Na scenie wiedźmińskiej jesteśmy już obecni od jakiegoś czasu, aczkolwiek jedynie nieliczni doszukali się konkretów na nasz temat, co chcemy nadrobić
.
SQUARE CRUSADERS&MUZYKANCI
oficjalna strona: http://witchermod.org/forum: http://witchermod.org/forum/kanał yt: http://www.youtube.com/user/SquareCrusadersSquare Crusaders powstało w 2008 roku z inicjatywy osób zainteresowanych naszą rodzimą Wiedźmińską produkcją. Jesteśmy przede wszystkim grupą przyjaciół, stad też większość z nas zna się od lat i wychodzi daleko poza działalność modderów. Wywodzimy się głównie z lokalnej sceny Gothica, którą przed laty mieliśmy zaszczyt współtworzyć od podstaw w dalszym ciągu współpracując ze sobą na polu rzeczonej produkcji jak i przy niezależnych inicjatywach wynosząc naszą działalność poza ścisłe ramy grupy modderskiej. Do naszego teamu dołączyło również wiele niezależnych osób, dlatego też jesteśmy gronem otwartym na wszystkich pragnących dążyć do realizacji wspólnie wyznaczonych celów. Mimo, że większość z nas ma wieloletnie doświadczenie w moddingu gier i dziedzinach pokrewnych z którymi obcujemy to nadal jesteśmy przede wszystkim uczniami, którzy często starają się osiągnąć można rzec "niemożliwe". Doświadczenia z przeszłości pozwoliły nam jednak zrozumieć, iż nawet najbardziej ambitne cele są do zrealizowania przy odpowiednim zapale i determinacji dlatego też stawiamy poprzeczkę wysoko tworząc min. szumnie zapowiadany
Requiem for a Witcher.
Muzykanci powstali w tym samym roku co SC - praktycznie wraz z wydaniem edytora D'jinni. Wtedy byliśmy zaledwie garstką, jedna osoba od fabuły, jedna od edytora, jedna od grafiki. Jednak dzięki wytrwałości i poświęceniu team się powiększał, a projekt rósł w oczach. Pierwsza przygoda, którą zaczęliśmy tworzyć na wiedźmiński konkurs jest dalej rozwijana, teraz już wraz z SC. Zadebiutowaliśmy na scenie blisko rok po powstaniu grupy naszą przygodą
'W potrzasku'. Oprócz wersji cyfrowej została również
wydana na DVD w czasopismach o grach, między innymi w niemieckim
"PC Games" co pozwoliło uzyskać liczbę graczy bliską
200 tysięcy. Oprócz naszego tłumaczenia na język angielski istnieje również fanowskie tłumaczenie na niemiecki.
Z dotychczasowej działalności obu teamów warto wymienić:
-
czaszaplaty.pl - Przełomowa modyfikacja zgodnie uznana przez scenę i środowiska niezależne za najbardziej innowacyjny i obiecujący projekt pod platformę Gothic. Czas Zapłaty jest ciągle w formie rozwojowej, natomiast już na chwilę obecną poziomem prac jak i zaawansowania projektu przerósł drugą część gry wraz z dodatkiem Noc Kruka. Ogromne zainteresowanie tematem jak i liczne głosy zachwytu pozwalają nam sądzić, iż jest to najbardziej zaawansowany projekt rodzimej sceny modderów gier komputerowych.
-
blackicetales.com - Projekt niezależnej gry crpg naszych przyjaciół, przy którym w przeszłości zdarzyło nam się współpracować.
-
poziomkaz.pl - Wielu z nas współpracowało z tą już kultową grupą w środowisku znaną min. z wydania modyfikacji Mroczne Tajemnice dla Gothic I, która swego czasu narobiła niezłego szumu pośród fanów gier z serii Gothic jak i wszystkich graczy w ogóle ;)
-
soulfire.worldofgothic.com - Jedna z rodzimych grup modderskich będąca na scenie praktycznie od momentu jej powstania. Soulfire znane jest głównie ze spolszczeń jak i wsparcia dla najpopularniejszych modyfikacji gier Gothic.
-
themodders.org - Square Crusaders wywodzi się z polskiej sceny moddingu Gothica. Wielu z nas tworzyło przed laty to miejsce od podstaw tym samym będąc prekursorami moddingu rzeczonej gry w naszym kraju.
-
gothic.gram.pl- członek naszego zespołu był zaangażowany w tworzenie oficjalnego polskiego portalu serii gier Gothic. Ponadto w przeszłości wielokrotnie współpracowaliśmy z wymienioną witryną udzielając sobie wzajemnego wsparcia na tle działalności sceny Gothic w naszym kraju.
- Najpopularniejszą nieoficjalną przygodę do gry "Wiedźmin"
Ponadto wielu z nas uczestniczy w niezależnych projektach, bądź firmach z branży. Zapraszamy do dyskusji i zadawania niewygodnych pytań.
Obecnie oba zespoły pracują bez wytchnienia nad przygodą pod tytułem "Miłości wystarczy że jest". Nowe modele organiki i architektury, pełny nowy soundtrack, piękna oprawa 2d oraz wciągająca historia. Dżinom z konkurencji powiem tylko tyle, że sam wątek główny to ponad 200 faz zadań :] Jest to mod, który może dostarczyć kilka ładnych godzin rozrywki, dla tych, co lubią przejść wszystkimi ścieżkami i poznać wszystko - kilkanaście.
Skład -
http://witchermod.org/forum/index.php?showtopic=3[size=10]Rekrutacja zespołów: Square Crusaders i Muzykanci[/size]Tak więc!
Szukasz ambitnego teamu, dla którego obietnice nie są tylko czczymi tekstami wykreowanych przez bandę niewyżytych pr'owców?
Dla którego fabuła liczy się bardziej niż nagie panny z photoshopa?
Którego grupą docelową są ludzie, którym Matka Natura nie zapomniała wlać oleju do głowy?
W którym seks, dylematy moralne i przemoc to nie jest masło maślane i pączki bez konfitury?
Jeśli tak, to trafiłeś pod dobry adres.
Oferujemy:
- Podjęcie ciekawej, kreatywnej pracy w zgodnej ekipie
- Uczestniczenie w młodej, rozwijającej się scenie modowania pierwszego szeroko znanego cRPG stworzonego przez Polaków
- Możliwość wypłynięcia i zaprezentowania się na szerszej scenie
- Pełne wsparcie CDProject RED
- Dużą frajdę
Mamy:
- Projekt w zaawansowanej fazie
- Serwer bez ograniczeń dany przed CDProject RED
- Interesującą fabułę (logika, innowacyjność, humor, cięte dialogi, 'coś więcej')
- Perspektywy
- Oddane i dopingujące nas community
- Ludzi z dużym doświadczeniem, od których wiele można się nauczyć
Dżin:Powinieneś znać:/ /u] - format plików Djinni, np. pliki 2da, mdb, mdl;
- podstawy języków skryptowych używanych w edytorze;
- zasady pisania konwersacji typu zadaniowego, zwykłego, konwersacji używanych w rozrywce i cutscenach.
Powinieneś także wiedzieć;) /u] - jak tworzyć cutsceny;
- jak pisać szablony, np. postaci, przedmiotów, i jak je użyć;
- jak budować obszary w edytorze i dołączać do nich wszystkie potrzebne elementy, np. AP-ki, Triggery, Waypointy, Spawnpointy;
- jak tworzyć strukturę questa i pliki typu spawn.
Nie będziesz musiał pisać próbnej przygody, spodziewaj się raczej krótkiej, konkretnej rozmowy z kimś doświadczonym w pracy z Djinni.
Twórca fabuły, pisarz dialogów:Co być musi?- Posiadanie czegoś, co w skrócie ujmując, nazywa się umiejętnością pisania, konkretniej to pisania niebanalnych scenariuszy, zapierających dech w piersiach dialogów i zmuszania graczy do takich wyborów i dylematów moralnych, że niejeden monitor splami się krwią;
- doskonałe poznanie wzdłuż i wszerz całego wiedźmińskiego uniwersum;
- ogólne ogarnięcie klasycznych wzorców książkowych (takich jakich uczą także w szkole - tak, tak, lektury też by się przydało znać);
- znajomość tworów z szerokiego wachlarza gatunku fantastyki, poczynając od Lema i Pratchett'a a kończąc nawet i na badziewiastym, produkowanym hurtowo hero fantasy ze smokami i ogrami nagabującymi skarbiec odważnego i mądrego króla (a jak jest pastuch, to i tak na końcu okazuje się, że ma królewską krew) Z tym ostatnim - może niekonieczne, chyba że ku przestrodze;
- sporo wolnego czasu;
- umiejętność dostosowania się do tempa pracy pozostałych członków;
- bezwzględne dotrzymywanie tajemnic służbowych;
Następujące atuty także dla nas ważne:- komunikatywność;
- umiejętność przyjmowania krytyki na klatę, a nieraz i w gorsze miejsca;
- doświadczenie w pisaniu dla modderców w innych światach;
Spodziewaj się rozmowy i ewentualnego pokazania swoich dotychczasowych dokonań.
Dźwiękowiec/MuzykWymagania:- dobra znajomość i obsługa profesjonalnych programów do edycji audio (np.: WaveLab, FL Studio, Reason, itp.itd.)
- kreatywność i wyobraźnia
- umiejętność wykonywania dobrego masteringu audio
- mały dorobek muzyczny
Wymagania:
Grafik 3dWymagania:- znajomość UVW i Multi/Sub-Object,
- dobrej znajomości programu 3d (3ds max, Blender, Maya, lub inne)
- znajomość low i mid poly,
- umiejętność exportowania plików na formaty zgodne z edytorem to nadobowiązkowa rzecz, na którą patrzymy przechylnym wzrokiem.
- bardzo mile widziane podpinanie modeli do animacji,
- umiejętność pracy w zespole i dotrzymywania terminów,
Grafik 2dWymagania:- teksturowanie,
- znajomość normal map,
- grafika wektorowa przy opracowywaniu gui
Ponadto wielu z nas uczestniczy w niezależnych projektach, bądź firmach z branży min. Autodesk (przedstawiać nie trzeba ;) ). Zapraszamy do dyskusji i zadawania niewygodnych pytań
.