Dawno się w sumie nie odzywałem jako tłumacz moda. Miło, że śledzicie postępy - demo jest już dostępne ponad tydzień publicznie, niedawno zostało lekko poprawione (można je pobrać na
http://demo.gothic-reloaded-mod.de/#downloads ).
Bardzo zależy nam na feedbacku wszelkiego rodzaju, dlatego też wszelkie bugi możecie kierować do mnie albo bezpośrednio do autorów - email dostępny na starej stronie głównej, w zakładce contact.
Sam dopiero będę miał okazję demo testować, bo niestety trochę brakuje mi czasu, ale wszystko co jak dotąd zgłosiliście w temacie zostało przekazane do twórców, szczególnie te nieszczęsne drabinki - niedługo też powinny zostać poprawione.
Mimo wszystko ważne jest to, żeby nie było tak jak np. w Vurt's Graphic Overhaul do Gothica 2 z DX11, gdzie np. nie można było podnieść smoczego korzenia bo był wbity w kamień, dlatego wszystkie drobiazgi możecie śmiało zgłaszać.
Oczywiście możecie też pisać w niemieckim/angielskim temacie na
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1485070-Release-Demo-2017 .
Jeszcze odpowiedzi od twórcy:
- Instalator został napisany w C# używając MS Visual Studio. Interfejs został stworzony w Photoshopie i zaimplementowany używając Windows Forms, innymi słowy - nie był to żaden gotowy program do tworzenia instalatorów.
Osoba z Access Violation powinna ręcznie zainstalować VC++ Redistributable ręcznie (wersje 2012, 2013 i 2015), linki zamieszczam poniżej:
https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=30679https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=40784https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=53840Tak samo zainstalować PlayerKita oddzielnie, nawet jak jest już zainstalowany.
Z kolei białe ramki da się naprawić w prosty sposób, acz nie jest to rozwiązanie idealne. Mianowicie - w SystemPack.ini trzeba ustawić na BorderlessWindow, niestety ma to negatywny wpływ na wydajność. Cały czas poszukujemy lepszego rozwiązania tego problemu.
Jeszcze notka od ThielHater'a - "my nie widzimy obiektów pracując na siatce poziomów. Modowanie Gothica nie jest ani trochę podobne do edytorów w czasie rzeczywistym z jakich się korzysta w przypadku nowszych produkcji." - a propos tych drabin.