Minecraft TM 166098 614

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 29.12.2012 roku

Wyświetleń 166098

Odpowiedzi 614

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Minecraft TM
#380 2013-01-20, 13:43(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 13:44)

wrzucam obrazek instruktażowy zrobiony przeze mnie dawno temu na inne forum, które też się tak chciało pobawić :lol2:  
also, nether jest potrzebny, bo glowstone. tylko oblokowac go dopiero po zejściu pod ziemię.
 
makin' bacon

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Jestem za.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Minecraft TM
#382 2013-01-20, 14:13(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 15:36)
Nether można zablokować bardzo łatwo. Apokalipsę na górze mogę wam zrobić bez żadnych modów - po prostu zrobić potop w wersji z lawą - wszystko zostałoby solidnie zakryte, jak chcecie to nawet do maksymalnej wysokości.

http://www.minecraftforum.net/topic/1154096-solar-apocalypse-mc125/
Tak, ale tam to idzie bardzo powoli. Trzeba mieć priorytety co zbierać najpierw, bo niektóre rzeczy zfajczają się szybciej niż inne. No i po bodaj dwóch dniach można już wychodzić na powierzchnię jedynie w nocy, co jest moim zdaniem dodatkowym smaczkiem. Fajnie by było gdyby ktoś sprawdził, czy solar apocalypse pójdzie razem z tekkitem.

Przy okazji znalazłem coś takiego:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=rQhJPP_l-1I
[/media]

skyland i caveland mogą być całkiem ciekawą alternatywą dla normalnego generatora.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Minecraft TM
#383 2013-01-20, 14:18(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 14:27)
Jestem przeciw netherowi, bo będzie można przez niego nawiać poza obręb "postapokaliptycznego" świata i ogólnie za łatwo podróżować w porównaniu do kopania tuneli i ew eksplorowania jaskiń. Tzn mogę zalać lawą mnóstwo chunków, ale nadal w Netherze podróżuje się zwyczajnie za szybko. Zamiast tego raczej bym komendą zamienił wybraną rudę która nie jest zbyt potrzebna na "naturalny" glowstone.

@Fartuess: w ogóle mało które mody działają z tekkitem, podmienione generatory już na bank nie, bo nie generowałyby zasobów tekkitowych.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
pisze sie na taka apokalipse :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Pokażcie jakieś screeny tego co zbudowaliście do tej pory
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Fartuess: w ogóle mało które mody działają z tekkitem, podmienione generatory już na bank nie, bo nie generowałyby zasobów tekkitowych.

Fakt - prawdopodobnie trzeba by nieco pobabrać w kodzie obu generatorów. Spokojnie wykonalne, ale musi się komuś chcieć :/
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Minecraft TM
Cytuj
nether jest potrzebny, bo glowstone.
Ostatnio widziałem go pod wodą koło tej muchomorzej chatki (nie wiem do kogo należy).
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Nie dałoby się jakimś światoedytorem zrobić tego co zaproponowałem? w sensie bedrock z dwóch stron a gdzieś w nim krater z trawką zieloną i krówkami?
 
makin' bacon

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tamten bloczek glowstone'a jest postawiony przeze mnie. Muchomorza chatka jest gracza DavidGelaird, mieszkam z nim na stancji.

Faren, da się to zrobić, ale nie widzę sensu. W czym miałoby być to lepsze od zalania świata lawą?

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
a zalejesz CAŁY świat lawą? aż do bordera? chce Ci się?
 
makin' bacon

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie wiem o jakiego bordera ci chodzi. W starych wersjach istniał ekstremalny limit rozmiaru świata związany z ograniczeniami typu float, ale obecnie domyślnie świat może rosnąć tak duży jak tylko zmieści się na dysku. To że napisałem "cały" implikuje oczywiście wcześniejsze wymuszenie ograniczenia jego rozmiaru za pomocą ścian z bedrocka.

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Minecraft TM
#392 2013-01-20, 16:04(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 16:05)
Zawsze na własny użytek możecie zmodyfikować generator, aby od iluś do nieskończoności nad kamieniem była lawa. Ej... Pamiętam. Jest taki mod na własne biomy. Dajcie Na wierzchu lawe inne biomy wyłączcie i będzie git. Bodajże kiedyś to widziałem u Minecraftblowa.
A ten was fragment będzie taki jak ma Faren. Po prostu zrobiony na innym świecie i wklejony np. MCeditem
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Minecraft TM
#393 2013-01-20, 16:35(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 16:36)
Zawsze na własny użytek możecie zmodyfikować generator
Widzę że już druga po Fartuessie osoba chętna do modyfikowania kodu generatora. Proszę, śmiało. Rozumiem że nie tylko dobrze znacie Javę, ale i reverse engineering, bo kod źródłowy oczywiście dostępny nie jest.

Ja napisałem co mogę zrobić: za pomocą WorldEdita zalać cały świat lawą (wielochunkowy kwadrat ograniczony bedrockiem), aż do maksymalnej wysokości.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Minecraft TM
#394 2013-01-20, 16:52(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 17:08)
Nie ma co gwiazdorzyć pomysł Allacha jest prosty i skuteczny :D  Tylko teraz trzeba ustalić kiedy to zalewamy żeby nikt nie miał później pretensji ,że nie zdążył nic zebrać (chociaż proponuje z początku grać zespołowo)
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
...ale i reverse engineering, bo kod źródłowy oczywiście dostępny nie jest.
Too bad :/. Trzeba by się tedy odezwać do kogoś kto przy tym grzebał, żeby podrzucił swój kod źródłowy. Faktycznie za dużo zawracania gitary - mi się nie chce tak kombinować obecnie :P.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Minecraft TM
#396 2013-01-20, 18:00(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 18:01)
Cytuj
wrzucam obrazek instruktażowy zrobiony przeze mnie
Faren ale ty zachwiany jesteś :D  Tak na serio weź to pokaż w jakiejś galerii , może jakąś kasę zarobisz.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Minecraft TM
#397 2013-01-20, 18:29(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 18:32)
Zawsze na własny użytek możecie zmodyfikować generator
Widzę że już druga po Fartuessie osoba chętna do modyfikowania kodu generatora. Proszę, śmiało. Rozumiem że nie tylko dobrze znacie Javę, ale i reverse engineering, bo kod źródłowy oczywiście dostępny nie jest.

Ja napisałem co mogę zrobić: za pomocą WorldEdita zalać cały świat lawą (wielochunkowy kwadrat ograniczony bedrockiem), aż do maksymalnej wysokości.
Co za problem "zdekompilować" kod napisany w Javie :D


Ludzie, przecież to Java, to nie C++ ;p

EDYCJA
Zmieniłem obrazek ;p

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Obfuskacja kodu. Przykładowa klasa z aplikacji w której ostatnio grzebię:
Spoiler
/*     */ package com.nianticproject.ingress.shared.f;
/*     */
/*     */ import com.google.a.a.ao;
/*     */ import java.io.InputStream;
/*     */ import java.net.URI;
/*     */
/*     */ public abstract class z
/*     */ {
/*     */   protected final URI a;
/*     */   protected final a b;
/*     */
/*     */   public z(URI paramURI, a parama)
/*     */   {
/*  31 */     this.a = paramURI;
/*  32 */     this.b = ((a)ao.a(parama));
/*     */   }
/*     */
/*     */   private <R, E> ag<R, E> a(ad<R, E> paramad, InputStream paramInputStream)
/*     */   {
/*  75 */     aj localaj = new aj(paramInputStream);
/*     */     try {
/*  77 */       return paramad.a(localaj);
/*     */     }
/*     */     catch (aa localaa)
/*     */     {
/*  81 */       throw a(paramad, localaa, localaj.a()); } catch (Exception localException) {
/*     */     }
/*  83 */     throw a(paramad, new aa(localException), localaj.a());
/*     */   }
/*     */
/*     */   protected aa a(ad<?, ?> paramad, aa paramaa, String paramString)
/*     */   {
/* 116 */     return paramaa;
/*     */   }
/*     */
/*     */   protected <R, E> InputStream a(ad<R, E> paramad)
/*     */   {
/*     */     try
/*     */     {
/*  92 */       return a(paramad.a(this.a), this.b, paramad.b()); } catch (aa localaa) {
/*     */     }
/*  94 */     throw a(paramad, localaa, null);
/*     */   }
/*     */
/*     */   protected abstract InputStream a(URI paramURI, a parama, String paramString);
/*     */
/*     */   protected abstract void a(h paramh);
/*     */
/*     */   // ERROR //
/*     */   public final <R, E> ag<R, E> b(ad<R, E> paramad)
/*     */   {
/*     */     // Byte code:
/*     */     //   0: aload_0
/*     */     //   1: aload_1
/*     */     //   2: invokevirtual 66 com/nianticproject/ingress/shared/f/z:a (Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/ad;)Ljava/io/InputStream;
/*     */     //   5: astore_2
/*     */     //   6: aload_0
/*     */     //   7: aload_1
/*     */     //   8: aload_2
/*     */     //   9: invokespecial 68 com/nianticproject/ingress/shared/f/z:a (Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/ad;Ljava/io/InputStream;)Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/ag;
/*     */     //   12: astore 5
/*     */     //   14: aload 5
/*     */     //   16: invokevirtual 74 com/nianticproject/ingress/shared/f/ag:d ()Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/h;
/*     */     //   19: astore 6
/*     */     //   21: aload 6
/*     */     //   23: ifnull +9 -> 32
/*     */     //   26: aload_0
/*     */     //   27: aload 6
/*     */     //   29: invokevirtual 76 com/nianticproject/ingress/shared/f/z:a (Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/h;)V
/*     */     //   32: aload 5
/*     */     //   34: invokevirtual 80 com/nianticproject/ingress/shared/f/ag:f ()Z
/*     */     //   37: ifeq +40 -> 77
/*     */     //   40: aload_0
/*     */     //   41: aload_1
/*     */     //   42: new 82 com/nianticproject/ingress/shared/f/ah
/*     */     //   45: dup
/*     */     //   46: aload 5
/*     */     //   48: invokevirtual 85 com/nianticproject/ingress/shared/f/ag:c ()Ljava/lang/String;
/*     */     //   51: invokespecial 88 com/nianticproject/ingress/shared/f/ah:<init> (Ljava/lang/String;)V
/*     */     //   54: aconst_null
/*     */     //   55: invokevirtual 48 com/nianticproject/ingress/shared/f/z:a (Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/ad;Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/aa;Ljava/lang/String;)Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/aa;
/*     */     //   58: athrow
/*     */     //   59: astore_3
/*     */     //   60: aload_2
/*     */     //   61: invokevirtual 93 java/io/InputStream:close ()V
/*     */     //   64: aload_3
/*     */     //   65: athrow
/*     */     //   66: astore 8
/*     */     //   68: aload_0
/*     */     //   69: aload_1
/*     */     //   70: aload 8
/*     */     //   72: aconst_null
/*     */     //   73: invokevirtual 48 com/nianticproject/ingress/shared/f/z:a (Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/ad;Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/aa;Ljava/lang/String;)Lcom/nianticproject/ingress/shared/f/aa;
/*     */     //   76: athrow
/*     */     //   77: aload_2
/*     */     //   78: invokevirtual 93 java/io/InputStream:close ()V
/*     */     //   81: aload 5
/*     */     //   83: areturn
/*     */     //   84: astore 7
/*     */     //   86: goto -5 -> 81
/*     */     //   89: astore 4
/*     */     //   91: goto -27 -> 64
/*     */     //
/*     */     // Exception table:
/*     */     //   from to target type
/*     */     //   6 21 59 finally
/*     */     //   26 32 59 finally
/*     */     //   32 59 59 finally
/*     */     //   68 77 59 finally
/*     */     //   26 32 66 com/nianticproject/ingress/shared/f/aa
/*     */     //   77 81 84 java/io/IOException
/*     */     //   60 64 89 java/io/IOException
/*     */   }
/*     */
/*     */   public final <R> R c(ad<R, Void> paramad)
/*     */   {
/*  63 */     ag localag = b(paramad);
/*  64 */     if (localag.e()) {
/*  65 */       return localag.a();
/*     */     }
/*  67 */     throw a(paramad, new ac("Received error: " + localag.b() + ", but sendOrThrow does not allow errors. Use send."), null);
/*     */   }
/*     */ }

 * Qualified Name:     com.nianticproject.ingress.shared.f.z
 * JD-Core Version:    0.6.0
 */

Owca Smoków

Owca Smoków

Użytkownicy
posty22
Propsy5
  • Użytkownicy
Sorry za takie wbijanie się w temat. Ale jaka jest składka na server ?
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry