[G½] Gothic DirectX 11 #1 608921 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 608921

Odpowiedzi 989

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Nowe screeny od twórcy:

Przed:
Przed
Po

Jak widać dodał Ambient Occlusion.  :) Jak dla mnie wygląda dość kozacko. :P
Przerzuć te skriny na jakiś hosting, vpx.pl na przykład. Nie widać ich.
Ty je możesz widzieć bo masz w kaszy przeglądarki :P
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie dzialaja.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Z WOGA się nie da hotlinkować. Trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem, żeby oglądać obrazki.
Macie na szybko:

 


Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Sczerze mówąc, nie widzę różnicy poza czymś co udaje cienie (i artefaktami na krawędziach). Mógłby wrzucić jakiś bumpmapping albo inne DoF.
Toż to jest dopiero poczatek z tego, co splash napisal.

Ja widze roznice w porownaniu do Gothica i to wielką. Poprzednie screeny mnie zniesmaczyly i niezbyt ucieszyly, ale to jak najbardziej na plus.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
U mnie po wrzuceniu tego do folderu G2 wyskakuje error z plikiem ddraw.dll przy uruchamianiu:/. 
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
U mnie po wrzuceniu tego do folderu G2 wyskakuje error z plikiem ddraw.dll przy uruchamianiu:/.
A masz kartę graf. obsługującą DX 11?
 

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Tak :) mam GTX 750 :)
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Tak :) mam GTX 750 :)
No to nie mam pojęcia o co chodzi.  :trollface:
Mi wszystko działa. :)
 

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wyskakuje mi ten error :(

 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
1. Masz d11?
2. Nie wrzucaj na ten hosting, bo to są chuje.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ja widze roznice w porownaniu do Gothica i to wielką. Poprzednie screeny mnie zniesmaczyly i niezbyt ucieszyly, ale to jak najbardziej na plus.
Tak, ale jak Avallach powiedział, to coś na screenach tylko udaje cienie. Mam nadzieję, że autorowi uda się to jakoś ogarnąć. To dopiero początek, więc wielkie zmiany ujrzymy dopiero za spory czas. Ewentualnie autor porzuci to, choć bardzo bym tego nie chciał.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
1. Masz d11?
2. Nie wrzucaj na ten hosting, bo to są chuje.

Tak, mam DX11 wgrane :)
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Chodzi o to, czy twoja grafika obsługuje DX11.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dodawanie DX11 jest głupotą, zważywszy że pomiędzy DX7 a DX11 sporo się zmieniło i prawdopodobnie większość funkcji z DX7 są przestarzałe i niezgodne z nową wersją DX11. No i sposób robienia tego, wstrzykiwanie bibliotek dll. Jeśli już by ulepszać, to powinno się mieć kod źródłowy, aby to jakoś sensownie zrobić.

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Chodzi o to, czy twoja grafika obsługuje DX11.

Tak obsługuje :) mam GTX 750 a ona obsługuje 11.2 :)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dodawanie DX11 jest głupotą, zważywszy że pomiędzy DX7 a DX11 sporo się zmieniło i prawdopodobnie większość funkcji z DX7 są przestarzałe i niezgodne z nową wersją DX11. No i sposób robienia tego, wstrzykiwanie bibliotek dll. Jeśli już by ulepszać, to powinno się mieć kod źródłowy, aby to jakoś sensownie zrobić.
Kilka postów temu pisałem, że wystarczyłoby zrobić DirectX 9.
Biorąc pod uwagę wiek zEngina, nie sądzę aby to ogarnął. Poza tym weźmy także grafikę. Jak to będzie wyglądać, gdy połączymy DX11 z kanciastą grafiką Gothica? W dodatku jaki jest sens w zawyżaniu wymagań Gothica? DirectX 9 pozwala na naprawdę wiele, a nie wymaga najnowszych kart. Ale cóż, nie będę odciągał autora od jego fantazji.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Lepiej by się wziął za dodanie obsługi Nvidia Optimus :P Na nowszych lapkach(z ivy bridge, z sandy chyab też i grafiką nvidii) nie pograsz w Gothica na grafice Nvidii.
I tak jak wspomniałem wcześniej - dla lepszej grafiki można przenieść Gothica na silnik pierwszego Risena.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
dla lepszej grafiki można przenieść Gothica na silnik pierwszego Risena.
Można, oczywiście. Ale znajdź chętnych, którzy są gotowi pieprzyć się w pisanie dialogów, funkcji, przenoszenie modeli itp. poświęcając na to wiele lat.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Splash? LAT? Daj spokój, dobrze zgrana ludzi z poza tM zrobiłaby to w parę miesięcy. 
No, ale fakt, jeśli chodzi o tM to... będzie to skończone jak zrobi się samo. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 12 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry