Bitwy? 196338 532

O temacie

Autor

Zaczęty 7.07.2008 roku

Wyświetleń 196338

Odpowiedzi 532

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja też się dołączę. Wymodeluję coś podobnego do zombie.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
mi po głowie chodzi creeper z feara 3:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=WUfbhPA28ts
[/media]
od 1:14 dokładniej widać
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Coś jak pijawka z Stalkera. Nawet uśmiech ten sam :D
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Zaczne calego skorpiona odnova....
 


V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Może nawet ja wezmę udział.

Na dowód tego, iż to puste słowa nie są oraz że wziąłem się ostro za przypominanie do czego max służył, pokazuję to:

 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
:lol2:  no córka rybaka
masz moj glos
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Ja się zastanawiam między glistą ludzką a dżdżownicą :lol2:

sauron
  • Gość
Ja się zastanawiam między glistą ludzką a dżdżownicą :lol2:

tasiemiec uzbrojony :D
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
tasiemiec uzbrojony :D

popieram. Znalazłem nawet refkę


woyo naprawdę nie musisz mi dziękować, obejdzie się  :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Bitwy?
#449 2011-07-04, 17:19(Ostatnia zmiana: 2011-07-04, 17:20)
Ja myślę nad miejskim golemem.


kilkuminutowy koncept
Nogi (na razie tekstura 1024/1024) ale będzie na całość 2048/2048 więc będę przesuwał Uvkę.
Na razie największym problemem jest to, że nie wiem czy mi się po drodze nie odechce tego robić.

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Bitwy?
#450 2011-07-04, 17:31(Ostatnia zmiana: 2011-07-04, 17:35)
duże to jest? bo w takim jak się wydaje niewielkim elemencie, zbrojenie powinno być odrobinę gęstsze i nie tak przypadkowe :D  oczywiście zbrojenia mogą być rozmaite, ale zasadniczo mogłoby to wyglądać tak:

http://imageshack.us/photo/my-images/339/bmpstirrzone22.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/196/bmpshapebar1walec.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/21/bmpshapebar1.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/836/bmpshapebar3.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/43/bmpshapebar3walec.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/171/bmpstirrzone11.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/638/bmpstirrzone12.png/

jest tego oczywiście więcej ale to pozwala wyrobić sobie o tym zdanie, a tak poza tym, podoba mi się pomysł.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwy?
#451 2011-07-04, 17:33(Ostatnia zmiana: 2011-07-04, 17:34)
png to nie podglądam,

przed chwilą wrzucałem

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Bitwy?
#452 2011-07-04, 17:48(Ostatnia zmiana: 2011-07-04, 17:48)
za  mało zbrojenia jak na żelbetowy słup i golem ogółem może być za ciężki : p spróbuj ze 3-4 dać.
 

sauron
  • Gość
pamiętaj że to jest schematyczny rysunek, faktycznie tego może być tyle ile zadasz, dlatego są wymiary podane.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
cholera nie zauważyłem twojego postu kazz xd
 

hegemonista

hegemonista

Użytkownicy
posty55
Propsy44
  • Użytkownicy
Czekajcie, czekajcie.. a jaki termin? Jeżeli mamy na to dłużej niż miesiąc to mógłbym sie pokusić.
 
Chcę być fajny na tM. Wspomóż mnie i daj mi propsa

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jedairusz A czy na następnej bitwie nie miał być temat organika? Bo golem nie bardzo z organikom mi się kojarzy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.


A ja robię grubasa. Czy zrobię, to nie wiem.
 

sauron
  • Gość
cholera nie zauważyłem twojego postu kazz xd

świnia  :lol2:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
A ja robię grubasa. Czy zrobię, to nie wiem.
Mam nadzeje ze niekopiovalesz pomyslu od tamtego  Gosca
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry