[G1] Reloaded Mod 158414 297

O temacie

Autor

Zaczęty 8.10.2011 roku

Wyświetleń 158414

Odpowiedzi 297

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Gothic Reloaded Mod
#240 2017-01-10, 22:56(Ostatnia zmiana: 2017-01-11, 12:09)
Trzy screeny z SO:
Spoiler



Dobrze jest zainstalować moda na czystym G1 i na zmianę grać w oryginał i Reloaded Mod. :) Jak dla mnie tak powinien wyglądać remake Gothica. Fajne odświeżenie, ale jednak pozostające w duchu oryginału.
A w ramach bonusu link do albumu ze screenami z odświeżenia Gothica, który zrobiłem na własną rękę kilka miesięcy temu instalując: Playerkit, SystemPack, DX11 dla G1, Carnage patch, Satti texture pack, Normal Map Satti, SweetFX3 - http://imgur.com/a/pW7au

Post połączony: 2017-01-11, 11:01
Drabinki w Starej Kopalni stanowczo do poprawienia:

Nie dość, że są wtopione w ścianę to nadal nie można się na nie normalnie wspiąć. Jak dla mnie Reloaded Mod oprócz odświeżania oprawy powinien też poprawiać te niedociągnięcia oryginału jak właśnie te drabiny w Starej Kopalni, w kamiennej twierdzy też jest jedna albo dwie na których wspięcie jest dość problematyczne. Ponadto powinien poprawiać jakieś błędy w rozmieszczeniu obiektów. O ile pamiętam to w oryginale na bagnach przed jedną z grup zbieraczy ziela był krzak lewitujący w powietrzu, w RM też jest. A jak już wcześniej wspomniałem RM dokłada też swoje niedociągnięcia jak beczka lewitująca obok wejścia do opuszczonej kopalni. Zauważyłem też, iż postać dziwnie się zachowuje gdy jest do pasa zanurzona w wodzie. Jak idziemy do przodu to po kilku krokach odrzuca nas kawałek do tyłu. A gdy chciałem przenieść rzeczy ze skrzynki do ekwipunku naciskając Alt to grę wywaliło mi do pulpitu, a pulpit przekręciło o 90 stopni. Na szczęście po wyłączeniu gry wszystko wróciło do normy. No i powinien też poprawiać błędy w zachowaniach AI jak np. atakujący nas Gorn w Wolnej Kopalni. To tylko kilka uwag. Gdyby te wszystkie kwestie zostały poprawione to mielibyśmy do czynienia z remasterem idealnym. W takim przypadku od momentu premiery RM nie grałbym w oryginał tylko w odświeżoną wersję. No chyba, że chciałbym ograć jakiegoś moda. Miejmy nadzieję, iż odpowiednie uwagi dotrą do twórców, w końcu po coś wypuścili to demko. Instalator jest bardzo fajny, zwłaszcza, jeśli ktoś instaluje moda na czysto.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakby kogoś interesowało jak to wygląda w ruchu to tutaj ktoś wrzucił film:
https://www.youtube.com/watch?v=kH3EHQAai34

Ciekawe, widzę, że na dx modzie jest dodatkowa trawa.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Na szczęście po wyłączeniu gry wszystko wróciło do normy. No i powinien też poprawiać błędy w zachowaniach AI jak np. atakujący nas Gorn w Wolnej Kopalni.

masz polski nieoficjalny patch, który to poprawia, to jest update głównie graficzny  & modelowy, a nie skryptowy.

 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
masz polski nieoficjalny patch, który to poprawia, to jest update głównie graficzny  & modelowy, a nie skryptowy.
A możesz wrzucić linka do tego patcha?

Co do wersji DX11 do całkiem fajnie to wygląda. Kolorystyka nieba jest zachowana i nawet Magiczna Bariera jest. No i dodatkowa trawa. :)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
masz polski nieoficjalny patch, który to poprawia, to jest update głównie graficzny  & modelowy, a nie skryptowy.
A możesz wrzucić linka do tego patcha?


http://themodders.org/index.php?topic=26604.0
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ręce wyglądają bardzo nienaturalnie. Ogólnie to szału nie ma.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ręce wyglądają bardzo nienaturalnie. Ogólnie to szału nie ma.

I tak lepsze od twoich :P

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic Reloaded Mod
#247 2017-01-11, 16:43(Ostatnia zmiana: 2017-01-11, 16:57)
Ręce wyglądają bardzo nienaturalnie. Ogólnie to szału nie ma.

I tak lepsze od twoich :P
Tutaj wyjątkowo się z tobą zgodzę. To, co robiłem kiedyś, było bardzo chujowe. :trollface:

PS:
Spoiler

  :lol2:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
czy brama przy Thorusie i placu wymian jest aktywowana? tak naprawde to wszytskie powinny mieć możliwosć uruchomienia (ewentulanie w skryptach mozna zrobić dodatkowe warunki).
 

HaXbOx

HaXbOx

Użytkownicy
posty16
Propsy5
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Polecam zajrzeć do jaskiń pod Orkową cytadelą. Twórcy ukryli tam mały smaczek :P
 

Alron

Alron

Użytkownicy
posty6
Propsy10
  • Użytkownicy

Alron

Gothic Reloaded Mod
#250 2017-01-17, 21:45(Ostatnia zmiana: 2017-01-18, 14:52)
Dawno się w sumie nie odzywałem jako tłumacz moda. Miło, że śledzicie postępy - demo jest już dostępne ponad tydzień publicznie, niedawno zostało lekko poprawione (można je pobrać na http://demo.gothic-reloaded-mod.de/#downloads ).
Bardzo zależy nam na feedbacku wszelkiego rodzaju, dlatego też wszelkie bugi możecie kierować do mnie albo bezpośrednio do autorów - email dostępny na starej stronie głównej, w zakładce contact.
Sam dopiero będę miał okazję demo testować, bo niestety trochę brakuje mi czasu, ale wszystko co jak dotąd zgłosiliście w temacie zostało przekazane do twórców, szczególnie te nieszczęsne drabinki - niedługo też powinny zostać poprawione.
Mimo wszystko ważne jest to, żeby nie było tak jak np. w Vurt's Graphic Overhaul do Gothica 2 z DX11, gdzie np. nie można było podnieść smoczego korzenia bo był wbity w kamień, dlatego wszystkie drobiazgi możecie śmiało zgłaszać.

Oczywiście możecie też pisać w niemieckim/angielskim temacie na http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1485070-Release-Demo-2017 .

Jeszcze odpowiedzi od twórcy:
- Instalator został napisany w C# używając MS Visual Studio. Interfejs został stworzony w Photoshopie i zaimplementowany używając Windows Forms, innymi słowy - nie był to żaden gotowy program do tworzenia instalatorów.

Osoba z Access Violation powinna ręcznie zainstalować VC++ Redistributable ręcznie (wersje 2012, 2013 i 2015), linki zamieszczam poniżej:

https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=30679
https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=40784
https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=53840

Tak samo zainstalować PlayerKita oddzielnie, nawet jak jest już zainstalowany.

Z kolei białe ramki da się naprawić w prosty sposób, acz nie jest to rozwiązanie idealne. Mianowicie - w SystemPack.ini trzeba ustawić na BorderlessWindow, niestety ma to negatywny wpływ na wydajność. Cały czas poszukujemy lepszego rozwiązania tego problemu.

Jeszcze notka od ThielHater'a - "my nie widzimy obiektów pracując na siatce poziomów. Modowanie Gothica nie jest ani trochę podobne do edytorów w czasie rzeczywistym z jakich się korzysta w przypadku nowszych produkcji." - a propos tych drabin.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Grał ktoś w Mroczne tajemnice z Gothic Reloaded Mod ?
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Grał ktoś w Mroczne tajemnice z Gothic Reloaded Mod ?
Nie da się demo GRM odpala się jako osobny mod.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wystarczy rozpakować modele i tekstury, a następnie spakować je jako VDF.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Plik Gothic Reloaded Mod jest instalatorem. 7Zipem otworzyłem archiwum i główny plik text ma te 500 mb ale w środku znajduje się tylko Carnage patch (waży 50 mb) nie wykrywa mi reszty. Jak zrobić to poprawnie ?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A dlaczego najpierw nie zainstalujesz moda? LOL
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten sposób już znam. Chciałem nauczyć się wypakowywać instalatory.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Wystarczy rozpakować modele i tekstury, a następnie spakować je jako VDF.

Po co sobie utrudniać życie? Wystarczy zmienić nazwę rozszerzenia .mod na .vdf ręczna robota 3 sekundy, potwierdzam bo mi działa ;)
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Mogę jakoś połączyć Edycję Rozszerzoną z tym modem?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Powinno się dać ale szlag wie, Gothic 1.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry