Promocje 276168 959

O temacie

Autor SoMe

Zaczęty 1.05.2013 roku

Wyświetleń 276168

Odpowiedzi 959

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Strasznie długo robiłeś zakupy.
No, miałem problemy z paypalem (=,=)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

SoMe

SoMe

Użytkownicy
posty267
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy

SoMe

Promocje
#21 2013-05-24, 18:20(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 18:34)
No, miałem problemy z paypalem (=,=)
Również mam problemy, pojawia sie ciagle error, ktos zna jakas alternatywe?
MIędzy probami zjadło mi te 4 zł a i tak gry nie dostałem xD
 
Spoiler



WAH WAH WAH.




inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Promocje
#22 2013-05-24, 20:23(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 20:27)
ktos zna jakas alternatywe?
Yep, polecam Google Wallet. Sam korzystam do płatności w androidowym sklepie (Google Play). Do tego nie działa na zasadzie pre-paid, ale pobiera kasę bezpośrednio z konta bankowego (ale za każdym razem podaje się pin).

Właśnie nim zapłaciłem i nie było żadnych problemów, wszystko proste i ekspresowe.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

SoMe

SoMe

Użytkownicy
posty267
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
JUz zaczyna być irytujace, nie moge ani zaplacic paypalem (error), ani google walletem (prosba o uaktualnienie informacji karty)
 
Spoiler



WAH WAH WAH.




Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kurwa, akurat wtedy, gdy mam 150zł na przeżycie do 20 czerwca... No nic, teraz już będę miał tylko 130zł :lol2:

Ogółem BARDZO polecam Walking Dead :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W tym tygodniu Serious Sam!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Sprzedają jeszcze gry w biedronce? Wiem że killing floor można było kiedys dostać, mogę na to liczyć?
 
makin' bacon

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
sprzedajo czasem
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Czasami rzucą nawet sporo fajnych gierek( choć ostatnio było gdzieś 1.5 miecha temu), ale był taki tytuły jak Deus Ex: HR, Serious Sam 3, Alan Wake, Fallout 3, Hugo... :lol:

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://www.gog.com/gamecard/torchlight
Torchlight na GOGu za darmo.
 


Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
"buy for $7.49
you save $7.50"
:pokerface:

//edit: wut, po dwukrotnym odświeżeniu strony jest za free :pokerface:

U mnie od razu po zalogowaniu było za free. :)
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
masa promocji na gogu, co kupować ludzie?

Mój koszyk w tej chwili: http://s6.ifotos.pl/img/gogsalepn_nxwashx.png
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Promocje
#37 2013-06-22, 12:06(Ostatnia zmiana: 2013-06-22, 12:59)
Od 27 czerwca gry za 9,99 zł
  • Bionic Commando
  • Dark Void
  • 9 Kompania
  • Armada 2526
  • Chrome
  • Flatout 1
  • Flatout 2
  • Gear Grinder
  • GTI
  • Xpand Rally
  • Józefinka – Polski
  • Men of War: Vietnam
  • Mini Ninjas
  • Orcs Must Die
  • Red Orchestra
  • Świat Kangurka Kao
  • Snajper
  • Stalker: Call of Pripyat
  • Winx Club – Czarna Magia
  • Wildlife Park 3
  • Wings of Prey
[mod=Avallach]Albo przeglądarka coś ci miesza, albo pojebało cię z ilością śmieciowego bbcodu jaki tu wrzuciłeś ;p  Usunąłem, zostawiłem tylko listę.[/mod]
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Od 27 czerwca gry za 9,99 zł
    • Bionic Commando
    • Dark Void
    • 9 Kompania
    • Armada 2526
    • Chrome
    • Flatout 1
    • [/size][/font][/b]
    • Flatout 2
    • [/size][/font][/b]
    • Gear Grinder
    • GTI
    • Xpand Rally
    • Józefinka – Polski
    • Men of War: Vietnam
    • Mini Ninjas
    • Orcs Must Die
    • Red Orchestra
    • Świat Kangurka Kao
    • Snajper
    • Stalker: Call of Pripyat[/font][/font]
    • Winx Club – Czarna Magia
    • Wildlife Park 3
    • Wings of Prey
    Gdzie?
     

    Zkirtaem

    Zkirtaem

    Moderator
    Mięso
    posty2171
    Propsy1689
    ProfesjaGracz
    • Moderator
    • Mięso

    Zkirtaem
    Moderator

    Promocje
    #39 2013-06-22, 12:56(Ostatnia zmiana: 2013-06-22, 12:57)
    wklejasz w google "27 czerwca gry za 9,99" i masz. Biedronka.
     


    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
    0 użytkowników
    Do góry