Square Crusaders/Muzykanci 14917 31

O temacie

Autor

Zaczęty 7.06.2009 roku

Wyświetleń 14917

Odpowiedzi 31

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Square Crusaders/Muzykanci
2009-06-07, 23:07(Ostatnia zmiana: 2009-11-15, 23:29)


Na scenie wiedźmińskiej jesteśmy już obecni od jakiegoś czasu, aczkolwiek jedynie nieliczni doszukali się konkretów na nasz temat, co chcemy nadrobić :) .

SQUARE CRUSADERS&MUZYKANCI
oficjalna strona: http://witchermod.org/
forum: http://witchermod.org/forum/
kanał yt: http://www.youtube.com/user/SquareCrusaders

Square Crusaders powstało w 2008 roku z inicjatywy osób zainteresowanych naszą rodzimą Wiedźmińską produkcją. Jesteśmy przede wszystkim grupą przyjaciół, stad też większość z nas zna się od lat i wychodzi daleko poza działalność modderów. Wywodzimy się głównie z lokalnej sceny Gothica, którą przed laty mieliśmy zaszczyt współtworzyć od podstaw w dalszym ciągu współpracując ze sobą na polu rzeczonej produkcji jak i przy niezależnych inicjatywach wynosząc naszą działalność poza ścisłe ramy grupy modderskiej. Do naszego teamu dołączyło również wiele niezależnych osób, dlatego też jesteśmy gronem otwartym na wszystkich pragnących dążyć do realizacji wspólnie wyznaczonych celów. Mimo, że większość z nas ma wieloletnie doświadczenie w moddingu gier i dziedzinach pokrewnych z którymi obcujemy to nadal jesteśmy przede wszystkim uczniami, którzy często starają się osiągnąć można rzec "niemożliwe". Doświadczenia z przeszłości pozwoliły nam jednak zrozumieć, iż nawet najbardziej ambitne cele są do zrealizowania przy odpowiednim zapale i determinacji dlatego też stawiamy poprzeczkę wysoko tworząc min. szumnie zapowiadany Requiem for a Witcher.

Muzykanci powstali w tym samym roku co SC - praktycznie wraz z wydaniem edytora D'jinni. Wtedy byliśmy zaledwie garstką, jedna osoba od fabuły, jedna od edytora, jedna od grafiki. Jednak dzięki wytrwałości i poświęceniu team się powiększał, a projekt rósł w oczach. Pierwsza przygoda, którą zaczęliśmy tworzyć na wiedźmiński konkurs jest dalej rozwijana, teraz już wraz z SC. Zadebiutowaliśmy na scenie blisko rok po powstaniu grupy naszą przygodą 'W potrzasku'. Oprócz wersji cyfrowej została również wydana na DVD w czasopismach o grach, między innymi w niemieckim "PC Games" co pozwoliło uzyskać liczbę graczy bliską 200 tysięcy. Oprócz naszego tłumaczenia na język angielski istnieje również fanowskie tłumaczenie na niemiecki.

Z dotychczasowej działalności obu teamów warto wymienić:

- czaszaplaty.pl - Przełomowa modyfikacja zgodnie uznana przez scenę i środowiska niezależne za najbardziej innowacyjny i obiecujący projekt pod platformę Gothic. Czas Zapłaty jest ciągle w formie rozwojowej, natomiast już na chwilę obecną poziomem prac jak i zaawansowania projektu przerósł drugą część gry wraz z dodatkiem Noc Kruka. Ogromne zainteresowanie tematem jak i liczne głosy zachwytu pozwalają nam sądzić, iż jest to najbardziej zaawansowany projekt rodzimej sceny modderów gier komputerowych.
- blackicetales.com - Projekt niezależnej gry crpg naszych przyjaciół, przy którym w przeszłości zdarzyło nam się współpracować.
- poziomkaz.pl - Wielu z nas współpracowało z tą już kultową grupą w środowisku znaną min. z wydania modyfikacji Mroczne Tajemnice dla Gothic I, która swego czasu narobiła niezłego szumu pośród fanów gier z serii Gothic jak i wszystkich graczy w ogóle ;)
- soulfire.worldofgothic.com - Jedna z rodzimych grup modderskich będąca na scenie praktycznie od momentu jej powstania. Soulfire znane jest głównie ze spolszczeń jak i wsparcia dla najpopularniejszych modyfikacji gier Gothic.
- themodders.org - Square Crusaders wywodzi się z polskiej sceny moddingu Gothica. Wielu z nas tworzyło przed laty to miejsce od podstaw tym samym będąc prekursorami moddingu rzeczonej gry w naszym kraju.
- gothic.gram.pl- członek naszego zespołu był zaangażowany w tworzenie oficjalnego polskiego portalu serii gier Gothic. Ponadto w przeszłości wielokrotnie współpracowaliśmy z wymienioną witryną udzielając sobie wzajemnego wsparcia na tle działalności sceny Gothic w naszym kraju.
- Najpopularniejszą nieoficjalną przygodę do gry "Wiedźmin"

Ponadto wielu z nas uczestniczy w niezależnych projektach, bądź firmach z branży. Zapraszamy do dyskusji i zadawania niewygodnych pytań.

Obecnie oba zespoły pracują bez wytchnienia nad przygodą pod tytułem "Miłości wystarczy że jest". Nowe modele organiki i architektury, pełny nowy soundtrack, piękna oprawa 2d oraz wciągająca historia. Dżinom z konkurencji powiem tylko tyle, że sam wątek główny to ponad 200 faz zadań :]  Jest to mod, który może dostarczyć kilka ładnych godzin rozrywki, dla tych, co lubią przejść wszystkimi ścieżkami i poznać wszystko - kilkanaście.

Skład - http://witchermod.org/forum/index.php?showtopic=3

[size=10]Rekrutacja zespołów: Square Crusaders i Muzykanci[/size]

Tak więc!
Szukasz ambitnego teamu, dla którego obietnice nie są tylko czczymi tekstami wykreowanych przez bandę niewyżytych pr'owców?
Dla którego fabuła liczy się bardziej niż nagie panny z photoshopa?
Którego grupą docelową są ludzie, którym Matka Natura nie zapomniała wlać oleju do głowy?
W którym seks, dylematy moralne i przemoc to nie jest masło maślane i pączki bez konfitury?
Jeśli tak, to trafiłeś pod dobry adres.

Oferujemy:
- Podjęcie ciekawej, kreatywnej pracy w zgodnej ekipie
- Uczestniczenie w młodej, rozwijającej się scenie modowania pierwszego szeroko znanego cRPG stworzonego przez Polaków
- Możliwość wypłynięcia i zaprezentowania się na szerszej scenie
- Pełne wsparcie CDProject RED
- Dużą frajdę

Mamy:
- Projekt w zaawansowanej fazie
- Serwer bez ograniczeń dany przed CDProject RED
- Interesującą fabułę (logika, innowacyjność, humor, cięte dialogi, 'coś więcej')
- Perspektywy
- Oddane i dopingujące nas community
- Ludzi z dużym doświadczeniem, od których wiele można się nauczyć

Dżin:

Powinieneś znać:/ /u]

 - format plików Djinni, np. pliki 2da, mdb, mdl;
 - podstawy języków skryptowych używanych w edytorze;
 - zasady pisania konwersacji typu zadaniowego, zwykłego, konwersacji używanych w rozrywce i cutscenach.

Powinieneś także wiedzieć;) /u]

 - jak tworzyć cutsceny;
 - jak pisać szablony, np. postaci, przedmiotów,  i jak je użyć;
 - jak budować obszary w edytorze i dołączać do nich wszystkie potrzebne elementy, np. AP-ki, Triggery, Waypointy, Spawnpointy;
-  jak tworzyć strukturę questa i pliki typu spawn.

Nie będziesz musiał pisać próbnej przygody, spodziewaj się raczej krótkiej, konkretnej rozmowy z kimś doświadczonym w pracy z Djinni.

Twórca fabuły, pisarz dialogów:

Co być musi?

- Posiadanie czegoś, co w skrócie ujmując, nazywa się umiejętnością pisania, konkretniej to pisania niebanalnych scenariuszy, zapierających dech w piersiach dialogów i zmuszania graczy do takich wyborów i dylematów moralnych, że niejeden monitor splami się krwią;
- doskonałe poznanie wzdłuż i wszerz całego wiedźmińskiego uniwersum;
- ogólne ogarnięcie klasycznych wzorców książkowych (takich jakich uczą także w szkole - tak, tak, lektury też by się przydało znać);
- znajomość tworów z szerokiego wachlarza gatunku fantastyki, poczynając od Lema i Pratchett'a a kończąc nawet i na badziewiastym, produkowanym hurtowo hero fantasy ze smokami i ogrami nagabującymi skarbiec odważnego i mądrego króla (a jak jest pastuch, to i tak na końcu okazuje się, że ma królewską krew) Z tym ostatnim - może niekonieczne, chyba że ku przestrodze;
- sporo wolnego czasu;
- umiejętność dostosowania się do tempa pracy pozostałych członków;
- bezwzględne dotrzymywanie tajemnic służbowych;

Następujące atuty także dla nas ważne:

- komunikatywność;
- umiejętność przyjmowania krytyki na klatę, a nieraz i w gorsze miejsca;
- doświadczenie w pisaniu dla modderców w innych światach;

Spodziewaj się rozmowy i ewentualnego pokazania swoich dotychczasowych dokonań.

Dźwiękowiec/Muzyk

Wymagania:

- dobra znajomość i obsługa profesjonalnych programów do edycji audio (np.: WaveLab, FL Studio, Reason, itp.itd.)
- kreatywność i wyobraźnia
- umiejętność wykonywania dobrego masteringu audio
- mały dorobek muzyczny

Wymagania:

Grafik 3d

Wymagania:

- znajomość UVW i Multi/Sub-Object,
- dobrej znajomości programu 3d (3ds max, Blender, Maya, lub inne)
- znajomość low i mid poly,
- umiejętność exportowania plików na formaty zgodne z edytorem to nadobowiązkowa rzecz, na którą patrzymy przechylnym wzrokiem.
- bardzo mile widziane podpinanie modeli do animacji,
- umiejętność pracy w zespole i dotrzymywania terminów,

Grafik 2d

Wymagania:

- teksturowanie,
- znajomość normal map,
- grafika wektorowa przy opracowywaniu gui

Ponadto wielu z nas uczestniczy w niezależnych projektach, bądź firmach z branży min. Autodesk (przedstawiać nie trzeba ;) ). Zapraszamy do dyskusji i zadawania niewygodnych pytań :D .
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Opublikowaliśmy dwa screeny surowej jeszcze lokacji, którą ujrzycie w jednym z naszych projektów:

http://odsiebie.com/pokaz/3755353---4ccf.html
http://odsiebie.com/pokaz/3756279---638b.html
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Fajnie, aż się zastanawiam czy nie złożyć podania do SC, tyle że nie mam pod ręką Wiedźmina póki co.  :D

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
to nie jest potrzebne w ogóle
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Połowa naszych grafików nie ma wiedźmina, i z lenistwa i z braku potrzeby :D

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytat: Dark link=topic=6015.msg54278#msg54278 date=Jun 25 2009, 11:49 AM\'
Połowa naszych grafików nie ma wiedźmina, i z lenistwa i z braku potrzeby :D
Racja. Ja jako szef grupy miałem betę moda bez g2nk :D
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty871
Propsy1297
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Hmm, może warto byłoby u was skorzystać z lvl blockingu? Tworzycie teren i wrzucacie na niego jakieś tam bryły, do których dopiero dopasowuje się enviro. Wtedy każdy może pracować od razu nad lokacją: grafik jedzie z 3d, jedynie rozmiar i położenie bryły musi brać pod uwagę, designer wie dokładnie gdzie co jest przy pisaniu fabuły, można więc od razu pisać q, proger może jechać ze skryptami bo także ma gotową lokację, etc. Fajnie tez wtedy widać work flowa, a graficy i designerzy systematycznie dopieszczają lokację.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aktualizacja :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Prawie 50 osób pracuje nad jednym projektem? Poza tym niezły team.

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nie nad jednym, a nad paroma.
Poza tym taka ilość wynika z fuzji SQ i Muzykantów, ale to jest na pewno duża korzyść dla obydwóch stron :D
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Square Crusaders/Muzykanci
#10 2009-11-15, 22:05(Ostatnia zmiana: 2009-11-15, 22:09)
ROTLF!!! Co to w ogóle jest? :P

Przecież większości tych osób to ja nawet na forum po nickach nie widziałem nie wspominając o jakiej kolwiek aktywności jakich kolwiek osób typu ja czy aver, który wszedł, napisał kilka postów i na tym zakończył działalność w grupie. Co to w ogóle ma być?

Nie no to jest jakaś farsa. Nie wiem kim trzeba być i jakie umiejętności posiadać aby koordynować taką grupą przypadkowych osób PRZEZ INTERNET, to jest jakieś posrane i niemożliwe. Do tego co wykonuje grupa na chwile obecną wystarczy stały skład najwyżej 8 osób pracujących powili acz systematycznie + około 10/15 osób, które pracują doborowo przy poszczególnych elementów. Aha, i skasujcie łaskawie mój nick z tej "listy członków" bo aż wstyd się pod takim cyrkiem podpisywać, bądź co bądź rozpoznawalną w pewnych kręgach ksywką.

BEZ JAJ
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Square Crusaders/Muzykanci
#11 2009-11-15, 22:17(Ostatnia zmiana: 2009-11-15, 23:25)
Wiesz na jakiej zasadzie działa Ifrit? :P

No i z połowa osób na liście to tłumacze/dubbingerzy.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dark

Square Crusaders/Muzykanci
#12 2009-11-15, 23:28(Ostatnia zmiana: 2009-11-15, 23:42)
To nie był mój pomysł :P   Ale pozwoliłem sobie wprowadzić poprawkę z linkiem do wątku z właściwą liczbą członków, no i aver napisał więcej niż kilku postów  :P

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Wiesz na jakiej zasadzie działa Ifrit? biggrin.gif

A ty wiesz, byłeś tam czy nasłuchałeś się banialuków dziwnej treści?
Nie życzę sobie podpisywania moim imieniem czegoś co jest manipulacją i nieprawdą, szczególnie że co najmniej 1/4 tychże osób od dawna jest nieaktywna bądź opuściła zespół.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
To nie był mój pomysł :P   Ale pozwoliłem sobie wprowadzić poprawkę z linkiem do wątku z właściwą liczbą członków, no i aver napisał więcej niż kilku postów  :P
Żadna różnica.
Cytat: V3Q link=topic=6015.msg71037#msg71048 date=Nov 15 2009, 10:17 PM\'
Wiesz na jakiej zasadzie działa Ifrit? ;)
Na takiej samej co SC. Przynajmniej za czasów kiedy byłem w Ifricie działał on tak, jak SC za czasów kiedy byłem w SC.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Koziek

Square Crusaders/Muzykanci
#15 2009-11-16, 16:09(Ostatnia zmiana: 2009-11-16, 16:16)
Cytuj
Przecież większości tych osób to ja nawet na forum po nickach nie widziałem nie wspominając o jakiej kolwiek aktywności jakich kolwiek osób typu ja czy aver, który wszedł, napisał kilka postów i na tym zakończył działalność w grupie. Co to w ogóle ma być?

Gdybyś czytał UWAŻNIE, to byś się dopatrzył zdania o niedawnej fuzji. A tłumacze i osoby odpowiedzialne za dubbing nie muszą dyskutować o swoich zadaniach praktycznie.

Cytuj
Nie no to jest jakaś farsa. Nie wiem kim trzeba być i jakie umiejętności posiadać aby koordynować taką grupą przypadkowych osób PRZEZ INTERNET, to jest jakieś posrane i niemożliwe. Do tego co wykonuje grupa na chwile obecną wystarczy stały skład najwyżej 8 osób pracujących powili acz systematycznie + około 10/15 osób, które pracują doborowo przy poszczególnych elementów. Aha, i skasujcie łaskawie mój nick z tej "listy członków" bo aż wstyd się pod takim cyrkiem podpisywać, bądź co bądź rozpoznawalną w pewnych kręgach ksywką.

Wystarczy kilka prostych narzędzi takich jak skydrive czy mantis, używany również przez Redów.
Tak mnie tym rozregulowałeś, że nie wiem czy śmiać się czy płakać z twojej poronionej retoryki.
Jeśli próbujesz wyjść z tego z twarzą, to nie rób tego moim kosztem. Mamy inne zdanie na temat tego o jest możliwe, jednak liczę, że mnie zrozumiesz. Wpisanie Avera było pomyłką, lecz czy znajdziesz takich więcej?

Cytuj
A ty wiesz, byłeś tam czy nasłuchałeś się banialuków dziwnej treści?
Swego czasu Ifrit współpracował z SC i był pełen dostęp do forum. Poza tym widać po efektach.

Biorąc pod uwagę, że jednak moduł ma ponad 10 tysięcy linii dialogowych (ponad 300 stron Worda), około 300 faz zadań, nowy soundtrack, dubbing, tłumaczenia, lokacje, modele organiki i architektury, a także rozwiązania, których zabrakło w podstawce, takie teksty może rzucać tylko ktoś, kto:
1) Nie wie, co jest u nas grane
2)  Jest sfrustrowany
3) Zna się na moddingu jak świnie na gwiazdach
4) Jest z PiSu i jeździ na motorach w cyrku
5) Jest tajemniczym wysłannikiem konkurencji

Można by obciąć dubbingowców, testerów i tłumaczy i wtedy połowa listy by wyleciała, ale wtedy by to znaczyło, że są członkami teamu drugiej kategorii.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Square Crusaders/Muzykanci
#16 2009-11-16, 16:27(Ostatnia zmiana: 2009-11-16, 16:28)
Cytuj
Gdybyś czytał UWAŻNIE, to byś się dopatrzył zdania o niedawnej fuzji. A tłumacze i osoby odpowiedzialne za dubbing nie muszą dyskutować o swoich zadaniach praktycznie.

Rozumiem, że takie osoby jak tom, nuzykaja czy aver również były "tłumaczami i osobami odpowiedzialnymi za dubbing" mimo, że opuściły grono na długo przed fuzją?

Cytuj
Jeśli próbujesz wyjść z tego z twarzą

Z czego mam niby wychodzić z twarzą, z Waszych PR'owych krętactw? To mi jest wstyd, że urządzacie sobie jakaś farsę wpisując na listę zespołu osoby, które dawno go opuściły bądź na dobrą sprawę wcale w nim nie były i jeszcze próbując tłumaczyć to fuzją czy innymi zdarzeniami.

Cytuj
Swego czasu Ifrit współpracował z SC i był pełen dostęp do forum.

Spokojnie, nie musisz mi przypominać co robiła grupa, którą praktycznie od samego początku współtworzyłem, bo sam doskonale pamiętam jak musiałem się później tłumaczyć za podejście i zachowanie co niektórych członków SQ po tej fuzji.

Cytuj
Poza tym widać po efektach.

Ok, ale to samo można powiedzieć o SQ z tą przewagą, że Ifrit coś jednak na koncie ma, wydane w sposób profesjonalny, w sklepowej reedycji wiedźmina.

Cytuj
Biorąc pod uwagę, że jednak moduł ma ponad 10 tysięcy linii dialogowych (ponad 300 stron Worda), około 300 faz zadań, nowy soundtrack, dubbing, tłumaczenia, lokacje, modele organiki i architektury, a także rozwiązania, których zabrakło w podstawce, takie teksty może rzucać tylko ktoś, kto:

Moduł ma czy jedynie ma tak zaplanowane, bo ktoś sobie zrobił takie założenia ? No wybacz ale ja nie widziałem ŻADNYCH lokacji i architektury (to co było wzbudzało szczere wyrazy politowania) mimo, że na forum zespołu jest cały eleborat o tym jak ją tworzyć zachowując przy tym spójność i inne istotne czynniki. Organikę widziałem, jeden model i nie ukończony z resztą. Z muzyki słyszałem kilka kawałków mrocznego, robionych jeszcze pod reqiem i też nie można było nazwać tego soundrackiem. Więc macie to zrobione, czy jedynie jest planowane bo jak sam wiesz takie teksty może rzucać tylko ktoś, kto:
1) Nie wie, co jest u nas grane
2) Jest sfrustrowany
3) Zna się na moddingu jak świnie na gwiazdach
4) Jest z PiSu i jeździ na motorach w cyrku
5) Jest tajemniczym wysłannikiem konkurencji


Jeśli faktycznie macie to zwracam honor. Szkoda jedynie, że będąc członkiem grupy w zasadzie od początku (z przerwami) nigdy nie było mi zaszczytem ujrzeć choć jednej z wymienionych rzeczy, mimo że forum odwiedzałem regularnie kilka razy na dzień.
 

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Rozumiem, że takie osoby jak tom, nuzykaja czy aver również były "tłumaczami i osobami odpowiedzialnymi za dubbing" mimo, że opuściły grono na długo przed fuzją?

Napisałem, że aver to pomyłka. Nuzy być może również. Co do Toma, to się nie zgodzę.

Cytuj
bądź na dobrą sprawę wcale w nim nie były

Takie przypadki nie są mi znane. Chyba za krótko tu siedzę, to jest w SC.

Cytuj
Spokojnie, nie musisz mi przypominać co robiła grupa, którą praktycznie od samego początku współtworzyłem, bo sam doskonale pamiętam jak musiałem się później tłumaczyć za podejście i zachowanie co niektórych członków SQ po tej fuzji.

No, kilka razy z niej wychodziłeś podobno. A to miała być sugestia taka do mnie? Coby nie było, śpieszę wytłumaczyć, że sprawy nie zna, nie było mnie.

Cytuj
Ok, ale to samo można powiedzieć o SQ z tą przewagą, że Ifrit coś jednak na koncie ma, wydane w sposób profesjonalny, w sklepowej reedycji wiedźmina.

My też mamy coś w tej reedycji, jakbyś nie zauważył, nick 'dan_123' stoi jasno na liście. Ale ok, wydania w niezależnych gazetach, czyli coś, czego Ifrit nie ma, to peszek.  Nie przeszkadza mi to, że nie zauważyłeś.

Cytuj
Jeśli faktycznie macie to zwracam honor. Szkoda jedynie, że będąc członkiem grupy w zasadzie od początku (z przerwami) nigdy nie było mi zaszczytem ujrzeć choć jednej z wymienionych rzeczy, mimo że forum odwiedzałem regularnie kilka razy na dzień.

Tak, wymieniłem tylko to, co mamy. Prosiłem cały zespół o rejestrację na skydrive i mantisie. Tam się to trzyma, nie na jakiś 'sendspace' czy 'odsiebie'.

Cytuj
Z muzyki słyszałem kilka kawałków mrocznego, robionych jeszcze pod reqiem i też nie można było nazwać tego soundrackiem.

Nawet nie znam tych kawałków, teraz jest jakieś 20 miłych dla ucha utworów.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Hej Koziek! Byłem członkiem SC, można by rzec, dwukrotnie. Kiedy po raz drugi dołączyłem do niego w lipcu, nie byłem zbyt zachwycony tym co tam zobaczyłem. Spodziewałem się dużych ilości zrobionej grafiki, a co zobaczyłem? Raczej niewiele. W sumie praktycznie wszystko mógłbym wymienić: taczka (nie wiem czyja), lewitujący żuraw, coś w stylu kuźni, nie najlepszej konstrukcji dom szubienica (Cubinala), całkiem porządne stragany Darka, łódź, jakaś maszyna Fartuessa. Cubinal przez chyba miesiąc zajmował się robieniem jednej kłody drewna. Nie pamiętam czy było coś więcej. Zaraz po moim dołączeniu do zespołu Fartuess zaczął robić wiadukt, bez jakichś szczególnych efektów. Darek wziął się za statek, który w końcu wyszedł mu bardzo ładnie - mam nadzieję że go wykorzystacie. Bułę sam zwerbowałem, mam nadzieję, że skoro widnieje na liście to faktycznie jest aktywny i że skończył tamten wóz. Wietrzyka "zreanimowałem", bo mimo, że figurował od dłuższego czasu na liście, to był nieaktywny. I mam nadzieję, że moja reanimacja przyniosła jakiś skutek - Wietrzyk nadal wisi jak wisiał. Zleciłem mu prosty wózek na początek, mam nadzieję że go dokończył. Cubinalowi zaproponowałem, żeby zajął się statkiem tak jak Darek, ale nie było z jego strony żadnego odzewu. Gumen jak widzę teraz się ożywił - ostatnio miałem okazję udzielić mu paru wskazówek na temat mapowania tego gnoma. O Tomie i Azteku nic nie wiem (za mojej obecności nie byli aktywni), sprawa Thora została wyjaśniona przez niego samego.

Druga sprawa - nie wiem jak sytuacja wygląda obecnie, ale w momencie fuzji wszelki zapał opadł. Miały być jakieś szumne zmiany, wzajemne wzmocnienie zespołów, a co wyszło? Forum przez bardzo długi czas stało martwe. Nie tak wyglądają fuzje. Parę osób odeszło, w tym i ja.

Mimo to, życzę Wam jak największych postępów, w szczególności zrobienia w końcu fajnych sygnaturek z fajnymi obrazkami z fajnymi rycerzami oraz tego wyczekiwanego od dawna skina na forum.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Koziek

Square Crusaders/Muzykanci
#19 2009-11-16, 17:21(Ostatnia zmiana: 2009-11-16, 17:28)
Błogosławieni, ci co widząc, nie uwierzyli...

Na forum jest dużo więcej modeli niż napisałeś. Nawet biorąc pod uwagę lipiec. Rozumiem cię jednak, gdyż samemu miałem problem ze znalezieniem większości rzeczy. Obecnie za moją sugestią jest w szybszym niż przedtem tempie tworzona pełna baza zasobów, z wyraźnym podziałem. Buła, Fart, Wietrzyk i Cubinal obecnie pracują. W tempie przeciętnym, jednak regularnie zasilają graficzny dział nowymi pracami. Jest to wręcz pozytywistyczna praca od podstaw, którą ciężko docenić. Jednak modelik do modelu, a zbiorą się godne podziwu dekoracje i architektura.
Co do braku zapału podczas fuzji - nawet taki entuzjasta jak ja nie podniecam się nowymi sprawami, kiedy szumi morze, a cieplutki piaseczek klei się do stóp. Od tego są wakacje, żeby mieć to gdzieś.
Aha, co do wietrzyka - zrobił ostatnio około 30 nowych modeli, w tym twój wózek.


Cytuj
Mimo to, życzę Wam jak największych postępów, w szczególności zrobienia w końcu fajnych sygnaturek z fajnymi obrazkami z fajnymi rycerzami oraz tego wyczekiwanego od dawna skina na forum.

Na to nie wiem co powiedzieć, może zacznijmy od tego ze teraz team ma podwójne logo a więc powinien być tam też bard. No, powiedzmy też, że skoro ma być rycerzyk-zakonnik, to stare logo Muzykantów (http://img405.imageshack.us/img405/985/muzykanciq7small.jpg), już nie pasuje.
No może dodam, że ładna ironia. Mógłbym odbić piłeczkę, ale to byłoby równie głupie. I bym Cię obraził. Dlatego powiem tylko, że w tej kwestii jesteś moim Mini Me.

Cytuj
O Tomie i Azteku nic nie wiem (za mojej obecności nie byli aktywni
Co za wredna sofistyka. Wtedy ich nie było jeszcze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry