Edengrad 26737 68

Ankieta

Czy chcesz aby Edengrad pojawił się na Steam?

Tak
8 (61.5%)
Tak, choć należy sporo poprawić (napisz co konkretnie twoim zdanim w komentarzu)
2 (15.4%)
Nie mam zdania
2 (15.4%)
Nie
1 (7.7%)

Głosów w sumie: 13

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 18.05.2015 roku

Wyświetleń 26737

Odpowiedzi 68

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Bo go dopiero wzięli.
No, dopiero go wzięli dlatego już w lutym mi pisał że tam tyra i że studio zakładają. A już nawet ma swoje assety w grze, stąd pytanie czemu był pominięty, stalkuję projekt odkąd WWZ mi o nim powiedział.
@Wowoz z tego co pamiętam JAKIEŚ assety już pokazywałeś na fejsie w tych waszych shortach, nie możesz i tutaj do teczki wrzucić? Damiany i Jedairusze chętnie udzielają feedbacku, a feedbacku nigdy dość :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Będę obserwował rozwój gry, zapowiada się nie najgorzej. Nie wiedziałem, że coś takiego można na Unity zrobić, zawsze myślałem, że to n00bski silnik, a tu takie zdziwienie :P
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Bo go dopiero wzięli.
No, dopiero go wzięli dlatego już w lutym mi pisał że tam tyra i że studio zakładają. A już nawet ma swoje assety w grze, stąd pytanie czemu był pominięty, stalkuję projekt odkąd WWZ mi o nim powiedział.
@Wowoz z tego co pamiętam JAKIEŚ assety już pokazywałeś na fejsie w tych waszych shortach, nie możesz i tutaj do teczki wrzucić? Damiany i Jedairusze chętnie udzielają feedbacku, a feedbacku nigdy dość :D

Bede robil cos nowego to pokaze w shortach ;)
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Będę obserwował rozwój gry, zapowiada się nie najgorzej. Nie wiedziałem, że coś takiego można na Unity zrobić, zawsze myślałem, że to n00bski silnik, a tu takie zdziwienie :P

Silnik nie jest noobski tylko ty jesteś noobem w gamedevie ;p

Sama gra fajna ale czemu znowu mmo? Ile można tłuc w koło te surivale minecrafty. Lepiej jakbyście zgrabnie odcieli sie od tematu gry wieloosobowej i stworzyli jakiś dopracowany scifi (tylko nie taki jak afterfall  :D)
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Edengrad
#25 2015-05-21, 14:41(Ostatnia zmiana: 2015-05-21, 14:48)
ciekawi mnie w ogóle jak się zarabia na mmo, czy ten model biznesowy nie upada z czasem, czy nie szybciej jest zrobić single który zarobi i później myśleć o adaptacji na mmo w formie jakiegoś większego uniwersum, które można rozwijać na różne sposoby.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Edengrad
#26 2015-05-26, 13:09(Ostatnia zmiana: 2015-05-26, 16:31)
Proszę bardzo, kolejna reklama:

https://www.facebook.com/officialstalker/posts/1137376209621626

Post połączony: 2015-05-26, 16:31
@Wowoz możesz mi wyjaśnic, czemu nie da sie ustawić daty urodzenia starszej niż 2005r na forum? :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Wowoz możesz mi wyjaśnic, czemu nie da sie ustawić daty urodzenia starszej niż 2005r na forum? :D
Bo to forum do lat dziesięciu!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dobra, juz to rozgryzlem. Kalendarz dziala do 2005, ale dalej mozna wpisac samemu.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
obracając się w klimatach post apokaliptycznych, nowy mad max jest zadziwiająco dobry. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
https://wspieram.to/kategoria/polecane

Jestesmy juz w "popularnych"
Zapraszam do dalszego wspierania projektu :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wowoz, jak myslicie - są jakieś szanse na to, że uzbieracie wyznaczoną sume w wyznaczoną ilość dni?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Propsy za PNG, ale ja nie o tym.

Spojrzałem na to i zauważyłem coś dziwnego.
Ściany są pozdzierane jakby ktoś po nich jeździł, a natomiast na podłodze nie ma żadnych rysek, wtf? Takie otarcia nie biorą się z dupy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Edengrad
#33 2015-06-10, 11:13(Ostatnia zmiana: 2015-06-10, 15:37)
Co zamierzacie zrobić z tak małą ilością kasy? Taka ilość starcza na jednego bardzo dobrego programistę na miesiąc. Zakładając że macie gotowy silnik i wystarczy wam programista początkujący, to na dwóch.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Celem zbiórki na wspieram to jest uzbieranie brakujących środków na oprogramowanie, oraz co najważniejsze wydanie wersji alpha gry. Do tego potrzebujemy między innymi szybkich serwerów, na pierwszy okres działalności.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Co zamierzacie zrobić z tak małą ilością kasy? Taka ilość starcza na jednego bardzo dobrego programistę na miesiąc. Zakładając że macie gotowy silnik i wystarczy wam programista przeciętny, to na dwóch. 
Dobry programista bierze tylko 3 tyś zł za miesiąc pracy? o_0 Myślałem, że wiecej, duzo wiecej.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie wiem skąd pomysł że chodzi o 3k skoro oni chcą ponad 11k (i dostaną albo tyle albo nic). Chociaż pewnie trochę przesadzam, zgaduję że w przemyśle gier poza naprawdę dużymi projektami nawet programiście silnika ciężko wyciągnąć kwotę pięciocyfrową. Tak czy inaczej na zatrudnienie więcej niż dwóch studentów na miesiąc nie starczyłoby w żadnym wypadku.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Edengrad
#37 2015-06-10, 19:24(Ostatnia zmiana: 2015-06-11, 20:15)
Pieniadze te nie ida na zespol.


Post połączony: 2015-06-10, 19:25

Propsy za PNG, ale ja nie o tym.

Spojrzałem na to i zauważyłem coś dziwnego.
Ściany są pozdzierane jakby ktoś po nich jeździł, a natomiast na podłodze nie ma żadnych rysek, wtf? Takie otarcia nie biorą się z dupy.
Cały czas pracujemy nad grafika :)

Post połączony: 2015-06-10, 20:10

Steam Greenlight


http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=458733855

Zapraszam wszystkich do wsparcia nas na Steam Greenlight :) Dacie nam zielone światło?


Post połączony: 2015-06-10, 20:11
Wowoz, jak myslicie - są jakieś szanse na to, że uzbieracie wyznaczoną sume w wyznaczoną ilość dni?

Czy zdążymy? Nie wiem, nie mnie to oceniać to w głównej mierze zależy od was :)


@Sawik

Wiem, że jakość screena nie powala, ale wycialem go z filmiku ze Steama. Ogólnie część tekstur jest generowana proceduralnie i podmalowywana, dlatego mogą się zdarzyć takie ryski
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Dodałem ankiete, może choć troche przybliży mi opinie o Edengradzie jakie panuja na tm.
Licze na konstruktywna krytyke po zagłosowaniu :) Dzieki
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
skromne "Tak, choć jest pare rzeczy, które należy poprawić" xD
dużo rzeczy brzmiałoby bardziej szczerze i obiektywnie, i nie odnoszę się do tego co widać na screenach, w założeniu zawsze jest dużo do poprawienia. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry