[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G 142450 219

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 23.10.2020 roku

Wyświetleń 142450

Odpowiedzi 219

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Cayen
1. Klucz do tej skrzyni można zdobyć dopiero od 4 rozdziału, więc zbieraj wszystkie klucze jakie tam znajdziesz i wróć śmiało. Świątynia Adanosa może cie zaskoczyć w 5 rozdziale.
2. Oddając go Saturasowi zyskasz 2000 doświadczenia i 3 punkty nauki. Natomiast Szpon w modyfikacji można ulepszać co każde 5 poziomów (<25-30-35-40-45). Za każdy z tych progów stracisz tylko 5 życia (maksymalnie 25). Niemniej błyskawica ze Szpona zadaje mniej obrażeń niż ogrinalnie.
3. W 4 rozdziale uczy Feros, gdy oddasz mu miecz.
4. W bibliotece są 2 grupy, natomiast tą światynią na południu są riuny przy świątyni z Zombie. Tam gdzie jest zawalony most.
 

Cayen

Cayen

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skąd wziąć klucz do drugich drzwi w zamku do pomieszczenia gdzie były skrzynie bo naprawdę większość wyekplorowałem a dalej tego klucza nie zdobyłem
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Cayen
W 4 rozdziale w okolicy obozowiska Ciphera i Roda jest ciało martwego łowcy smoków. On ma klucz.
 

smalcunia

smalcunia

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hejka mam pytanie. Czy ktoś wie gdzie znajduje się klucz do lochów pod Starym Obozem VI? Przeszukałem całą kolonię i musiał mi gdzieś umknąć :/
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@smalcunia
Nie pamiętam, który to V, a który VI. W każdym razie albo skrzynia wysoko nad klasztor zmiennokształtnych zza palisadą orków, albo miasto orków - skrzynia na końcu tunelu za rzadkim ognistym golemem.
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

lucki666

[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
#165 2022-03-27, 13:53(Ostatnia zmiana: 2022-04-01, 15:12)
Wersja 1.1d wydana!

Nowa mechanika: łowy
- W Khorinis, Zamku oraz obozie Magów wody dodano tablicę ogłoszeń, na której można znaleźć "Łowy".  Jest to 15 wyzwań o lekkim zarysie fabularnym, zlecane przez okolicznych NPC. Konkretne łowy na bestie oraz niegodziwców można wziąć i wykonać tylko w określonym rozdziale - potem zostają anulowane, lecz z każdym nowym rozdziałem w lokacjach pojawiają się nowe. Każde ogłoszenie składa się z trzech podpunktów i to od gracza zależy czy zakończy łowy po wykonaniu pierwszego członu, dwóch lub wszystkich - za każdy otrzyma coraz większą ilość doświadczenia. Łowy wymagają od gracza oprócz zdolności bojowych, również różnych pozyskiwania trofeów, a czasem innych umiejętności czy sprytu.
Przykładowe Łowy: W rozdziale 3 Muguel prosi o pozbycie się konkretnego ognistego jaszczura. Dodatkowo potrzebuje 2 jego języki do przyrządzenia mikstury, a także 10 pochodni ponieważ na bagnach panuje w nocy mrok.
Ognisty jaszczur w rozdziale 3 nie należy do najłatwiejszych przeciwników. Ponadto bohater chcąc wykonać dodatkowy podpunkt, musi nauczyć się pozyskiwania ich języków oraz  znaleźć i zapolować na dodatkowe osobniki. A jeśli chce wykonać zlecenie w pełni to dostarczyć 10 pochodni.

Pozostałe zmiany:
- Dodano 5 dwuręcznych włóczni, które do noszenia wymagają zręczności. Posiadają duży zasięg ataku i premię do walki bronią dwuręczną.
- Dodano 4 pasy podnoszące manę oraz dodające dodatkowe bonusy.
- W plikach modyfikacji v1.1d jest mapa w formacie .pdf z lokalizacjami wszystkich rzadkich potworów, zleceń Elireny oraz łowów.
- Wszystkie "Łowy" zostały zebrane w informacjach ogólnych. Zostało tam też przeniesione zadanie od Raoula na skórę Czarnego trolla.
- Lepiej zbalansowano ilość otrzymywanej many i ich cenę w wodzie, piwie, winie, grogu, rumie oraz pozostałych napojach. Handlarze posiadają ich mniejsze zapasy.
- Z 1 bryłki magicznej rudy można wytworzyć 5 magicznych strzał/bełtów zamiast 10.
- Najlepsze wersje magicznych łuków oraz kusz zaczynają nawet dotkliwiej zadawać obrażenia zombie.
- Duch Lance'a pojawia się w obozie Magów wody, a nie w obozie bandytów.
- Zwiększono cenę za oddanie mieczy Haradowi, aby były bardziej opłacalnie, niż sprzedaż składników osobno.
- Rośliny many po zjedzeniu minimalnie ją regenerują.
- U Martina, Fiska oraz Engora można zakupić dwuręczne włócznie wymagające zręczności.
- Zbroje u Matteo kosztują mniej o 25-50%
- Posiadając wyciągniętą pochodnię i wciskając klawisz kierunkowy w bok, postać wykona krótki sprint zamiast kroku.
- Zamieniono kilka niezadowalających modeli pancerzy, kusz, ksiąg oraz roślin na inne, a także niektóre ich nazwy.
- Rączka oddał swój wielki niepasujący mu topór bandycie obok.
- U Andre oraz Pedra nie można już dostać w rozdziale 2 zadania o dołączeniu do straży oraz klasztoru.
- Zadania Magowie wody, Gdzie są zaginieni ludzie, Niewolnicy Kruka, Wodny krąg oraz Zaginieni ludzie zostały przeniesione do działu Informacje ogólne, ponieważ zbyt długo zaśmiecają notatnik z zadaniami.
- Przyzwany wilk z runy defensywnej posiada więcej życia oraz obrony.
- Jack Aligator uczy pozyskiwania języków z ognistych jaszczurów.
- Samuel nie sprzedaje grogu w nieskończoność.
- Skrzynie w górnym mieście posiadają mniej złota.
- Kilka żądeł krwiopijcy można nabyć u Lutero oraz Miguela.
- Z trolla oraz czarnego trolla pozyskamy 5 sztuk surowego mięsa.
- Feros uczy zręczności do limitu 175 zamiast 200.
- Magiczny łuk znajduje się obok ciała Trokara zamiast w zwłokach.
- Zadanie "Rogi cieniostwora dla Bustera" znika z aktywnych zadać w rozdziale 4.
- Z ciał bandytów częściej pojawia się grog.
- Biff już poprawnie atakuje Uroborosa.
- Zagospodarowano pusty plac wokół kamiennego smoka.
- Bryłki rudy oraz złota nie nadające się do kopania maja stosowny opis o wyczerpaniu złoża.
- Zmniejszono rozdzielczość niektórych tekstur z 2048x2048 na 1024x1024, aby poprawić stabilność gry.

EDIT: Wersja 1.1d dostępna już również na Spine oraz Steam Workshop!

 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Fajnie, dobra robota
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



AsriL

AsriL

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie mogę znaleźć wodę święconą? Jestem już w Jarkendarze a nie mam żadnej runy leczącej dla maga XD
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@AsriL
Cytuj
Gdzie mogę znaleźć wodę święconą? Jestem już w Jarkendarze a nie mam żadnej runy leczącej dla maga XD
Jedna sztuka powinna być w jaskini pełzaczy przy piramidach Magów wody w Khorinis. A jeśli jesteś w Jarkendarze, to w bibliotece w kanione też powinieneś znaleźć.
 

AsriL

AsriL

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@AsriL
Cytuj
Gdzie mogę znaleźć wodę święconą? Jestem już w Jarkendarze a nie mam żadnej runy leczącej dla maga XD
Jedna sztuka powinna być w jaskini pełzaczy przy piramidach Magów wody w Khorinis. A jeśli jesteś w Jarkendarze, to w bibliotece w kanione też powinieneś znaleźć.

Dzięki wielkie, gdybym pamiętał, że jest ta jaskinia tam, to bym znalazł wcześniej lmao
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy jest w tym modzie wolne celowanie z luku/kuszy?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Nemrok19r
Nie, ale można dograć samemu do każdej modyfikacji - próbowałem i działa z Gothic 2 Plus
Musisz zainstalować Ninja-2.6.10 i pobrać oraz wkleić plik FreeAiming.vdf do folderu Gothic2/Data/
 

StachusCitrus

StachusCitrus

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@lucki666
Czy obrażenia z włóczni skalują się ze zręcznością?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@StachusCitrus
Włócznie skalują się z siłą. Tak samo jak wszystkie inne przedmioty do walki wręcz. Pójście czysto w bronie do zręczności, zarówno czy to jednoręczne czy dwuręczne średnio może być opłacalne - ale ogólnie i w ten sposób można przejść grę. Dużo lepiej sprawdzają się jako dodatek dla łucznika, gdy jesteśmy zmuszeni walczyć na krótki dystans. Możemy wtedy wybrać między broniami jednoręcznymi lub właśnie włóczniami, które mają większe obrażenia i bardzo duży zasięg ataku.
 

StachusCitrus

StachusCitrus

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem zlecenie na kąsacza, wypełniłem te wszystkie opcjonalne zadania i dostałem 400exp. Za te zadania dostaje się tylko exp, czy coś jeszcze?
Gdzie kupię lub znajdę perłe?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@StachusCitrus
Tak, za te zlecenia dostaje się tylko doświadczenie. Im więcej podpunktów wykonasz, tym więcej ich otrzymasz.

Biała perła nie jest łatwa do zdobycia. Pierwsze sztuki możesz zdobyć z aligatora w Jarkendarze lub grupy bandytów ukrywających się w jaskini przed dawnym nowym obozem w Górniczej dolinie. Lub jeśli masz kradzież kieszonkową to z jednej z zamkniętych wież w Khorinis.
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czy ktoś grających w modyfikację natrafił na jakieś poważne błędy? Powoli zbieram sugestie na kolejną poprawkę.
 

UberPro

UberPro

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Gram na wersji ze steama, dlaczego paladyn w górnym mieście uczy walki tarczą za 15/20 pn a w górniczej dolinie za 10/10 pn?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@UberPro
To niedopatrzenie, które pozostało ze starszych wersji. Dzięki za zgłoszenie. Będzie naprawione w kolejnej aktualizacji.
 

Adi7

Adi7

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy jest lista kodów dodanych do gry przedmiotów, potworów i postaci w razie problemu lub jeśli ktoś lubi kody.
I czy kody z oryginału na usunięte przedmioty działają?np jakby runę teleport na przełęcz chciałby się mieć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry