Skin- Pagan&Thoro 104678 361

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 28.08.2013 roku

Wyświetleń 104678

Odpowiedzi 361

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja bym dodał laury na zewnatrz, po obu stronach posta :D :D
Podsunąłeś mi pomysł na wygląd tego elementu. W sumie to połączenie mojej wersji i laurów:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Można pomyśleć powyżej dwudziestu propsów:D
I w końcu coś sensownego  :P
Okejka od 4, bo w miarę popularny. Ale okejka z laurami od dużo większej ilości. Jeżeli faktycznie jest jakieś poparcie posta od większej rzeszy fanow
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Skin- Pagan&Thoro
#242 2015-02-20, 01:45(Ostatnia zmiana: 2015-02-20, 03:38)
No to jest sensowna myśl. Kwestią do obgadania jest liczba propsów.

Edit@Tak to wygląda teraz:


Górna belka posta domyślnie ma widoczność ustawioną na 60%, po wskazaniu na post 100. Rozwinięcie widoczne na screenie pojawia się po wskazaniu na przycisk "More". Zrobiłem to o czym pisał właśnie kaczka, tylko teraz testowo okejka i laury odpowiednio od jednego i dwóch propsów.

Edit2@Wersja z dodatkową obwódką wokół bardzo popularnego posta:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Lepiej?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Skin- Pagan&Thoro
#244 2015-02-22, 19:57(Ostatnia zmiana: 2015-02-22, 20:03)
Teraz o wiele lepiej  :ok:

2 sprawy.

1. Zrobiłyś ten skin w innych kolorach?
2. Dałoby radę zrobić, aby można było sobie wybierać własny rodzaj czcionki? (wiem, że to szaleństwo ale może jest jakaś nikła nadzieja  :redface:)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
2 sprawy.
Obie rozwiąże własny CSS, Aztek na początku tematu polecał plugin pozwalający na wprowadzanie zmian do CSS.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
2 sprawy.
Obie rozwiąże własny CSS, Aztek na początku tematu polecał plugin pozwalający na wprowadzanie zmian do CSS.
Ten CSS to każdy musiałby w własnym zakresie zmieniać? Nie jestem specem od stron  :wstyd:
A co? Gimbus ma dla każdego zmieniać?
Akurat edycja CSS w takich aspektach jak Ty chcesz to banał.
Czyli tak jak myślałem  :ok:

 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A co? Gimbus ma dla każdego zmieniać? 
Akurat edycja CSS w takich aspektach jak Ty chcesz to banał. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
1. Skin w wersji z jasną kolorystyką nie byłby głupim pomysłem, tylko ktoś ten skin musiałby zrobić.
2. Wybieranie czcionki we własnym zakresie niech każdy załatwia. ;)

Przy okazji screen szybkiej edycji:
http://i.imgur.com/cdvpqvc.jpg
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

gothic1210
  • Gość
A jakby tak te trzy kropeczki obok "more" dać pionowo jak w androidzie? 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
2. Wybieranie czcionki we własnym zakresie niech każdy załatwia. ;)
Może przynajmniej jakiś tutek dajcie :D
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Skin- Pagan&Thoro
#252 2015-02-23, 00:31(Ostatnia zmiana: 2015-02-23, 03:31)
Jak ma u ciebie działać Favorite?

Nawiasem mówiąc zastanawiam się czy napisu ONLINE nie zastąpić taką belką na dole avatara:

Po wskazaniu na avatar jest tooltip tłumaczący, że użytkownik jest online/offline:


Edit@Uporządkowane Centrum Infromacji:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Z tą kreską zamiast online/offline dobry pomysł, tylko zamiast kreski dać coś innego, żeby lepiej było widać.  :ok:

 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Naprawdę nie rozumiem tej nowej mody z trzema kropkami. Jest tyle miejsca, a wy chcecie na siłę "spakować" dwa lub trzy przyciski. Po co?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Te kilka przycisków jest używanych rzadko. Nawet gdyby wywalić wszystkie oprócz Cytuj, Raportuj i Edytuj, to biorąc pod uwagę że oprócz ikon potrzebne są podpisy jest to już całkiem sporo miejsca i komplikacji interfejsu. Są one do tego używane rzadko - najczęściej odpisuje się po prostu szybką odpowiedzią.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Z praktycznego punktu widzenia potrzebne są tylko napisy, ikony nie.


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Naprawdę nie rozumiem tej nowej mody z trzema kropkami. Jest tyle miejsca, a wy chcecie na siłę "spakować" dwa lub trzy przyciski. Po co?
U mnie dwa najważniejsze są widoczne(cytuj i szybka edycja). Jedynie pozostałe są schowane. Moim zdaniem dość sensowny pomysł.

Z tą kreską zamiast online/offline dobry pomysł, tylko zamiast kreski dać coś innego, żeby lepiej było widać.  :ok:
Jakaś propozycja?

Od razu dwie zmiany:
  • ogarnięty w razie co kalendarz, w nowej wersji dalej idzie go całkiem wyłączać
  • wraz z nową wersją osobna ikona dla każdego działu będzie możliwa bez instalowania żadnych modów, wystarczy CSS
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry