Problemy z zadaniami 340293 861

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 12.04.2013 roku

Wyświetleń 340293

Odpowiedzi 861

Kieł

Kieł

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Mam problem poraz 3 parałem się z tą iście piękną modyfikacją, ale nigdy nie doszedłem do rozdziału 3, ponieważ jeśli dobrze czytam, to muszę zostać myśliwym, ale... Po wykonaniu większości zadań u Ferokijczyków(nie zrobiłem szkicy dla Tobiasz'a, bo Skipp był martwy w tej chacie, ale dopiero wczoraj przeczytałem, że to właśnie od niego je dostaniemy, a do tego czasu doexpiłem postać i nie mam sejwa, aby to zrobić.) Dorian nie zagadje do mnie. Nie wiem co zrobić, jestem strasznie zły, bo chciałbym przejść tą modyfikacje, ale zawsze rozgrywa zatrzymuje się na tym, że zrobie wszystkie misje dla myśliwych.
 

tyson90

tyson90

DreamVader
posty389
Propsy143
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Odgrzebałem parę starych wiadomości (które dopiero dziś przeczytałem). Niektóre muszę skomentować:


Jak otworzyc kratę w tej jaskini gdzie jest Lafer, chodzi nie o wyjsciową, ale do tego pomieszczenia na koncu.?
Czytaj FAQ.


Ponieważ ktos tak inteligentnie błysnął w tej solucji, ze pojebal zadanie. Czwarty przycisk, NIE jest od strony wyjscia z mostem z obozu gdzie są jaszczury (bo takowe jest wlasnie od strony klatek niewolniczych), a jest od strony morza, tam gdzie są kamienne schody, bagienne weze, jaszczury ogniste, zaraz obok chatki z pierwszym przyciskiem.


Tyson, popraw to, bo to juz chyba 10 osoba ktora o to pyta, w tym takze ja. Czemu pisze, ze od strony wyjscia z mostem z jaszczurami, jak tak naprawde jest po przekątnej na drugim koncu obozu?
Poprawię to, dzięki za info.
Zły opis wynika albo z tego, że Che_Guevara źle to opisał, albo podczas tłumaczenia zostało to źle zinterpretowane (wszakże tam też są jaszczury, a to coś to poniekąd wyjście z obozu - może do nikąd, ale wyjście).


Mam problem poraz 3 parałem się z tą iście piękną modyfikacją, ale nigdy nie doszedłem do rozdziału 3, ponieważ jeśli dobrze czytam, to muszę zostać myśliwym, ale... Po wykonaniu większości zadań u Ferokijczyków(nie zrobiłem szkicy dla Tobiasz#msg1083505a, bo Skipp był martwy w tej chacie, ale dopiero wczoraj przeczytałem, że to właśnie od niego je dostaniemy, a do tego czasu doexpiłem postać i nie mam sejwa, aby to zrobić.) Dorian nie zagadje do mnie. Nie wiem co zrobić, jestem strasznie zły, bo chciałbym przejść tą modyfikacje, ale zawsze rozgrywa zatrzymuje się na tym, że zrobie wszystkie misje dla myśliwych.
Albo musisz zapominać o czymś kluczowym, albo masz unikalny i powtarzalny błąd.
Gdyby założyć, że chodzi o błąd, to radzę spróbować grać w wersję 1.0.0.4 - fakt, że jest ona nieco zbugowana, jednak mimo wszystko da się przejść i z przyjęciem do myśliwych chyba nikt tam nie miał problemu (no chyba że zostaniemy zamknięci w klatce z piratem, ale wykorzystując rady z Poradnika, to nie powinieneś mieć z tymproblemu.
 
Start | News | FAQ | Solucja | Poradnik | Download | Final Song | MP3

-Dlaczego kucharze faceci są lepsi od kobiet?
-Bo żeby zrobić prawdziwy żurek, trzeba mieć jaja.

Kieł

Kieł

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Ale najlepsze jest to, że w wersji 1.0.0.4 też miałem ten sam błąd, myślałem ze w najnowszej będe w stanie przejść moda(oczywiście od nowa :D  ) Sam nie wiem, misje starałem robić się wszystkie, ale co możemy zrobic, jak nie macie żadnego pomysłu, to pozostaje mi zagrać od nowa:).
 

Shitface

Shitface

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy
Ale najlepsze jest to, że w wersji 1.0.0.4 też miałem ten sam błąd, myślałem ze w najnowszej będe w stanie przejść moda(oczywiście od nowa :D  ) Sam nie wiem, misje starałem robić się wszystkie, ale co możemy zrobic, jak nie macie żadnego pomysłu, to pozostaje mi zagrać od nowa:).
Błąd wcale nie jest taki unikalny. Mam to samo, podobnie jak kilka innych osób.
 

tyson90

tyson90

DreamVader
posty389
Propsy143
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

tyson90
DreamVader

Problemy z zadaniami
#164 2013-05-22, 21:57(Ostatnia zmiana: 2013-05-23, 00:30)
Więc idę o zakład, że robicie coś źle.

EDIT: (aktualizacja)
Poprawiłem opis czwartego przycisku w Solucji. W wersji PDF Baggio już wcześniej zdążył poprawić prawidłowy opis owego przycisku.

Dodam, że w starej wersji solucji na stronie zadanie nie ma zaktualizowanego opisu, gdyż tej starej wersji solucji już nie wspieram.
 
Start | News | FAQ | Solucja | Poradnik | Download | Final Song | MP3

-Dlaczego kucharze faceci są lepsi od kobiet?
-Bo żeby zrobić prawdziwy żurek, trzeba mieć jaja.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Jeśli ktoś ma problem z dołączeniem do ferokijczyków, to niech wie, że to zadanie Z TOBIASEM jest obowiązkowe.
 

Czuper

Czuper

Użytkownicy
posty87
Propsy6
  • Użytkownicy
Witam wszystkich.

Problem mam z minizadaniem w obozie Ferokijczyków. Mianowicie nie mogę znaleźć owego 6 przycisku na ziemi. Łażę wszędzie i go nie widzę. W opisie jest że gdzieś koło grzybków ale grzybki dawno już zebrałem i nie pamietam gdzie były. Ten przycisk idąc od chaty Tobiasa to jest gdzieś między klatkami a tymi kolumnami czy jeszcze dalej? Jakiś znak charakterystyczny? Obok jakiegoś drzewa czy krzaka?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wejdziesz bramą do Ferokijczyków (nie tą, koło niewolników, a tą drugą, gdzie jest Marcell), i od razu skrecasz w prawo. Idziesz miedzy klatkami a scianą skalną, i tam powinno byc koło grzybów (nie tych co sie da podniesc, zjesc, tylko tych kolorowych co to rosna tu i tam), jest przycisk dosyc widoczny.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Czuper

Czuper

Użytkownicy
posty87
Propsy6
  • Użytkownicy
Dzięki bardzo. W takim razie w opisie w solucji jest błąd. Powinno być "po LEWEJ stronie od klatek po wyjściu od Tobiasa, między klatkami a skałą".
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie martw sie, w solucji jest wiele bledow :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Glixy

Glixy

Użytkownicy
posty31
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam mam problem z rozwojem postaci. Otóż wyszedłem już z kopalni PN nie wydawałem na specjalizacje bo jeszcze nie wiedział czy iść w jednoręczną czy dwuręczną. Postawiłem na dwuręczną (nie uczyłem się jednoręcznej by nie tracić PN) lecz nikt mnie chce mnie jej nauczyć w obozie orków a z niego nie mogę wyjść bo jestem zbyt słaby :/
I tu mam 2 pytania - co jest lepsze w tej grze broń 1-ręczna czy 2-ręczna, a po drugie gdzie najbliżej mogę się nauczyć broni dwuręcznej jeśli jestem już w obozie orków?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Broni dwuręcznej w obozie orków, chyba Vak albo inny gladiator Cie nauczy po pokonaniu go/zostaniu mistrzem areny.

Jak to nie wchodzi w gre to oboz piratów.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Czuper

Czuper

Użytkownicy
posty87
Propsy6
  • Użytkownicy
Kolejny problem z zadaniem.
Potrzebny mi jest miód do zadania u Ferokijczyków. Widziałem że pytanie te już zadawano ale ten miód u Oswalda to już kiedyś tam znalazłem i zeżarłem :)  Nie wie ktoś gdzie mozna znaleźć inny albo gdzie kupić?
I jeszcze jedno. Chyba zabugowało mi się zadanie "skradziona statuetka", jedyne jakie zostało mi u piratów. Gdy podszedłem do Hugh, on i jego ochrona rzucili się na mnie. Jak już ich stłukłem i podszedłem do Hugh to w opcjach dialogowych jest tylko pytanie o ochroniarzy. Rozmowa z Moranem też nic nie daje. Ktoś miał podobną sytuację?
 

Zuluuu

Zuluuu

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Gdzie jest obóz paladynów? :)  szukam szukam i nie umiem znaleźć
 

Czuper

Czuper

Użytkownicy
posty87
Propsy6
  • Użytkownicy
Nie idzie ukończyć tej gry. Tzn. mam na myśli dołączenie do Ferokijczyków i pchnięcie fabuły. Nie mogę skończyć dwóch zadań u mysliwych bo zużyłem kiedyś potrzebny do tego miód. Polowanie na trolla zakończyło się śmiercią Atisa a Vincent sobie tam stoi i stoi i stoi i nic nie idzie z nim ugadać. Po wybiciu piratów wszyscy Ferokijczycy siedzą sobie w nieskończoność w obozie piratów. Szkoda bo było bardzo fajnie a niestety przez bugi chyba muszę moda odpuścic.
 

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
Nie idzie ukończyć tej gry. Tzn. mam na myśli dołączenie do Ferokijczyków i pchnięcie fabuły. Nie mogę skończyć dwóch zadań u mysliwych bo zużyłem kiedyś potrzebny do tego miód. Polowanie na trolla zakończyło się śmiercią Atisa a Vincent sobie tam stoi i stoi i stoi i nic nie idzie z nim ugadać. Po wybiciu piratów wszyscy Ferokijczycy siedzą sobie w nieskończoność w obozie piratów. Szkoda bo było bardzo fajnie a niestety przez bugi chyba muszę moda odpuścic.
Jak, ja grałem to tych dwóch zadań robić nie musiałem, żeby dołączyć do Ferokijczyków. Oddałeś łuk Brianowi ? Znalazłeś te szkice mieczy, które trzeba zanieść Tobiasowi ? A perły? Bo, te dwa zadania nie są ci potrzebne do dołączenia do Ferokijczyków, wiem bo sam je nie zrobiłem. Jak, wykonasz te zadania to Dorian czeka na ciebie obok tego drugiego wyjścia(tam, gdzie jest trzymany ork Morra). Może, poprostu Dorian tam na ciebie czeka ...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Znowu, ktoś ma problem z przejściem modyfikacji "to hójowe jest zabugowane w hój przesc siem nie da", wpadło ci do głowy że to ty jesteś hujowy?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Czuper

Czuper

Użytkownicy
posty87
Propsy6
  • Użytkownicy

Czuper

Problemy z zadaniami
#177 2013-06-01, 19:00(Ostatnia zmiana: 2013-06-01, 19:04)
Jak, ja grałem to tych dwóch zadań robić nie musiałem, żeby dołączyć do Ferokijczyków. Oddałeś łuk Brianowi ? Znalazłeś te szkice mieczy, które trzeba zanieść Tobiasowi ? A perły? Bo, te dwa zadania nie są ci potrzebne do dołączenia do Ferokijczyków, wiem bo sam je nie zrobiłem. Jak, wykonasz te zadania to Dorian czeka na ciebie obok tego drugiego wyjścia(tam, gdzie jest trzymany ork Morra). Może, poprostu Dorian tam na ciebie czeka ...

Wczytałem wcześniejsze sejwy i zacząłem od nowa ten etap. Znalazłem ten cholerny miód u paladynów. Skończyłem Kamienie Adanosa i Pan Ivar. Polowanie na trolla nadal nierozwiązane. Pozostałe zrobione. Nie zaatakowałem piratów. I do Ferokijczyków nie mogę dołączyć. Dorian siedzi u siebie cały czas. Czy atak na piratów (zadanie: nowi niewolinicy) rozwiąże ten problem? Albo to z tym trollem?

Edit. Sawik - masz problemy ze swoją osobowością czy taki już się urodziłeś pojebany? Po to jest ten temat żeby pytać o problemy. Jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia to siedź cicho. Poza tym pisze się "chujowy" jeśli już zaczynasz się nad kimś wymądrzać.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Znowu, ktoś ma problem z przejściem modyfikacji "to hójowe jest zabugowane w hój przesc siem nie da", wpadło ci do głowy że to ty jesteś hujowy?

,,siem nie da#msg1086544#msg1086544 :O  radzę w słownik zainwestować,a tak w ogóle to nie wyzywaj kogoś jak nie masz
powodu!
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Oczywiście nie czytacie ze zrozumieniem, wypuściłem frustratę po "nie da się przejść" gdy wiem że modyfikację przejść się da, z czym spotykam się ostatnio dość często.

PS. Lukizz, nie żebym pisał wiele lepiej, ale biłem do błędnej ortografii tych od "się nie da".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry