[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1 82600 184

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 23.10.2020 roku

Wyświetleń 82600

Odpowiedzi 184

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty117
Propsy59
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Czy jest lista kodów dodanych do gry przedmiotów, potworów i postaci w razie problemu lub jeśli ktoś lubi kody.
I czy kody z oryginału na usunięte przedmioty działają?np jakby runę teleport na przełęcz chciałby się mieć

Wszystkie dodane nowe przedmioty posiada postać pod kodem: insert itemhoshi. Na postacie czy potwory nie ma obecnie takiej listy, ale dla uspokojenia mogę dodać, ze nie spotkałem się ani razu, aby NPC czy przeciwnik nie pojawił się w wyznaczonym miejscu, a przeszedłem Gothic 2 Plus co najmniej 10 razy. W razie czego osobiście czuwam nad postami mojej modyfikacji i na pewno pomogę w razie nieoczekiwanych przypadków.
 

Adi7

Adi7

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Adi7

[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
#181 2022-05-19, 19:56(Ostatnia zmiana: 2022-05-19, 20:16)
Skąd wziąć klucz do drzwi w kanałach, w podstawowej grze nie bł tam drzwi tylko były te co nadal są tam dalej od złodziei, a te bliżej nie wiem jak otworzyć.
Mógłby być jakiś poradnik do nowych zadać i zmodyfikowanych

Post połączony: 2022-05-19, 20:11
A i klucz do skarbca klasztoru gdzie znajde?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty117
Propsy59
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Adi7
Do zardzewiałych drzwi w kanałach pasuje klucz "do chaty Grega", który dostajemy u piratów. A klucz do skarbca posiada mini-boss przy starej kopalni w Górniczej dolinie.
 

Adi7

Adi7

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Adi7

[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
#183 2022-05-21, 15:17(Ostatnia zmiana: 2022-05-21, 20:53)
Nie znika zad Niewolnicy kruka. Już uwolnienie,kruk nie żyje. rozmowa z Bloodwynem, strażnikiem, Patrickiem potem torus potem strażnik i Patrick i ucieczka, ostatni wpis: Teraz ponownie porozmawiam ze strażnikami niewolników, a wtedy Patrick i jego chłopaki wreszcie zabiorą się do roboty. O co tu biega. Po ucieczce powinno przejść do ukończonych


pozostałe wątki z zakładki informacje też nie znikają  zaginieni ludzie, gdzie są zaginieni ludzie, magowie wody, wodny krąg

Post połączony: 2022-05-21, 20:53
Brak królowej pełzaczy przy opuszczone kopalni.nr 1 na mapie górniczej doliny
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty117
Propsy59
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja 1.1e dostępna do bespośredniego pobrania oraz na Steam Workshop

Główna zmiana:
- Dodano 3 zadania typu Chromanin, poszczególnie dla Khorinis, Górniczej doliny oraz Jarkendaru. Tak jak w przypadku Gothic 1, polega to na rozwiązywaniu zagadek kolejnych z VI tomów. Nagrodami są niewielkie ilości doświadczenia, a za ukończenie +3PN oraz pakiet kilku hełmów, które służą jedynie jako efekt wizualny.

Ulepszenia i poprawki:
- Istnieje 1% szansy na wypadnięcie kłów, zębów, wilczych skór, gadzich skór, pancerzy pełzaczy, rogów cieniostwora, rogów smoczych zębaczy oraz języków ognistych jaszczurów nawet, gdy nie nauczyliśmy się pozyskiwać tych składników.
- Podzielono bandytów według zagrożenia na: słabych bandytów, bandytów oraz groźnych bandytów.
- W kilku miejscach zmniejszono ilość znajdowanego oraz otrzymywanego złota.
- Dodano w przypadku gry paladynem lub bez gildii w Jarkendarze nowy pierścień, przyspieszający regenerację many.
- Wodna pięść zadaje 135 obrażeń zamiast 125 i nie wymaga do wytworzenia białej perły. Dodatkowo obrona przed magią kilku potworów została nieznacznie zmniejszona.
- W skrzyniach można czasem natrafić na butelki z wodą.
- Usunięto ograniczenia między lokacjami przy zleceniach Elireny, dla tych samych rozdziałów.
- Zamieniono kilka ziół leczniczych i ognistych ziół na korzenie lecznicze i ogniste korzenie oraz odwrotnie.
- Pika wodnego kręgu ma 45 obrażeń i wymaga 35 siły (poprzedni 55:45).
- Święta strzała zadaje 150 obrażeń i wymaga 15 many (poprzednio 100:10)
- Pancerz świątynnego strażnika z zardzewiałej skrzyni, był zbyt łatwo dostępny, dlatego przeniesiono go w inne miejsce. Podobnie jak kilka innych przedmiotów.
- Szpon Beliara posiada mniejszą szansę na błyskawicę.
- Dwoje orków obok Eremity atakują razem zamiast osobno.
- Zamieniono 2 ciekawe modele toporów od handlarzy, na te do znalezienia w świecie.
- Edda raz dziennie zrobi nam gulasz w zamian za rybę.
- Piwo Coragona poprawnie regeneruje też manę.
- Zamieniono ubranie alchemika Sagity na suknię.
- Edgor otrzymał na wyposażeniu kilka napojów.
- Pancerz cienia ma obronę przed pociskami 60 zamiast 65.
- Bandyta Skiner dostał lepszy styl walki.
- Przeniesiono drzewo obok Trolla w Jarkendarze, ponieważ powodowała blokowanie się monstrum.
- Ze wszystkich rodzaji goblinów mamy trochę większą szansę na znalezienie czarnych grzybów.
- Kilkoro Świątynnych kamiennych strażników w świątyni Adanosa zostało zamienionych na zwykłych.
- Grając bez gildii, łapówka do wejścia na statek wynosi 5000 sztuk złota zamiast 10 000.
- Poprzesuwano zarośli przed jaskinią magów ognia, aby bardziej przypominała ścieżkę.
- Po wykonaniu łowów, dostajemy informację, aby wrócić do tablicy ogłoszeń.
- Zamieniono kolejność wybory mikstur u Vatrasa po oodaniu starej kamiennej tablicy.
- Zamieniono nagrodę w jednej zardzewiałej skrzyni z przepisu na Myrtański kociołek na pierścień regeneracji życia.
- Zmieniono nieznacznie kolejność dialogów niektórych smoków.
- Zagospodarowano kilka pustych przestrzeni.

- Naprawiono błąd, poprzez który nie mogliśmy ulepszyć Szponu Beliara przy poziomach 25-29.
- Po wypiciu Myrtańskiego kociołka, napis o przyspieszonej biernej regeneracji zdrowia pojawia się wyżej.
- Poprawiono błędne ilości życia kilku NPC.
- Naprawiono błąd, podczas podróży z Laresem do Saturasa, mogliśmy odebrać mu ornament podczas dialogu, po czym otrzymywaliśmy drugi po dotarciu.
- Naprawiono błąd, według którego w księdze do rzemieślnictwa, magiczne strzały i bełty wytwarzały błędnie po 10 sztuk zamiast 5.
- Poprawiona kilka literówek.

Spoiler

 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry