Prace Game-Artowe 567348 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 567348

Odpowiedzi 1152

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Głowa:
Spoiler

Spoiler
HP chyba gotowe.  :)

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Przez tak mocny biały kolor straciłeś na pokazaniu detalu. Jakiś ciemniejszy kolor, + specular. To tylko wg mnie :D

btw: kaptur na ramionach chyba powinien sie bardziej skladac/opadac? imo całość bardzo dobra.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Lotnik

Prace Game-Artowe
#942 2014-06-26, 13:50(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 14:36)
Dzięki  :)
Wrzucam wyraźniejszy render  :) Zrobiłem też od nowa skórznię
Spoiler

btw: kaptur na ramionach chyba powinien sie bardziej skladac/opadac?
W grze ruchy takich modeli wynikają już raczej z fizyki, więc by sobie opadał.
Gdyby był przyczepiony do kości rozciągałby się podczas animacji.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Prace Game-Artowe
#943 2014-06-26, 19:04(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 19:13)
No fakt render od razu o wiele wyraźniejszy, choć ja bym spróbował może czegoś tego typu. hm?



Nie jest tak źle, chociaż dupy też nie urywa. Ja bym może starał się najpierw porobić trochę jakiś dodatkowych dupereli, żeby nie wyglądał ziomek tak nudno, a potem dopiero bawił się w jakieś detale, zagniecenia itp. Na razie najmocniejszą stroną są jego łydki, a to raczej niezbyt dobrze kiedy patrząc na model najwięcej uwagi przyciągają jego nogi. Pomyśl o czymś co może być jego charakerystyczną cechą i to wyeksponuj, inaczej będziesz miał tylko nudnego chłopa ze wsi, a z takim to nie warto ani do ludzi. I te kajaki są paskudne.

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Spoiler

Spoiler
tekstury głowy:
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace Game-Artowe
#945 2014-06-29, 21:27(Ostatnia zmiana: 2014-06-29, 21:39)
No niestety tekstury głowy są niedopracowane. Warto byłoby dodać ślady owłosienia na głowie, zarost. Dobrze byłoby zróżnicować kolor. Oko zupełnie nie gra, po pierwsze kształt, po drugie wielkość tęczówki (za mała). Specular (?) bardzo biedny, równie dobrze mogłoby go nie być. Na normalce przesadziłeś z szumem chyba, zatracisz przez to detal ze sculptu.
Jeśli chodzi o hp tarczy to musisz zrobić bevele/chamfery na krawędziach desek jeśli chcesz mieć dobre bake. Z kolei detal na jelcu sztyletu jest tak drobny, że jak wypalisz to w rozdzielczości do gry to będzie tylko zbitek pikseli.
I najważniejsze: http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=123076 cały temat przejrzyj najlepiej

Post połączony: 2014-06-29, 21:39
Żaden ze mnie specjalista jeśli chodzi o teksturowanie twarzy i w ogóle organikę, ale w możesz zobaczyć jak wyglądała tekstura, którą robiłem. Eksportowałem do psd, mam nadzieję że jakoś to sobie otworzysz (nie wiem w jakim programie pracujesz)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/70135936/diffuse.rar

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Dzięki. :ok: Zrobię głowę od nowa. Na tarczy bevele są, jak nie będzie ich widać to zrobię większe.

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Lotnik

Prace Game-Artowe
#947 2014-07-03, 14:34(Ostatnia zmiana: 2014-07-03, 18:48)
Zacząłem trochę teksturować:
Spoiler

WIP nowej głowy:
 
Spoiler

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Z poprzedniego projektu nie byłem zbyt zadowolony więc zacząłem od nowa, na innym silniku. Robione gdzieś od połowy maja. Oto efekt:







 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Drzewa i kamyczki nie są twoje jak mniemam.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jak najbardziej są. Dlaczego miałyby nie być?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Drzewa i kamyczki nie są twoje jak mniemam.

To co wtedy miałoby być jego? :pokerface:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nojs. Po ilości postów musiałem się upewnić, czy to czasem nie jakiś nowy user co machnął lasek na CE z gotowych drzewek i myśli, że jest świetny - są tacy w necie :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Czepić nie macie się czego :D 

Lothrigern bardzo ładne. :ok: 
możesz coś powiedziec o metodzie/jak przebiegało tworzenie tych drzew ? Zarówno liściastych jak i iglastych  ?
Wypalałeś czy photosource ? 
Robiłeś Vertex Paint? Dla gałęzi jak i pnia ? Jeśli tak to jak możesz, pokaż  screen z viewporta, jak to jest pomalowane:D 

Elegancko, chociaż dla pni mogłeś dodać przynajmniej Offset Bump mapping. :ok:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Sir Lothrigern

Prace Game-Artowe
#954 2014-07-09, 11:45(Ostatnia zmiana: 2014-07-09, 11:56)
Tekstury drzew i wszystkich roślin były wypalane.

http://i.imgur.com/1DxJkSv.png

W sumie nic nadzwyczajnego tutaj nie ma, gałęzie wymodelowane z cylindrów. Nawet TurboSmootha nie dawałem. Żadnych spline'ów czy freeforma.
Parę liści o różnych kolorach i kształtach (modyfikowane przy użyciu FFD 4x4) umieszczone Object Paintem.

Vertex Paint robiłem tylko dla gałęzi. Do nałożenia koloru niebieskiego użyłem Soft Selection, pozwala to łatwo zrobić gradient. Każdy kolor malowałem na osobnym modyfikatorze:

http://i.imgur.com/yrgpzd2.gif

A tak wygląda całe drzewo. Tutaj doszedł jeszcze kolor zielony.

http://i.imgur.com/PncmzSB.png

Pnia malować nie trzeba. Ważne natomiast jest to, by poprawnie ustanowić hierarchię. Bez tego gałęzie będą się wyginały w swoją stronę a pień w swoją.

http://i.imgur.com/8PTWL1q.png

Co do bump mappingu, to coś próbowałem, ale nie działało. Choć jak teraz jak o tym pomyślę to chyba zapomniałem dodać disp. mapy  :lol2:
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie. Z tego graphu wynika, że miałem hierarchie tak samo, ale dalej coś nie działało. W każdym bądź razie dzieks. (chyba że VertexPaint zjebałem :D )

Tekstury świetne :ok:

Co do map displacement: muszą byc w RGB. Zrób na teksturze Alpha channel, i wklej tam aktualną heightmapę. 

 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Hm, a co dokładnie nie działało? W ogóle drzewo się nie poruszało, czy to o czym wspomniałem wcześniej? Aby zadziałało, drzewo powinno być umieszczone przy pomocy Vegetation Tool, parametr Bending ustawiony na coś większego od 0 i Detail Bending powinno być włączone w shaderze. Tj. o ile teraz mówisz o CryEngine.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Cały czas mówię o CE. 

Co do Veg Tool i Bending wiem, natomiast chodziło mi o same gałezie. Poruszały się właściwie w swój sposób, kompletnie nie współgrało to z pniem. 

Ale zmniejszyłem chyba w Material Editorze Bending Branch Amplitude czy coś takiego, i normalnie to wyglądało .

CryEngine ma jakieś uberficzery co do roślinności  ? Czy to tylko standarowe Bending ?  
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

12500 triss
siatka:
Spoiler
twarz (jeszcze niedokończona):
Spoiler
Spoiler

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Daj mu AO pod kaptur, bo przez to wygląda nienaturalnie. W ogóle kaptur jest za bardzo low-poly (w okolicy głowy) w porównaniu do reszty. Skóra wyszła fajnie, ale te łaty na kapturze wyglądają bardzo cartoonowo. Na twarzy baza tekstur jest ok, ale brakuje detalu póki co. W każdym razie i tak duży props!


@Sir Lothrigern
Elegancko! Drzewa super, kamienie trochę gorzej, ale i tak jest dobrze


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry