Nowe bronie i pancerze 52486 48

O temacie

Autor

Zaczęty 24.01.2008 roku

Wyświetleń 52486

Odpowiedzi 48

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co trzeba zrobić żeby broń od razu zabijała a nie kładła na glebę ? *G2NK
 


Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Działa !
Dziękuje
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Nowe bronie i pancerze
#23 2015-04-01, 16:33(Ostatnia zmiana: 2015-04-01, 17:33)
Zrobiłem wszystko z pierwszego tutka (jak zrobić miecz) i po uruchomieniu Gothic Startera, zaznaczeniu opcji skripte parsen i gdy ma wyskoczyć menu główne, wyskoczył taki błąd : http://s2.ifotos.pl/img/Przechwyt_wexqxhw.png
EDIT: Zrobiłem identyczny skrypt i teraz mnie wywala i jest "program przestał działać".
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Wpisz do Story_Globals to:
const int VALUE_BLESSED_2H_3 = tuWpiszIlosc; // to jest cena broni
Albo wejdz do skryptu z bronią i tam, gdzie masz pole VALUE, zamiast VALUE_BLESSED_2H_3 wpisz ilość jakąś.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Nie pomogło, łatwiej będzie jak podam skrypt.

W IT_Melee_Weapons
http://s2.ifotos.pl/img/skryptPNG_wexqaee.png

W Tuning (na samym końcu)
http://s5.ifotos.pl/img/tuningPNG_wexqaew.png
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Te stałe na drugim obrazku powinny być zadeklarowane przed instancją miecza, aby parser mógł je rozpoznać.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Nie mam pojęcia jak je zadeklarować, wstawić je zaraz po "Doloch"? 
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Spróbuj je wstawić na początek pliku, tam gdzie jest ta broń.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Wstawiłem tak : http://s3.ifotos.pl/img/Przechwyt_wenppxs.png
Nope. Myślę że coś mi się stało z GothicStarterem bo teraz nie pokazuje tego błędu tylko po prostu po uruchomieniu go wywala do pulpitu i jest że program nie odpowiada.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Zaznacy zSpy messages na 4 i pokaż logi na czerwono.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Ekhem, nic na czerwono (nie wyskakuje mi już żaden błąd tylko się rozkracza Starter, a jak mi błąd wyskakiwał to coś na czerwono było) nie mam, jedynie jedną linijkę zieloną która zawiera wyraz "error"\
http://s5.ifotos.pl/img/Przechwyt_wenphap.png
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dobra, powiedzmy, że wstawiłeś jak tutaj:
http://s3.ifotos.pl/img/Przechwyt_wenppxs.png
Pytanie, czy usunąłeś tamte stare?
Nie mogą się powtarzać takie same.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Co stare? Instancja jest taka tylko jedna, wiem że nie mogą być dwie takie same.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Tu chodziło o te stałe nad tą instancją.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dalej są te stałe nad instancją.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
A są jeszcze gdzieś indziej?
Nie powtarzają się? ( nie mogą się powtarzać )
Sprawdz miejsce, skąd je skopiowałeś.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Skopiowałem je z pierwszego posta w tym temacie i pierwsze gdzie wkleiłem to do Tunning_melee_weapons (wyskoczył mi error z którym się tu zgłosiłem), potem skopiowałem z tego pliku i wkleiłem nad instancję skryptu broni (przestał wyskakiwać error ale za to wywala ze Startera i program przestaje działać). Czyli są tylko nad instancją i w Tuning_melee_weapons.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
usuń z tuning_melee_weapons

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Usunąłem i wyskoczył błąd że nie ma gdzieś średnika (przypomniał mi się poradnik czipa17 :lol2: ).
Teraz mi wywaliło ten sam błąd 
zSpy : http://s10.ifotos.pl/img/Przechwyt_wenprqp.png
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry