Prace Game-Artowe 567142 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 567142

Odpowiedzi 1152

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@Sir Lothrigern 
proszę byś dawał prace do spojlerów o ile jest wiele obrazków, bo bardzo mi przeszkadza jak się wczytują obrazki ...   
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jakiś czas temu zaczęte, muszę w końcu znaleźć czasu i chęci by dokończyć to. Tarczy nie oceniajcie, jest do wyjebania.
Spoiler


 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jak dla mie bardzo jednolite. Podłoga potrzebuje urozmaicenia (futro albo coś) i daje bardzo sztuczne uczucie bo wszystko jest bardzo równe . Książek na pewno w takiej chatce nie mieli (Nawet ja nie mam :lol2: ) .  Najgorzej jest na tym chyba stół , chair , bookshelf (nie no nie znam tyle polski )  O i jeszcze dodaj jakieś okno. 

Ale nie patrząc na parę rzeczy ma to klimacik. :ok:
 


Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@Damian94
A miałeś w ogóle vertexy na niebiesko pomalowane? Do roślinności jest jeszcze automerge i touch bending, ale to raczej dla trawy i mniejszych roślin używającej jednej tekstury. Automerge używa ustawień wiatru w zakładce Environment i Breeze generator i aby działał model musi być przystosowany do Touch Bending. Całkiem fajnie to wygląda przy mocniejszym wietrze. Przy słabym trawa trzęsie się w nienaturalny sposób. 

@Jedairusz
Jakieś sugestie co do kamieni? Zawsze mi sprawiały problem. Tak w skrócie wygląda workflow: http://i.imgur.com/eZAkbgd.jpg

@mark56
Postaram się zapamiętać.

@Lotnik
Ten sztylet za pasem wydaję się być taki... plastelinowy. Chodzi mi o to, że jelec i ostrze wyglądają na mocno zaokrąglone, chociaż może to kwestia oświetlenia.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
Jakieś sugestie co do kamieni? Zawsze mi sprawiały problem. Tak w skrócie wygląda workflow: http://i.imgur.com/eZAkbgd.jpg
Hmm, z tego co pokazałeś to chyba największym problemem jest nudna bryła low-poly. No i wydaje mi się, że trochę za mało refek użyłeś przy przygotowaniu sculptu, ale mogę się mylić. Co tekstur myślę, że tilowaną robiłbym 512/512 jako detail map a tą unikalną 1024/1024.
Tak czy siak ciężko mi się coś więcej wypowiadać, bo jeśli chodzi o roślinność/skały to mam niemalże zerowe doświadczenie.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Vertex paint robiłem tylko Black and white, ale to nie dało nic (dopiero niedawno sobie to uświadomiłem :D :D ,bo black and white nie działa, tylko RGB :ok:). A  z tym breeze i wiatrem to wiem, tylko tak jak mowisz: spoko to wygląda przy mocnym wietrze. 

Co do workflow: moze ekspertem nie jestem, ale raz: bryła LP, a po drugie to diffuse. Nudny, zero detalu, nawet wiem która to tekstura z CGT :D Może zamiast tileable zrób unikalną z AO i cavity.

Bo z tego co widzę to normalka unikalna, tylko diffuse tileable? Bo tak to wygląda.

ProTip, i to z czasów jak Wowoz mnie zjebał za pierwsze sculpty :D  : zamiast dziur, zrób to wypukle na sculpcie. Bedzie wyglądac lepiej :ok: 
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Erlatch

Erlatch

Użytkownicy
Nędznik
posty60
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nędznik

Erlatch

Prace Game-Artowe
#966 2014-07-23, 19:02(Ostatnia zmiana: 2014-07-24, 12:11)
Pierwsza ściana.
Spoiler
Efekt końcowy:

Sclupt:

Z niego jestem akurat niezadowolony.
Diff:

Normal:

Edit:
Spróbowałem poprawić. Są dwie wersje która lepsza?
Spoiler
1.


2.


 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Staraj się nie używać 100% czarnego na diffusie. No i tekstura jest bardzo monochromatyczna a to też niedobrze.

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mały update. Nowe drzewo: sosna zwyczajna. To chyba pierwsze drzewo z którego jestem w pełni zadowolony.

Spoiler
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W życiu nie widziałem tak prostej sosny ;p ale na mój gust ładna.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak zwaliłeś, na początku szedłeś w dobrą strone tworząc coś co jest w miare realistyczne, teraz robisz coś inspirowanego tandetnymi grami.Wróć do poprzedniego drzewa zagęść je nieco, poukładaj troche inaczej gałęzie żeby nie było monotonnie.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ale przecież to może być wariacja drzewa. Nie bedzie rozsiane po calosci mapy, 

Lothrigern, coś czuje, ze jakbys zrobil pięc takich drzew, i ta stałaby obok jako wariacja, nikt by sie nie przyczepił.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Witam. Ostatnio popełniłem taki model. Jest To WIP HP.

Concept:


Screeny:






Wiem że rękojeść potrzebuje detali oraz tym, to że do game artu krawędzie są za ostre. Już zanotowane :). Oczekuję jakiejś krytyki / pomysłów co ulepszyć w HP.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
Wiem że rękojeść potrzebuje detali oraz tym, to że do game artu krawędzie są za ostre. Już zanotowane :). Oczekuję jakiejś krytyki / pomysłów co ulepszyć w HP.
Jeśli chodzi o krawędzie, to nie wiem dlaczego nie robisz tego od razu tak jak trzeba. To co jest nie ma prawa się dobrze wypalić.

1 - na koncepcie tam nie ma kątów prostych
2 - pomijając detale, sam kształt nie jest dobry, na koncepcie widać ciekawą bryłę, gdzieniegdzie ostre krawędzie
3 - podobnie jak 2
4 - podobnie jak 2
5 - do zrobienia od nowa, na koncepcie wygląda to ciekawie, tam się to składa z kilku elementów

Model jest tak ogólnie klockowaty, sama bryła nie jest ciekawa pod względem designu. I nie jest to wina konceptu, który w sam w sobie jest fajny. Wydaje mi się, że zanim wejdziesz w drobny detal musisz poprawić sylwetkę.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Noted. Dzięki.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Poza tym, zmień ten czarny backgorund :D na jakiś szary z gradientem, lepiej się prezentuje, jak na czarnym , bo duzo tracisz atrakcyjności. 

A tez sobie poskrobaleh:

 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@damian94
Na górze to przy LP i tak wszystko będzie normalną geometrią. Przynajmniej w LOD dla FPP. Dam jakieś skosy może żeby dla niższych LOD też to miało sens. Co do plakietki - ją już zmnontuję w PSie. Finger guarda nie robie skoro mam handguarda. Obydwa na raz nie rozbią za dużo sensu w przypadku pistoletu.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
W końcu cokolwiek ruszyłem z grafikę po jakimś czasie(pomijając podmiany tekstur w chacie)
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Ćwiczę sculpting:

wip  :)

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ćwiczę sculpting:

wip  :)

Czego używasz jeśli można wiedzieć? Zbrush,Sculptris?


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry