[G2NK] Gothic 2 Plus 5628 19

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 23.10.2020 roku

Wyświetleń 5628

Odpowiedzi 19

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty44
Propsy33
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

lucki666

[G2NK] Gothic 2 Plus
2020-10-23, 20:30(Ostatnia zmiana: 2020-10-23, 20:53)
Gothic 2 Plus

Informacje:
Nazwa modyfikacji: Gothic 2 Plus
Platforma: Gothic 2: Noc Kruka
Język modyfikacji: Polski
Aktualna wersja: 1.0
Wielkość modyfikacji: 1,8GB
Autor: Lucki

Wykorzystane elementy modyfikacji:
Returning - modele i tekstury
L'Hiver - modele, tekstury, podpatrzone skrypty
Uniwersalny System Walki Tarczą (USWT) - walka tarczą (zmodyfikowana)
Wasteland - powiększony świat Górniczej Doliny
Vurt's Gothic II Graphics Overhaul - modele i tekstury świata w wysokiej rozdzielczości
...wiele udostępnionych projektów niezależnych twórców.

Opis:

Modyfikacja nie ma na celu być rewolucyjna. Opiera się przede wszystkim na zachowaniu ducha oryginału i utrzymaniu przyjemność czerpania z rozgrywki w takim samym stopniu jak pierwowzór. Zmiany nie są inwazyjne. Nie ma tutaj rozbudowanych nowych światów, fabuły ani zadań. Każdy rozpoczynający rozgrywkę bez problemu dostosuje się do nowości, które są przejrzyste i stopniowo napotykane. Wprowadzone nowe elementy są alternatywne dla prowadzonej rozgrywki, dające więcej możliwości do rozwoju postaci. Natomiast elementy będące już w grze dostały udoskonalone zastosowanie i powiew świeżości nawet w kwestii wizualnej. Poprawienie balansu było bardzo ważna kwestią – zarazem trudności rozgrywki jak i napotykanych przeciwników i nagród, które temu towarzyszą – udało się to doskonale.

Główne zmiany:

- Rozwój postaci jest bardziej płynny na całej przestrzeni gry. Bohater zaczyna z siłą i zręcznością na poziomie 20 oraz umiejętnościami bojowymi na poziomie 15%. Każdy punkt kosztuje 2 punkty nauki na całej przestrzeni gry. Oczywiście odpowiednio jest to zbalansowane znajdowanymi tabliczkami, roślinami i innymi sposobami na zwiększenie statystyk. (Nie ma już sytuacji, że trzyma się pół gry tabliczki, mikstury w ekwipunku czy skrzyni, by użyć ich dopiero, gdy umiejętności staną się droższe) Tylko mana kosztuje 1/1PN zawsze!

- Dodano dwustopniowy system walki tarczą, jak i 24 tarcze do zdobycia.

- Dodano ponad 25 nowych pancerzy do zdobycia podczas eksploracji świata, a szaty maga zapewniają mu premię do regeneracji many. Niezależni NPC posiadają nowy sprzęt, przez co nie ma już wrażenia, że większość wygląda podobnie.

- Dodano możliwość przejścia gry bez konieczności wyboru gildii.

- Dodano możliwość zostania czeladnikiem w Matteo, który specjalizuje się w wytwarzaniu i ulepszaniu pancerzy.

- Dodano górnictwo bez konieczności uczenia się go i inwestowania punktów nauki. Pozyskiwane materiały (głównie ruda żelaza i magiczna ruda) jest wykorzystywana w wielu dziedzinach rzemieślniczych.

- Dodano w świecie 35 mini-bossów dla rozdziałów 2-5. Są to bardzo silne wersje znanych potworów, broniących ponadprzeciętnego ekwipunku.

- Rośliny w świecie występują rzadziej, lecz są w bardziej zbitych grupach. Towarzyszy tym miejscom nieznaczna poświata, która znika po zebraniu połaci.

- Nowe przedmioty. Więcej kosturów dla maga, broni wymagających zręczności, magicznych łuków i kusz.

- Do tworzenie wyrobów z alchemii, kowalstwa, tworzenia run są wymagane nowe składniki - głównie wykorzystano siarkę, smołę, węgiel, akwamaryn, kwarcyt, skałę krystaliczną, rudę i tym podobne.

- Zbalansowano poziom trudności potworów i przedmiotów. Pancerze mają odporności zmniejszone o ok. 15%. Ceny u kupców wzrosły, jak i samego złota znajduje się mniej. Za to ekwipunku jest dużo więcej w świecie do znalezienia - trzeba eksplorować i

stawiać czoła wyzwaniom.

- Wróciły tereny zza palisady z Gothic 1, które były wcześniej niedostępne oraz zagospodarowano wiele wolnych przestrzeni w świecie i dodano tam potwory i ekwipunek.

- Dodano nowego NPC - łowczynię Elirenę - która daje 15 zleceń na grupy potworów w zamian za wybór nagrody. Jak i przyjmuje trofea z pokonanych mini-bossów.

Screeny:

Spoiler

Pełna lista zmian:

Spoiler
Techniczne:

- Maksymalny zasięg widzenia zwiększony 3-krotnie.

- Modyfikacja w pełni kompatybilna z DirectX 11. Jest nawet zalecana dla lepszej stabilności klatek.

- Informacje o zdobytym doświadczeniu, zdobytym poziomie, wpisy w dzienniku i wymianie towaru wyświetla się po lewej stronie ekranu, Ponadto podczas wpisu w dzienniku, pokazuje się również nazwa zadania.

- Usunięto „FOGY” ze świata gry, powodujące brzydką i sztuczna mgłę w lasach i znikanie tekstur przy Directx 11.

- Wykorzystano sporą część modeli i tekstur o wyższych rozdzielczościach z oprawy graficznejVurt'sGothic II Graphics Overhaul

Ogólne/świat:

- Usunięto większą część przedmiotów w świecie i raz jeszcze rozmieszczono je na nowo, w bardziej przemyślany sposób. Eksploracja jest bardzo nagradzana.

- Rośliny w świecie nie są już porozrzucane dosłownie wszędzie, lecz występują rzadziej w bardziej zbitych grupach. Towarzyszy tym miejscom nieznaczna poświata, która znika po zebraniu połaci.

- Rozwój postaci jest bardziej płynny na całej przestrzeni gry. Bohater zaczyna z siłą i zręcznością na poziomie 20 oraz umiejętnościami bojowymi na poziomie 15%. Każdy punkt kosztuje 2 punkty nauki na całej przestrzeni gry. Oczywiście odpowiednio jest to zbalansowane znajdowanymi tabliczkami, roślinami i innymi sposobami na zwiększenie statystyk. (Nie ma już sytuacji, że trzyma się pół gry tabliczki/ mikstury w ekwipunku czy skrzyni, by użyć ich dopiero, gdy umiejętności staną się droższe) Tylko mana kosztuje 1/1PN zawsze!

- Zmiany w punktach życia. Kamienne tabliczki życia zostały całkowicie usunięte ze świata, a bohater zyskuje co poziom 10 punktów trafień zamiast 12. Zrekompensowano tą stratę 200 punktami życia na początku gry oraz bierną życia 1/10s i many 1/60s.regeneracją

- Dodano dwustopniowy system walki tarczą, jak i 24 tarcze do zdobycia.
Nauczyciele: poziom I (broń jednoręczna: 35%, 15PN) – Wulfgar, Cord, Morgan, Keroloth.
Nauczyciele: poziom II (broń jednoręczna: 65%, 20PN) – Morgan, Keroloth.
Nauczyciele: poziom I (broń jednoręczna: 30%, 5PN) – Sergio (tylko dla nowicjusza/maga ognia).

- Dodano ponad 20 nowych pancerzy do zdobycia podczas eksploracji świata, a szaty maga zapewniają mu premię do regeneracji many. Niezależni NPC posiadają nowy sprzęt, przez co nie ma już wrażenia, że większość wygląda podobnie. (Razem 140 nowych modeli pancerzy).

- Stworzono zdecydowanie większą liczbę przedmiotów. Wiele nowych jak i starych rzeczy dostało nowe tekstury pasujące do klimatu Gothic. Nieznacznie uległy zmianie również statystyki oraz wymagania.

- Dodano w świecie 35 mini-bossów dla rozdziałów 2-5, którzy stanowią sprawdzian umiejętności dla bohatera, równocześnie strzegąc lepszego ekwipunku. Każdy z nich posiada własne trofeum.

- Dodano nowego NPC w Khorinis – łowczynię Elirene, która daje serię 15 zleceń na potwory (po 3 dla każdego rozdziału) w zamian za drobne nagrody. Również za dostarczanie trofeów.

- Dodano tereny za palisadą orków w Górniczej dolinie z poziomem trudności dla rozdziału 5. Jak również wracają stare miejsca z Gothic 1 (cmentarzysko orków, kanion trolli, jaskinia goblinów i inne) Kilka pustych miejsc w świecie również zostało zagospodarowanych.

- Dodano nowe potwory. Są to goblińscy jeźdźcy oraz goblin-elita. Zombie nie reaguje na siłę zadawanych obrażeń, lecz na ich ilość.

- Nieznacznie zmieniono koszty kilku umiejętności dla lepszego balansu.

- Zwiększony został poziom trudności i nieznacznie zmodyfikowano statystyki potworów i niektórych NPC. Pancerze posiadają mniejsze odporności o około 15%, a minimalne zadawane/otrzymywanie obrażenia zostały ustawione z 5 na 10.Ponadto ceny u handlarzy są wyższe.

- NPC nie zaczepiają już bohatera, gdy ten ma niewłaściwy pancerz.

- Tawerna Orlana staje się miejscem z przyrządami rzemieślniczymi i kilkoma pustymi kuframi do trzymania przedmiotów.

- Koszty zaklęć ze zwojów zależą od kręgu z którego pochodzą - od 10 do 35 many.

Nowa droga  - brak gildii:

- Dodano nową ścieżkę. W pierwszym rozdziale nie jest obowiązkowy wybór gildii, by dostać się do Lorda Hagena i rozpocząć rozdział 2. Wtedy wybór pozostałych gildii zostaje zablokowany.

- Aby dokonać tego wyboru należy posiadać poziom 10. Wtedy Vatras daje bohaterowi amulet kuriera, który pozwala wejść do ratusza.

- Bohater w dialogach z NPC jest traktowany jak najemnik.

- Dostanie się na statek w rozdziale 5 wymaga wręczenia 10’000 złota łapówki.

- Korzyści:
   - nauka broni z magicznej rudy od rozdziału 2 z wyjątkiem najlepszych ostrzy na smoki u Carla, Dobry, Huno oraz Jana.
   - możliwość wyuczenia się od 2 rozdziału „run defensywnych” – które nie wymagają kręgów magii u Neferiusa. Są to: światło, sen, korzeń, lodowa strzała oraz leczenie lekkich ran.
   - możliwość podniesienia regeneracji many do 1/15 sekund u Saturasa od rozdziału 2.
   - w rozdziale 5 w almanachu pod klasztorem, Xardas wspomina o artefaktach Beliara i zostawia klucz, by je odnaleźć.

Ścieżka wojownika:

- Dodano więcej broni wymagających zręczności, równocześnie zwiększając wymagania do posługiwania się nimi.

- Dodano kilka magicznych łuków i kusz, które zadają obrażenia od magii oraz posiadają premię 10%. Wymagają magicznych strzał/bełtów. Tych też można znaleźć znacznie więcej w świecie.

- Dodano nowy pancerz najemnika. Jego parametry są miedzy lekkim, a średnim.

- Dodano nowy pancerz u strażnika. Jego parametry są miedzy lekkim, a średnim. Do kupienia u Pecka, gdy ten wróci na stanowisko.

- Zwiększono i zmniejszono u NPC limity nauki umiejętności. Z czasem trzeba szukać coraz lepszych mistrzów w swej dziedzinie. Każdy nauczyciel ma opisany swój limit przy dialogu.

- Średni pancerz łowcy smoków kosztuje 10’000 złota zamiast 12’000.

- Łowca smoków chcąc kupić średnią i ciężką zbroję łowcy smoków, ma do wyboru z nakryciem głowy jak i bez. Statystyki zbroi są takie same.

- Przy otrzymywaniu zbroi rycerza oraz paladyna, dostaje się alternatywny egzemplarz bez nakrycia głowy.

- Przy statystykach broni, został podany również zasięg jakim ona dysponuje.

- Miecze paladyna kupione u Harada i ich błogosławione wersje dodają premię do many.

- Wstępując w zakon paladynów regeneracja many biernie wzrasta z 60/s do 30/s.

- Albrecht nie daje paladynowi run, lecz uczy, jak je stworzyć. Uczy również niszczenia zła w rozdziale 5.

- U niektórych handlarzy nie można już kupować strzał i bełtów w nieskończoność. Nieograniczoną ilość sprzedaje Orlan za wyższą stawkę.

Ścieżka maga/magia:

- Dodano kilkanaście użytecznych kosturów dwuręcznych dla maga, oraz specjalne dla nich tarcze, które zapewniają premię do many. Mag może w ten sposób wybrać między dwoma stylami gry na bliski dystans.

- Na runach widnieją statystyki przywołańców. Oni sami stali się bardzo wytrzymali, kosztem mniejszych obrażeń. Potrafią również wolno regenerować życie i służą o wiele dłużej. Można mieć jednocześnie jednego przywołańca tego samego kręgu. Przywołańcy nie giną po kliknięciu na nich (często zdarzało się przypadkowo), zamiast tego pojawia się opcja dialogowa, aby ich odwołać.

- Saturas może nauczyć Maga Ognia 3 kręgu magii nawet w rozdziale 2, będąc w Jarkendarze. Jest to spowodowane wyższym poziomem trudności w tej części świata.

- W rozdziale 2,3 oraz 5 wraz z postępem fabuły Mag ognia dostaje od Pyrokara bonusową premię do odporności na ogień i magię.

- W bibliotece klasztornej, księgi z zaklęciami oprócz podanych nowych wymagań co do wytworzenia czaru, maja podany również koszt punktów nauki do wyuczenia, aby rozważniej rozplanować ścieżkę magii.

- W bibliotece Klasztornej znajduje się również piedestał z czarami Magów wody.

- Łzy Innosa dodają magowi +5 siły, +5 zręczności, +5 many.

- Amulet przywołania dusz dodaje 5 many oraz 5 siły.

Rzemieślnictwo:

- Aby rozpocząć pracę na kowadle bohater musi mieć przy sobie Rzemieślniczą stal. Jednak by wykuć miecz potrzebuje już zwykłej rozgrzanej stali. Taka zmiana była konieczna, aby uniknąć sytuacji, w której postać traci ostatnią stal podczas wytwarzania przedmiotu i nie może rozpocząć ponownie pracy z powodu jej braku. Analogicznie jest z Rzemieślniczą menzurką oraz Rzemieślniczym pustym kamieniem runicznym. Te przedmioty wystarczy zdobyć tylko raz i mieć je w ekwipunku. Dostajemy je na początku rozgrywki lub można kupić za darmo u niektórych handlarzy.

- Po stworzeniu przedmiotu, bohater nie wychodzi z dialogu i dalej może kontynuować pracę.

- Dodano górnictwo i wiele złóż do znalezienia, z których wydobywa się rudę żelaza potrzebną do kowalstwa czy tworzenia run, bryłki złota oraz magicznej rudy.

- Magiczna ruda staje się bardziej przydatna dla każdej z gildii. Łowca smoków kuje z niej miecze, mag wytwarza puste kamienie na stole runicznym, a paladyn potrzebuje ich do stworzenie swoich run. Dodatkowo musi dopłacić 10 bryłek za miecz z rudy u Harada.

- Wybór czeladnika daje różne inne profity.

- Wiele przedmiotów dostało opis „Materiał rzemieślniczy” lub „Materiał alchemiczny”. Pozwala to się lepiej zorientować jakie przedmioty mogą się w przyszłości przydać i których może lepie nie sprzedawać pochopnie.

- Składniki do formuł kowalskich, alchemicznych i tworzenia run zostały przemodelowane.

- Czarnej rudy nie da się już użyć. Służy teraz jako bardzo rzadki materiał rzemieślniczy.

- Muszle przeważnie dają jakiś materiał rzemieślniczy.

- Przy paladynie Albrechcie stoi stół runiczny.

- Pojawiły się pulpity w opisami i wymaganymi składnikami do kowalstwa i płatnerstwa.

Nowy zawód - płatnerstwo:

- Dodano możliwość pozostania czeladnikiem u Matteo.

- Matteo może nauczyć bohatera 5 nowych zbroi do wykucia, a następnie każdą z nich ulepszyć dwukrotnie. Wymagane do wyuczenia jest pozyskiwanie futer oraz podstawy kowalstwa, które są niezbędne do uzyskiwania potrzebnych składników.

- Ulepszone pancerze (wersja wzmocniona oraz uszlachetniona) oprócz wyższych statystyk posiadają również coraz to lepszy wygląd.

- Biegłość w płatnerstwie pozwala również ulepszać szaty magów, aby czerpać korzyść nawet grając Magiem Ognia.

Kowalstwo:

- Na kowadle można wykonać kilka innych przedmiotów: przetopić rudę żelaza na sztabki rudy oraz bryłki magicznej rudy na sztabki magicznej rudy. Jak również wyciągnąć klingi (wymagane do wytworzenia mieczy).

- Harad uczy swojego czeladnika również wykuwania mieczy dwuręcznych.

- Kowal Jan uczy również broni z magicznej rudy o poziom wyższej, jak i El Bastardo jeśli bohater umie stworzyć rubinowe ostrze.

- Kowal Dobra uczy dobrego długiego miecza/dwuręcznego, jeśli bohater potrafi wykuć dobry miecz.

Alchemia:

- Constantiono może nauczyć swojego czeladnika każdej możliwej mikstury oraz 1 zupełnie nowej, która przyspiesza bierną regenerację życia.

- Constantino w zadaniu dla czeladnika nie wymaga już smoczego korzenia, goblińskiej jagody i szczawiu królewskiego.

- Mikstury lecznicze przywracają odpowiednio 100, 200, 300 punktów zdrowia, a many 75, 125, 175 punktów.

- Istnieją 3 sposoby wyuczenia się pełni życia/many w rozdziale 5. Kupno drogiej receptury, znalezienie w świecie lub nauczenia się u Sagity lub Constantino za 4 PN.

- Posiadając 2 rośliny i rdest uzyskuje się 3 mikstury lecznicze/many, gdyż ilość napotkanych ziół jest trochę mniejsza.

- Ekstrakt i eliksir posiadają również alternatywne składniki do uwarzenia mikstury.

- Mikstury ducha dają +3 many zamiast 5.

- Zębate ziele działa 30 sekund

- Zjedzenie szczawiu królewskiego da +5 do maksymalnego zdrowia oraz całkowicie regeneruje życie i manę.

- Mikstura przemiany duszy wymaga esencji many zamiast ekstraktu many.

- Animacja picia rzadkich mikstur jest dłuższa, a trunków krótsza.

- Powstał drugi stół alchemiczny u Canstantino dla jego czeladnika oraz na farmie Onara w przedpokoju.

- Riordian uczy mikstury siły oraz eliksiru leczniczego.

- Mikstura szybkości kosztuje 3 PN, działa 10 minut i z jednego zębatego zioła można wytworzyć 3 napoje. Zębatych ziół znajdujemy mniej.

- Mikstura ze smoczych jaj znajduje się w podkategorii „specjalne” i dodaje siłę, zręczność oraz manę +3.

Złodziejstwo:

- Zmiany w otwieraniu skrzyń i przedmiotach w nich. Skrzynie podzielono na 4 poziomy trudności w zależności od liczny przesunięć wytrychem. Każdy poziom jest przyciasny odpowiedniej teksturze. Skrzynie i drzwi zamknięte na klucz dostały odpowiednie opisy.

- Niektóre klucze można ponownie wykorzystać do nowych kufrów o nazwie „zardzewiała skrzynia/drzwi”. Ich położenie i poprzedni właściciele można w pewien sposób logicznie wyjaśnić. Można tam natrafić na wyjątkowe przedmioty, czasami tylko dostępne dla odpowiedniej gildii czy rzemieślnictwa.

- Kradzież kieszonkowa daje około 2x mniej doświadczenia. Łupy u niektórych NPC zostały zmienione.

- Dołączając do gildii złodziei otrzymuje się kurtkę  kieszonkowca.

- Od Goraxa da się ukraść klucz do spiżarni zamiast skarbca. Klucz do skarbca można zdobyć w inny sposób.

- Wytrychy występują tylko w otwartych już skrzyniach, jak i losowo można trafić z bandytów.

- Klucz do ostatnich drzwi Gomeza w Zamku jest do odszukania w Górniczej dolinie, gdyż pomieszczenie oferuje więcej korzyści.

Pozyskiwanie trofeów:

- Bosper może nauczyć swojego czeladnika pozyskiwanie skór gadów, kłów i zębów.

- Z książąt demonów, szkieletów-wojowników oraz harpii można zdobyć odpowiednio serce księcia demonów, kość przepełnioną magią oraz pióra.

- Wiele potworów pozostawia mniejszą ilość swoich trofeów, lecz są one więcej warte.

- Buster już prawidłowo daje doświadczenie za rogi cieniostwora, lecz tylko 50 za róg. Zadanie ma na celu zarobek.

- Z kąsaczy można pozyskać zęby.

Tworzenie run:

- Z 4 bryłek magicznej rudy oraz 5 bryłek żelaza można stworzyć pusty kamień runiczny. Jest to ważne, gdyż ograniczono ilość u handlarzy.

Handel:

- Zmieniono ceny przedmiotów. Część bardziej istotnych przedmiotów jest droższa/ znacznie droższa, lecz można na nie natrafić w świecie. Jest to wybór między pójściem na łatwiznę i kupieniem u handlarza, a bardziej szczegółową eksploracją świata.

- Handlarzy podzielono lepiej na kategorie oraz nie sprzedają ponad-przeciętnego ekwipunku na niższych rozdziałach.

- Lutero ma w swoim asortymencie wiele ciekawych rzeczy do kupienia, choć nie są one tanie.

- Księgi dodające premię do broni jednoręcznej i dwuręcznej dają teraz +2% zamiast 5%.

- Od Lutero można kupić księgi, które dodają +2% do umiejętności łuku oraz +2% do umiejętności kuszy.

- Zanim bohater wejdzie do Jarkendaru, na wyspie Khorinis w kilku miejscach może spotkać Lance’go, u którego można wymienić mikstury lecznicze na many, strzały na bełty i zakupić bryłki magicznej rudy za 1000 złota. Z wiadomych powodów po przekroczeniu portalu, Lance znika na dobre.

- Skórzany pancerz można kupić u Matteo i Orlana tylko w 1 rozdziale.

- Przemeblowano dom Zurisa tak, aby jeszcze wieczorem można było z nim pohandlować w progu.

Pomniejsze:

- Gdy bohater zostanie obalony przez NPC, ten zostawia mu broń i zabierza 10% złota (złoto znika, nie można go odzyskać). Ma to na celu zachęcić do dalszej gry po pokonaniu, a nie wczytanie ostatniego zapisu.

- Modlitwa przy kapliczce daje zawsze +5 punktów życia i regeneruje całe zdrowie, aby gracz nie nadużywał jej do stania się szybko silniejszym.

- Vatras za stare kamienne tabliczki ofiaruje tylko mikstury leczenia lub many.

- Można wyuczyć się akrobatyki za 5 PN u Bustera od rozdziału 2.

- Smoki nie regenerują już swojego życia. W zamian dostali jej większą pulę. Oprócz tego każdy smok ma towarzystwo.

- Smoki nie odpychają przy zionięciu ogniem, lecz mają nieznacznie większe obrażenia.

- Usunięto zadanie wyprowadzenia Diego z GD z powodu możliwości nabicia zbyt dużej ilości doświadczenia z silniejszych potworów już w rozdziale 2.

- Za oddanie Szponu Beliera Saturasowi, bohater otrzymuje +3 punkty nauki.

- Bagienny smok znajduje się w dawnym Obozie bractwa.

- Runa teleportacyjna na przełęcz do GD,  przełęczy Khorinis i wieży demonów zostały usunięte.

- Teleport do tawerny Orlana można zdobyć już w 1 rozdziale.

- Lester udaje się do wieży Xardasa, co powoduje usłyszenie wcześniej niedostępnych kwestii dialogowych od obojga.

- W kilku miejscach pełzacze zostali zastąpieni pełzaczami-wojownikami.

- Każdej grupie bandytów przewodzi znana postać w Gothic I, która nie znalazła się w Gothic 2, lecz nie pełni żadnej innej funkcji prócz bycia bandytą.

- Wyuczenie Ognika u Riordiananie kosztuje 0 PN i 50 sztuk złota.

- Wulfgar daje premie +1 do broni jednoręcznej i dwuręcznej, gdy przyjdziemy do niego z rana.

- Zamieniono statystyki wilka ze ścierwojadem.

- Dopasowano poziom trudności i statystyki dla Franko, Estebana, Bloodwyna i Kruka, aby te postacie stanowiły wyzwanie.

- Przyjaznym NPC można wręczać miksturę pełni życia.

- Pan cienia Inubis oraz Archon stanowią dużo większe wyzwanie.

- Pomniejsze szkielety zostały usunięte lub zastąpione innymi nieumarłymi.

- Zamiast smoczych zębaczy w rozdziale III pojawiają się wargi dla lepszego balansu.

- Do wyboru jest 11 godzin snu zamiast 4.

- Runa teleportacyjna do Khorinis przenosi w okolice kuźni Harada.

- Runa teleportacyjna na farmę Onara przenosi do kaplicy.

- Została dodana dodatkowa kapliczka Innosa przy świątyni Adanosa w Khorinis.

- Rozdział VI: Dwór Irdorath jest prawdziwym testem dla prowadzonej postaci. Każda grupa potworów i komnata stanowi wyzwanie.

- Można odnaleźć ciało posłańca Baltrama oraz myśliwego Trokara.

- Ważni paladyni i rycerze noszą wersje bez nakrycia głowy.

- W kotlinie koło Groma jest tylko 1 Troll.

- Do kanionu w Jarkendarze towarzyszy tylko Matt. Jest bardziej wytrzymały, a ilość orków została zmniejszona.

- Jabłka nie dodają siły, a ciemne grzyby tylko 1 many zamiast 5.

- Gulasz Tekli dodaje zarówno+1 siły i +1 zręczności oraz regeneruje 200 życia.

- Zapłacenie Matteo za Grittę skutkuje lepszą nagrodą.

- Wilki Pepe oraz strzegące wejścia do GD są dorosłymi osobnikami zamiast młodymi.

- Pierścienie i amulety dodające many po założeniu, zwiększają tylko jej maksymalna ilość.

- Pierścień Morgana dodaje +1 do broni jednoręcznej i dwuręcznej. Oddanie go piratowi daję więcej doświadczenia.

- Z powodu większej liczby pancerzy do zdobycia, Eremicie można dać również te nowe.

- Gaan i Greg po rozmowie omijają topielce.

- Krwiopijcy przy farmie Bengara są umieszczeni nieco dalej, aby farmerzy ich nie atakowali.

- Krwiopijcy i szkielety-gobliny występują w mniejszych grupach.

- Oko Innosa daje +3 do odporności na broń oraz +5 na pozostałe odporności i ma odpowiedni opis o tym.

- Ze smoków można pozyskiwać po 10 smoczych łusek zamiast 12.

- Parcival uczy maga ognia oraz paladyna many do limitu 250.

- W rozdziale 4 w Górniczej dolinie można spotkać ducha Gomeza i rzucić mu wyzwanie.

- W rozdziale 3 w Khorinis można spotkać ducha Lotara  i pokazać mu dowód na istnienie smoków. Skutkuje to ukrytym dialogiem, którego nie wprowadzono w oryginalnej wersji.

- Leżące na ziemi mikstury, runy i zwoje prawidłowo wyświetlają swoje konkretne nazwy zamiast ogólnych.

- Mag Daron w zamian za złoto daje inne premie - głównie doświadczenie. Usunięto datki po 100 oraz 200 złota, pozostawiając 20 datków po 50 złota.

- Nie można już pójść z Laresem do kamiennego kręgu w lesie. Bohater musi to zrobić sam.

- Pasy dla gildyjnych pancerzy można kupić dopiero w rozdziale 2 u Orlana. Nie zapewniają już premii + 5 gdy posiadamy inny pancerz niż wskazany.

- Sagita,Vatras oraz korzystanie ze snu uzdrowią bohatera tylko raz dziennie.

- Siedem ognistych pokrzyw powstaje w pobliżu Klasztory dopiero, gdy dostaniemy zadanie od Neorasa na dostarczenie ich.

- Arlik oprócz broni jednoręcznej uczy również broni dwuręcznej. Jest to przydatne w początkowej części w przypadku rozgrywki bez gildii.

- Stworzenie pancerza z płytek pełzaczy skutkuje otrzymaniem doświadczenia.

- Można odzyskać fragment ornamentu od Laresa już w rozdziale 2 zamiast 3.

- Ksiega „Boska moc gwiazd” daje 1 many.

- Nie można modlić się do Beliara poświęcając życie/manę w zamian za złoto. Kapliczka służy wyłącznie do ulepszenia Szponu.

- Dodano skromny losowy ekwipunek z jaszczuroludzi, orków-ożywieńców i szkieletów-magów.

- Szkielet-mag przywołuje dwóch szkieletów do pomocy zamiast jednego. Przywołane szkielety nie posiadają kości do zdobycia.

- Z powodu mniejszego asortymentu czarów u handlarzy w początkowej części gry, osłabiono członków gildii złodziei, aby bohater miał szanse ich pokonać. Niemniej nadal stanowią poważne wyzwanie.

- Zadanie „Sprawa Fernando” można ukończyć również, rozmawiając z nim w więzieniu.

- Zadania „Zioła dla Constantino” zostaje zakończone zaraz po dialogu z nim.

- Wykopane skarby dla kapitana Grega mają odpowiednią adnotacje, aby utrudnić ich przypadkowe sprzedanie.

- W rozdziale 6 orkowie atakują statek, gdy bohater wraca na niego po pokonaniu orkowego pułkownika.

- Członkowie rady w klasztorze mają przypisane proste rutyny zamiast siedzenia ciągle na tronie.   

- Limit załogi w rozdziale 5 został zniesiony i jest możliwe zabranie wszystkich zainteresowanych.

- Zasięg światła pochodni został zwiększony.

- Ciało Sengratha w rozdziale 4 zostało przeniesione w okolice przejścia przez orkową palisadę oraz nie posiada już sprzedanych mu przedmiotów.

- Fester dołącza do drużyny podczas ataku na gniazdo polnych bestii.

- Xardas udaje się do słonecznego kręgu dopiero, gdy informuję nas o księdze Irdorath dla Pyrokara.

- Powalenie Corneliusa stanowi nieco większe wyzwanie.

- Diego za pomoc z Gerbrantem wręcza tylko 200 złota zamiast 500.

- Seprentes za przyprowadzenie Salandrila wręcza 100 złota zamiast 400.

- Alrik nie jest chętny aby zbyt często z nim walczyć, nawet jeśli sam stał się bardziej wytrzymały.

- Zadanie "Dowody" kończy się przy rozmowie z Lordem Hagenem, a nie przy rozpoczęciu rozdziału 3.

Drobne:

- Niewielkie zmiany w atrybutach NPC, ich ekwipunku i wyglądzie.

- Wiele ważnych NPC i handlarzy stoi dłużej przy swych stoiskach/ miejscach.

- Kolorowe kamienne tabliczki budowniczych potrzebne do przejścia Świątyni Addanosa są ponumerowane chronologicznie i mają bardziej precyzyjne opisy do ominięcia pułapek.

- Vatras daje inne nagrody przy zadaniu z wiadomością dla maga ognia.

- Pyrokar większość dnia podobnie jak Vatras, opowiada historię o Łzach Innosa i Dworze Irdorath.

- Topielce Krevo nie mają już ograniczonego zasięgu oddalenia się od swojego waypointa.

- Klucz do magazynu w GD można odnaleźć podczas eksploracji.

- Między wulkanem, a starą cytadelą w GD można zobaczyć ruiny dawnego mostu.

- Smocze skarby są w postaci różnych kosztowności zamiast mieszków.

- Kilka lokacji zostało lepiej oświetlonych.

- Można już otworzyć skrzynię Estebana.

- Esteban po śmierci posada tylko 4 czerwone tabliczki zamiast 5.

- W pobliżu Estebana znajduje się wisielec osoby, która próbowała go zabić.

- Esteban mówiąc o osobie, która próbowała go zabić, odwraca się w stronę wisielca obok niego.

- Kamienne tabliczki dostały opis otrzymywanego bonusu.

- Gra zaczyna się o godzinie 2:00 zamiast 8:00, aby po rozmowie z Xardasem i przeszukaniu wieży zaczynał się poranek zamiast południe.

- Keroloth nie atakuje już bohatera po otwarciu bramy, co często skutkowało walką z większą ilością NPC. Na Parcivala nadal trzeba uważać.

- Jan i Feros nie mają ograniczonych funkcji rozmowy/nauki nawet po otwarciu bramy w zamku.

- W rozdziale 4 znajduje się mniej orków przy taranie.

- Zastąpiono nazwę początkową gildii „Brak przyn.” „ Brak gildii”, aby nazwa w pełni mieściła się w oknie.

- Dialog z Saturasem po znalezieniu Szponu Beliara nie ściąga już broni z bohatera.

- Orik o zagrożeniu ze strony bagiennego smoka wspomina na końcu.

- Dialog Orika odnoście ekwipunku za Hosh-Paka nie znika po przyjęciu zlecenia.

- Orkowie nie polują już na cieniostwory.

- Wygląd stoisk na targowisku w Khorinis stanowią odzwierciedlenie w czym dany handlarz się specjalizuje.

- Na farmie Onara powstało niewielkie ogrodzenie.

- Kilka bardziej pustych miejsc dostało dodatkowe elementy otoczenia.

- W kilku miejscach można dostrzec na drzewach listy gończe z podobizną bohatera.

- Naprawiono błąd, który powodował, że NPC Grom nie trafiał w swe rutyny i stał przy pniu całą noc.

- Naprawiono błąd, w którym Gorn w rozdziale 3 nie posiadał przy sobie broni.

- Kilof posiada odpowiednią informację, że służy do kopania złóż oraz skarbów.

- Poprawiona dialog „płytki pancerza zębacza” na pełzacza.

- Salandril oraz Vino gdy przebywają w klasztorze, siedzą w ławkach w głównej hali.

- Ramirez dostał stosowną informacje przy dialogu, że nauka otwierania zamków kosztuje 10 PN.

- Buster jest nieśmiertelny od rozdziału 3, ze względu na ataki Poszukiwaczy.

- Oddalono grupę goblinów od Bustera, aby najemnicy ich nie atakowali.

- Szybki śledź kosztuje 70 sztuk złota zamiast 30.

- Brzytwiaki nie atakują kąsaczy.

- Podczas dialogu z Poszukiwaczami i korzystaniu z kapliczki Beliara nie występuje już „czerwona” aura z powodu problemu niewidocznych wyborów dialogowych przy korzystaniu z DirectX 11.

- Tonak, Talbor oraz Pardos nie noszą już spodni skazańca po powrocie z Jarkendaru.

- Daron za odniesienie cennego posążka do Klasztoru daje 50 złota zamiast 150.

- Na stole przy Lordzie Hagenie leży model fragmentu ornamentu.



Instalacja:

- Pobierz i rozpakuj plik .rar
- Przenieś plik Gothic_2_Plus_PL.mod do folderu: GothicII/Data/ModVDF
- Przenieś plik Gothic_2_Plus_PL.ini do folderu: GothicII/System

Link do pobrania:
 

artis270

artis270

Użytkownicy
posty2
ProfesjaAnimator
  • Użytkownicy
Gratuluje ukończenia modyfikacji.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4465
Propsy1083
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ja nie jestem mistrzem ortografii i naszego ojczystego języka, to wie każdy ale kurwa "uj" się nie kreskuję, to już mocno poddaje wątpliwość wszystko, pomijając fakt ze mod na premierę ma mieć linki niebawem to może być koniec świata, to pierw niech ci to ktoś po testuje, bo jasno widać ze to jest czy będzie nie testowany bubel. 
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W dupie mam goticzka nie odpowiadam na żadne pytania elo

Fabio

Fabio

The Modders
posty3346
Propsy2058
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale tak duży zasięg bez używania DX11 to zabójca fpsów dla Gothica. Fogi nie bez powodu zostały dodane do gry, a nie możesz oczekiwać, że każdy będzie używał DX11. Ta kobieta pozująca na łowczynię z niekobiecym ciałem i gigantycznym młotem wygląda tak creepy, że masakra. Moim zdaniem mod w ogóle nie zachęca, a raczej odrzuca, ale tak czy inaczej gratuluję wydania projektu, bo takie projekty jak twoje były dużo razy zapowiadane, a raczej żaden z nich nie wychodził.

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty83
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • online
  • CEO (Itharu Team)

Parzival

[G2NK] Gothic 2 Plus
#4 2020-10-23, 23:32(Ostatnia zmiana: 2020-10-24, 00:53)
Biere w ciemno. Wygląda zajebiście, lubię taki klimat. :lol:

Post połączony: 2020-10-24, 00:53
Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale tak duży zasięg bez używania DX11 to zabójca fpsów dla Gothica. Fogi nie bez powodu zostały dodane do gry, a nie możesz oczekiwać, że każdy będzie używał DX11.

Gram bez DX11, na karcie 512MB VRAM, gra chodzi mniej więcej na 25 klatkach, więc luzik. Widoki wszystko rekompensują. Kto by się spodziewał na takim starym sprzęcie ujrzeć latarnię morską, stojąc obok farmy Lobarta :lol:

 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6307
Propsy2471
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ogrywam Ucieczke, miałem zacząć Lobosa, ale chyba zaczne Plusa :D Mniejsza wersja Polskiego Returninga? Propsy za wydanie :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Papkin36

Papkin36

Użytkownicy
posty4
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś podać linka do najnowszej/najlepiej działającej z tym modem wersji dx11, w internecie jest sporo przestarzałych wersji i mam problem ze znalezieniem tej najnowszej?
 

sc00r3

sc00r3

Użytkownicy
posty21
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@Parzival jak pozbyłeś się nadmiaru trawy?
 

Papkin36

Papkin36

Użytkownicy
posty4
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Papkin36

[G2NK] Gothic 2 Plus
#8 2020-10-24, 12:17(Ostatnia zmiana: 2020-10-24, 12:40)
A i jeszcze wyskakuje mi taki błąd "U:PAR: Unknown Var 'LEGO_HOOKENGINE'. (line24)", czy ktoś wie o co chodzi?
EDIT: Nvm już po problemie
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty83
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • online
  • CEO (Itharu Team)
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty44
Propsy33
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś podać linka do najnowszej/najlepiej działającej z tym modem wersji dx11, w internecie jest sporo przestarzałych wersji i mam problem ze znalezieniem tej najnowszej?

https://www.worldofgothic.de/download.php?id=1508
 

Mystoo

Mystoo

Użytkownicy
posty244
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czy da się usunąć samego dx11? i czy ktoś wcześniej testował moda czy jest opcja że w połowie gry go nie przejdę?
 

Nuxemo

Nuxemo

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gratuluje wydania, chętnie będę ogrywał. Jeśli będą kolejne wersje moda - proszę dodaj przy naciśnięciu nowej gry opcje 'czy na pewno?'
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty88
Propsy37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Szybki komentarz: błędy ortograficzne i rozbieżności logiczne Nocy Kruka (zarówno te z oryginału, jak i te wprowadzone przez tłumaczenie CD Projekt) wciąż tutaj są; te z nowej treści moda też są dosyć losowe w przekazie, wobec czego, kumulatywnie, takich nieścisłości jest tutaj ponadprzeciętnie. Szkoda, że autor nie przywiązał do tego należytej uwagi, bo reszta zawartości jest nawet na poziomie.
 

Nuxemo

Nuxemo

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pograłem z 2h i w pełni zgadzam się z czudakiem, nieścisłości są, brak logiki w strukturze świata też, ale gra się całkiem przyjemnie. Ciężko się przyzwyczaić do rzadkiego zbieractwa, ale koncepcja autora odnośnie skupisk roślin jest nowa i całkiem ciekawa. Postać na początku gry jest nieźle dopakowana bo z tymi statami można czyścić całe Khorinis wliczając orki czy szkielety. Mam nadzieję, że w późniejszym etapie przeciwnicy będą trudniejsi. Ogólnie to wytrąca z immersji trochę pancerze obywatelek czy tej łowczyni, np taka Fenia co sprzedaje żywność biega w zmienionej zbroi świątynnej Angara. Zastrzeżenia mam też trochę do tej eksploracji, jest satysfakcjonująca na początku, ale później kiedy jest początek gry a ja w ekwipunku mam 5 rodzajów zbroi to znalezienie kolejnej już tej satysfkacji w takim stopniu  niestety nie da co te pierwsze. Jednak klimat lokacji jaki tworzy autor jest może i niepasująca czasami do świata ale bardzo intrygująca. Mam nadzieję że mod będzie rozwijany jeśli pojawi się więcej feedbacków od innych graczy. Mod naprawdę ma fajny potencjał i dla mnie po poprawkach byłby na wysokiej pozycji, żeby urozmaicić sobie podstawkę co jakiś czas.
W modzię można też znaleźć mniejsze babole jak np skóra topielca, dropiąca z jaszczura.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4465
Propsy1083
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Widać gołym okiem, mod nie został  przetestowany a wyszedł co jest pierwszym podstawowym błędem, mod  jest zle zbalansowany to tez widać nawet nie trzeba długo grac,  tak naprawdę mamy kopie l'hiver co źle nie jest ale zrobioną w najgorszy możliwy sposób, po co nam kopia moda który robi wszystko gorzej od pierwowzoru? i nie rozwiązuje problemów pierwowzoru,  przykładem jest liczba zbroi autor dodaje 20+ zbroi, l'hiver dodał 10 i już miał problem z ich balansem finalnie i tak używaliśmy tylko 2 przez cala grę tutaj jest to samo

Autor dodaje rozbudowany crafting, który i tak nie umywa się do tego z l'hiver  jest kilka razy gorszy, naprawdę jeśli wiemy już na początku ze będziemy się mocno na czymś wzorować itp,  to nie łatwiej? jest jak już robimy moda typu addon co jest trudniejsze niż TC, bo jednak tutaj są wyższe oczekiwania,  po prostu wziąć l'hiver jako gotowca i na nim wprowadzać zmiany ( czy zrobic patcha do niego) jakie sobie ustaliśmy?  przez co nie rezygnuje my już  z jego dobrodziejstwa zamiast je nieudolnie kopiować.

Po ograniu około 10h  moda nie polecam zmarnowałem czas tak naprawdę  to słaba kopia l'hivera jedyne co mod oferuje więcej niż l'hvier to terenu do explora czy expienia ale w wszystkich pozostałych aspektach przegrywa i to  mocno ze swoim pierwowzorem.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W dupie mam goticzka nie odpowiadam na żadne pytania elo

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6307
Propsy2471
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tak jak szybko zaczalem grac w tego moda tak szybko skonczylem, optymalizacja jest straszna, Returning dziala sto razy lepiej xD Plus to co mowili pozostali, bezsensowny system pancerzy u zwyklych ludzi, farmerzy w zbrojach, serio? Obywatele? xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

UrizielX

UrizielX

Użytkownicy
Kolekcjoner dusz
posty40
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kolekcjoner dusz
Gothic 2 Plus sugerował mi usprawnienia podstawowej wersji gry, tymczasem dostaję popłuczyny po L'Hiverach czy Returnach. Jak zobaczyłem 20 nowych pancerzy i modele z wyżej wymienionych modyfikacji to od razu stwierdziłem, że nie warto się modyfikacją interesować. Te modele i tekstury po prostu nie pasują do reszty gry, a tarcze uważam za zbędny bajer, który powinien być opcjonalny. Szkoda.
 

bubek

bubek

Użytkownicy
posty35
Propsy9
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jaka jest poprawna receptura na dwuręczny miecz z Rudy ? Posiadam wszystkie składniki wymienine w dzienniku
 

sc00r3

sc00r3

Użytkownicy
posty21
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy


Jestem już prawie przy końcu gry zostało odnaleźć mapę do Irdorath i zabicie smoka, więc kilka słów ode mnie nt modyfikacji. Mówiąc kolokwialnie mod zasysa. Jest kilka ciekawych rzeczy pancerzy ok, ale całkowicie zabija chęci do eksploarcji przez to że po prostu prawie wszystkie voby do podniesienia zostały usunięte... Tak samo w przypadku nowego obozu, wchodzę sobie do kopca rudy kilkanaście sekund tylko po to żeby podnieść 2 bryłki rudy? Natomiast co do plusów modyfikacji to podoba mi się możliwość zwiedzenia starych lokacji z G1.

Ogólna ocena moda: 3/10

Edit:
Pomijam fakt, że legendarnych bronii jest tu tyle, że miałem ich więcej niż tych podstawowych...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry