Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3444983 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3444983

Odpowiedzi 7447

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
I patrzcie ,,lorowcy'' i ,,unlorowcy'' jak to może jeden z drugim się dogadać a nie pluć na siebię co jest lepsze :adolf:
Czekamy na moda w którego i jedni i drudzy z uśmiechem na ustach zagrają więc Drakon pisz krótsze posty a Tizgar Carpe Diem :lol:
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
- po premierze modyfikacji prawdopodobnie zostanie wydany G1ERMDK (podobnie jak w sytuacji z BSM) oraz zestaw rozszerzonych o wycięte wątki skryptów, będziecie mogli budować własne mody w oparciu o Er! Rosjanie tak robią (chociażby to, że skrypty podstawowego globala są w innych modach itd.) i nie narzekają
Wiecie co? Jednak z tego rezygnuję :lol:
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
I tak sobie można wypakować twoje skrypty.
 

gothic1210
  • Gość
Tylko spróbuj cwaniaku. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko spróbuj cwaniaku.
Jak chcesz można to dość prosto zablokować.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Skąd się ostatnio wzięła moda na robienie jakichś blokad do swoich projektów, z których się i tak nie czerpie żadnych korzyści materialnych? Jak ktoś będzie chciał sobie przypisać Twój projekt to i tak łatwo będzie oszusta rozpoznać i koniec.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

gothic1210
  • Gość
I tak mi nie zależy :lol2:
Tak se napisałem tylko. Nawet by mi było szkoda czasu na te całe blokady. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko spróbuj cwaniaku.
Jak chcesz można to dość prosto zablokować.
I w prawie równie prosty obejść blokadę :lol2:
Wiesz, technicznie rzecz ujmując - od GothicSoucera zabezpieczyć to nie problem, w sumie znam dwa sposoby.
Więc większość lamusków już nie da rady tego wyjąć (chociaż jest banalny sposób), a kto da - nie potrzebuje tego wyciągać, bo sam potrafi to napisać.


Zucklov - a stąd że rozszerzyła się moda na kradzieże, ot co.

 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Sledze ledze  ten temat chyba od samego początku, w życiu nie miąłem za dużo czasu na granie modyfikacji ale wiedz ze jak będzie nowa wersja i nie będzie ona miała bardzo wiele bogów to chętne zagram ... :ok:  keep workin
 


przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Zacklov moda ta wzięła się, ponieważ mod jest twórcy, nie jakichś idiotów tworzących pseudo-patche, submody  itp. Mod jest twórcy i jeśli nie zamieścił tego co jest w tych dziwnych sub-modach jest ku temu powód. Jak ktoś naprawdę chce takie coś zrobić, to powinien napisać do twórcy o zgodę i jak się zgodzi jest git. Jak ktoś zabezpiecza moda mówi wyraźnie "spierda... polepszacze".

Mnie to rozwala. Jak można zrobić cokolowiek unlore -.- w modzie, który jest rozszerzeniem. Rozszerzenie musi być 100 lore, bo ono rozszerza to co jest, a to co jest jest lore.
Może dla unlorowców jeszcze samochodziki dodamy ? Nie podoba wam się klimat gothica, idźcie grać w co innego, a nie chcecie zepsuć idealny klimat.

Mam nadzieję, że outlander sobie poradzi z modem i będzie perfekt.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
,,nie jakichś idiotów tworzących pseudo-patche, submody  ''

Mam rozumieć że teraz mnie obrażasz?
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Lukiz, a robisz patcha do moda, w którym autor nie wyraził zgody na modyfikację, czy nie ma nic przeciwko ?

//Takie pytania powinny być na PW
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Autor wyraził zgodę

@Down

Ok,sory za bulwers :)
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
To nie ma problemu, nie obraziłem ciebie. Chodzi mi o sytuację, gdzie autor wyraźnie zabronił coś zmieniać, lub dał zabezpieczenia.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak można zrobić cokolowiek unlore -.- w modzie, który jest rozszerzeniem.
Lore jest tylko tym co było zawarte, bądź opisane w uniwersum.
Więc, rozwijając Twoją myśl, każdy nowy dialog jest unlore, czyli modyfikacje rozszerzające nie mają prawa bytu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Trolololo - i po co ja pisałem jak się może jeden z drugim dogadać (ja z Drakonem) skoro taki przemek wpada, pisze bez sensu a  boykaundisputet chamsko mu odpowiada
Przemek - a samochodzik w Jarkendarze jest lore - co wyście się tak tego uczepili - autorzy wycieli te wątki bo uznali że do Gothica nie pasują więc nie są lore no to jakim cudem w jakimś tam ER te same wątki mają być lore, może więc wagóle Outlander nic nie dodaje tylko napisz ER w menu i wtedy będzie lore nie? - Sami się zastanówcie co piszecie, autor musi dodać coś od siebie co nie będzie w 100% zgodne z lore ale nie należy też z tym wymyślaniem przesedzać a co do tych plików - a co komu przeskadza że ktoś ulepszy moda i go udostępni? Przecież ER to ER a jak ktoś zrobi jakiegoś submoda z latającymi ścierwojadami :lol2: to komuś stanie się krzywda?
Słowniczek dla przemka
Patch - nowa zawartość poprawiająca błędy - patche robią autorzy moda
Mod- modyfikacja którą robi twórca moda
Submod - modyfikacja moda niezależna od twórcy  :P
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Brawo! Kolejny inteligentny człowiek, który wie, ze nie ma czegoś takiego jak lore mody. Łap propsa za to :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 19 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry