing.
- Lares - you can take a walk on the partner Khorinis to Chapter 1, after going to the forest and the East to the water mages.
- Runes worked only if learned.
- One-handed or two-handed staffs all magicians.
- Changed guru visuals staffs and cover the light, added a few new ones. Removed from visual Beliar's Claw - he cuts the air like a normal sword.
- Guru can wear a mask Sleeper.
- Vatras free and infinitely treats only novices and magicians of water. Others - after donations. Number halyavskoy mana limited. Water mages preference. Saggita also not rubber for free.
- Change the wording pickpocketing
- Changed the requirements and parameters of some armor and weapons, something perepryatat.
- Looking for help can call the zombie guard (on the normal and difficult) or skeleton (at rest).
- Fire mages will have a 5-chapter battle robe.
- Hero will not lose anything if you buy a place Yory (maybe even win).
- Several new quests, new potions.
- Gallahad need 4 letters.
- Several prizes
- Tournament statistics after each chapter in the diary. Just before sailing on Irdorat.
- Fixed a bug with the combat animations and a combo two-handed weapon (> 30)
- Fixed bugs of previous versions and original. Added new.
- The transfer of money for the release of the lock mercenaries
- Cut freebie with Save/Load for a permanent plant
- Removed the skills learned at the Alligator Jack
- Alfred buying trophies from swamp shark
- Changed rewards students Bospera and Harada.
- Added the missing key to the chest. Can not get them all.
- New chests (tombs and bookshelves).
- At Super Lightweight and health regeneration is given from the start, the other - to teach after studying the third circle of magic (and mana regeneration as well).
- Added the scheme caves of orcs.
- Necromancers can get a unique staff.
- Added video files Voice orc guards, some videos are disabled.
- Change the look and screensavers.

- Vatras train accelerated regeneration stamina in the third chapter (all)
- "Steal Life" applies not only to people but also to the monsters. Not all monsters and people.
- Dream: the "Superharde" - 9 hours a day, the rest - to choose from. Changed the logic and calculation of recovery sleep. 100% recovery - 9 hours if you select sleep restriction, 24 hours - if you sleep without restrictions.
- Dar Sprinter come for free at the beginning of the game and will not disappear. : D
- Added monsters statistics on types of weapons
- Added a new roll turning Necromancers
- Added a couple of helmets

http://dimmell.com/forum/46-215-1
Tu macie odpowiedzi na wszystkie pytania.

10
Archiwum / Notatki
« dnia: 2013-02-22, 21:00 »
Ja nic więcej nie wiem musisz sie pytac na priva członków DreamVader.

11
Archiwum / Notatki
« dnia: 2013-02-22, 20:51 »
Z tego co się jakiś czas temu dowiedziałem to zostało tylko do poprawienia błędy gramatyczne. Nie wiem czy to prawda ale takie info przekazał jeden z członów DreamVader.

12
Archiwum / Notatki
« dnia: 2013-02-22, 20:49 »
Każdy jest ciekaw czy wogóle wyjdzie to PRO spolszczenie

13
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-02-20, 16:24 »
Witam. Przepraszam ogólnie że pytam , ale jestem ciekaw jak ida prace nad PRO Spolszczeniem do Returning?
Czy ktoś z teamu DreamVader może podać jakie kolwiek informacje na ten temat??
Z góry dzięki za odpowiedż.

14
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2013-02-06, 18:10 »
A wogóle było coś ciekawego w tej skrzyni?

15
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2013-02-06, 18:02 »
juz przeszukalem po przycisku za domem Doriana więceej nie ma

16
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2013-02-06, 17:57 »
nie ma przycisku

17
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2013-02-06, 17:35 »
Witam. Mam problem ze znalezieniem przycisku (punkt 4) już się tyle nachodzilem i nie mogę znaleść wie ktos moze gdzie dokładniej znajduje sie ten przycisk?
1. W domu z kufrem;
2. Na kolumnie w wielkim kamiennym kręgu;
3. Za domem Doriana;
4. Przy wyjściu z obozu od strony mostu, gdzie są jaszczury, z lewej strony wejścia;
5. Na kamieniu koło Aslaka (kamień - ołtarz z owcą);
6. Za wielkimi klatkami! (Jeśli idziemy od domu Tobiasa, to idziemy między kamiennym placem i klatkami, koło gromady grzybów będzie przycisk na ziemi, kopiemy go i wykopujemy kluczyk - wymagana łopata w ekwipunku.)

18
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2013-02-04, 20:36 »
Dzięki za informacje:P

19
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2013-02-04, 20:25 »
Witam. Czy w modzie jest jeszcze jakaś osoba (oprucz Wispa) która może nauczyć nas krodzieży kieszonkowej?
Niestety Wisp zginoł pod czas ataku pełzaczy a jeszcze sie nie nauczylem tej umiejętności.

20
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2013-01-31, 17:03 »
Dzięki za informacje zaraz tak zrobie.

Czy Textur pack Vurt_s_Gothic_II_Graphics_Overhaul_v07 będzie powodował jakies bugi takie jak w Returningu?

Strony: [1] 2
Do góry