Polcon 2013 24193 40

O temacie

Autor Pluszaczek

Zaczęty 22.08.2013 roku

Wyświetleń 24193

Odpowiedzi 40


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak. Uważałbym. Allah już samodzielnie maluje 13-letnie dziewczynki. Robienie modów hentai jest z pewnością kwestią czasu :D
 


Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Uważaj, jeszcze mogę ci kiedyś to zacytować :lol2:

Dlaczego w ustach Avallacha brzmi to tak poważnie, że mógłbym to wziąć za prawdziwą zapowiedź pracy nad hentaiami? :lol2:

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie wiem :lol2:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Uważaj, jeszcze mogę ci kiedyś to zacytować :lol2:

Dlaczego w ustach Avallacha brzmi to tak poważnie, że mógłbym to wziąć za prawdziwą zapowiedź pracy nad hentaiami? :lol2:
To nie moje klimaty. Ale już takie darker-and-edgier fanfiki (ostatnio zacząłem czytać Magica Madoka Veneficus Puella) wydają się być całkiem ciekawe. A od tego do gier doujin już nie jest daleko :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Do galge też nie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

To nie moje klimaty. Ale już takie darker-and-edgier fanfiki (ostatnio zacząłem czytać Magica Madoka Veneficus Puella) wydają się być całkiem ciekawe. A od tego do gier doujin już nie jest daleko :D

No to chyba znalazłem odpowiedź na swoje pytanie :lol2:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakie fachowe słownictwo. Zaprawdę musicie być zaprawieni w sztuce masturbacji.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aztek, fakt że też je znasz stawia i Ciebie w złym świetle...












I w sumie nie grałem w żadne galge, Welcome to NHK!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
To przynajmniej ja mogę powiedzieć, że nie znam "takiego słownictwa" i musiałem spojrzeć w google.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Aztek, fakt że też je znasz stawia i Ciebie w złym świetle...
No właśnie nie znam, stąd pomysł na post :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Pedały. Ujmuje to mojej męskości zaglądając w ten temat i czytając wasze posty. Tfu!
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Cytuj
Ujmuje to mojej męskości
https://www.youtube.com/watch?v=4iKLtfoP-wk

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wstyd mi za was. Zamiast dyskutować o Polconie, to dyskutujecie o chińskich bajkach :(

Do autora tematu: wolałbym (na przyszłość), żeby w temacie pojawiły się informacje również o dokładnym czasie trwania konwentu i miejscu (przynajmniej odnośniki, nie każdemu chce się wpisywać w google :P)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
no i oczywiscie miejscówka do after party...
 

Pluszaczek

Pluszaczek

Użytkownicy
posty4
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
No więc, termin to 29-1 czyli ten łikend :)

Miejscówka to budynek MINI politechniki.

Garść newsów: http://polcon.waw.pl/index.php/8-informacje/80-blok-gier-elektronicznych-zaprasza

Afterparty będzie pewnie na zasadzie "to gdzie idziemy?" pewnie do Level Up, albo Paradoksu, po piątkowym i sobotnim dniu ;)

Ja szczególnie polecam szukającym zajęcia grafikom prelkę Konrada Czernika z Techlandu, on wprost mówi, że przybywa tutaj m.in. pomóc pisać CV, bo szukają concept artisa :D (programistów i inne specki też w sumie)
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Polcon 2013
#38 2013-08-27, 13:36(Ostatnia zmiana: 2013-08-27, 13:44)
wstęp wolny? 70zł, nieważne :D
 

Pluszaczek

Pluszaczek

Użytkownicy
posty4
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Istnieje możliwość wykupienia akredytacji jednodniowej, piątek i sobota są po 30zł, a niedziela 20.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry